Shliuzas

God of War 3

Rekomenduojami pranešimai

God of War III uses only 50% of PS3's power, said the Game Director

Woot??!! 50% ... ;) ir zaidimas taip atrodo. !!

 

God of War III - Interview

 

na be abejones ju komanda dar turi ka semti is PS3,na Uncharted 2 komanda jau sake viska beveik isseme,o cia tik 50% je ir tiek naudoja dar. krc .. ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

God of War III uses only 50% of PS3's power, said the Game Director

Woot??!! 50% ... :D ir zaidimas taip atrodo. !!

 

God of War III - Interview

 

na be abejones ju komanda dar turi ka semti is PS3,na Uncharted 2 komanda jau sake viska beveik isseme,o cia tik 50% je ir tiek naudoja dar. krc .. :D

Atsimenu, kad ankščiau tik 30% buvo išnaudota, dabar 50%. Sukūrė PS3, žinodami, kad dar ilgai truks kol išnaudos visas galimybes.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

God of War III uses only 50% of PS3's power, said the Game Director

Woot??!! 50% ... :D ir zaidimas taip atrodo. !!

 

God of War III - Interview

 

na be abejones ju komanda dar turi ka semti is PS3,na Uncharted 2 komanda jau sake viska beveik isseme,o cia tik 50% je ir tiek naudoja dar. krc .. :D

mano manymu tai tiesiog Sony reklama ir tiek. tipo kiti developeriai durni ir nemoka kurti jusu manymu?zinoma varikliuka paspaudus siek tiek galima kazka pasiekt dar, bet tikrai ne 2x geriau nei kad dabar GOW III yra. skiedalai...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

mano manymu tai tiesiog Sony reklama ir tiek. tipo kiti developeriai durni ir nemoka kurti jusu manymu?zinoma varikliuka paspaudus siek tiek galima kazka pasiekt dar, bet tikrai ne 2x geriau nei kad dabar GOW III yra. skiedalai...

prie ko cia reklama,zaidimo kurejai kalbejo,o ne sony kokie atstovai.na ne visi kurejai randa kaip geriau butu galima isnaudoti turimas galimybes.kaip tik,tie kurie sako kad 100% ar ten 90% isnaudojo jau konsoles galia tai tik sh** mala,gal vakar nesugebejo kazko ,o po metu ar keliu suranda vel nauju galimybiu kaip gauti geresni rezultata naudojant ta pacia konsole,ta jau mate esam ne karta ir ne du.isnaudo0t visko negali niekas,ir niekas niekada negales.esme ne tai kokia gelezi turi,o kaip sugebi ja pritaikyti. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pvz. iš mano visų žaistų žaidimų god of war: chain of olympus atrode geriausiai pagal grafika, neistikejau tokios, kad istems psp. Ant ps3 demo tai pat labai gerai atrodo. Labai geri god of war žaidimų varikliukai ir pačios istorijos labia idomios, stebiuos kaip jie taip sugeba padaryt, daug darbo, pastangų ideta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats pasakymas kad isnaudoja 50% yra baisiai reliatyvus. Kaip scalman sake, su laiku atiena naujos idejos kaip vienus ar kitus resursus geriau optimizuoti ir pritaikyti. Pateiksiu is kitos stovyklos zaidima. Gears of War (1). Tuo metu buvo paciu Epicu sakoma, kad zaidimas praktiskai viska isnaudoja is konsole ir nebelabai yra kur plestis. Praejus beviek dviem metam tie patys Epic'ai jau sneka, kad kai jie kure GOW1, o dabar sukure GOW2 net negalejo pagalvoti kad tai pasieks. Ir patys pripazino, kad laikui begant yra susipazystama su kompiuterio/konsoles acrhitektura daug labiau, gerai issiaiskinami visi minusai ir pliusai, kitaip sakant kaupiamas ziniu bagazas.

 

Ir as asmeniskai tikiu, kad tiek PS3 tiek ir tas XBOX dar neparode visko. IMO atiety mes is ju pamatysim dar ne to :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats pasakymas kad isnaudoja 50% yra baisiai reliatyvus. Kaip scalman sake, su laiku atiena naujos idejos kaip vienus ar kitus resursus geriau optimizuoti ir pritaikyti. Pateiksiu is kitos stovyklos zaidima. Gears of War (1). Tuo metu buvo paciu Epicu sakoma, kad zaidimas praktiskai viska isnaudoja is konsole ir nebelabai yra kur plestis. Praejus beviek dviem metam tie patys Epic'ai jau sneka, kad kai jie kure GOW1, o dabar sukure GOW2 net negalejo pagalvoti kad tai pasieks. Ir patys pripazino, kad laikui begant yra susipazystama su kompiuterio/konsoles acrhitektura daug labiau, gerai issiaiskinami visi minusai ir pliusai, kitaip sakant kaupiamas ziniu bagazas.

 

Ir as asmeniskai tikiu, kad tiek PS3 tiek ir tas XBOX dar neparode visko. IMO atiety mes is ju pamatysim dar ne to :D

Sutinku.

Tais procentais iš vis negalima vertinti. Visi stengiasi kuo geriau išnaudoti turimus resursus. Žinoma, ekslusyvių žaidimų kūrėjai orientuojasi tik į vieną sistemą, kas jiems leidžia pasiekti geresnių rezultatų. Bet niekas nestovi vietoje, ir nuolat atsiranda nauji algoritmai, naujos idėjos ir t.t. Kitaip sakant, tobulėjimui ribų nėra.

Žinoma, tobulėjimo tempai vis mažėja, tačiau netikiu, kad galima surasti tą "idealų" sistemos resursų išnaudojimą. Mūsų pasaulyje idealių dalykų nėra.

O dar vėliau ateis laikas, kai atsiras nauja, daugiau potencialo turinti, technologija/sistema (konsolė), ir naujų idėjų generavimas persimes ten, "apsisuks" ciklas ir viskas prasidės iš naujo.

 

Šiai ar taip, PS3 žaidimai grafiškai atrodo itin gerai (Killzone2, Uncharted2, God of War 3.. kas toliau?).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Killzone 3?
Nu jo GOw serija garseja puikia grafika, istorija ir LABAI dideliu ziaurumu, matosi jog kurejai nesiruosia stabdyt... Puiku!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

na taip exclusivai parodo daugiausia,bet yra ir isimciu,manau Crysis 2 bus ispudingas ant abieju konsoliu be isimciu,mano manymu kol kas grafiskai beveik ispudingiausias buvo Far Cry2,ne tik grafika nereali,bet ir fizika buvo,ir dinaminiai orai bei paros kaita,bei dinamine ugnis,na is tokio varikliuko tokius zaidimus butu galima kurti..ehh deje..zaidimai tikrai kainuoja nezmoniskai dabar,ir uzima nerealiai daug laiko sukurti,todel dauguma zaidimu ta pati varikliuka naudoja tik viena karta.na arba ji tobulina kaskart jei naudoja ne savo paties kaip GOW.

as pamineciau dar ir Far Cry 3 tarp kitko,jau ka maciau antroj dali tai 3 turetu buti isvis.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

With God of War III having now launched across PAL Territories, I’m delighted to confirm that we will also be releasing the ‘God of War Collection’ (€39.99/£24.99 RRP) as follows:

 

UK, Ireland, Germany & Austria: 30th April 2010

Australia & New Zealand: 29th April 2010

Rest of PAL: 28th April 2010

The God of War Collection includes ‘God of War’ and ‘God of War II’ (previously released on PlayStation 2) remastered in HD, running at 60 fps, with Trophy support, all on one Blu-ray Disc!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o blem gera naujiena. ir jega kad net 100 nekainuos, o skelbimuos vien daba po 120 stumdo. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos