blindside

Ar Tonelico II: Melody of Metafalica

Rekomenduojami pranešimai

Ar Tonelico II: Melody of Matafalica

 

Nuotrauka

 

Kūrėjas: Nippon Ichi Software

Leidėjas: Gust

Žanras: Role-Playing

ESRB: Teen

Išleidimo data: 09.01.20

 

Ką čia jau ir bepridursi, geri žaidimai visąlaik turi tęsinius. Ne išimtis ir Ar Tonelico - žaidimas kuris buvo kažkuo išskirtinis nuo kitų ir pasiūlantis kažką naujo (Kaip Persona ar .hack).

Savaime aišku tai nėra tiesioginis tęsinys, nes turime naują pagr. veikėją, naujus ginklus, kovas, pasaulį, bei naujas Reyvateil merginas:

Nuotrauka

Nežinau kokie jų vardai nes perdaug nesidomėjau, niekad nesidomiu prieš naujų game išleidimą.

Man užtenka žinoti, kad žaidimas žada būti geras. Tiems kuriems patiko pirma dalis, (nors vargu ar kažkas iš forumiečių čia žaidė) tegu būtinai įsigyja šią dalį. Aš jums tiek nepapasakosiu kiek gali papasakoti traileris. Taigi štai prieš jus ATII trailer:

 

Ar tonelico II JAP trailer:

 

Ar tonelico II Opening:

 

Hm, va jum pora screenų ir tie kurie dar turi PS2 tegu trumpam pamiršta savo XBOX Live ir PS3 shooterius ir pabando kokį "old-school"-iškesnį geimą, nes bent jau man asmeniškai po kolkas tik juose jaučiasi tikra JRPG dvasia.

Ką gi, sekmės ir parašykit bent kąnors į šią temą nes jau PS2 visai užmiršot =_=

 

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Redagavo blindside

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o va sitas gan neblogai atrodo BlindSide Kjp visada gerai padirbejai :whistling:

Thanks, JAV, o tu kaip vislaik pasidomi ir parašai į JRPG temas, taip ir toliau.

Bent neįsijauti į next-gen konsoles perdaug xD

 

Hrm, aš asmeniškai net nežinojau, kad Ar Tonelico II žada išleist, bet kažkada į gamespot nueinu ir nusprendžiau pažiet Ar Tonelico II šiaip ..ir žiūriu išleidimo data yra O_O

Niekur gi nieko neskelbė :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dziugi naujiena kad si zaidima isleis beveik ant mano gimtadienio turesiu tikrai ka losti :whistling: ir va reik tiketis kad istorija bus tikrai lb idomi mane nzn kazkaip itrauke lb Atelier iris the azorth of destiny man atrodo teisingai parasiau va ten lb idomi istorija patiko man :P tikuosi cia ir bus geras zaidimas :P einu dabat parsisiusiu pirma daly kad paskuj antra idomu zaisti butu :D

Redagavo JAV010

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

well Atelier Iris kūrėjai yra tie patys kaip ir Ar Tonelico tai turėtų patikti tau (:

Apskritai Nippon Ichi Software tekuria sprite rpg žaidimus tai mane labai džiugina, kad dar kažką išleidžia bent ^^

 

As Atelier Iris dar nebendžiau tai reiks pasidomėt kas ten per.. nors šiaip esu girdėjęs apie jį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va siunciu jau kjp ir bet nesveikaj ilgai siuncia nieko palauksiu tj va jei tie patys kurejai manau tikrai turetu patikti :nunchuks: nes atelier iris ta losiau 2 ar 3 kartus mazdaug :D be sustojima mazdaug perejau per kelias dienas nes as nzn seip rpg nors ir trumpokas toks ne tjp kjp ff12 kuri 100 valandu losiau ir dar tik 57 lwl uzkelias buvau aisku story visa perejau bet nzn lb patiko tas atelier iris man patinka ne kad kuo greiciau pereit bet kad kuo daugiau pasidziaugt zaidimu jei jis geras :)

Redagavo JAV010

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is viso yra 3 Atelier Iris bet mano manymu pirma geriaussia buvo istorija gan itraukianti negu kitose dvejuose taigi ks nori isbandyt Atelier Iris siulau pirma daly imt

 

o ar tonelico tai laukiu laukiu pirma praziopsojau tai sito nepraleisiu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Atelier Iris po pirmos dalies mano manymų tapo S***

 

Ar Tonelico II - AWESOME. Super žaidimas.

Iš pradžių buvo keista priprasti prie visai pasikeitusios kovų sistemos. Bet tikrai yra labai patogi. Galimybių yra labai daug. Yra daug naujovių kaip combo magic. Istorija tikrai yra labai gera. Sprite grafika turi savo žavėsį. Tikrai vertas ir geras žaidimas. Tačiau gaila kad ENG lokalizavimas yra gana prastas - nėra daug balso kur turi buti.

Ar Tonelico II išvis nenorėjo lokalizuoti dėl prasto pirmos dalies pardavimo. Todėl prašau visų kurie gali - nusipirkti šio žaidimo originalo, nes AT 3 jau gaminamas (pagal info bus ant PS3 konsolės) ir tikrai norėtusi kad jis būtų lokalizuotas, o neliktų JAP ONLY.

 

 

P.S. blindside - prašau suredaguok pavadinimą. Pavadinimas yra Ar Tonelico II: Melody of Metafalica.

Redagavo Skeith

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nzn kaip kiti next gen'ikai ,bet as dar tikrai nepamirstu ir ps2,ir sita zaidima pastebejau jau senai,kazkaip idomiai atrodo ir svarbiausi istorija manau gera,ps2 vis dar geriausiai tinka tokiem jrpg ,aisku keli jau yra ir next gen pagaliau pasirode

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo, kad PS2 dar vieną gerą jRPG gavo - Games Radar 9/10 IGN 8.4/10, Game Vortex 85/100. :) Laikosi senukas, heheh.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia jau savaime aišku, kad perlas yra kiekvienam JRPG megėjui. Greitai aš jį siųsiuos tik paprasčiausiai nenoriu nukreipti savo dėmesio nuo Persona 4.

Kaiptik pereisiu jį tai ir imsiuos šito stebuklo. Manau tikrai bus geri įspūdžiai.

 

Parašysiu įvertinimus kiekvienam JRPG kur bandžiau neseniai greičiausiai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu dabar galiu pasakyti savo nuomonę apie šį nuostabų žaidimą.

Tikrai nuostabu ir manau neklystų.

 

Pradėsiu nuo istorijos: Istorija labai idomi - daug jausmų, bendravimo ir šiaip idomu žinoti apie Metalfass ir jo gyventojus, apie gyvenimą. Daug istorijos nukreipimų (ir tikrai radikalių)

 

Kovos sistema: Kovos sistema pusiau Real-Time. Labai naujoviška. Yra laikas, per kurį darai smugius, užkrauni ir valdai Reyvateilų synchronizavimą ir kitus parametrus. Kita faze - Defense: Turi apginti savę ir Reyvateilą.

Daug papildomų galimybių kaip magijos sujungimas į vieną, EX atakos (kada jau daug juos darai - pradėda atsibosti kiekvieną kartą žiurėti tik) Kovos ilgos, bet idomios.

 

Bossai - čia jau tikrai nelabai pasistengė. Iš tikrujų idomių bossų yra gana mažai žaidime :D Labai daug vienodų bossų kaip pvz Divine Army.

Vienas iš mano manymų tikrai gerų bossų yra Raki (androidas). Jos smugiai sunkiai blokuojami ir idomus. Ir išvis gražiai padaryta ji labai. Bėje pažymėsiu kad tuos, kurie žaidžia NTSC-U relizą, laukia nemalonus dalykas. Kada jums reikės muštis prieš Raki penktoje žaidime fazėje (PHASE 5) tai padarant Raki tam tikrą smugį, žaidimas pakibs. Kad to išvengti jums reikia arba ko greičiau užmušti Raki (Per 3 atakos fazes, nes ant 3 Defense fazės jis tą smugį daro beveik 100%) arba panaudoti šį fixą:

 

http://asmodean.reverse.net/pages/ar2bugfix.html

 

Čia jau pačių gamintojų klaida. Tikrai jie nelabai gerai pasielgė su US versiją.

 

Mano išvada apie šį žaidimą:

Tikrai žaidimas vertas. Labai dinamiškas ir idomus JRPG, kurį neturi praleisti nei vienas tikras JRPG megėjas.

Aš pvz lauksiu labai AR3. O kolkas žaisiu AR2 vėl pagal kitus scenarijus. :D

Redagavo Skeith

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos