Shliuzas

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Rekomenduojami pranešimai

Hm.. jei nebebus Snake, tikrai nebus kaip Metal Gear Solid, ..Raidenas man asmeniškai visai nepatiko per MGS2 dalį (ačiū dievui remake padarė).

Liūdna, kas Solid Snake išeis į pensiją, vienas geriausių charakterių geimuose kokius esu matęs.

 

Btw, visi jau nujaučia kas bus naujas lead character :D

 

-Lol.Remember the gay ass blonde guy from MGS2?? There's your new lead character!! hahaha

 

-As long as the series doesnt turn into metal gear raiden ill be happy

 

-Please.. no Raiden anymore, no more..

Redagavo blindside

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na čia kaip kam, bet Raidenas sukėlė visiems labai daug nervų.

 

Kas turėjo MGS3: Subsistence atsimena šį video:

 

Metal Gear Raiden - Snake Eraser

 

Raidenas man labiau patinka kaip komedijinis charakteris :D

Redagavo blindside

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm.. jei nebebus Snake, tikrai nebus kaip Metal Gear Solid, ..Raidenas man asmeniškai visai nepatiko per MGS2 dalį (ačiū dievui remake padarė).

Liūdna, kas Solid Snake išeis į pensiją, vienas geriausių charakterių geimuose kokius esu matęs.

 

Btw, visi jau nujaučia kas bus naujas lead character :)

 

-Lol.Remember the gay ass blonde guy from MGS2?? There's your new lead character!! hahaha

 

-As long as the series doesnt turn into metal gear raiden ill be happy

 

-Please.. no Raiden anymore, no more..

Raidenas buvo normalus geras veikejas SOL'e... Be jo MGS2 nebutu buves toks epinis zaidimas kaip yra dabar. Zmones kurie sako "OMGZ I WANTZ TO PLAY WIT SNAKEEE EVERYONE ELSE IS GAY OR A FAGGET LULZ" mane tkrai nervina. MGS2 istorija nebutu buvus idomi jei visalaika valdtum vien Snake. Kas pilnai suprato antros dalies istorija tas mazdaug supras ka noriu pasakyti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Raidenas buvo normalus geras veikejas SOL'e... Be jo MGS2 nebutu buves toks epinis zaidimas kaip yra dabar. Zmones kurie sako "OMGZ I WANTZ TO PLAY WIT SNAKEEE EVERYONE ELSE IS GAY OR A FAGGET LULZ" mane tkrai nervina. MGS2 istorija nebutu buvus idomi jei visalaika valdtum vien Snake. Kas pilnai suprato antros dalies istorija tas mazdaug supras ka noriu pasakyti.

MGS2 Raiden buvo 'zaliukas' visa laika gaunantis pagalba is Snake'o. Dauguma zmoniu norejo valdyti Snake'a , bet negalejo (neskaitant tankeryje) , bet kai MGS4 Raiden'as tampa kietas , tai jau nebegalim jo valdyti , o tik Snake'a. Neblogai Kojima sumaste. Beje Raiden'as buvo sugalvotas kaip veikejas , kuris prie MGS serijos pritrauktu ir dailiaja lyti :) Dabar man Raiden'as atrodo lyg butu GrayFox atmaina ...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MGS2 Raiden buvo 'zaliukas' visa laika gaunantis pagalba is Snake'o. Dauguma zmoniu norejo valdyti Snake'a , bet negalejo (neskaitant tankeryje) , bet kai MGS4 Raiden'as tampa kietas , tai jau nebegalim jo valdyti , o tik Snake'a. Neblogai Kojima sumaste. Beje Raiden'as buvo sugalvotas kaip veikejas , kuris prie MGS serijos pritrauktu ir dailiaja lyti :) Dabar man Raiden'as atrodo lyg butu GrayFox atmaina ...

Raidenas buvo tam, kad mes zaidejai pamtytume kaip zaidimas atrodo is rookio akiu. Zinoma visi nori buti kieti bicai ir valdyti Snake, bet Raidenas tikrai artimiau paprastu zmoniu nei toks veteranas kaip Snake. Visa misija buvo atkartojami Shadow Moses ivikiai tai valdyti Snake nebutu prasmes nes jis tai jau patyre.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Raidenas buvo tam, kad mes zaidejai pamtytume kaip zaidimas atrodo is rookio akiu. Zinoma visi nori buti kieti bicai ir valdyti Snake, bet Raidenas tikrai artimiau paprastu zmoniu nei toks veteranas kaip Snake. Visa misija buvo atkartojami Shadow Moses ivikiai tai valdyti Snake nebutu prasmes nes jis tai jau patyre.

Ne į temą

Idomiai cia suveliai :) :) Na cia tavo nuomone , kodel Raiden'as buvo pasirinktas pagr, MGS2 herojumi , bet tikrai ne del to. Ir taip aisku , kad zaidimo istorija buvo nulemta pasirenkant Raiden'a , su Snake'u butu visai kitas siuzetas. Jei tiek daug cia yra MGS zinovu , tai gal zinot kasnors kokia buvo Hideo Kojima pagr. mintis , ideja (ka jis norejo pasakyti siuo zaidimu) kuriant MGS serija ? :)
Redagavo Shliuzas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Idomiai cia suveliai :) :) Na cia tavo nuomone , kodel Raiden'as buvo pasirinktas pagr, MGS2 herojumi , bet tikrai ne del to. Ir taip aisku , kad zaidimo istorija buvo nulemta pasirenkant Raiden'a , su Snake'u butu visai kitas siuzetas. Jei tiek daug cia yra MGS zinovu , tai gal zinot kasnors kokia buvo Hideo Kojima pagr. mintis , ideja (ka jis norejo pasakyti siuo zaidimu) kuriant MGS serija ? :)
Gali nesutikti su manim del Raiden'o, bet jis buvo idetas del to. Veliau jei netingesiu papostinsiu faktu... Pasiklausyk paskutinius MGS2 cutscenus ir suprasi. Kai Snake pradeda monologa apie "Life is not just for passing on your DNA" ir "Nuclear bombs are bad lol". Cia ir yra pagrindine mintis kuria Kojima perteikia kiekvienam MGS zaidime. MG visada buvo "anti-nuclear warfare" ir panasiai. Nors siaip paciam zaidime gali daug daugiau dalyku izvelgti cia pagrindine Hideo zinute pasauliui: "DONT LAUNCH TEH NUKES GUYZ LOL"

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmmm o as visa laika galvojau kad geimo message yra : "cartboard box rulz"

Pasirodo yra kazkoks gilesnis message :/

xD

As iki siol atsiminsiu pacia pradzia MGS2 Raiden part : pamate priesas iskarto skambina codec : I have spoted an enemy ir t.t.

mano mintys iskarto pasipyle : eina n***i , dar nubeg ranka paspausk , paklausk ar tikrai enemy jis yra p**c.

MGS2 butu complete jei butu dave palosti uz Pliskin AKA Solid Snake xD , kaip jis visa tai mate , ka jis kalbejo kariaudamas su Olga ir dar daug klausimu.

Ir Toretai nekariauk visi jau yra pripazine kad Raidenas suxass , koks jis be butu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad pagrindine minty visi pagavo kas kaip supranta,kas kam patinka,as tai pvz zaidziau uz snake ir gyvenau su snake,man pagrindas buvo tai kas vyksta snake,kodel jis cia,kodel jam vykst vieni ar kiti dalykai,misijas kurias jis vykdo tai buvo tik misijos,per jas mes pamatem kas yra pats snake,kodel jis kovoja pries kitus,ar jie priesai,o gal tokie patys kaip jis, gininatys savo puse,savo isitikinimus,siaip daugiau turbut nesu zaides nei vienos tokios serijos kur taip giliai ir supintai pasakotu apie vieno zmogaus istorija,krc nerealu buvo losti uz snake,taciau butu taip pat idomu pamegint pazaist ir uz kita puse,suzinot is ju stovyklos kaip viskas atrodo,neabejoju kad butu be galo idomu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmmm o as visa laika galvojau kad geimo message yra : "cartboard box rulz"

Pasirodo yra kazkoks gilesnis message :/

xD

As iki siol atsiminsiu pacia pradzia MGS2 Raiden part : pamate priesas iskarto skambina codec : I have spoted an enemy ir t.t.

mano mintys iskarto pasipyle : eina n***i , dar nubeg ranka paspausk , paklausk ar tikrai enemy jis yra p**c.

MGS2 butu complete jei butu dave palosti uz Pliskin AKA Solid Snake xD , kaip jis visa tai mate , ka jis kalbejo kariaudamas su Olga ir dar daug klausimu.

Ir Toretai nekariauk visi jau yra pripazine kad Raidenas suxass , koks jis be butu.

Snake>Raiden, bet tai dar nereiskia, kad jis "suxass"

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai asmeniškai Raidenas buvo visai nieko. taip kai pradėjau juo žaisti ir sužinojau, kad visą game jį valdysiu, tai šiaip..nieko nejaučiau, nenuvyle manes ar dar kas. paprasčiausiai lošiau tą "masterpiece".

Bet kai pradėjau MGS3 žaisti turiu pripažinti, kad man Sneikas (Big Boss) labiau patiko, jis toks gilesnis personažas pasirodė ir dar labai juokingi pokalbiai būdavo per tą radiją ar ką ten.

 

Nereikia sakyti, kad Raidenas sucks ass, bet šiaip tai daugumai jis nepatiko, bet kaikuriem ir patiko.. jis toks medinis personažas man pasirodė..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai asmeniškai Raidenas buvo visai nieko. taip kai pradėjau juo žaisti ir sužinojau, kad visą game jį valdysiu, tai šiaip..nieko nejaučiau, nenuvyle manes ar dar kas. paprasčiausiai lošiau tą "masterpiece".

Bet kai pradėjau MGS3 žaisti turiu pripažinti, kad man Sneikas (Big Boss) labiau patiko, jis toks gilesnis personažas pasirodė ir dar labai juokingi pokalbiai būdavo per tą radiją ar ką ten.

 

Nereikia sakyti, kad Raidenas sucks ass, bet šiaip tai daugumai jis nepatiko, bet kaikuriem ir patiko.. jis toks medinis personažas man pasirodė..

Jo cia nuomones reikalas. Man nors jis ne geriausias personazas, bet visai patiko ji valdyt. Po to ant galo kai abudu su Snake priesus kapoji tai unreal jausmas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali nesutikti su manim del Raiden'o, bet jis buvo idetas del to. Veliau jei netingesiu papostinsiu faktu... Pasiklausyk paskutinius MGS2 cutscenus ir suprasi. Kai Snake pradeda monologa apie "Life is not just for passing on your DNA" ir "Nuclear bombs are bad lol". Cia ir yra pagrindine mintis kuria Kojima perteikia kiekvienam MGS zaidime. MG visada buvo "anti-nuclear warfare" ir panasiai. Nors siaip paciam zaidime gali daug daugiau dalyku izvelgti cia pagrindine Hideo zinute pasauliui: "DONT LAUNCH TEH NUKES GUYZ LOL"

Ne į temą

Kojima sutelke labai daug vertingu temu viename zaidime : istikimybes , meiles , branduolinio pavojaus ir t.t. Bet butent pagr. mintis ir buvo , kaip ir tu sakai : gyvenimas nera tik savo genu perdavimas , reikia mokytis is savo klaidu ir papasakoti apie tai busimoms kartoms , kad ju nekartotu. Beje vienam interview Kojima uzsimine apie dar viena svarbia zinute , kuria gal sunku pastebeti zaidime : reikia tiketi savo jegomis ir eiti i prieki , nepaisant to ka tau sako zmones .

Ir labai noreciau tu faktu apie Raiden'a , nes Metal Gear Saga : Volume I jis pats patvirtina , kad Raiden'as kaip veikejas atsirado , vien tik delto , kad pritraukti dailiaja lyti prie sio zaidimo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos