suY

Patapon

Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą

Nemaciau...

Atsimerk, ten labai aiškiai parašyta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokia pat kaip pata pata pata pon tu groji is dveju mygtuku, pagroji - palauki kol pataponai sudainuoja - pagroji - palauki. ir dar butu smagu nematyti isterishko tono, aciu :lol:

bet juk pataponai nedainuoja nieko kai as spaudineju tuos du mygtukus trikampis nulis trikampis nulis ar atvirksciai ir atsiprasau uz isteriska tona paskutinioje zinuteje :o

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien važiavau kokią valandą autobusu įsijungiau patapon galvoju linksmai palošiu tą lygį su dykuma, kur reik lietų kviest.Nu kas ten b,,, per nesamonė.Nu niekaip ten man neina kokius tris kart išsikviečiau ir vsio karočia užsiknisau kariaut aš ten su tai pataponais.Tai va per kiek laiko tą lygį esat perėję ,nes man geriausiu atveju iš trečio karto pavyksta iškviest lietų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 doomblaz:

Tai tu praleidinek takta taip pat kaip tu praleidineji kada pata pata pata pon bungini ar kazko tokio... nezinau as tai neturejau jokios problemos toj vietoj, vienintele buvo sugalvoti pabelsti prie stulpo :D

 

2 dorklei:

Jei bandytum paskaityt shito threado praeita puslapi turbut rastum apie dykuma :D kaip manai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien važiavau kokią valandą autobusu įsijungiau patapon galvoju linksmai palošiu tą lygį su dykuma, kur reik lietų kviest.Nu kas ten b,,, per nesamonė.Nu niekaip ten man neina kokius tris kart išsikviečiau ir vsio karočia užsiknisau kariaut aš ten su tai pataponais.Tai va per kiek laiko tą lygį esat perėję ,nes man geriausiu atveju iš trečio karto pavyksta iškviest lietų.

Man lygiai tas pats buvo, niekaip nepagaudavau to takto lietui iskviest. Tuo labiau kad tu autobuse zaidi tai tau ir nepavyks. Patapona reikia zaisti kai niekas aplinkui netrukdo :D Cia kaip kokia meditacija :D

Anyways, pabandyk pora kartu ankstesnius lygius pereit ir pagausi ta fever takta. Jau kai pagausi tai pamatysi, visa lenta vien ant fever eisi :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane kaip ir daugeli istiko problema... Nesuprantu kur gauti ta wind miricle kad galeciaau kovoti normaliai nes nupucia mano streles visas :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atejau ir as iki tos dykumos kur lietu reik iskviest.... x*xx*xx nesuprantu kaip cia suspudziot,nes pagal ta mirksejima jau taip lengvai nebeeina :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

losiau sito zaidimo demo tai nk ten neikirtau rodo spaust O spaudziu palei takta bet kasko vistiek blogai buvo. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As nemoku padaryt taip kad vienoj myskej butu skirtingi kariai pvz mman arba ietininkai arba su kirviu tie o kaip padaryt kad vienoj myskej butu ir su kirviu ir su ietim kaip juos tai suformuot komanda plz apdekit durnai taip kai nemoku :D aciu is anksto.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zmones matau man antram iskilo problema kaip pereit ta drakona 1 bosa. man neis daugiau pasidaryt kariu nes liko tik medziokles eventas o su medziu duduot nemoku neykertu (gal galit paaiskint malono butu :D ) taigi as groju ir ta chaka chaka pata pon bet uzmusa mano tuos karius visvien gal galit patart butu labai gerai.

EDIT: Ok viska susitvarke dabar kitas klausimas ar ymanoma kad tavo armijoj butu daugiau nei 3 kariu buriai pvz turiu archerius ietininkus ir su kirviu taj ar ymanoma nei vieno burio nepanaikinus ideti cia arkliu bury nu tai va ac iu is anksto :D

Redagavo Wman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man kazkaip lb jau nuobodus sis zaidimas nezinau kodel net geriau kox vice city man nu sis zaidimas domina tik todel kad tos neeilinis kazkas naujo bet nuobodoka kazkaip spaudineti tuos miktukus ir viskas ;) duociau siam zaidimui 6/10 ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atejau ir as iki tos dykumos kur lietu reik iskviest.... x*xx*xx nesuprantu kaip cia suspudziot,nes pagal ta mirksejima jau taip lengvai nebeeina :)

is esmes reik kviest, kai gauni fever, gauni fever tada nelabai jau reik laikytis takto, spaudi DON___ DON_DON__DON_DON daugmaz tarpai atitinka mano parodyti nuo takto reikiamo iskviest, gaila neina kazkaip pasakyt ar parodyt :) su parasymu nlb aiskiai

 

As nemoku padaryt taip kad vienoj myskej butu skirtingi kariai pvz mman arba ietininkai arba su kirviu tie o kaip padaryt kad vienoj myskej butu ir su kirviu ir su ietim kaip juos tai suformuot komanda plz apdekit durnai taip kai nemoku :) aciu is anksto.

 

zmones matau man antram iskilo problema kaip pereit ta drakona 1 bosa. man neis daugiau pasidaryt kariu nes liko tik medziokles eventas o su medziu duduot nemoku neykertu (gal galit paaiskint malono butu :) ) taigi as groju ir ta chaka chaka pata pon bet uzmusa mano tuos karius visvien gal galit patart butu labai gerai.

EDIT: Ok viska susitvarke dabar kitas klausimas ar ymanoma kad tavo armijoj butu daugiau nei 3 kariu buriai pvz turiu archerius ietininkus ir su kirviu taj ar ymanoma nei vieno burio nepanaikinus ideti cia arkliu bury nu tai va ac iu is anksto :D

galima turet tik kelis burius misijoje, ir neina ju isardyti, bet galima keisti, vietoj lankininku idet raitelis vietoj ietininku idet milzinus ir tt. bet jie kai idedi issirusiuoja patys, tai yra atsistoja i reikiamas vietas, juk nestos lankininkai pirmiau uz milzinus... :D

 

 

 

 

o mano problema tai butu ta vieta kai kaunuos su ju generolu VEL, kai tada ji pradedi stumt atgal, ten viena misija, ir jie kalba kad tipo ju karaliene parduos siela kad sustabdytu pataponus, ir tas generolas vis po biski stumiasi atgal, po to vienoj vietoj sustoja ir jau pradeda normaliai kirst maniskiam, po to dar isikviecia tuos savo "giedotojus" kur natas i mane meto ir vsio, uzkerta mane... kas yra praejes sita vieta, nes jau dasiknisau, trecia karta einu zaidima ir visada ant cia pasimaunu, galiausiai jau uznervino taip kad susivariau cheatus viska, utriu tipo "kami" ginklus tuos paauksuotus i vistiek sudauzo mane kai nzn ka...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos