padlavader

Trofejai PSN

Rekomenduojami pranešimai

As pagalvojau, kad reikes susirinkti visu uncharted trofejus po truputi, bet atsiminiau, kad pirma perejau ant normal, tai reiketu ant hard ir tik tada crushing tai neaisku ar kankinsiuosi tiek. Treciam kazka girdejau, kad reikia online kodo, tik nezinau kam, nes mp lygtai nemokamas. Del antro nezinau, tai tik sitas realus kandidatas, nes ir hard pereita ir lobiai jau surinkti. :)

Užtenka ant normal pereit berods ir tada crushing atsirakina.

 

Nebuvo labai sunku, tik reikėjo truputį grindint, bet kai žaidi su normaliais žmonėm tai buvo visai normaliai. O labiausiai užkniso tai tas Rally race. Reikėjo už šturmaną būti, bet kokius 30 kartų bandėm ir vis mane už vairuotoją pasodindavo. Paskiau pabandžiau įjungti PS3 earpiece ir BAM iškarto į šturmanus pasodino. Viską ką girdėjo brolis per skaipą buvo, "Nu, atsimeni kaip važiuot? aš iki tualeto" :D

Tai reikia imti tą trasą kur aplink kalėjimą ratą apvažiuot, nieko daug galvot nereikia ten, su random žmonėm gavau tą trofėjų :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užtenka ant normal pereit berods ir tada crushing atsirakina.

 

Tai reikia imti tą trasą kur aplink kalėjimą ratą apvažiuot, nieko daug galvot nereikia ten, su random žmonėm gavau tą trofėjų :)

 

Žinau aš tą, bet dėl to ir neėmėm trasos kurią visi mintinai žino, nes mano brolis vairuot nemoka :D o ir paskiau sedėt lobbyje, laukt 3minute žmonių :( ėmėm normalią trasą, kad turėtumėm bent šiokį tokį pranašumą, juk laimėt visgi reikėjo :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, darbinga savaitė, trečias platinum per 4 dienas

 

1L6f9e0a.png

 

Ir pagerinau savo greičiausio platinum rekordą vos ve visa diena :lol:

 

Tai čia kažkam reikėjo GOW3, ar visdar reikia? :innocent:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ji zaisiu kai baigsiu journey, kadangi savaitgali trauksiu i festa, tai pradesiu tik pirmadieni. Sunkus hard buvo? Lengvai hard ejosi? Reikes isanksto pasiziureti kaip amazed pereiti, nes ant hard turbut sunki ta vieta ir kur combo 1k surinkti. Beje, kaip challenges, tokie pat skanuoliai? :D

 

Ps paziurejau tavo psnprofile, kodel tu uncharted neuzbaigi, ar ten tas ir yra kur reikia tureti pass? Bet tai idomiai, nes competative duoda, o co up jau pirkti papildomai reikia? Tai speju ir antram tas pats sh?

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ji zaisiu kai baigsiu journey, kadangi savaitgali trauksiu i festa, tai pradesiu tik pirmadieni. Sunkus hard buvo? Lengvai hard ejosi? Reikes isanksto pasiziureti kaip amazed pereiti, nes ant hard turbut sunki ta vieta ir kur combo 1k surinkti. Beje, kaip challenges, tokie pat skanuoliai? :D

 

Ps paziurejau tavo psnprofile, kodel tu uncharted neuzbaigi, ar ten tas ir yra kur reikia tureti pass? Bet tai idomiai, nes competative duoda, o co up jau pirkti papildomai reikia? Tai speju ir antram tas pats sh?

1k combo tikrai lengvas trofėjus, pasižiūrėk tą vietą su Skorpionu :) pora min ir turi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Thetruth Su Uncharted tai ten jo, nesąmonė, kažko man jame trūko. Bandžiau ir savo tuo metu turimą CD versiją, ir siūstis tą kur PS+ siūlo, bet taip ir kažko nesuveikdavo. 

 

O su GoW, nebuvo taip sunku kaip tikėjausi, aš čiuju neišlaikiau matiekos tai šiandien po egzo grįžęs iš pykčio išprievartavau žaidimą.

 

aMAZEd trophy ant hard buvo.... annoying. Bet susieškojau tokį būdą, kaip gali mirti kiek nori ir visvien gauti tą trophy.

 

O ir 1000hit combo kaip Tronox sakė, prie skorpiono labai lengvai pasidarė. Tiesiog muši jo užpakalines kojas su tais elektriniais nagais, jis tiesiog stovi suparalyžiuotas ir renka tavo smūgius.

 

Na o tie challenges.... KELI buvo uber-knisantys, bet kaikurie labai lengvai pasidare. Juos dariau pagal gamesradar gidą, ir per kokią pusantros valandos pabaigiau. Thank God nebuvo tokių kaip pirmame, užmušti visus ant skirtingų platformų ar žudyti ir kilti platforma  :wacko:

Redagavo Martynas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Martynas007 nu tau mokslai į naudą išėjo trofėjų atžvilgiu :D na o į temą, galiu pasigirti 100% trophy iš Warframe, per 3 mėnesius ir 3 savaites surinkau, žaidžiau beveik kasdien po 2-3 valandas. Gaila platinos nėra jame,  gal papildys su update naujų trofėjų :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@tomashex Wow, tai kas yra su tuo žaidimu, jeigu toks sunkus/ilgas ir net nėra plat?  :dwn:

 

Nors nesiginčiju, pagalvojus - juk ant PS2 nebūdavo jokių trofėjų, tiesiog lošdavai, nes geras žaidimas :D

 

Bet visvien sveikinu su tokiu retu pasiekimu! :sir:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Martynas007 žaidimas yra free online co op. Praktiškai kas mėnesį atnaujina jį su misijom,ginkluote ir t.t.,kas tikrai smagu iš Sony pusės kad tokio žaidimo neapleidžia,ne vien pc turėtojai gali juo mėgautis. Sunkumo jame nelabai daug, kantrybės tik,nes daugiau nei pusė trofėjų yra pakelti  įvairių ginklų lvl iki 30, va ir varai :D ginklų rūšių virš 40 drasiai, yra kitos rasės ant kurių keturios spec galios irgi skiriasi,ginklai ir šaltieji ir šaudomieji , customize rojus vienžo :D  Kiek žiūrėjau iš 50 psn draugų, gal 3 tik teturi 100proc. trophy Warframe'o. Dauguma draugų ėmiau žiūrėdamas kad ir Warframe loštų :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

net nebandžiau Warframe nes man isai toks ne koks žaidimas ir visai nesudomino ir net nėra noro ji bandyti, iš tu ps4 f2p žaidimu tik War Thunder vertas man

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai war thunder tai tikrai netiko man, iš f2p tik the Warframe man, ir keletui plm bendraminčių  :cheers:  Tau narkata žinau kad sunku įtikti,ir iš ps plius tu net nesitiki gerų žaidimų,o tik nuolaidų pagrinde. Kadangi sakei kad norimą žaidimą tu iškart nusiperki,galima pavydėt tavo finansų :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@tomashex  Oho, tai jeigu čia dar ir MP su tiek content, tai visai sunkūs 100% :god: 

Na jeigu F2P ir dar geras, tai geriau, bent smagu žaisti

 

Aš paskutinį F2P lošiau tai tą "Back to Future" kur PSN už dyką yra. Žiauriai fainas pasirodė, ir trofėjai lengvai rinkosi. Bet kai pamačiau, kad visa ta serija kainuoja 15 ar kiek svarainių, no thank you  :yao:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Martynas007 Back to Future visus sezonus dalino nemokamai labai senai, tiksliai nepasakysiu bet man atrodo kai tik atsirado ps+
Aš ji tada parsisiunčiau bet tik prieš keletą savaičių tik perėjau 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@narkata aha, kažkada mačiau, kad parašei, kad perėjai. Pavydžiu :)

 

O paieškot sugalvojau kai kažkas nesenai temą sukūrė apie žaidimus su nemokamais trofėjais. Perskaičiau Tronox komentarą ir atsisiunčiau. 

 

Na šaunuoliai čia žmonės, per juos daug gėrybių suradau  :innocent:

 

O šiaip daug visko iš PS+ aš praleidęs, už 2mėn bus tik pirmi metai kaip turiu PS3  :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos