Dankratas

The Last Remnant

Rekomenduojami pranešimai

Haha.. mane jau juokina visi tie Next-Gen JRPG nusivylimai. Atrodo, kad išvis normaliai nebemoka kurti. Tai kiek mes dar turėsim laukti kol jie pagaliau kažkokias pastangas pradės dėti? Arba išvis normaliai išmoks kurti žaidimus ant nex-gen konsolių? Kad ta grafika būtų super nixuja niekam nereikia, nebent išpaikintiems vaikėzams .. reikia gi pagaliau gero geimo. Na aišku aš daug negaliu čia peikti, bet kiek skaičiau ir žiūrėjau tai tikrai š**** atsiprašant

xD

Dauguma žmonių zyzia, kad biški per daug dar tų 'sprite' rpg kuria ant next-gen konsolių, bet taip jau pamąsčius jie po kolkas yra geriausi JRPG atstovai. Bent laiko trukmė ir JRPG bruožai normalūs. Nu be žodžių..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paziurejus Last Remnant trailerius , jis mane tikrai sudomino , ypac musiu sistema , bet uzsikrovimo laikas jau trailer'iuose matesi , kad per ilgas. Susidaro ispudis , kad Squareenix dabar bando uzversti mus zaidimu kiekiu , o kokybe jiems nelabai rupi , arba tiesiog nemoka daugiau nieko kurti tik FF zaidimus ir tai ne visus . Vyresni zaidejai prisimena kokius zaidimus leisdavo Squareenix , kai ji dar buvo Squaresoft : Front Mission , Parasite Eve , Vagrant Story , Xenogears . O dabar nepamenu nieko doro po FFXII( kuris ir taip ne visiems prie sirdies). Dabar zaidimai su Squareenix etikete nebera kokybes zenklas . Reikia pripazinti , kad next gen jrpg gan silpnoki , bet yra ir geru , kaip Eternal Sonata , Valkyria Chronicles ar Lost Odessy.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, o man visai idomus, tikrai nesigailiu parsitempias, ish pradzhiu gal ir nekaip atrode, bet dabar labai itrauke, sheip asmenishkai esu fanas ff serijos, uzhsimerkiu i bugus tokius, kaip frame dropas ir teksturu velavimus, zhaidzhiu visai smagiai :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

gal zinot koki open trackeri kur but u last remnant Ntsc versija,niekur nerandu arba greitis buna 10-30kb/s

o gal yra kokiam blackcats ar xbox sky,gal kaip nors susitartume, pvz torentu mainais? (jus man last remnant bcg/xsky ar dar kokio tracko o as jum koki 40gb torentu pasirinktu is lm xD) Nes ziauriai reik sio geimo

Redagavo dwesk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

gal zinot koki open trackeri kur but u last remnant Ntsc versija,niekur nerandu arba greitis buna 10-30kb/s

o gal yra kokiam blackcats ar xbox sky,gal kaip nors susitartume, pvz torentu mainais? (jus man last remnant bcg/xsky ar dar kokio tracko o as jum koki 40gb torentu pasirinktu is lm xD) Nes ziauriai reik sio geimo

Ne į temą

Yra bitgamer.com ;) Gal sakau spėjei prisiregistruoti per open for free registration?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

EDIT: nesiuncia ten kazkodel...

Redagavo dwesk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

EDIT: nesiuncia ten kazkodel...

Ne į temą

Lukterk, tikrai siunčia.

 

P.S. pats ką tik pabandžiau - tikrai siunčia.

Redagavo griauciai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paziurejus Last Remnant trailerius , jis mane tikrai sudomino , ypac musiu sistema , bet uzsikrovimo laikas jau trailer'iuose matesi , kad per ilgas. Susidaro ispudis , kad Squareenix dabar bando uzversti mus zaidimu kiekiu , o kokybe jiems nelabai rupi , arba tiesiog nemoka daugiau nieko kurti tik FF zaidimus ir tai ne visus . Vyresni zaidejai prisimena kokius zaidimus leisdavo Squareenix , kai ji dar buvo Squaresoft : Front Mission , Parasite Eve , Vagrant Story , Xenogears . O dabar nepamenu nieko doro po FFXII( kuris ir taip ne visiems prie sirdies). Dabar zaidimai su Squareenix etikete nebera kokybes zenklas . Reikia pripazinti , kad next gen jrpg gan silpnoki , bet yra ir geru , kaip Eternal Sonata , Valkyria Chronicles ar Lost Odessy.

Teisybę tu sakai, Shliuzai, tikrai galima prisiminti šiais legendas kurias kūrė Squaresoft. Dar galėčiau pridėti ir Chrono Cross aišku.

Front Mission tikrai mus žavėjo savo naujovėm, nes SRPG žaidimas su mecha buvo tikrai gera idėja.

Parasite Eve galėjome grožėtis rpg prieskoniais prie horror žanro. Tikrai įdomiai sumastyta. Ir pats žaidimas buvo tikras malonumas.

Vagrant Story. Va šitas jau taip sakant 'kicked balls'. Išvis nerealus buvo ..gal kartais dungeonai monotoniški buvo, bet mūšių sistema ir vėl unikali bei kažkas naujo. Pasaka ne žaidimas.

Xenogears past asmeniškai labai gailiuosi, kad nežaidžiau praeityje, kadangi tada jis būtų sudarės man nerealų ispūdį.. ir tai supratau pažaidęs jį visai neseniai.

Apie Chrono Cross patylėsiu .. manau žinome visi (:

 

Aš atsimenu kaip buvau pamatęs Parasite Eve pirkti, bet tuo metu ieškojau kažkokio kito geimo, bet neužilgo pastebėjau Squaresoft ženklą ir kaip manote? Aišku nusipirkau ir nesigailiu. Tikrai Squaresoft buvo kokybės ženklas.

Dabar jau kelintą kartą jis nuvilia savo fanus. Jeigu jie žada FFXIII nerealų padaryti tai tegu bent nesisvaido 'random' žaidimais kol sukurs patį FF.

Kaip kažkas buvo pasakęs: 'Palošiam Final Fantasy ir pradedam žaisti kitus rpg, nes laukiam kitos Final Fantasy dalies'

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisybę tu sakai, Shliuzai, tikrai galima prisiminti šiais legendas kurias kūrė Squaresoft. Dar galėčiau pridėti ir Chrono Cross aišku.

Front Mission tikrai mus žavėjo savo naujovėm, nes SRPG žaidimas su mecha buvo tikrai gera idėja.

Parasite Eve galėjome grožėtis rpg prieskoniais prie horror žanro. Tikrai įdomiai sumastyta. Ir pats žaidimas buvo tikras malonumas.

Vagrant Story. Va šitas jau taip sakant 'kicked balls'. Išvis nerealus buvo ..gal kartais dungeonai monotoniški buvo, bet mūšių sistema ir vėl unikali bei kažkas naujo. Pasaka ne žaidimas.

Xenogears past asmeniškai labai gailiuosi, kad nežaidžiau praeityje, kadangi tada jis būtų sudarės man nerealų ispūdį.. ir tai supratau pažaidęs jį visai neseniai.

Apie Chrono Cross patylėsiu .. manau žinome visi (:

 

Aš atsimenu kaip buvau pamatęs Parasite Eve pirkti, bet tuo metu ieškojau kažkokio kito geimo, bet neužilgo pastebėjau Squaresoft ženklą ir kaip manote? Aišku nusipirkau ir nesigailiu. Tikrai Squaresoft buvo kokybės ženklas.

Dabar jau kelintą kartą jis nuvilia savo fanus. Jeigu jie žada FFXIII nerealų padaryti tai tegu bent nesisvaido 'random' žaidimais kol sukurs patį FF.

Kaip kažkas buvo pasakęs: 'Palošiam Final Fantasy ir pradedam žaisti kitus rpg, nes laukiam kitos Final Fantasy dalies'

as dar galvoju kad jiem tas ff13 nesigautu toks kaip sitie keli ju nevyke mano manyymu zaidimai,nes is treileriu ir siti atrode dar nieko kol nepalosiau,mano manymu square pasuko biski kita kryptim,net varikliuku savo nesukuria o naudoja U3 ,mano manymu visiska nesamone,kiek maciau kas is to gavosi :notworthy:

viskas prasidejo kai square pradejo kurti zaidimus ms konsolei,ko iki tl 20 metu nebuvo dariusi,ir zadejo nedaryt,kol square zaidimai ejo sony konsolem,tol jie buvo geri,na tikimes kad su ffxiii pasitaisys,nors jau is video matosi kad 13 dalis bus labiau action,velgi seniem jrpg fanam tai nelabai manau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as dar galvoju kad jiem tas ff13 nesigautu toks kaip sitie keli ju nevyke mano manyymu zaidimai,nes is treileriu ir siti atrode dar nieko kol nepalosiau,mano manymu square pasuko biski kita kryptim,net varikliuku savo nesukuria o naudoja U3 ,mano manymu visiska nesamone,kiek maciau kas is to gavosi :notworthy:

viskas prasidejo kai square pradejo kurti zaidimus ms konsolei,ko iki tl 20 metu nebuvo dariusi,ir zadejo nedaryt,kol square zaidimai ejo sony konsolem,tol jie buvo geri,na tikimes kad su ffxiii pasitaisys,nors jau is video matosi kad 13 dalis bus labiau action,velgi seniem jrpg fanam tai nelabai manau

Here's a fun fact: X360 FF13 nebus pradetas kurt tol kol neuzbaigs ps3 versijos...o x360 versija dar net nepradeta,net concepto ner... taigi... tuoj is geriausios square enix taps lieviausia...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as dar galvoju kad jiem tas ff13 nesigautu toks kaip sitie keli ju nevyke mano manyymu zaidimai,nes is treileriu ir siti atrode dar nieko kol nepalosiau,mano manymu square pasuko biski kita kryptim,net varikliuku savo nesukuria o naudoja U3 ,mano manymu visiska nesamone,kiek maciau kas is to gavosi :D

viskas prasidejo kai square pradejo kurti zaidimus ms konsolei,ko iki tl 20 metu nebuvo dariusi,ir zadejo nedaryt,kol square zaidimai ejo sony konsolem,tol jie buvo geri,na tikimes kad su ffxiii pasitaisys,nors jau is video matosi kad 13 dalis bus labiau action,velgi seniem jrpg fanam tai nelabai manau

Ne į temą

Last Remnant buva kuriamas Squareenix antrosios komandos , o FFXIII kuria pirmoji , tai tie zmones kurie sukure FFVII, FFX ir FFXII , taipkad del FFXIII kokybes manau galime buti ramus. Pagaliau juk FF pagrindine serija yra Squareenix flagmanas , jei ja sushiks , tai jiems sakes , bet tai abejotina.

Beje paskutinem naujienom Squareenix pardavimai sumazejo 74% siais metais ir jie siais metais nesukure nei vieno zaidimo PS2 ir PS3 konsolems , o Wii tik viena , ka tai pasako :D

 

Here's a fun fact: X360 FF13 nebus pradetas kurt tol kol neuzbaigs ps3 versijos...o x360 versija dar net nepradeta,net concepto ner... taigi... tuoj is geriausios square enix taps lieviausia...

Ne į temą

Baisiausia butu jei reiketu laukti kol X'o versija bus sukurta , o tada tik isleistu zaidima abiem konsolem kartu :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va palosiau sita Last Remnant, seip toli grazu ne pats geriausia SquareSoft/Enix kurinys, grafika gera bet per kovas lagina labai, pats gameplay visai nieko, story irgi tokia, tik keista kad tipo Rush Sykes'o tevai tokie itakingi kad tipo karalius ramiausiai padeda ieškot jo seses, per daug neitiketina :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia jau toks krizės laikotarpis, kažko visi geimai ne kokie atrodo.

Tenchu sugadino su kažkokia lieva dalim Wii konsolei ir Tenchu Z ant xbox.. tai feeeh.

Fatal Frame irgi sugadintas, nieko gero iš jo.

Dabar jau Square-Enix susišiko baisiausiai visų žmonių nuomone, tai jau tikrai tikiuosi pasitaisys su ff13.

 

Aišku yra kitas dalykas, kad neverta nukabinti nosies. Dabar gi yra nex-gen konsolių startas tai visi tik nori parodyt kas kietesnę grafiką turės, o istorija ir t.t kitus dalykus palieka antroje vietoje.

Pvž žaidimas White Knight Story, tai ten grafika gera, bet pažiūrėjus i charakterių modelius tikrai galima pasakyti, kad esi matęs ir geresnę, bet Level-5 kaip visada buvo ir bus geriausi fantasy JRPG srityje, jie nors ir nedaug žaidimų sukūre, bet jie spindėjo tikrai KOKYBE ir sugebedavo itraukti belekaip. (WKS trunka apie 100 valandų, štai čia jau matosi, kad grafikos nesistengta demonstruoti).

 

Na ką norėjau pasayti tai, kad kažkada gi baigsis tas 'grafikinės-pumpacijos' periodas (:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su ff XIII gali buti tai kad jis taps labiau action,tai nebutina blogai bet gali nesizaist taip kaip iki siol ff dalys,gali ne visiem patikt,aisku kai iseis ir pamatysim,ir gerai kad pirma iseis ps3 konsolei,tada ji ir ismeginsim,vis del to didele talpa ps3 isnaudoja tikrai gerai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos