tomkinas123

Alan Wake / American Nightmare

Rekomenduojami pranešimai

na pameginau ir as sita geima, so far so good antram tik chaptery :D kol kas tokia silent hill, Resident evil ir Alone in the dark samplaika, nu regis ne tupa, kazkas tipo psichologinio trilerio stilium... geriau nei hills have eyes. visumoj, nieko kabina, lost galima, tik truputi tedious tuos medkircius ten svietaliot ir saudyt...

veliau uzpi* shaudyt ;DDD, ant hardo perejau tai uzpi*o tikrai. bet geras geimas labai siaip, tik trumpokas ir galas labai jau miglotas bet supratau esme visa. ten alone in the dark + twin peax + x files ;D su truputeliu SH

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimas siaip tirkai afigienas. Tokiu ir su ziburiu nerasi. Kiekvienas Epizodas vis idomesnis ir istorija pradeda vystytis visai kitaip nei tikejais :D

 

Turecaiu tik 1minusa: ogi priesu ivairove. Tik medkirciai, varonos ir poltergeistas :X galejo imo ir pabludusius vilkus, meskas, gal dar ir koki medi vaiksciojanti idet :DDDDDDDD (bet cia fignia) :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va perejau ant Hard. Laukia dar Nightmare. Zaidimas tiesiog puikus, toks kokio ir tikejausi. :D Yra keli minusai, bet jie netrugdo zaidimui. Nelabai patiko masinu valdymas, bet cia ne driving game'as tai nereik tiketis Forza 3. Dar nepatiko , kad per daug saudymosi, galejo buti daugiau vietu kur reik atlikinet ivairias uzduotis ir galvosukius. Ir del tu manuscript ar kazkas panasaus kaip supratau pagal achievement'us, zaidziant pvz. ant Normal ju yra maziau o ant Nightmare ju galima rasti daugiau? Ir galit kas nors papasakoti pabaiga (ta paskutini filmuka), nes nelabai as jos supratau. Tik rasykit i SPOILER, nes yra zmoniu kurie dar nepereja.:D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir nelabai ten ka ivirskinau bet pagal mane DLC 7 ir ten lyg ir 8 chapteriai kurie paaiskins viska iki galo, nes dabar kai kurie galai nesueina :x

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Gausiu ban jei losiu ji su ofline profiliu ir atjunges neto kabeli?

Vieni gauna vieni ne. Jeigu esi nusiflashinęs konsolę, nuo BAN neapsisaugosi 100% niekaip, jeigu žaisi neoriginalius žaidimus. Nors lyg ir originalus žaidžiant, būna gauna BAN jeigu flashinta ar kaip kitaip modifikuota konsolė.

Redagavo ViPeRkillz
off-topic

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perėjau ant HARD, išvis surinkau 585gs, dar paskutiniam EP nusprendžiau nenaudot ginklų, kad gaučiau achievmentą :notworthy: Ir tik patvirtinu savo nuomonę...nuostabus žaidimas, pabaiga tai tikrai iškelia nemažai klausimų...blogiausiu atveju teks žiūret tuos būsimus EP per youtube :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Gausiu ban jei losiu ji su ofline profiliu ir atjunges neto kabeli?

ne ,jei atsijunges nuo xbl busi bano negausi
Redagavo ViPeRkillz
off-topic

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Alan Wake 2's main plot is already written, developer Remedy has revealed.

 

Speaking to CVG ahead of Alan Wake's release this week, Remedy's Oskari Hakkinen said the game's 'second season' - which it's made clear in the past it wants to develop - is already plotted out.

 

"We do know where season two is going to go," he said. "Season one will have a conclusive and satisfactory ending but we will leave doors open for season two and we know where we're going to take the story.

 

Of course much of the chances of us seeing season two depend on sales of the first game, and Remedy's already said it's "bet the farm" on Wake's success.

 

Hakkinen expectedly wouldn't drop any hints as to what we could expect from the follow-up, saying only "there's definitely a lot of room for speculation" based on Alan Wake's ending.

Teisybė...hmm kogero daugiau EP nesulauksim šiame sezone(nors gal kokį vieną užbaigiamąjį...), bus visai naujas žaidimas, kuriame bus antras sezonas, džiugu :notworthy:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verta naudoti disk ant šito?

pasiziurek gameplay filmukus ir apsispresk pats..jei tau patinka tokio zanro zaidimai, tuomet net nedvejok..o ir komentarai apie ji gan geri

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisybė...hmm kogero daugiau EP nesulauksim šiame sezone(nors gal kokį vieną užbaigiamąjį...), bus visai naujas žaidimas, kuriame bus antras sezonas, džiugu :notworthy:

+ padeka ir dar butukas :*, you made my day.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galime sulaukti ir antrosios „Alan Wake“ dalies

Belaukiant oficialaus „Alan Wake“ išleidimo, žaidimo kūrėjai „Remedy Entertainment“ prasitarė, jog antroji kūrinio dalis jau yra suplanuota, o visa istorija tiesiog stūkso stalčiuje. Pirmoji žaidimo dalis buvo kuriama bemaž 6 metus, todėl visai nenuostabu, jog kūrėjai turėjo laiko apsvarstyti ir suplanuoti žaidimo tęsinį.

 

„Alan Wake“ jau dabar minimas kaip itin didelio populiarumo vejamas žaidimas, todėl šis faktas dar labiau įtakoja ir antrosios dalies pasirodymą. Panašiomis frazėmis bandė išsireikšti ir studijos vadovas O.Hakkinenas.

 

Pasak jo, pirmoji žaidimo dalis turės baigtinį siužetą, tačiau yra palikta ir tam tikra užuomazga, nuo kurios galės rutuliotis antroji siužeto liniją. Nepaisant to, daug kas priklausys nuo pardavimo rezultatų, todėl jei žaidimas sulauks išties didelio pasisekimo - užtikrintai galime laukti ir „Alan Wake 2“.

Šiuo metu „Remedy Entertainment“ iš dalies yra priklausoma nuo „Microsoft“ finansavimo, todėl pasisekimas leis ne tik plėtoti žaidimą, tačiau ir perkelti jį į kitas platformas. Tuo tarpu „Alan Wake“ oficialiai Europoje startuos gegužės 14 dieną.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galime sulaukti ir antrosios „Alan Wake“ dalies

Belaukiant oficialaus „Alan Wake“ išleidimo, žaidimo kūrėjai „Remedy Entertainment“ prasitarė, jog antroji kūrinio dalis jau yra suplanuota, o visa istorija tiesiog stūkso stalčiuje. Pirmoji žaidimo dalis buvo kuriama bemaž 6 metus, todėl visai nenuostabu, jog kūrėjai turėjo laiko apsvarstyti ir suplanuoti žaidimo tęsinį.

 

„Alan Wake“ jau dabar minimas kaip itin didelio populiarumo vejamas žaidimas, todėl šis faktas dar labiau įtakoja ir antrosios dalies pasirodymą. Panašiomis frazėmis bandė išsireikšti ir studijos vadovas O.Hakkinenas.

 

Pasak jo, pirmoji žaidimo dalis turės baigtinį siužetą, tačiau yra palikta ir tam tikra užuomazga, nuo kurios galės rutuliotis antroji siužeto liniją. Nepaisant to, daug kas priklausys nuo pardavimo rezultatų, todėl jei žaidimas sulauks išties didelio pasisekimo - užtikrintai galime laukti ir „Alan Wake 2“.

Šiuo metu „Remedy Entertainment“ iš dalies yra priklausoma nuo „Microsoft“ finansavimo, todėl pasisekimas leis ne tik plėtoti žaidimą, tačiau ir perkelti jį į kitas platformas. Tuo tarpu „Alan Wake“ oficialiai Europoje startuos gegužės 14 dieną.

nereik jokiu platformu, sony niekuo nesidalina ko cia microsoft turi dalintis, kai remedy jie remia. viskas aisq stukso stalciui parasai scenariju, biski paaiskini developeriam ka daryt ir rasyk kita sau. beto uzuomazga tikrai didele ;]... ir turetu laisvai sukurt iki kitu metu, nes

grafinis variklis done

fizikinis done

zaidimo variklis done

mechanika uzbaigta tik reiketu tobulint kaikur masinas ir tt.

level editoriu turi labai galinga.

miesta patys matem koks jis didziulis ir visa apylinke, ten pletotis daug kur, beto su tokiu level editorium galingu greit teraina jie sukurt gali, o pastatai modelint tai ten kai grupe didele developeriu neuztrunka ilgai. ten nauju modeliu siais laikais greit prasuka ant base mesho sculptinant.

taigi greiciau pradeda tik tegu ;] noris tesinio. beto tempt nelabai apsimoka, serialai kaip lost laukiant ilgai kito sezono nuvilia ;D daug atstumia zmoniu, (bet jie grizta ;D)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos