Rekomenduojami pranešimai

Resident Evil 3

Resident Evil 3

  • Platformos

    • PC
    • Xbox One
    • PlayStation 4
    • Nintendo Switch
    • +3
  • Kūrėjas

    • Capcom
    • Vingt-et-un Systems
  • Leidėjas

    • Capcom
  • Temos

    • Horror
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    A remake of the 1999 survival horror classic, Resident Evil 3: Nemesis.

Resident Evil 3

Apie žaidimą

A remake of the 1999 survival horror classic, Resident Evil 3: Nemesis.

Aprašymas

Overview

Resident Evil 3, also known as Resident Evil 3 Remake, is a 2020 remake of Capcom's Resident Evil 3 from 1999. Developed off the heels of the Resident Evil 2 Remake and using the same engine, it was first announced on Playstation's State of Play stream on December 10, 2019 and released the following April. The game also includes the previously announced Resident Evil: Resistance (formerly Project Resistance) multiplayer mode.

The story follows Jill Valentine and Carlos Oliveira as they attempt to escape Raccoon City in the midst of a T-Virus outbreak, causing most of the population to regress to mindless zombies. Pursuing them throughout is the Nemesis: a near-indestructible bioweapon engineered by Umbrella Corp.

Nuotraukos


tikiuosi fake nes niekas nenori tokios Jill tikrai . o kas tas bicas isvis ? Carlos ? 

images?q=tbn:ANd9GcSeTtde8j7Z3kO6HX7mhFR

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

prieš 5 valandas, scalman parašė:

tikiuosi fake nes niekas nenori tokios Jill tikrai . o kas tas bicas isvis ? Carlos ? 

images?q=tbn:ANd9GcSeTtde8j7Z3kO6HX7mhFR

labiau migueli primyne is tekken :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nestumkit, as tai hype, kad ir kaip padarys :D priimkit kaip RE3 reimagine, o ne remake. Net ir re2 galeciau sneket ir sneket kiek nedaug yra is originalo, ne vien aplinkos ir isvaizdos, bet ir charakteriai bei pats siaubo elementas, atmosfera ir t.t. core game visai ne re2, net negali vadint remake. Prasem remake, o gavom reimagine, tad priimi kaip reimagine ir megaujies! Taip ir galvojau apie RE3, kad nebus nieko panasaus ko fanai tikesis. Galiausiai pamastai geriau toks geimas ar kad isvis nebutu - aisku geriau, kad geimas egzistuoja!

Pora foto is speju busimo trailerio:

Nemmis:

spacer.png

Jill

spacer.png

 

Redagavo ReiKaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie RE3 manau į atskirą temą reiktų eiti :) modai, žinot ką daryti :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

RE 3 arteja? https://www.facebook.com/residentevil/photos/a.187578694596359/2831040720250130/?type=1&theater

  1.  
  2. Džekeris

    Džekeris

    Kad RE3 Nemesis gaus remake čia 100% kitų metų E3 pristatys :) 

  3. Magnitas

    Magnitas

    Siaip cia kalba eina apie nuolaidas visiems RE zaidimams. Bet esme, kad laukia RE3 pristatymas. @Džekeris Gal dar sulauksime kazko per Games Awards :)

  4. Haze

    Haze

    Norėtųsi ne tik RE3 Nemesis Remake kurio labai laukiu, bet ir Code Veronica remeiko :) 

  5. ReiKaz

    ReiKaz

    Kad ir kaip smagu butu smagu turet re2 ir re3 "reimagine" norisi ir klasikiniu geimu remasteriu, kaip ir Code Veronica HD i Steam. 

  6. Haze

    Haze

    @ReiKaz kuo netinka xbox 360 versija? :D 

  7. ReiKaz

    ReiKaz

    @Haze tinka tinka. Tik noriu, kad butu ir PC versijos, plius dar modinimas geimu

  8. paseles

    paseles

    tai ka nebuvo re3 pc versijos,po tiek metu nubudo??

  9. ReiKaz

    ReiKaz

    Reik remasteriu, nes nera PC versijos puikios siai dienai, pvz re3 daryk kiek nori AI upscale, bet nezinia ar Gemini pavyks perdaryt exe koda, kad 3d modeliai nebutu software renderiu. Nes tikra betvarke ten. Beja kur su geresnes texturom SN releasai re2 re3, tai japoshkiu versija ir yra lengvesni zaisti, ir siaip pasikeitimu (nors atseit ir yra US versijos sudetingumas, nors jis irgi palengvintas).. ne tas. Capcom paimtu blyn ir padarytu remasterius, plius CVX i P, ot butu liuks

  10. Džekeris
  11. paseles

    paseles

    Tracking site gamestat adds new PlayStation Network additions as they come in, and box art variants have dropped in for Resident Evil 3, complete with a look at the redesigned Jill Valentine, Carlos Oliveria, and of course, Nemesis. You can see them down below for yourself.  jauciu isvaizda pakeis,na aisku dar anksti speliot

  12. Magnitas

    Magnitas

    @Džekeris, opapa. ? Siaip sitas RE kelias man patinka. Aisku 7 dalis viska pataise, nors as jos ir nezaides. Per baisu man vienam tai daryti. :D Bet strategija man patinka. Prikelti zaidima kuris iki siu dienu yra klasika/vertinamas labai gerai. O kai jie dar ne tik sugeba pagrazinti grafika, bet padaryti siu dienu zaidimu tai cia kazkas tokio.. Noretusi, kad ir kiti imtu pavyzdi ir darytu taip, o ne tiesiog portintu zaidima i kita konsole ir tiek. Cia izi money. Darykite taip, kaip Capcom daro ir bus prikelta tikrai daug geru zaidimu. Vakar kaip tycia galvojau apie Mafia pirma dali ir jeigu tik ja prikeltu taip, kaip RE 2 ir dabar bus 3 dalis.

 

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai tikiu, kad laisvai gali ivykti ir per siu metu Game Awards. Kiekvienais metais jiems pavyksta vis daugiau pritraukti geru projektu ir dar viena kita gameplay parodyti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėčiau ir aš per goty apdovanojimus pamatyt re3, bet jie taip pat tūrės ir savo konefrenciją kurioj neanonsuoti 2 žaidimai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jill man atrodo neblogai, Carlos kažkoks garbanius ir neberyžas ? , Nemesis irgi keistokai. Bet aišku reikia pamatyti pačiame žaidime.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leak'ai is PS Store.

Coveriai:

spacer.png

spacer.png

 

Muzika:

 

Redagavo ReiKaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja, bet teks palaukti ilgiau. RE3 per TGA nebus.

Citata

Keighley also confirmed that recently leaked Resident Evil 3 remake is not one of the announcements.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos