padlavader

Trofejai PSN

Rekomenduojami pranešimai

kažin ar pavyks mano nervams atlaikyt 100proc driveclub. Tie nauji dlc varo iš proto sudėtingumu :D džiaugiuos platina, ji nesunki, tik laiko reikėjo su "max out one of each accolade".

 

net nepastebejau kaip surinkau si trophy, turbut todel kad patiko drift'as :) bandysiu ateinancia savaite surinkt 100% jeigu Xone nenusipirksiu :) nes forza horizon 2 youtube'j prisiziurejau tai ten irgi smaginasi chebra :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Borderlands 2. BORDERLANDS 2... Kas rinkę ir surinkę trofėjus, apšvieskit mane kaip jūs paskutinį side questą įveikėt. Na, gal ne toks klausimas, greičiau būtų toks, kas pabaigę viską ir nori legendary ginklais pasidalint? :D Mes dviese visą žaidimą perėjom, ir Tiny Tina's dlc, bet tiek base game'o, tiek dlc paskutiniai "bosai" (jei galima juos taip pavadint) mum neįveikiami. Priėjom išvadą, kad ir 4-iese nelabai ką nuveiktume be tų "legendinių" ginklų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Vaidinho, Su kokiom klasėm žaidžiat? Su Salvador lengviausia prieš raid bosus. Ir be to juos visus solo'int galima. Šiaip nėr per daug ką patart - grindinkit iki kol geresnį gear'ą gausit ir viskas. Aš pats greitu metu pradėsiu B2 žaist, tai iš bėdos galėsiu padėt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba pakurk tema psnprofiles pacio ziadimo trofeju puslapyje, gal kas pades, jei nera noro grindint.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Artorias, pastebėjau, kad daugelis viską su Salvadoru daro. Aš Zer0, draugas su Axton'u arba Krieg'u. Šiaip daug laiko pražaista jau, pradeda pabost tas pats per tą patį ir naują veikėją vėl "kelt" visai nėra noro, o rast kažką reto irgi neįmanoma. Na matau, kad base game'o raid'ą dar numušim, bet dlc tai nekažką.
 

@Thetruth, tai čia paskutinis jau toks variantas, kad ir kaip skamba, norim patys pereit bandyt ir atrodo neturėtų būt kažkas tokio žiauraus, bet nesiseka ką nors doro paloot'int.

Redagavo Vaidinho

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Vaidinho, su Zer0 irgi neturėtų problemų kilt, nu bet suprantama, jeigu nekokie itemai. Gal gali parodyt savo shieldą ir ginklą?

 

Patarsiu dar vieną dalyką, nors manau patys apie šitą jau tikrai pagalvoję būsit. Pasižiūrėkit koks itemas jum labiausiai tinka ir raidinkit jį metantį bosą, jeigu įveikiat aišku.

http://www.gamefaqs.com/boards/638784-borderlands-2/64491696

 

Čia dar keli tipsai, gal kažko dar nebandėt, nors loterijos net ir nesiūlyčiau bandyt.

http://upwardgaming.com/borderlands-2-easiest-way-to-get-rare-items/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Artorias, dėkui. Dabar jau gan ilgą laiką lošiam tik tiek, kad ką geresnio rast, tai taktikos pasikeitę iš esmės :D Dabar žaidžiam UVHM, tai priešai sunkesni. Kad greičiau judėt priekin, tai aš slag'inu priešus, o kitas su Psycho visus išguldo. Matau vėl reiks bandyt gaut tą Bee shield'ą. O loterija žinok mum atsipirkus, aišku gaila, kad žemuose lygiuose.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jubiliejinis 10-as Platinum:

 

full-trophy_0.png

 

Dark Souls. Simboliškai ir pats ilgiausias, užtrūkau žaidimo rodmenimis 78h, bet realiai jų vistiek daugiau buvo. Ir sunkiausia iš turimų, nes realiai pirmą kart pereiti žaidimas nėra uoga, o dar kai viską reikia surinkti. Bosų uodegų ginklai, išmėtyti pasaulyje ginklai, burtai ir pan. Dar dabar prisimenu kaip Dukes Archives reikėjo paimti kažkokį aarbaletą nušokant nuo besisukančių laiptų, nepataikai ir amen. :) To arbeleto net nepanaudojau paskui niekad :fuuu:

Truputį nustebino trofėjaus retumas, matosi, kad žaidžia daugumoje hardcore fanai, nes realiai dažniausiai trofėjaus retumą apibrėžia ne tiek jo sunkumus, kiek laikas, o čia jo reikia tikrai daug, o ir žaidimas ne pasivaikščiojimas parke.

Tai smagu, kad 10 Platinum rimčiausias kol kas, atsimenu kai atėjau į Playmanija neturėjau nei vieno. Kartais paskaitydavau trofėjų sąrašą ir truputį papildomai parinkdavau, o čia užsikabinau pabandyti ir visai patiko. Tik tokios trukmės Platinum tikrai kurį laiką nerinksiu. :D

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Thetruth, sveikinimai! Priminei Duke's Archives kančias, bet ne dėl arbaleto, o dėl Channeler's Trident dropo. Neturėjai problemų su juo? Nes vieni net nepastebi kai gauna, o kiti grindina valandų valandas (man pasisekė per 2-3h) iki kol išmeta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Thetruth, sveikinimai! Priminei Duke's Archives kančias, bet ne dėl arbaleto, o dėl Channeler's Trident dropo. Neturėjai problemų su juo? Nes vieni net nepastebi kai gauna, o kiti grindina valandų valandas (man pasisekė per 2-3h) iki kol išmeta.

Kazkaip nebuvo problemu. Baiginejant pirma perzaidima pastebejau, kad truksta keliu ginklu is dropu, vienas is ju ir buvo trident. Uzsidejau serpents ring ir gal is 3 karto iskrito. :)

Pats nustebau kaip ejosi lengvai paskutinis perzaidimas. Iki Anor Londo kalvio gal per 40min nusigavau, nors aisku po tiek perzaidimu ir bezdzione turbut ismoktu. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eina sau vakar nusipirkau Outlast ir jo DLC, bet kai pamačiau trofėjus insane mode pereiti tai pagalvojau nu ir n... Dar p. butu jai insane eitu sevinti, o dabar turi iškarto be save pereiti jai mirsi viska išnauja visa žaidima žaisti...... Tai Platinium neimanuma.

Redagavo CerberusLT

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bet kas per žmogus sukuria tokius trofus kur nepadaro jokio save, ant kuolo jį! :D Toki truputį be logikos jie, tipo "žaisk viską iš karto arba jei nori pailsėti neišjunk žaidimo..."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eina sau vakar nusipirkau Outlast ir jo DLC, bet kai pamačiau trofėjus insane mode pereiti tai pagalvojau nu ir n... Dar p. butu jai insane eitu sevinti, o dabar turi iškarto be save pereiti jai mirsi viska išnauja visa žaidima žaisti...... Tai Platinium neimanuma.

Sunkumas tik 3/10 ir pereit trunka apie 1val jei prabegti. Tai gal ner taip baisu kaip atrodo. Ten lygtais platinos ir nera.

Redagavo Jeisonas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos