padlavader

Trofejai PSN

Rekomenduojami pranešimai

na nežinau, man SP neatrodė labai sunkus. Labiausiai tai nervino ieškoti tų skendusių detalių, nes "sustabdžius" laivą, jis po truputį dreifuodavo tolyn :fuuu:

 

O šiaip nesiūlau atsisakyti žaidimo. Online ganėtinai lengvas, jeigu turi su kuo boost'int. Pamenu radau custom deathmatch map'ą, kuriame grindinom kills su tam tikrais ginklais. Ginklus tiesiog pasiimdavai nuo žemės, ir viskas vyko mažoj teritorijoj. Ten susirinkom beveik visų ginklų platinum awards (aišku, išskyrus tuos, kuriem reikėjo 500kills), kas sudarė didelę dalį tų platinum awards

 

Heist'us ant PS3 gali užmiršt, pastoviai atsijunginėja, stringa, sminga, ir vėl lauki porą min, kol iš SP įmes į MP. Net vasarą kai Uk sedėjom viename kambaryje, heistuose atsirasdavo connection problems. :chan:

 

Bet, jeigu turi gerą žmogų, gali su šiokiu tokiu grind'u nesunkiai užsiboostint. :grt:

 

 

PS. žinau, kad kažkada žaidimą kartosiu ant PS4, reiks tik įtikint brolį nusipirkt žaidimą (shareplay) :spiderp:

Redagavo Martynas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Martynas007 nu nebuvo ten kazkas tragisko, bet buvo labai nuobodu rinkt tuos collectibles :D Taip pat uztrukau, kol surinkau 70 golds, nes pabaiges zaidima turejau tik apie 20. O boostint neturiu su kuo :/ Gal kas norit padet (ant PS4)? :D

Redagavo Emilis09

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Platinum Trophy

1L4c543f.png

 

Battlefield Hardline platinum

 

Štai ir mano pirmoji platiną šiais metais, aišku pradėta buvo dar 2015 m :)

Žaidimo istorija man patiko, trofėjai labai lengvi, o vat dėl MP paskutinio trofėjaus Menz in the Hood teko pavargti, bet nėra nieko neįmanomo :)

Šiaip žemėlapiai maži, ginklų gan nedaug, bet žaisti smagu, nors geriausias MP man liks BF4 :)

Dar liko DLC trofėjai, nežinau ar užteks kantrybės gaut keturis x 10 000 class kills :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Emilis09 nežinau, tie Gold awards turbūt skirti, kad tas misijas padarytum kaip pridera, o ne pusę laiko grybautum "kas čia buvo".

Kaip antroj misijoj, kai reikia pavogt motociklą - pirmą kartą aš jį gaudžiau geras 15min :genius:

arba pabaigti žaidimą visom pabaigom. Gerai, kad bent nereikia gauti Gold visose misijose, yra laisvės, gali pasirinkti ką daryti. O collectibles gal truputį vienas nuo kito nutolę mano skoniui.

Redagavo Martynas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  Drivelub    - 100% Completion


Platina jau pries metus beveik gauta, bet vat neseniai isigijau Season pass.
128 trofejei, daug labai lengvu, tiesiog laiko uzima, bet paskutiniai DLC tai jau sunkiau. Ypac kai reikia pvz: pravaziuot pirmam ir dar 2-3 clear sector, tai buvo ziauriausi  :fuuu: 

Seip geras game man ;D tad lauksim kitu DLC.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Grail

1L8b7a48.png

 

The Order: 1886 platinum trofėjus

 

Žaidimas man labai patiko. Sumaišyta viskas: praeities laikai, ateities ginklai, stebuklai, vampyrai, vilkolakiai, bepročiai,... Bet asmeniškai man nieko per daug nebuvo.

Tiesą sakant buvo per mažai pačio žaidimo. Trofėjai labai lengvi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@ZenaLt kiek uztrukai, 6-7 valandas? :)

Šiaip gal ir daugiau, bet ne daugiau 9 val.

Jeigu būčiau pasiskaitęs apie trofėjus iš anksto, tai platiną tikrai būtų iki 6 val. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagiai NFS susizaide, visai neprailgo ir aplamai geras zaidimas.:>

 

Pagrindine masina, per viduri tarp drift ir grip.

4EDo6Se.jpg

 

Sprint'am

0NTtmvc.jpg

 

Drift'am

shgrELM.jpg

 

Customisation tikrai yra smagiai padaryta, bet laiko turejau tik pagrindine masina nuo nulio nutapyt.:D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ba1.jpg4a2.jpg

Mad Max/Game of Thrones

 

Pirmos dvi platinos siemet. Mad Max pliusai - vienas graziausiu post-apokaliptiniu pasauliu, koki tik teko zaisti. Dienos/nakties kaita atrodo nuostabiai. Automobiliu modeliai, nors truko ivairoves matytos filme. Pasaulis pilnas veiklos, nenuobodziausit. Minusai - beverciai collectibles, nuobodus pagrindinis veikejas (kodel nebuvo imanoma gauti Tom Hardy?) bei keletas bugu, kurie iki siol neistaisyti ir gali sutrugdyti gauti platina.

Apie Game of Thrones net neverta sneketi, platinai gauti uztenka pereiti zaidima. Paprastai megaujuosi telltalle zaidimais, bet sis turbut yra blogiausias mano zaistas ju zaidimas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1Lb227ac.png

 

100% Watch dogs Platinum trofėjus. Gavau jau gana seniai, tačiau vis neprisiruošiau pasiskelbti :). Tai mano pats pirmasis Platinum trofėjus. Žaidimas labai patiko, nusipirkau ir season pass ir iš Bad blood surinkau visus trofėjus. Gaila, kad Online Street sweep apmiręs - labai ilgai ieško kito žaidėjo, o kartu ir linksmiau ir įdomiau ir žymiai greičiau misijos įsivykdo :). Užkabliavo Platinum trofėjų rinkimas, todėl bandysiu surinkti iš visų turimų žaidimų :).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka manote apie leaderboard pakeitima i skaiciavima ne pagal lygi ir tada platinum kieki, bet pagal platinum kieki ir jei skaicius kazkieno vienodas, tada auksciau eina tas, kurio lygis aukstesnis. Kazkaip it makes more sense, nes pagrinde visi medzioja platinum ir cia raso butent apie jas, o lygis beveik visiskai bevertis yra.

Ka manot?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Old Blood master

 

1Lea1bbc.png

Wolfenstein: The Old Blood platinum trofėjus

 

Na žaidimas savo stiliuje, nieko pasakot nereikia :D

Daugybė naciu, krūvos lavonų, o labiausia patiko vietoj peilio vamzdis ir kai jis juo darbavosi :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Old Blood master

 

1Lea1bbc.png

Wolfenstein: The Old Blood platinum trofėjus

 

Na žaidimas savo stiliuje, nieko pasakot nereikia :D

Daugybė naciu, krūvos lavonų, o labiausia patiko vietoj peilio vamzdis ir kai jis juo darbavosi :)

 

Saunuolis zena. Reik jau vytis tave, bet per kraustymasi jau beveik menesi nejungiu PS. :(

O ka manote apie leaderboard pakeitima i skaiciavima ne pagal lygi ir tada platinum kieki, bet pagal platinum kieki ir jei skaicius kazkieno vienodas, tada auksciau eina tas, kurio lygis aukstesnis. Kazkaip it makes more sense, nes pagrinde visi medzioja platinum ir cia raso butent apie jas, o lygis beveik visiskai bevertis yra.

Ka manot?

As uz. Platina mano manymu yra daug vertingesne uz leveli. Nes leveli galima ir gan lengvai surinkti. and nulauzto ps3 parsisiunti zaidima, surenkti 10-15 lengviausiu trofeju, nepatiko zaidimas ir trini ji lauk. ir jei taip koks 100 zaidimu. Tai ir ziurek 1000-1500 trofeju. O su platina reik laiko ir kartais daug uzsispirymo investuoti. 

Redagavo bigisk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos