auron

Renkuosi masina!

Rekomenduojami pranešimai

Nu as cia gal i vyresne daugiau auditorija. Ne tiek patarimo, kiek nuomoniu (pagristu, be abejo)...

Tai va, vasara galvoju keist masina, nusprendziau, kad noriu dyzelio (niekad dar neturejau, pabandyt noriu), mokesiu iki 6000 euru (nu is bedos simta kita aisku pridursiu...), variklis apie 2 litrus, kad butu, noreciau universalo kebulu, kad masina nebutu senesne nei kokie 1998, kad butu klima.

Is ko mazdaug renkuosi:

 

Skoda Oktavia (yra labai ax....na Elegance komplektacija)

 

Toyota Avensis (uzknisa dyzelio vidaus skurdumas!)

 

Renault Laguna (sita galeciau paimt su visais bajeriais ir net kokiu 2002!)

 

Audi A4 (atgraso truputi atsiliepimai del vaziuokles ir mazoka...)

 

Opel Omega (nu Opel'is..., bet ta nuo 1998, gerai viduj atrodo, o ir sako geriau padaryta)

 

Ford Mondeo (nieko nezinau apie sita, greiciausiai ne...)

 

WV Passat (biski uzp...a, kad jame vos ne miegot reikia, labai jau vagia)

 

Laukiu nuomoniu, gal is praktikos kas, gal is tu ka pazystat turinciu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu as cia gal i vyresne daugiau auditorija. Ne tiek patarimo, kiek nuomoniu (pagristu, be abejo)...

Tai va, vasara galvoju keist masina, nusprendziau, kad noriu dyzelio (niekad dar neturejau, pabandyt noriu), mokesiu iki 6000 euru (nu is bedos simta kita aisku pridursiu...), variklis apie 2 litrus, kad butu, noreciau universalo kebulu, kad masina nebutu senesne nei kokie 1998, kad butu klima.

Is ko mazdaug renkuosi:

 

Skoda Oktavia (yra labai ax....na Elegance komplektacija)

 

Toyota Avensis (uzknisa dyzelio vidaus skurdumas!)

 

Renault Laguna (sita galeciau paimt su visais bajeriais ir net kokiu 2002!)

 

Audi A4 (atgraso truputi atsiliepimai del vaziuokles ir mazoka...)

 

Opel Omega (nu Opel'is..., bet ta nuo 1998, gerai viduj atrodo, o ir sako geriau padaryta)

 

Ford Mondeo (nieko nezinau apie sita, greiciausiai ne...)

 

WV Passat (biski uzp...a, kad jame vos ne miegot reikia, labai jau vagia)

 

Laukiu nuomoniu, gal is praktikos kas, gal is tu ka pazystat turinciu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba Laguna imk arba A4...

Vat TOKIU patarimu noreciau daugiau negauti.... :evil:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi A4 na mano manymu ji tikrai nera mazoka! :D bent modeliai nuo 1996+ metu. Del vaziuokles nzn. siaip vos kazada nenusipirkau tokios mashinos uzh 14.000. Gailiuosi iki shiol... ://

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ko gailiesi? Normali kaina, gali ir dabar dar uz tiek nusipirkt...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pirmiausia del kebuliniu, tai tos naujos masinos visos dabar mazdaug lygiavertes, cinkuotos ir t.t. nebent turejus, pazeidimu ir blogai sutvarkyta. Dar gali but is Vokietijos bavarijos atkeliavus, tai gali tu rudeliu but. Bet vistiek, naujos masinos mazdaug lygiavertes del koorozijos. Nors del skodos, galima butu pasigincyt. Net nezinau ju antikorozines technologijos.

 

Tad ziurint is kitu pusiu, manau pirmiasia reiketu braukt Ford Mondeo. kebuliniai darbai, ypac bamperiai.. Bamperiu plastmase kaip girdejau yra kitokia, tad jie netaisomi, tad jei skiltu ar t.t. tai tektu ieskot naujo, o ju sunku rast. Pats is saves su kvailom ligom - del to ir pigus toks.

 

Omega manyciau ir braukt, visu pirma galu vedama, ardymui nepritaikyta, ne taip kaip Toyota, ar VW, Audi.. Be to, siaip ten yra ivariu niuansu. Reiketu tevo, paklaust jis daug daugiau pasakytu.

 

Laguna ir manyciau, visu pirma ten prikista bereikalingos elektronikos kruva, kuri labai rodo kaprizus ir velniai zino del ko.

 

Skoda, net nezinau, bet esu labai pasimistiskos nuomones, na nebent jei su VW varikliais tai turetu but patikima del motoro..

 

Audi, na nezinau kaip cia dle tos pakabos, bet is situ auto ji yra geriausia ir lygiaverte Passatui. Bet permoket neverta.

 

Siap Avensis neblogas variantas, tik variklaiai silpnoki, sankabos defektai buna..

 

Tad patarciau rinktis Passat. Pats tevas turi su jais milziniska patirti ir nieko blogo negali sakyt. bet koki nieknieki nupirksi uz kapeikas, remontuot nesunku, ardyt.. Pats automobilis iki 300000 neturi bedu rimtesniu. Dieseliniai motorai labai patvarus ir patikimi. Ir galingi tie TDI..

 

O del vagimo, tai visi vagiami. be to, tau reik geros masinos ar nevagiamos? Bet pas mus ir masina uz 500 sugeba pavogt...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As patarciau passat mano tewas anksciau warinejo masinas tai vis gyre dar gal uz 6000 euro gal dar ta priespaskutini rastum nes jie db atpige dar kas geraj mazos explotacines islaidos o masinos waziuokle minksta :D gera masinyte tiek B5 tiek B5 modifikuota

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas neleidzia apsidrausti KASKO draudimu nuo vagysciu :cry:? jei jau turi ant masinos tai gal atrastum ir ant jo.

Turiu du pazystamus su passatais, tai be jokios baimes kiemuose stovi jau metai daugiau. Aisku kalpokus ar mageli tai nukniaukti bet kada gali. beje pusbrolis kai nusipirko ta pasata tai taisymo islaidos tikrai nemazos buvo :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prancuzijoj taxai pagrinde passatai, aisku yra ivairiu, bet labai daug taxu atveza. Tai kadangi atsukt spydika tikrai neproblema net naujausiai masinai galejo but visikai damustas..

 

Beje, kiek paciam teko vazinet su passtais, tai vaziuoja labai smagiai ir tie triptronikai veikia neblogai. Zodz, pats visai tokios masinytes noreciau;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pirmiausia del kebuliniu, tai tos naujos masinos visos dabar mazdaug lygiavertes, cinkuotos ir t.t. nebent turejus, pazeidimu ir blogai sutvarkyta. Dar gali but is Vokietijos bavarijos atkeliavus, tai gali tu rudeliu but. Bet vistiek, naujos masinos mazdaug lygiavertes del koorozijos. Nors del skodos, galima butu pasigincyt. Net nezinau ju antikorozines technologijos.

 

Tad ziurint is kitu pusiu, manau pirmiasia reiketu braukt Ford Mondeo. kebuliniai darbai, ypac bamperiai.. Bamperiu plastmase kaip girdejau yra kitokia, tad jie netaisomi, tad jei skiltu ar t.t. tai tektu ieskot naujo, o ju sunku rast. Pats is saves su kvailom ligom - del to ir pigus toks.

 

Omega manyciau ir braukt, visu pirma galu vedama, ardymui nepritaikyta, ne taip kaip Toyota, ar VW, Audi.. Be to, siaip ten yra ivariu niuansu. Reiketu tevo, paklaust jis daug daugiau pasakytu.

 

Laguna ir manyciau, visu pirma ten prikista bereikalingos elektronikos kruva, kuri labai rodo kaprizus ir velniai zino del ko.

 

Skoda, net nezinau, bet esu labai pasimistiskos nuomones, na nebent jei su VW varikliais tai turetu but patikima del motoro..

 

Audi, na nezinau kaip cia dle tos pakabos, bet is situ auto ji yra geriausia ir lygiaverte Passatui. Bet permoket neverta.

 

Siap Avensis neblogas variantas, tik variklaiai silpnoki, sankabos defektai buna..

 

Tad patarciau rinktis Passat. Pats tevas turi su jais milziniska patirti ir nieko blogo negali sakyt. bet koki nieknieki nupirksi uz kapeikas, remontuot nesunku, ardyt.. Pats automobilis iki 300000 neturi bedu rimtesniu. Dieseliniai motorai labai patvarus ir patikimi. Ir galingi tie TDI..

 

O del vagimo, tai visi vagiami. be to, tau reik geros masinos ar nevagiamos? Bet pas mus ir masina uz 500 sugeba pavogt...

Va, cia jau normali nuomone!

Del Lagunos "nereikalingos" kaip tu sakai, elektronikos drisciau papriestaraut... As ieskau masinos kuri ir viduj butu maloni. Jei mieste maltis, kur pora kilometru pavaziuot ir islipt, pora pavaziuot ir islipt, tai dzin.

Bet matai, as vazineju i Norvegija, tai reiskia ilgos valandos uz vairo. Ir kazko nemanau, kad turetu labai kruštis kokiu 2001-2002 metu masinai...

Dabar vazineju su 1992 metu Renault Safrane, tai vat siemet pradeda jinai mane kankinti smulkiom elektroninem problemom. Bet vaziuoja masina labai maloniai ir as prie to priprates, taip, kad ant kibiro persest negalesiu... :D

Kas del Skodos nesakyk, as irgi ja neseniai pradejau dometis, bet gal ne veltui metu automobili laimejo? Jei Oktavia, tai kokiu 2000-2001 imciau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, naujos masinos yra naujos, bet velniai zino kas prades list jom pavazinejus, o Passat tau uzsitarnaves varda ir B5 vykes modelis tikrai. Aisku, gal siek tiek konservatyvus mano poziuris, bet Vokiska kokybe yra Vokiska kokybe. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patariu Audushke nes atrodysi niulovai.. o vazhiuoja minkshtai , jei dar lietekus uzhsimesi vazhinesi ir kiti grozhesis.. o jei nori vazhiuot minkshtai kaip laive.. Beabejo pirk Chrisler 300c Shiandien buvau Kauno automobiliu turgui tai uzh 5000euru atiduoda.. 8) Ash manau Jamsiu jy jei gera alga bus shymenesi..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prancuzijoj taxai pagrinde passatai, aisku yra ivairiu, bet labai daug taxu atveza. Tai kadangi atsukt spydika tikrai neproblema net naujausiai masinai galejo but visikai damustas..

 

Beje, kiek paciam teko vazinet su passtais, tai vaziuoja labai smagiai ir tie triptronikai veikia neblogai. Zodz, pats visai tokios masinytes noreciau;)

butent is prancuzijos pirktas jo passat :Dlyg 99 TDI. vietos sedeti daug ir smagiai sedesi man gale :cry:

brolis pirko peugot 406 1997 tai ku zinau, vidui vietoj neperdaugiausiai, gale ypac kuklokai sakyciau, o ir duobes man kazkaip labai jauciasi, buldynkst buldynkst kresteli. Lagunos tai labai patogios, minkstos ir komfortiskos, bet man jos per daug tokios na "svelnios" :D mokinausi vazineti su tokia(98) tai kazkaip nepatiko visai. draugelis laguna "automata" turi 1996 tai gedimais nesiskundzia kaip ir, bet ir automato nepridraskysi, nebent su troleibusais lenktyniaut :cry:

ai ir isvis as dar teisiu neturiu tai neklausykit muni :cry:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos