padlavader

Trofejai PSN

Rekomenduojami pranešimai

Sakyk, pakonsultuosiu:)

Ar norint isgelbeti visus charakterius butina zaisti per naujo ir vel surinkti visus ikalcius? Ar galima zaisti nuo tam tikro epizodo ir prasisukti taip?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar norint isgelbeti visus charakterius butina zaisti per naujo ir vel surinkti visus ikalcius? Ar galima zaisti nuo tam tikro epizodo ir prasisukti taip?

Įkalčių rinkti nereikia, išskyrus vieną berods devintam ar dešimtam chapteri kur su blondine brendi uoloj ir vandens malūnas yra, tai kairiau jo yra dienoraštis tai jį būtina paimt kad nemirtų Joshas (ar kaip ten jis:D) , o šiaip užtenka pradėt nuo ketvirto chapterio ir daryt atitinkamus pasirinkimus (visa informacija: http://psnprofiles.com/guide/3260-Until-Dawn-Trophy-Guide#They-All-Live) . Tik yra vienas didelis BET, jeigu kažkur suklysi ir kažkas mirs, teks vėl viską pradėt nuo ketvirto chapterio (nes išsisaugo tik pirmo perėjimo pasirinkimai), todėl siūlau daryt new game ir žaist nuo pradžių, ir suklydus spaust pauzę ir iš naujo žaidimą įkelt kad neužsiseivintų:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įkalčių rinkti nereikia, išskyrus vieną berods devintam ar dešimtam chapteri kur su blondine brendi uoloj ir vandens malūnas yra, tai kairiau jo yra dienoraštis tai jį būtina paimt kad nemirtų Joshas (ar kaip ten jis:D) , o šiaip užtenka pradėt nuo ketvirto chapterio ir daryt atitinkamus pasirinkimus (visa informacija: http://psnprofiles.com/guide/3260-Until-Dawn-Trophy-Guide#They-All-Live) . Tik yra vienas didelis BET, jeigu kažkur suklysi ir kažkas mirs, teks vėl viską pradėt nuo ketvirto chapterio (nes išsisaugo tik pirmo perėjimo pasirinkimai), todėl siūlau daryt new game ir žaist nuo pradžių, ir suklydus spaust pauzę ir iš naujo žaidimą įkelt kad neužsiseivintų :)

Tai jeigu antrą kartą lošdamas per epizodus susimoviau paskutiniam chaptery užbaigus žaidimą bei pradėjus jį nuo paskutinio chapterio vis tiek neišeis visų išgelbėt?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jeigu antrą kartą lošdamas per epizodus susimoviau paskutiniam chaptery užbaigus žaidimą bei pradėjus jį nuo paskutinio chapterio vis tiek neišeis visų išgelbėt?

Kaip suprantu tu jau kartą perėjęs žaidimą? Chapterių pasirinkimai išsisaugo tik pirmo perėjimo (nebent darai new game ir viską eini iš naujo). Tarkim aš pirma karta žaizdamas pražudžiau visus veikėjus (pirmas miršta ketvirtam chapteri), tai antrą karta žaizdamas ne nuo pat pradžių (new game), o tiesiog pasirenkant chapteri suklyst negali nes išsisaugo tik pirmo perėjimo pasirinkimai.  Beto negali šokinėt per chapterius jei nori visus išgelbėt, nes tada pasirinkimai neišsisaugo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu tu jau kartą perėjęs žaidimą? Chapterių pasirinkimai išsisaugo tik pirmo perėjimo (nebent darai new game ir viską eini iš naujo). Tarkim aš pirma karta žaizdamas pražudžiau visus veikėjus (pirmas miršta ketvirtam chapteri), tai antrą karta žaizdamas ne nuo pat pradžių (new game), o tiesiog pasirenkant chapteri suklyst negali nes išsisaugo tik pirmo perėjimo pasirinkimai.  Beto negali šokinėt per chapterius jei nori visus išgelbėt, nes tada pasirinkimai neišsisaugo.

Jo, perejau karta. Tai dabar galiu pradet viska nuo 4 chapterio, tik kad negaliu suklyst?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, perejau karta. Tai dabar galiu pradet viska nuo 4 chapterio, tik kad negaliu suklyst?

Taip, jei darysi viska pagal tą aprašymą kur daviau nuorodą,tai turėtum visus išgelbėt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

1L82d7e9.png

Mafia 2 40-platinum.png + 100%

 

Manau pačio žaidimo pristatinėt neverta, susižaidė, susiklausė ir įtraukė lyg bučiau pirmą kartą žaidęs. Main story trofėjai tikrai nesunkūs, tik collectibles biškį nervus pagadino. Bet developeriai kurdami DLC pagalvojo, kad reikia kažkaip pakankint tuos, kurie renka trofėjus ir sumastė įdėt tokį, kuris kainavo belekiek bereikalingo grind'o - papildyme nuvažiuot 1000 mylių. Neatkreipiau dėmesio, bet baigus main story būna pravažiuota max 400 mylių, o čia papildymas 2-3h ir jie užsimanė 1k mylių ir dar silverio pagailėjo už tai.. :D

Anyway, žaidimas super ir man asmeniškai geresnis už GTA IV, jau bent istorijos atžvilgiu tai tikrai.

Sveikinimai sugrizus i arena, vienu metu galvojau jau geimint nustojai:] maciau surinkai hotline miami platinum, kokiu principu rinkai a+ rankus? As kol kas stengiuosi ilgomis combo visus zudant su kokiu peiliu, su varles kauke kuri pratesia combo langa. Tie trofejai kur visus ginklus panaudoti nuzudant atrodo pain in the ass, nes nuzudzius dar pereiti reikia lygi:]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikinimai sugrizus i arena, vienu metu galvojau jau geimint nustojai:] maciau surinkai hotline miami platinum, kokiu principu rinkai a+ rankus? As kol kas stengiuosi ilgomis combo visus zudant su kokiu peiliu, su varles kauke kuri pratesia combo langa. Tie trofejai kur visus ginklus panaudoti nuzudant atrodo pain in the ass, nes nuzudzius dar pereiti reikia lygi:]

Dėkui dėkui, geimint tikrai nežadu nustot greitu metu. Pas mane arba daug laisvo laiko arba išvis jo nėra, tai taip ir gaunasi :) O dėl hotline miami, tai Iš pradžių aš irgi galvojau, kad combo kaukė gerai, bet Carl kaukė žymiai geriau, nes pradedi su drill ginklu ir su juo padarius execution gauni daug taškų + nereikia bėgt per levelį bandant kuo didesnį combo padaryt. Aišku kai kuriuose (ypač pradiniuose) leveliuose gerai ir combo kaukė, bet visumoj taškai man geriau rinkosi su Carl.

 

Dėl ginklų kažkaip ilgai neužtrukau, susiradau visų ginklų sąrašą, išsibraukiau tuos, kuriuos žinojau, kad 100% panaudojau ir tada liko tik prabėgt levelius. šita trophy rinkau po A+ trofėjaus, tai ir geimas jau tuo tarpu lengvas buvo pasidaręs.

Redagavo Artorias

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui dėkui, geimint tikrai nežadu nustot greitu metu. Pas mane arba daug laisvo laiko arba išvis jo nėra, tai taip ir gaunasi :) O dėl hotline miami, tai Iš pradžių aš irgi galvojau, kad combo kaukė gerai, bet Carl kaukė žymiai geriau, nes pradedi su drill ginklu ir su juo padarius execution gauni daug taškų + nereikia bėgt per levelį bandant kuo didesnį combo padaryt. Aišku kai kuriuose (ypač pradiniuose) leveliuose gerai ir combo kaukė, bet visumoj taškai man geriau rinkosi su Carl.

 

Dėl ginklų kažkaip ilgai neužtrukau, susiradau visų ginklų sąrašą, išsibraukiau tuos, kuriuos žinojau, kad 100% panaudojau ir tada liko tik prabėgt levelius. šita trophy rinkau po A+ trofėjaus, tai ir geimas jau tuo tarpu lengvas buvo pasidaręs.

Na del sito jo, labiau pain in the ass atrodo, kur su kiekvirnu ginklu ground kill padaryti, aisku irgu su sarasu net labai sunku, bet faktas, kad padarous dar reikia pabaigti lygi nedziugina. :D

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na del sito jo, labiau pain in the ass atrodo, kur su kiekvirnu ginklu ground kill padaryti, aisku irgu su sarasu net labai sunku, bet faktas, kad padarous dar reikia pabaigti lygi nedziugina. :D

Bet kai padarai, tai mirt tam levely jau gali belekiek kartų, svarbu restart nepaspaust, tai ne taip ir sunku ten iššaudyt juos visus po to :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kai padarai, tai mirt tam levely jau gali belekiek kartų, svarbu restart nepaspaust, tai ne taip ir sunku ten iššaudyt juos visus po to :D

A, tada nera taip baisu, nes galvojau turi padaryti ir pereiti lygi nemires,tada butu sunkiau jau. Na manau priveiksiu greitu metu, a+ jau 10 lygiu guli, liko pabaigti ir kazkiek misc trofeju. :]

P.S griebk vita jei indie patinka, per cross play ar remote play labai gerai tokius sudeliavimus atlikti, o ir zaidziasi kazkaip smagiai mazame ekrane.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A, tada nera taip baisu, nes galvojau turi padaryti ir pereiti lygi nemires,tada butu sunkiau jau. Na manau priveiksiu greitu metu, a+ jau 10 lygiu guli, liko pabaigti ir kazkiek misc trofeju. :]

P.S griebk vita jei indie patinka, per cross play ar remote play labai gerai tokius sudeliavimus atlikti, o ir zaidziasi kazkaip smagiai mazame ekrane.

Vita jau senokai noriu nusipirkt, nes vien iš PS+ daug geimų užsikaupę stovi, bet vis pagailiu pinigų. Ir PS4 dar prie to pačio norisi.. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vita jau senokai noriu nusipirkt, nes vien iš PS+ daug geimų užsikaupę stovi, bet vis pagailiu pinigų. Ir PS4 dar prie to pačio norisi.. :D

As deveta pirkau, €80 mokejau, tai paieskojus galima rasti geru dealu. Indie backlogas iskart mazet pradejo, o ir platinum daug lengviau paimti, kai turi 20min laisvu ir gali greitai paprogresuoti, kai siaip konsoles net nejungtum, ar ne namie bunant net negaletum ijungti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As deveta pirkau, €80 mokejau, tai paieskojus galima rasti geru dealu. Indie backlogas iskart mazet pradejo, o ir platinum daug lengviau paimti, kai turi 20min laisvu ir gali greitai paprogresuoti, kai siaip konsoles net nejungtum, ar ne namie bunant net negaletum ijungti.

Nu jo, gerai sakai, reiks paieškot naudotų :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1S447489.png   

Bloodborne -  All trophies acquired. Hats off!

Daugiausiai nervu suedes ir dviprasmisku jausmu sukeles zaidimas. As ji ir myliu ir nekenciu jo. Tiek rage quitu neesu gyveima padares, kaip per pastarasias dvi savaites. Isdidziai dedu diska atgal i lentyna ir lauksiu, kol bus kokia akcija ant The Old Hunters.

Bet jauciu kokius metus laiko nenoriu matyti YOU DIED uzraso, tai kolkas su visais souls zaidimais irgi darysiu pauze.

Redagavo bigisk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos