tomashex

Būrėjos/ai

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,klausimas kilo tik iš susidūrusių patiems ar iš draugų patyrusių girdėjusiems: kokią patirtį apturėjot, ar kažką pataikė ar ne? :) vien pasakymai kad tikit ar netikit tai nebus įdomu ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As aisku nelabai link to nes keista, nesirisa logika mano, nes as stipriai linkes link mokslo atradimu, technologiju, NASA ir pan. Visko paaiskinimas logiskai - kaip kas veikia.. ir t.t. - ant ko visas pasaulis veikia, gyvybes veikimas, panasiu veikimu logikos technologijos pastatytos.

Bet vienas artimas zmogus daro burimus kortom, runom, is delno ir t.t., sapnais tiki, ju issifravimu ir net perspeja jei kas tipo blogo atsitiks.. 

Neburia uz jokius pinigus, neburia bet kam, tik saviem, giminem pagrinde (nebent koks draugas giminiu). Ir labai keista.. pataiko, bet pataiko svarbius esminius dalykus, kaip pvz. nelaimes ar gimimus, ar sveikatos problemas.. t.t.

Gimines ir kai kurie ju draugai kas kazkiek metu vel gryzta ir net papasakoja, kad viskas arba daugkas issipilde. Buriasi toliasniam gyvenimui.

Kiek suprantu, tie isburimai gana abstraktus, kartais net reikia painterpretuot (nebent burejas konkreciau pasakys), gali net siekti iki 5m kol issipildo. Mazdaug tiek info is manes.

Redagavo ReiKaz
  • Patinka 1
  • Nustebau 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho Reikaz, nieko sau tavo artimas zmogus. Man kad ir sunku tuo tiket,bet pvz horoskopo zenklai daznai pataiko charakterio savybes is daugelio geru pazystamu ar giminiu ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai nulis idomumo tuose reikaluose, geriau pasidomet kazkuo ka gali suprast :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su bureja teko susidurti kai sese budama gal 5 ar 6 metu krito nuo kedutes ir prasiskele galva.. Nuo to momento kai tik susinervindavo ar issigasdavo tai iskart isberdavo veida....kiek per visokius gydytojus tuo metu mama su sese buvo praeje, niekas nerado jokio paaiskinimo  ar gydymo kaip tai isgydyti. Po  kazkiek laiko tevai gavo konkaktus vienos bobutes miestelyje, jog buria ir daro uzkalbejimus. Tai po vieno vizito pas ja momentaliai dingo visos problemos pas sese su berimu. 
Liko tik klausimas ar istikruju tai padejo ar tiesiog sutapimas...

  • Patinka 1
  • Nustebau 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Altec128  hmm labai mazai tiketina kad sutapimas jog praejo berimai,kai visi daktarai nepadejo . Cia kaip suprantu labai seniai buvo? Kazko apie 90's galvoju? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 12 minučių, tomashex parašė:

@Altec128  hmm labai mazai tiketina kad sutapimas jog praejo berimai,kai visi daktarai nepadejo . Cia kaip suprantu labai seniai buvo? Kazko apie 90's galvoju? 

Taip

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi trumpai pasidalinsiu, pamenu per giminės susitkimus girdėdavau, kaip mamos sesuo, jos vyras, dukra, močiutė važiuodavo pas tokią būrėją iš Varnių (galbūt? nebepamenu tiksliai) ir iš kalbų, tai sakė, labai daug ką teisingai pasakydavo ypač kas susiję su sveikata.

Periodiškai ir lankydavosi kas metus gal. Bet vieną kartą taip nugrybavo pranašaujant ne su sveikata susijusius dalykus, kad daugiau nebegryžo. :D

Įdomus dalykai šiaip.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Altec128 parašė:

Taip

Hmm.. Jauciu dabar galetu daktarai isgydyt tokius keistus isberimus issigandus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau  @tomashex ... žmonės nėra vien skura ir kaulai, kaip mus mato medicina, kuri tik toje pavadinkim sferoje ir darbuojasi.

Yra žmonių, kurie mato ir jaučia daugiau nei visi likę.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, Impaler parašė:

Nemanau  @tomashex ... žmonės nėra vien skura ir kaulai, kaip mus mato medicina, kuri tik toje pavadinkim sferoje ir darbuojasi.

Yra žmonių, kurie mato ir jaučia daugiau nei visi likę.

Gal keistai atrodys, bei Impaler nesitikejau is taves tokio universalumo mastyme,cia gera prasme :D va man ir stereotipai neteisingi. Jei zmogus prie mokslo,pvz kaip Tu prie IT, tai nereiskia kad vien mokslu tiki. Pagarba Viliau ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D oj patikėk, aš ne toks sausas, koks kažkaip sugebėjau pasirodyti, na bent jau tau. Ask me anything reikia padaryt ar ką? ?

Techniškai aš mokykloje humanitaras buvau, matematikos labai nemėgau, bet mėgstu kompus ir kalbas. Nėra viskas juoda ir balta.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet juk nesunku horoskopus parasyt taip kad atspetu kazka. cia toks zaidimas gan gerai ismastytas. kaip ir ten zmogaus tipas na koks tavo tipas o koks mano , mano tai toks ir anoks , oho kaip sutampa. 

arba religija. kas yra religija , is kur ji atsirado, zmones prie valdzios sugalvojo kad reikia kazkokiu ten pasaku ir taisykliu ir pagasdint zmones kad juos geriau valdyt eitu tai ir sukure religija ir baznycias kur jie visi rinktusi. 

taip ir tos burejos nu gal ir nieko , tiesiog yra tokiu zmoniu kuriem reikia kad kas nors jiem kazka isneketu, tada jie geriau pasijaucia iskarto nu. nuotaika pakyla viska kai pasako kazka tokio kokia bureja ar kita aiskiarege.  nzn man to nieko nereikia , as niekuo netikiu, kaip ir kazkas sake tikiu mokslu tai kas jau patvirtinta to jau nereikia daugiau tirti, o kas dar neistirta tai tu  rezultatu dar laukiam.

kazkas buvo pasakes tokia idomia minti, isivaizduokim kad sunaikinam visa religijos knygas ir visas mokslo knygas viska viska nieko nelieka. na ir po keliu kartu zmones jau nieko nezino nei apie religija nei apie moksla, tai tie visi moksla isradimai vistiek anksciau ar veliau bus vel atrasti, o va religija ir jos knygos tai is kur jie atsiras , viskas basta butu religijom. 

ir siaip mes esam kasdiena valdomi daugelio dalyku , vis kazkas nori mus paveikti kazkaip , kad mes pirktume ta ar ana , reikia juk kazkaip musu smegesnis ten paveikti , kad ir zaidimus kad pirktume, na tai kai kurie tie dalykai yra visai geri ir naudingi manau, o kiti tai gali but labai blogi. 

tai tikekit kuo norit , svarbu kad tai leistu jum geriau pasijaust, bet nekiskit savo nuomones kitiem ir nemeginkit uzgincyt savo tiesu paremtu tuo dalyku. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie dalykai neegzistuoja, kaip ir vaiduokliai, horoskopai ar bet kokie kiti nepaaiškinami dalykai, kuriuos žmonės dėl neišprusimo sugalvoja priskirti kažkam ko negali paaiškinti vietoje ėjimo sunkesniu keliu ir išsiaiškinti moksliniais metodais. Būrimas yra kaip horoskopai - visiška absoliuti fantastika su realybe nieko bendro neturintis dalykas.

Kiekvienas gali tikėti kuom nori, bet nuo to tikėjimo kažkoks dalykas netaps realybe. Dėl pagijimų ir pan tai čia tiesiog paprastas moksliškai įrodytas placebo efektas, nothing more. Horoskopai atrodo, kad veikia todėl, kad jie yra sukurti taip, kad tiktų daugumai žmonių, kalbama abstrakčiomis formuluotėmis, kur tikrai kiekvienas sau gali prisitaikyti ir tai yra psichologinis triukas, nes dauguma žmonių tiesiog nepagauna to mechanizmo ir jiems nerūpi ir tai nebūtinai reiškia, jog tas žmogus kvailas, tai reiškia, jog tiesiog horoskopai gaudo žmones ant  žmonių nesigilinimo į tuos dalykus, jeigu žmogus paskaito kur nors 5 min horoskopą pagalvoja ir pamiršta. Lygiai taip pat yra su būrėjais, ypač tai pasidaro dar lengviau, nes jie gali išsiklausinėti informacijos kurios jiems reikalingos tam, kad parodyti, jog apie tave žino, ko tu nesakei, bet čia yra labai paprastas dalykas.

Ši visata nėra taip sukurta, jog kažkas gali daryti tokius dalykus, viskas paklūsta fizikos dėsniams ir yra galbūt gana paprasta. Bet žinoma reikėtų pridėti, jog nėra šiame pasaulyje vienos tiesos, tad galbūt aš absoliučiai klįstu ir nusišneku, o galbūt esu teisus, svarbiausia yra, net ir labai stipriai tikint kažkokiu dalyku, negalvoti, jog tu esi 100 proc teisus, ir visada palikti vietos abejonei, tai yra geriau tiek pačiam, tiek kitiems, vis tiek 100 proc. tiesos niekada nesužinosime.

Redagavo Mldc

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos