Rekomenduojami pranešimai

Na issimiegojus kazkiek hype atsirasdineja. Tiesiog dar sunku priimt naujoves ir judet i prieki kai reik pamirst RE3 Remake arba priimt koks jis yra (tiksliau koks jis nera). Zaidejai perzaide ir numete, o fanai liks ir reiks "gyvent su tuo"..  Yra kas sako Resdent Evil fans community viskuo tik nepatenkinti ir zyzia, zyziam nes mums rupi, mums ziauriai rupi ir norisi tik kuo didesnes sekmes RE geimam ir Capcom. RE geimai hardcore fanams ne tik geimai, tai dalis musu, tai niekad nepasikeis. Butu gerai, kad ir Capcom'ui rupetu.. RE3 lyg"studenciokam" numesta daryt be jokio idomumo/noro, tiesiog privalo padaryt - padaro, nes reikia ir numeta.

Na ka idomiai, RE7 "Wrong Turn", RE8 "Van Helsing".

Pagal pletkus, kurie dabar matau 100% buvo teisingi (na ir seniau tie saltiniai teisingai pletkino pries re-vealus). Kas gaila, kad greiciausiai RE: Revelations 3 pagal gandus atsauke (galvojau nice, tegu RE7 stilium geimus tesia, bet taip pat daro Revelations serija).. Tai bedarydami "Van Helsing" zaidima RE7 pavidale, RE4 Remake inject'ino, pridejo Revelations 3 veikeju (o gal tik 1 villan).

Kas patiko, tas RE4 panasumo turejimas, bei aplinkos ir pagrindinis "mansion'as". Tik va Ethan pagrindinis veikejas visikai neidomus (na aisku, bando toki daryt, kad daugiau zmoniu tiktu isijautimui VR loshiant, nes kiek supratau bus ir VR palaikymas). Vilkolakaii nelabi, nelbai idomu.. nebent veliau geime kaip nors graziai mutuos del kokio viruso. Keistas pasakymas naujo tipo horror, i action puse?! O Chris'as kad ir pavalges/pageres :D bent panasus i buvusi save, kai RE7 nulis panasumu.

Beja ta mergiote.. kazkaip duoda feeling (kazkur matyta).. ar nebus kokia Claire, nieko pries buciau.

Galiausiai.. tiek geru horror zaidimu.. bet blyn vien walking simuliatoriai, pagaliau kazkas normalaus ir zaidziamo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, Džekeris parašė:

Nemanau, kad ten Claire, ten gal iš RE7 kur išgelbėjom pasirinktinai? 

Kad atrodo nepanasi visai.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Džekeris va sita, nu nezinau..

Spoiler'is

Opera-Snapshot-2020-06-12-141042-www-you

"Resident Evil Village" Steam atsirado:

spacer.png

"GENRE: Action"

Experience survival horror like never before in the eighth major installment in the storied Resident Evil franchise - Resident Evil Village.

Set a few years after the horrifying events in the critically acclaimed Resident Evil 7 biohazard, the all-new storyline begins with Ethan Winters and his wife Mia living peacefully in a new location, free from their past nightmares. Just as they are building their new life together, tragedy befalls them once again.

FEATURES
• First-Person Action – Players will assume the role of Ethan Winters and experience every up-close battle and terrifying pursuit through a first-person perspective.
• Familiar Faces and New Foes – Chris Redfield has typically been a hero in the Resident Evil series, but his appearance in Resident Evil Village seemingly shrouds him in sinister motives. A host of new adversaries inhabiting the enigmatic village will relentlessly hunt Ethan and hinder his every move as he attempts to make sense of the new nightmare he finds himself in.
• A Living, Breathing Village – More than just a mysterious backdrop for the horrifying events that unfold in the game, the village is a character in its own right with mysteries for Ethan to uncover and terrors to escape from.

 

Redagavo ReiKaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu zodziu, ant tiek pasikeitimu ties 8-a dalim, kad naujas "RESIDENT EVIL" geimas.. kaip butu naujas "Gran Turismo" bet su dviraciais ir lektuvais.

Vaziavimo ir "skaraidymo" malonumas yra,.. nu bet b* ne tas.

Redagavo ReiKaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

439440_Rp0uS3hp8d_49995679293_60058fc59b

439441_aVE14KPj3z_49995679463_589c5b276f

439442_vdjr0R1LFt_49996200216_c043395062

Pirma karta ziema. Kazkas naujo ir idomaus. Senukas is trailerio gerai atrode. Grafika arteja prie realybes.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

asmeniškai man RE7 buvo panašus į serijos spin-off'ą, vienkartinį eksperimentą. keista, kad serija pasuko šiuo keliu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Suveln jau po re3 jie ten pasuko, nors ir 7 dalis buvo gan nebloga, nepasakyciau, kad to norejau

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

buvo neblogas eksperimentas, tačiau RE serija nuo pat pradžių mėgo eksperimentus. va ko nesuprantu, tai kokio velnio jie remeikina RE4 :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu, gi RE4 jau HD remake turėjo. Joja ant tos remake bangos, kad jau net absurdiška darosi. Už metų turėsim RE6 remake 4K matysit :melvin::troll-ba-dum-tss:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kam remeikinti normaliai atrodančius žaidimus? 

aš norėčiau Vagrant Story remeiko labiau. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos