padlavader

Trofejai PSN

Rekomenduojami pranešimai

Taigi dar 2 platinas paėmiau - tai jau mano 51
JXCisfF.png

 

Batman tai nervu pagadino, nes žaidžiant EP5 tai labai daug kartu frizino žaidimą, ir kelis kartus net pats ps4 restartinosi
Story gera buvo bet frizai nervavo mane ir FPS dropai, viskas EP5 buvo 

MineCraft tai EP7 nepatiko man kiti geresni buvo 

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senai kažką čia apie platinas besapaliojau, bet nusprendžiau aprašyti šią

 

1L9e8f4b.png

 

True Survivor

 

Tomb Raider

 

 

Po beveik pusmečio ignoravimo, grįžau prie PS3. Nusprendžiau apmažinti tą vis didėjantį backlog'ą. Prieš pradedant šį žaidimą, su broliu pagaliau pabaigėm visus PS4 GTA5 online trofėjus. Kadangi trofėjų gide rašė, kad didžiąją dalį online trofėjų gali padaryti privačiose sesijose, brolio smarkiai kalbinti nereikėjo.

Aišku, kelyje atsirado truputį nesklandumų, bet viską išsisprendėm.

 

Įsijungęs žaidimą, nežinojau ko tikėtis. Visą laiką tikėjausi kažko panašaus į Uncharted - kad žaidimas vyks gražiuose "koridoriuose" ir atskiri leveliai bus pasiekiami tik per meniu.

O, kaip klydau. Niekad nemaniau, kad čia bus free roam elementų. Žaidžiant, kartais pasimesdavau, ką aš dabar žaidžiu. Trečio asmens Far Cry, ar Uncharted su free roam.

 

Šiaip aš ne grafikos snobas, bet po pusmečio PS4, šuolis atgal į PS3 buvo skausmingas. Akims. Pirmomis valandomis tikrai niežėjo akis, bet žiūrint į patį gameplay ir Laros buferius ( :megusta:), pripratau.

 

Dar truputį už akies užkliuvęs dalykas, kad kai kurios vietos atrodytų buvo režisuotos Michael Bay. Kartais net susimąstydavai, kiek likimas gali išsikalinėti iš Laros.

 

Žaidimą prabėgau du kartus. Nes praleidau beveik visus missable trofėjus ir mano žaidėjo įgūdžiai neleido palikti nei vienos dėžės, kuriose galėdavai rasti ginklų patobulinimus. Tad žaidimo gale neliko nei dėžės, o patobulinimų trūko. Jų rinkimo sistema man pasirodė kvailoka. Tada dar sprint'as. Online jis yra, bet Story ne. Įsijungęs online, geras kelias minutes lakstai vėžlio tempu, kol prisimeni. Grįžęs į Story, nuolatos darai kūlversčius.

 

Neskaitant kelių lempinių minusų, nuostabus žaidimas. Rekomenduoju. Dabar su broliu žvilgčiojam pirkt Rise of Tomb Raider ir tuos 1080p buferius. :spiderp:

Redagavo Martynas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uncharted 4: A Thief's End

 

One Last Time

 

bf5774be01e946d9427f579bed97d1fc865.jpg

 

Turiu ps4 dar visai neilgai, gal apie 4 mėnesius, nedaug žaidimų spėjęs pražaisti, bet šitas buvo vienas įspūdingiausių ir įdomiausių, kuriuos tekę žaisti. Nuo xbox 360 perėjau iškart prie ps4, tad netekę ant ps3 lošti pirmų trijų dalių, taip pat ir remastered versijos ant ps4, iš karto griebiau 4 dalį. Please no hate, kad nelošiau senesnių dalių :D tiesiog pasiskaitinėjau, kad story nesusiję, nebent veikėjų tarpusavio santykiai ir pan. Anyway, žaidimas "susivalgė" kaip pica. Iš karto žaidžiau ant crushing lygio, neskubėdamas, stengdamasis kuo daugiau explorint, rinkti treasures bei kitus niekučius. Pirmas playthrough truko apie 24 valandas. Neslėpsiu, jau galvojau mesiu tą geimą ir nerinksiu platinos, nusistatysiu ant explorer lygio, "damušiu" ir viskas, nes ant crushing lygio 18 ir 20 chapterio encounteriai buvo tokie sunkūs.. Visgi po daug mirčių ir nepasisekimų, pavyko įveikti tiek vieno chapterio encounter, tiek kito. Toks geras jausmas buvo, kai perėjus ant crushing lygio iškart gauni 5 trofėjus ir žinai, kad nereiks žaisti ant kitų lygių (neskaitant speedrun). Žaidžiant, vienu momentu buvo žaidimas pasidaręs šiek tiek monotoniškas, nes atrodo, tik laipioji, karstaisi, išspręndi kokią vieną kitą puzzle, nužudai visus priešus ir repeat, tačiau cinematic ir story dėka ta monotonija greit dingo ir vis norėjosi žengti toliau, tęsti žaidimą, sužinoti kas manęs laukia toliau.. 

Redagavo Flashas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau susitvarkiau su Witcher 3 GOTY - dauguma trofėjų paimti, beliko viskas su Gwent'u bei laimėti visas lenktynes (kažkaip netyčia sugebėjau praleist). Visgi reikia pertraukėlę padaryti ir sugrįžti damušti Mafia III - informuosiu, ar pataisė ką nors

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau iveikiau The Division. Platina paimta!!!!

 

1L9fe468.pngPlatinum Agent. Unlocked every Trophy in Tom Clancy's The Division™.

Redagavo bigisk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hhLbTfz.png

Lyginant su pirma dalimi, tai ši platina easy, nepaisant visokio stuff rinkimo, kuris suvalgo marias laiko.. Šiaip smagus žaidimas, tačiau pirmoji dalis kažkuo labiau patiko.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1S447b38.png King of the Hill
God of War 3 Remastered. Jau 18 platina. Kelias dalis teko ankščiau žaisti tik ant PSP. Platina nebuvo sudėtinga, užteko vieno karto pereiti. Visumoj žaidimas neblogas, laukiam God of War 4
1S3a535f.pngHall of Valhalla

Mad Max. Tai turėjo būti 19 platina, tačiau ....... susidūriau su labai smagiu bug'u, kuris uždarė kelią paskutiniam trofėjui, o pastarasis ir platinai.

Viskas buvo surinkta ir pereita, beliko tik vienas challengas, ištuštint visas stovyklavietes. Po ilgų valymų ir keliavimų, galiausiai atėjo momentas paskutinei stovyklavietė, ja ,,išvaliau'' ir nusiteikiau paskutiniems trofėjų notificationams : išvalytos visos stovyklavietės ... yra ... atlikti visi challenges ... nėra .... platina ... nėra. Likau nesupratęs, kur tas trofėjus ir platina. Patikrinu challenges statistika : išvalytos stovyklavietės 190 iš 191. Greitai jungiu map'ą, tikrinu, gal netyčiom kur praleidau vieną, nu ne viskas švaru. Kagi einu ieškot info internete, kas čia netaip. Pasirodo, kažkokiu  būdu užsibugino mano save (aš, aišku mėgstu saugoti tik ant vieno failo) ir neužskaitė vienos iš stovyklaviečių. Sprendimo būdų - jokių. Ir tokių atvejų, kaip man papuolė, tarp kitų žaidėjų pasitaikė ne vienas ir ne du, tačiau kūrėjams nusišvilpt ant tai. Iš naujo viską žaisti artimiausiu metu nežadu, vargu ar išvis kadanors prisiruošiu sugryžt. 
Pats žaidimas tikrai neblogas, grafika puiki, idėja nebloga, veiklos yra, tačiau kas man užkliuvo tai tas nelemtas bugas aišku, bei istorija, kuri tikrai pasirodė silpnoka.  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yakuza 4   7DDC58E852F936424EEB72B5160F5CE1CCABB31C

 

80 val. pražaista. Nemaniau, kad sieksiu platinos galvojau story pagrinde sužaisiu ( nėra ilga ) ir padėsiu į šalį, bet žaidimas stipriai užkabino. Rekomenduoju PS3 savininkams sužaisti. Dar nuo pliuso dovanų yra Yakuza 5, šitam 150 val. reikia investuoti į platina.  :sit:  Gal reikės bandyti. Dabar darysim pertrauka nuo Yakuzos serijos ir bandysiu grind'inti 100 000 kills and Helldivers... beliko tik 70 000 surinkti.  :troll:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1L6e7aeb.pngMaster of the Wildland: Collected all the trophies.

Ghost recon platina. Zaidimas susikramte skaniai. Vienu metu labai kovojausu monotonija, bet paskui vel uzkabino. Laukiam DLC.

 

Update:

 

1Lf07711.pngDecorated Agent

 

Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist

Teko pavargti su online weekly challange. Bet po 2 metu ir 4 menesiu pagaliau sudorojau sita game Labai laukiu kokiu nors ziniu apie kita daly.

Redagavo bigisk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1Lfcb9c2.png Resident Evil 0

 

Mano 12 platina, bet del sitos labiausiai didziuojuosi savimi, kaip survival horror fanui tai pirmoji sio zanro platina :)

Zaidimas tikrai puikus, pakako momentu kurie pakelia pulsa, nors platinai uztrukau ~30 val, pirma karta be guido ejau :)

Na ka biski reiks pailseti ir ciupti Resident Evil...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1S848de1.png All Trophies obtained

Horizon Zero Dawn. Buvo pirktas su didelę abejonę: ar man, kuriam RPG žanras nėra didelė simpatija, ,,prilips'' šis žaidimas. Ir po keletos akimirkų, visos abejonės dingo. Tiesiog ... puikus. Istorija nuostabi, kaip ir muzikos takelis, o grafika - jau po Uncharted 4 vargiai tikėjausi pamatyti ką nors gražesnio, bet čia, viskas dar įspudingiau. Vienas iš tų žaidimų, kur eini niekur neskubėdamas ir grožiesi nuostabiais vaizdais. Nors tik metai įsibegėja ir neaišku kas dar spės pasirodyti 2017 metais, bet labai stipri paraiška į GOTY. Labai nustebintas  :) O platina viena iš paprastesnių, nebuvo problemų ją surinkti.

1S71c6c9.png Let the Good Times Roll

Mafia III. Didžiulė šio žaidimo kritika numušė visą hype, nors jau iš pristatomų filmukų buvo galima matyti, kad serija nusuko kitu keliu.Tačiau Demo versija sugebėjo užkabinti ir prisiruošiau įsigyti pilną versiją. Taip, pradžia tikrai gera, gal tik vidurys kiek monotoniškas su tais reketų atkovojimais, bet bosų kovos ištaiso šią spragą. Sunku buvo akis atpratint po Horizon Zero Dawn, tačiau vaizdo tikėjausi žymiai prastesnio, puiku, kad vėl klydau  :D  Didelį įspudį žinoma paliko garso takelis, puikiai parinkti to meto hitai. Visumoj žaidimas tikrai neblogas. Bugu pasitaikė, bet kas dėjosi išleidimo metu, situacija jau pagerėjusi. Dėl Platinos teko peržaisti 2 kartus, su pertraukėlėm tie 2 kartai neprailgo, iš trofėjų gal vienas kitas tik pasitaikė sunkesnis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1S71c6c9.png Let the Good Times Roll

Mafia III. Didžiulė šio žaidimo kritika numušė visą hype, nors jau iš pristatomų filmukų buvo galima matyti, kad serija nusuko kitu keliu.Tačiau Demo versija sugebėjo užkabinti ir prisiruošiau įsigyti pilną versiją. Taip, pradžia tikrai gera, gal tik vidurys kiek monotoniškas su tais reketų atkovojimais, bet bosų kovos ištaiso šią spragą. Sunku buvo akis atpratint po Horizon Zero Dawn, tačiau vaizdo tikėjausi žymiai prastesnio, puiku, kad vėl klydau  :D  Didelį įspudį žinoma paliko garso takelis, puikiai parinkti to meto hitai. Visumoj žaidimas tikrai neblogas. Bugu pasitaikė, bet kas dėjosi išleidimo metu, situacija jau pagerėjusi. Dėl Platinos teko peržaisti 2 kartus, su pertraukėlėm tie 2 kartai neprailgo, iš trofėjų gal vienas kitas tik pasitaikė sunkesnis.

Galbūt verta patikėti tavimi ir grįžti damušti Mafios - tris kartus perėjau, bet vis tiek trofėjai kažkokie užsibuginę, su tais combo kill ir pinigais po kažkurio patcho restartavosi viskas, tai perėjęs antrą kartą spjoviau ir numečiau į šalį :S

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbūt verta patikėti tavimi ir grįžti damušti Mafios - tris kartus perėjau, bet vis tiek trofėjai kažkokie užsibuginę, su tais combo kill ir pinigais po kažkurio patcho restartavosi viskas, tai perėjęs antrą kartą spjoviau ir numečiau į šalį :S

Dar prieš peržaidžiant užmečiau akį į forumą pažiurėti, kaip su trofėjais reikalai, tai buvo nemažai pažymėtų glitch trofėjų, bet galbūt man tik pasisekė  :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar prieš peržaidžiant užmečiau akį į forumą pažiurėti, kaip su trofėjais reikalai, tai buvo nemažai pažymėtų glitch trofėjų, bet galbūt man tik pasisekė  :D

 

Tau tikrai labai pasiseke :), as jau keturis kartus perejau zaidima... Ir vieno trofejaus taip ir negavau :) Tipo kur nepalikt gyvo nei vieno boso :) pasirodo zaidima reikia pilnai istrint ir vel isirasyt is naujo :) Truko kantrybe terliotis su situo sudo gabalu atsiprasant 5 karta. Istryniau ir pardaviau :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau tikrai labai pasiseke :), as jau keturis kartus perejau zaidima... Ir vieno trofejaus taip ir negavau :) Tipo kur nepalikt gyvo nei vieno boso :) pasirodo zaidima reikia pilnai istrint ir vel isirasyt is naujo :) Truko kantrybe terliotis su situo sudo gabalu atsiprasant 5 karta. Istryniau ir pardaviau :)

Manau, jau pačiam kilo minčių, kad jei po antro karto neužskaitys trofėjų, vargu ar trečiam būčiau prisiruošęs, tuos racket atmušinėt.  :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos