Shliuzas

Infinite Undiscovery

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka



Pavadinimas : Infinite Undiscovery
Zanras : action/JRPG
Kurejas/Leidejas: tri-Ace/Squareenix
Konsoles : Xbox360
Isleidimo data : 2008 rugsejo 1d.



Zinote kodel Xbox360 pardavimai nekokie Japonijoje , atsakymas labai paprastas , siai konsolei beveik nekuriama jrpg , bet Squareenix gali sia padeti istaisyti paskelbdama daugiau jrpg nei PS3. Ir vienas is tu zaidimu yra Infinite Undiscovery.
Si zaidima kuria tri-Ace , komanda kuri sukure Star Ocean ir Valkyrie Profile serija , bei Radiata stories. Man asmeniskai labiausiai patiko SO serija , bet IU taipat atrodo neblogai.

Stai zaidimo Preview , kuriame labai aiskiai papasakojama ko galime tiketis is sio jrpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ooo .. nu va, jau kurį laiką stebėjau šio game išeinamus trailerius ir t.t bet pamiršau sukurti temą (:

Nu ką galiu pasakyti, visai malonus akiai geimas atrodo, kažkiek užneša į FF12 iš real-time battle ir lakstymą po didžiulius mepus, bet tikiuosi, kad istorija tokia nieko verta nebus kaip ff12 (:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
...as prisipazinsiu, kad mane sitas geimas domina...as buvau labai nusistates pries xbox360, nes ant jo nemaciau zaidimu, kurie mane domintu..o dabar sitas geimas man labai giliai i sirdi iejo...ir as ji labai noreciau nors isbandyti kada nors....bet zinoma...vel gi ta pati dilema...ar verta pirkti visa konsole del vieno vienintelio zaidimo?? O kas jeigu jis dar net ant PS3 iseis?? Nors ir po metu ar kada!? Tada as padaryciau didele klaida, jeigu investuociau beveik visa 1000 litu del vieno vienintelio geimo...na nezinau, kazkaip susijauke mano mintys dabar. bet vienas dalykas jau yra aiskus, veliausiai nuo dabar pradejau gerbti x360 konsole, nes tikrai pripazistu...jau yra geimu, kurie tikrai super man atrodo, ir kurie mane traukia...va kaip....man dabar taip geda, po to kai as taip x360 peikiau....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...as prisipazinsiu, kad mane sitas geimas domina...as buvau labai nusistates pries xbox360, nes ant jo nemaciau zaidimu, kurie mane domintu..o dabar sitas geimas man labai giliai i sirdi iejo...ir as ji labai noreciau nors isbandyti kada nors....bet zinoma...vel gi ta pati dilema...ar verta pirkti visa konsole del vieno vienintelio zaidimo?? O kas jeigu jis dar net ant PS3 iseis?? Nors ir po metu ar kada!? Tada as padaryciau didele klaida, jeigu investuociau beveik visa 1000 litu del vieno vienintelio geimo...na nezinau, kazkaip susijauke mano mintys dabar. bet vienas dalykas jau yra aiskus, veliausiai nuo dabar pradejau gerbti x360 konsole, nes tikrai pripazistu...jau yra geimu, kurie tikrai super man atrodo, ir kurie mane traukia...va kaip....man dabar taip geda, po to kai as taip x360 peikiau....

Ar verta pirkti konsole del vieno zaidimo - verta jei tu to zaidimo labai nori ir daugiau nera jokio kito budo ji palosti, beje X'ui tokio tipo zaidimas (jrpg) dar ne vienas bus : Star Ocean 4 , Last Remnant , Tales of Vesperia (jau isleistas). Teisingai sakai , kad gali apsigauti del to , kad tie zaidimai pasirodys ir ant PS3 , nes Last Remnant skirtas abiem platformom, SO4 greiciausiai taipat bus isleistas PS3 , Infinity Undiscovery ir Tales of Vesperia- galbut, galbut ne. X'as tikrai pasikauste jrpg zaidimais , as tikrai nustebes , PS3 nebera ta jrpg "tevyne" kaipkad buvo PS2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiekit, o čia valdymas bus toks myki ir duoda į galvą ar kažkas tokio kaip ff, kur turi parink kokį smūgi ar burtą?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na manau čia valdymas bus kaip paprasto 'action-rpg'. Paemi spaudai mygtukus o su kitais magijas leidi ar dar kaip ..gal kaip Kingdom Hearts?

Na šis geimas mane domina, bet tikrai nemanau konni, kad šis geimas jau TOKS geras, kad konsolė vien dėl jo pirkti, bet jei tu esi nusistatęs ir į kitus Xbox jrpg tai kodėl gi ir nepaimti?

Čia dabar žmonės tik svarsto: ar multiplatform ar ne? Jeigu kūrėjai pasako EXCLUSIVE tai tegu taip ir lieka :D

 

Nors nieko prieš būčiau, kad keli ps3 geimukai išeitų ant X'o >.>

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiekit, o čia valdymas bus toks myki ir duoda į galvą ar kažkas tokio kaip ff, kur turi parink kokį smūgi ar burtą?

Trailer'yje matosi , kad tokio Battle Menu nera kaip FF , greiciausiai bus panasiai kaip Star Ocean serijoje, vienas mygtukas bus ataka , kiti Attack Skill'ai ar Magija , arba magija gali buti pasirenkama kitame meniu paspaudus

pauze.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok, pirma nusivylimo gaidelė pažiūrėjus trailerį. Charakterių veidai - akmeniniai. Ir visi jie nelabai išsiskiria ..kažkaip man neatrodo, kad story geras bus, gal gameplay gelbės padėtį, nors visad sakiau, kad geras STORY nugali betką. x>

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man irgi nusivylimas totalus is video,net nera ka lygint su lost oddysey,seniau isejusiu,ir sita geima tikrai isleido Square ??? nu sorry visiskai tada jau,net nemeginsiu manau jo losti visiskai

per daug veikeju tavo komandoj,kovos per daug action stiliaus visiskai,veikejai neidomus,grafika tikrai ne next gen,jei is x360 galejo istraukti tik tiek tai sorry...neidomios misijos,pati istorija nezinau ar ka pakeis jei reikes valandu valandas vien tik pirkti,ir derinti kam ka duoti is tavo milziniskos komandos,tai cia tikrai padare nesamone,ir sorry tikrai square sitiek sugaisto laiko,bet gal geriau as uzsidesiu ff12 ir per nauja palosiu

netgi ispudingu CG nesugebejo padaryt ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man irgi nusivylimas totalus is video,net nera ka lygint su lost oddysey,seniau isejusiu,ir sita geima tikrai isleido Square ??? nu sorry visiskai tada jau,net nemeginsiu manau jo losti visiskai

per daug veikeju tavo komandoj,kovos per daug action stiliaus visiskai,veikejai neidomus,grafika tikrai ne next gen,jei is x360 galejo istraukti tik tiek tai sorry...neidomios misijos,pati istorija nezinau ar ka pakeis jei reikes valandu valandas vien tik pirkti,ir derinti kam ka duoti is tavo milziniskos komandos,tai cia tikrai padare nesamone,ir sorry tikrai square sitiek sugaisto laiko,bet gal geriau as uzsidesiu ff12 ir per nauja palosiu

netgi ispudingu CG nesugebejo padaryt :D

square sita geima tik isleido bet nekure, aisku man paciam square zenklas paprastai asocijuojas su gerais dalykais :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu wot sitas buwo lauktas zaidimas bet deja stiprei nuwyle , weikeju characterei labia leksti,dialogai wapse paskutine nesamone, weikeju parciuose irgi perdaug, heal itemu naudojimas wapse totali tragedija turi atsidaryti meniu ir weiksma tuo metu toliau wyksta td jame susirasti itemu dali ir tada potionu dali isirinkti kuri nori ir pamasinti ant weikeju ir jai kol tai darysi neatbegs priesai ir neuzmus tawes reiskia pasiseke... gameplay per trumas ir skill tree per didelis. wienintelis pliusas grazi grafika ir nuostabus sillai ^^ bet wistiek saim zaidimui daugiau nei 5/10 neduociau >.> square enix gan stiprei paskubejo su siuo zaidimu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos