Jeisonas

Kriterijai renkantis žaidimus, menas išsirinkti.

Rekomenduojami pranešimai

Neseniai uždaviau žmogui klausimą, kokiais kriterijais jis vadovaujasi renkantis žaidimą? Susimasčiau, nes atsakyti kokiais kriterijais vadovaujuosi aš pats,  man irgi nepavyko. 

Žvelgiu į šį  reikala kaip žaidėjas ir kolekcininkas, tai žinoma prideda daug daugiau kriterijų renkantis tą ar aną žaidimą. Žaidejams rinktis  tūretų būti gerokai papraščiau.

Kriteriju stengsiuosi suvardinti svarbumo tvarka, taigi pirma ir kogero svarbiausias:

1. Platforma ant kurios bus žaidžiamas žaidimas. Gerai kai jų yra nedaug, trys, keturios, pasirinkt nesunku, mano gi atvejų jų yra 31, kas gerokai apsuknina pasirinkimą ( Prioritetai Sega MD, PS4, Sega Saturn, SNES ir t.t.)

2. Žaidimo žanras ( Butent tai ko norisi tuo momentu, RPG, Shhmupsas, Veiksmo ir t.t)

3. Reitingas (Mano asmeninis isivaizdavimas apie žaidžiamuma, bei kokybišką pateikimą)

4. Ar bus žaidžiamas (Gali būti kad tiesiog nerasiu laiko jo net pažiūreti)

5. Laikmena ( Labai didelis prioritetas fizinėms kopijoms, kartridžams del ilgaamžiškumo, mažesnis CD dėl nepatvarumo, labai mažas skaitmeninėms kopijoms, tik tuo atveju, jei žaidimas būtinas, ir nebuvo išleistas fizinėj kopijoj) 

6. Kaina ( Žinoma svarbus faktorius, nors tikrai ne pats didžiausias)

7. Žaidimo trukmė ( Pliusas butu trumpesniems, kuo arčiau 10h tuo geriau)

8. Nuvertėjimas ( Jei žaidimo kaina pasiekė dugna ir tikėtina kad nebekris, puiku, o jei žaidimas ant bangos, ir tikėtina kad greitu metu bus price dropas, galima ir palaukti, beje daugely nuspėti ne taip jau ir sunku)

9. Būklė ir komplektacija, irgi velniškai svarbu, renkantis nenaujus žaidimus kreipiu tam daug demesio.

10. Vaikystės žaidimas ( Labai didelis nostalgijos faktorius)

11. Retumas ( Kolekcionuojant, tai vienas iš svarbiausiu kriterijų, žaidimo retumas duoda labai daug pliusų, nesismulkinsiu)

12. Senumas ( Seni žaidimai man turi magiją, tai istorijos dalis, ir kuo ta istorija senesne tuo geriau)

13. Coverarts ( Kai kuriuos žaidimo viršelius galėčiau prilyginti meno kuriniams, tokiems teikiu pirmenybę)

14. Netradiciniai žaidimai (Originali žaidimo mechanika, nestandartinis siužetas, keista vizualizacija turi įtakos renkantis)

15. Žaidimo kūrėjas (Kai kurie yra taip užsirekomendavę, kad tiesiog esi tikras, jog žaidimas bus tai ko reikia ir nenuvils)

16. Regionas ( Pirmenybe PAL, labai didelis prieinamumas, NTSC-U kai kuriais atvejais del 60Hz, NTSC-J stilistika prie širdies, daug gerų ekscliuzyvų, bet del nesuprantamos kalbos ir retesnio hardwaro mažiau patrauklu)

17. Žaidimo pakuotės dydis ( Laisvos vietos kambaryje beveik nebeliko, taigi pirmenybe mažesniems daiktams)

18. Populiarumas (Nors man Matio ir nepatinka, bet esu nusipirkes keletą žaidimų, pusė pasaulio svaigsta tai tiek jau to, bet to žaisti aš neprivalau)

19. Žaidimai tapę klasika ( Kažkaip pirkau ta Super Metroid, kažkaip dvi valandas jis man patiko, bet gal buvo nelaiku ir ne vietoj, bet visgi pirkiniu džiaugiusi)

20. Specialus leidimai ir priedai prie žaidimų (Turi įtakos renkantis tie visi Soundtrack CD ir Art Bookai)

21. Ekskliuzyvumas ( Svarbu, jei žaidimas buvo išleistas tik tai vienai platformai)

 22. Žaidimų serija (Kartais tiesiog, kad surinkt tam tikrą seriją)

 

Aišku galima ir pačiam pasiklysti tarp savo kriterijų, bet aš rinkdamasis vertinu kiekvieną žaidimą individualiai, kartais turi vos pora sekundžiu sudeti viska galvoj ir įvertinti. Arba tas žaidimas atsiduria tavo kolekcijoj arba ne. 

Padiskutuokim kokie jūsų kriterijai renkantis, ar jų tiek pat daug?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomi tema, ir įdomu paskaityti tavo kriterijus buvo.

 

Kadangi nesu kolekcionierius, tai viskas labai supaprastėja rinkimosi procese, bent jau man.

 

1. Duodu visada šansą naujai žaidimo daliai, jeigu patiko prieš tai buvę serijos žaidimai (ir kad ir kokie geri ar blogi būtų žaidimai, bet visada sužaisiu naują Silent Hill, Resident Evil, Final Fantasy ir pan.).

2. Renkuosi pagal apžvalgas ir įvertinimus. Jei visi ant rankų nešioja, kažkokį žaidimą, reiškia, kad greičiausiai ne be reikalo.

 

Bet šiaip iš principo sunkiai įsileidžiu naujus žaidimus, kažkaip pagaunu save daug dažniau peržaidžiant žaidimus, kurie jau yra žaisti 100 kartų, nei to, kad imčiau kažką naujo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ogo, tai prie kokio stendo turbus pora valndu stovi kol issirenki ka imti? :D

as tai paprastesnis:

1. platforma: pas mane paprasta ps4, ps3 ir vita (ps2, ps1 nezaisiu greiciausiai bet i kolekcija paimu jei nostalgine serija)

2. kaina: imu tik pigesnius iki 10e, nu nebent zaisiu is karto tai iki 20e tada, preorder ar ten visai nauju kap ir neperku, galiu ant vienos rankos pirstu suskaiciuoti 11 viso :D juokauju 4 tik (Days Gone, RE2,Shadow of TR, GT Sport) 

3. zadu zaisti ar ne (keistas klausimas, nes dabar jau turiu tiek zaidimu kad per gyvenima nespesiu perzaisti visu)

4. ar biudzetas si menesi neisnaudotas :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) Aš pats rinkosi pagal irgi įvertinimus.

2) Kainos iki 30 EUR maksimumas, nes laiko nėra žaisti ir pirkti iškart nauja žaidimą kuris po kelių mėnesių nuvertėja ....Ir taip daug žaidimų laukia savo eilės.

3) Aišku daugiau rinksus tokius kurios žinau serijas, nauja žaidimą kuris jei sudomina prieš pirkdamas gerai pasidomiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dazniausiai nenaujus zaidimus perku, jau kazkieno pereitus, devetus zodziu. Pagal skelbimus dazniausiai, bet kartais padarom reidus per visus lombardus, geimeriu parduotuveles, turgu, kur lentynos luzta nuo zaidimu ir yra is ko rinktis, apie retro aisku galima pamirsti, nieko nera, bet as jau nebeieskau kartridzu, ant everdrivu perejau. O kriterijai tai visu pirma zaidimas turi but zinomas, pagal pavadinima ne tik man, o ir visiems turbut, (mario, forza, halo, gta..) dazniausiai nenuvilia. O nezinomus nzn, kartais netycia pataikai ant gero, bet kai as tiek tezaidziu, turbut dar daug nemates.. Dar svarbu bukle ir kompektacija. Kaina proto ribose. Skaitmeniniu versiju neperku. Sporto zaidimus apeinu is toli, nebent krepsini koki gera patinka man pabandyti. Daug tu platformu turiu, tai pagal nuotaika tie zaidimai visom po biski kaupiasi, bet daug ir atkrenta laikui begant (ismainau, parduodu, padovanoju) . Dabar ps vitai pasiemiau uncharted (patiko iskart), call of duty (veliau pameginsiu). :)

Redagavo busted

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ogo, tai prie kokio stendo turbus pora valndu stovi kol issirenki ka imti? :D

as tai paprastesnis:

1. platforma: pas mane paprasta ps4, ps3 ir vita (ps2, ps1 nezaisiu greiciausiai bet i kolekcija paimu jei nostalgine serija)

2. kaina: imu tik pigesnius iki 10e, nu nebent zaisiu is karto tai iki 20e tada, preorder ar ten visai nauju kap ir neperku, galiu ant vienos rankos pirstu suskaiciuoti 11 viso :D juokauju 4 tik (Days Gone, RE2,Shadow of TR, GT Sport) 

3. zadu zaisti ar ne (keistas klausimas, nes dabar jau turiu tiek zaidimu kad per gyvenima nespesiu perzaisti visu)

4. ar biudzetas si menesi neisnaudotas :D

Jei nauja retro zaidimu parduotuve tai galiu ir kokia valanda uztrukt, nes praziuret tai viska gi reik, nors zaidimui daznai pora sekundziu uztenka, mano patirtis didele, daug biblioteku zinau beveik mintinai, yra kriterijai pagal kuriuos daug zaidimu praleidziu, platinum visokie. Jei pavadinimas visai nezinomas, virselis daug ka isduoda. O seip zinomose parduotuvese greit, akim permetu ar nera ko naujo ir tiek. Jo biudzetas mane irgi itakoja, po algos kazkaip ir tu kriteriju apmazeja :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra daug faktorių, ir nemažai jų priklauso nuo žanro, pvž. tarkim yra lenktyniu žaidimai tai kyla klausimas kokios mašinos bus? F1 žaidimai iškart atkrenta nes tie bolidai visiškai neįdomūs man, tuo tarpu Forza Horizon 3 iškart sold su tokiais aparatais kaip Valiant Charger ar Holden Commodore. Šaudyklėse kriterijus yra labiau kur veiksmas vyksta ir kokiu ginklų yra, nes istorija vargu ar bus išplėtota tokio tipo žaidime tai geriau neužhaipinti, kad paskui nusivilti. Ir taip toliau. Pagalvojus neesu labai išrankus, ta pačią diena galiu pažaisti Forza ir Valkyria Chronicles ar Bloodborne ir Just Cause ar Gal Gun ir pnš. :D  Išskyrus fifas ir nba, niekad nežaidžiu tokio š.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos