scalman

PlayStation 5 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Prieš 10 minučių, Javelin parašė:

Taip, girdėjau kad pasuko skirtingais keliais. Gal Kodzima ir nėra toks jau genijus kaip apie kalba pasklydęs memas (Hideo "Genijus" Kodzima), tačiau neabėjotinai yra talentingas game dizaineris. O tokie pakampiese nesivolioja. Ir aš su mielu noru žaisčiau kažka tai iš jo naujų idėjų, o ne 3 kartą iš eilės (jau remaikintą) TLOU arba Uncharted mobiliose. Death Stranding gal kam ir nepatiko, bet aš perėjau su malonumu kaip ir Days Gone (nors anas žymiai labiau tradicinis). Va tokių žaidimų daugiau reikia, o ne Warzonus kasmet leist. 

Kad Kojima sukure ir tuo paciu paliko savo pedsaka zaidimu pasaulyje kaip ir faktas. Bet ir genijai kartais klysta. Aisku, kad Sony nori parduoti zaidimus kaip Mcdonald burgeri + Cola - greitai ir daug, o Kojima sukure zaidima kuris kaip Elito Kina megstantis ziurovai, kitaip sakant ne visiems. Turbut per cia juoda kate ir perbego. Aisku nezaidziau Death Stranding ir negaliu pasakyti kaip ir kas, turbut dar nepribrednau sitam zaidimui, bet tikiu, kad jis geras, ir kaip minejau, ne visiems.

Gal Butu geriau, kad Kojima kurtu scenariju zaidimui, o zaidimo gamyba ir igyvendinimu apsiimtu kiti zmones. Nezinau kaip tiksliai pasakyti, bet esme.. Geras krepsininkas nevisada bus geras treneris.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Magnitas, pritariu, viskas neblogai parašyta. Death Stranding išbandyk prie progos. Nors jis iš tikrųjų tam tikra prasme gaunasi kaip ir "kurjerio simuliatorius" (čia nėra jokių spoilerių) ir gali pradžioje pasirodyti kiek nuobodokas, bet bendrai tikrai yra labai fainas ir neeilinis žaidimas su ganėtinai gyliom mintim. Be to ir kai kurios dabartinius dalykus atrodo vos neatspėjo. Na tikrai genijus? Be to jis ir vizualiai yra labai gražus. Low Roar irgi pasistengė (apie jų egzistavimą tiesa iš žaidimo ir sužinojau).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Playstation 5 vakar išėjo gan didelis system software updatas 21.01-03.00.00.38, kuris atnešė nemažai pakeitimu.

Svarbiausi būtu: Dabar įmanoma saugoti PS5 žaidimus išoriniame usb diske (ankščiau tik internal ssd), bet ne jos leisti iš ten. Bet bent jau vietos sutaupoma pereitiems ir nenaudokjamiems žaidimams.

Įmanomas share play tarp PS5 ir PS4

Galima siūsti užklausas kad prisijungti prie Game Sessions. Game Base patobūlinimai.

Greitos Game chat ir garso valdymo per jį opcijos

Išankstinis (predownloading) patchu atsisiuntimas. Žaidimų bibleotekos (Game Library) kastomizavimas.

Screen zoom patobulinimai. Taip pat trofejų nustatymų patobulinimai.

Dar skaičiau kad lygtais leidžaint SDR žaidimus automatiškai persijungs į SDR iš default HDR (iki šiol buvo neįmanoma, galėjai tik išvis HDR išjungti). Bet dabar tos info nerandu. Atsinaujinsiu, pasižiūrėsiu pats.

Taip kartu su konsoles  updatu atsinaujina ir DualSens (pajungus per usb), bet kas neaišku.

Šaltinis  https://www.pushsquare.com/news/2021/04/ps5_firmware_update_21_01-03_00_00_38_is_available_to_download_now  Update dydis 902,3 Mb.

EDIT: konsole atsinaujino automatiškai kol nenaudojau, tik pulteli reikėjo pajungt per usb kad atsinaujintu. SDR grįžo galiu patvirtint. Man tai šitas yra reikšmingiausias dalykas, šaunuoliai kad padarė. Dabar DS3 atrodo normalai, kaip turi būt, t. y. visiškai identiškai kaip ant ps4, tik kad eina stabliai 60 FPS?  

 

ps5-playstation-5.original.jpg

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as jau atsinaujinau. Geras dalykas daugiau hdmi cec pasirinkimu. Del zaidimu perkelimo manau kol kas labai neaktualu, nes ps5 praktiskai zaidimu dar nera, o ps4 veikia is hdd.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-04-15 21:17, pspgamer parašė:

as jau atsinaujinau. Geras dalykas daugiau hdmi cec pasirinkimu. Del zaidimu perkelimo manau kol kas labai neaktualu, nes ps5 praktiskai zaidimu dar nera, o ps4 veikia is hdd.

vis delto nesutvarke bloguju cec dalyku. Neimanoma isjungt, kad tv ijungtu ps5, tik galima kad ps5 neijungtu tv, kas visiskai nelogiska. Teks isjungt kol kas cec.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 37 minutes, pspgamer parašė:

vis delto nesutvarke bloguju cec dalyku. Neimanoma isjungt, kad tv ijungtu ps5, tik galima kad ps5 neijungtu tv, kas visiskai nelogiska. Teks isjungt kol kas cec.

Aš tai TV nustatymose nieko nekeičiau nuo Pro laiku. Man kol kas viskas tinka. Kai rodo ką nors per kitą hdmi, tai įjungus PS5 persijungia į jo hdmi, kai išjungi, tv neišsijungia, bet man tas tinka, šito nekeičiau, nes tuomet gali įjungti kitą prievada, kad namiškimas nesijungtu PS5 kai telika jungia. TV pultas valdo Playstatio menu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Javelin parašė:

Aš tai TV nustatymose nieko nekeičiau nuo Pro laiku. Man kol kas viskas tinka. Kai rodo ką nors per kitą hdmi, tai įjungus PS5 persijungia į jo hdmi, kai išjungi, tv neišsijungia, bet man tas tinka, šito nekeičiau, nes tuomet gali įjungti kitą prievada, kad namiškimas nesijungtu PS5 kai telika jungia. TV pultas valdo Playstatio menu.

Tai viskas butu gerai, bet ant TV kai ziuri kazka is usb ir ji atjungi, persijungia i ps5 ir ji ijungia. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sony's persigalvojo del PS3/PSvitos serveriu uzdarymo. PSP, deja, lieka uz borto.

PlayStation Store on PS3 and PS Vita Will Continue Operations
https://blog.playstation.com/2021/04/19/playstation-store-on-ps3-and-ps-vita-will-continue-operations/

  • Patinka 2
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Magnitas parašė:

Sony's persigalvojo del PS3/PSvitos serveriu uzdarymo. PSP, deja, lieka uz borto.

PlayStation Store on PS3 and PS Vita Will Continue Operations
https://blog.playstation.com/2021/04/19/playstation-store-on-ps3-and-ps-vita-will-continue-operations/

Nors man ir neaktualų, bet šiaip iš principo gera žinia. Toliau tęsti palaikymą yra teisingais ir sveikintinas požiūris?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, Magnitas parašė:

Sony's persigalvojo del PS3/PSvitos serveriu uzdarymo. PSP, deja, lieka uz borto.

PlayStation Store on PS3 and PS Vita Will Continue Operations
https://blog.playstation.com/2021/04/19/playstation-store-on-ps3-and-ps-vita-will-continue-operations/

Idomu kaip bus su psp geimais ant vitos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"interneto kurmiai" rado Lenkiskame puslapyje informacijos apie tai, kad Sony's kuria filmu perziuros paslauga - PlayStation PS Plus Video Pass.

Visko neskaiciau, bet idomu ar bus visokiu kompaniju filmu ar TIK Sony? O gal po sutarties pasirasymo ir Netflix?

PlayStation Plus Video Pass Listed On Polish Website, Films Announced
https://www.comingsoon.net/games/news/1170367-playstation-plus-video-pass

521322_t05ks82Pmi_ps_plus_video_pass_key

521324_m17IbNLY5e_playstation_plus_video

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdėdu trumpą ataskaitą apie naujas Sony Pulse 3D ausines. Tai va, sugalvojau atsinaujinti pagrinde dėl dviejų dalykų. Pirmas ir pagrindinis, slapčia tikėjausi geresnio, negu su senom (Wirless 2.0) garso. Antras Wireless 2.0, nors ir puikiai veikiančios, bet artėjant 3 metams naudojimo pradėjo rodyti pirmus nusidėvėjimo požymius (ypač matomus ant jų baltos spalvos). Vnž. norėjau atsinaujinti. Taigi svarbiausi įspūdžiai. Pirmas įspūdis išpakavus ausines. Atrodo moderniau, pilnai atitinka juodai baltą "kosmine" PS5 stilistika, bet tuo pačiu tokios labiau "žaislinės" kaip čia pasakius - valdymo migtukai plonyčiai plastmasiniai, skirtingai nuo didesniu "guminiu", gerai apčiuopaimių "wirlees" (taip vadinsiu senas sutrumpinimo sumetimais). Kitas dalykas pačios ausis yra kiek mažesnės, bet mano ausis pilnai apdengia, gal pradžioj kiek tampriau "sėdi" ant galvos. Bet nežiūrint plastmasinių migtukų, pats naujų ausinių pojutis atrodo "modernesnis". Senosios po kurio laiko žiūrisi "obsolete".

Pajungimas totaliai identiškas, naudojamas tas pats usb blututh "dongle". Pats jis pajungus vizualai susiliėja su juoda PS5 vidine juosta. Pagrindinis skirtumas, su najom visi veiksmai (mikrofonas, garsumo lygis ir t.t.) atsispindi interfeise kai regulioji. Su senom tuo nebuvo. Tik pajungimo momentas ir baterijos lygis.

Na ir dabar svarbiausias dalykas, garsas. Kol kas bandžiau tik su Demons Souls, bet poilgiai, tai įspūdis kaip ir susidarė. Pradžioje netgi pasirodė, kad senųjų erdvės pojutis, "stereo" diapazonas, soundstage (nežinau kaip tiksliai pavadinti) buvo geresni. Netgi kilo momentinis impulsas naujas priduoti atgal. Bet po kurio laiko, pažaidus įspūdis pasikeitė ir drasiai galiu pasakyti, kad garsas bent jau prilygsta senoms (kurių garso kokybė vertinu kaip geresne nei vidutine). Taigi garso pojūčio prasme lygiosios. Pagrinde bandžiau Islands Edge lygyje, ten labai neblogi vėjo, lietaus lašų, ugnies traškįjimo efektai. Bandžiau pakaitom jungdamas senas ir naujas ir eidamas tą pačią atkarpą. Svarbiausias dalykas, kuri noriu pasakyti. Pulse 3D pačios is saves nesukūria jokio papildomo 3D efekto, tai tik pavadinimo marketingas, jos tik perduoda jau PS5 Tempest engine apdorotą garsą, nieko asmeniškai nuo saves nepridedamos. Nors apie tai jau seniai rašė ir pati Sony, kad jos 3D garsui tik realiai bet kokios stereo ausinės.

Na ir dar keletas akcentų. Krauti tinka paprastas USB type C kabelis, kas yra patogu, nes taip pat galima krauti ir pultelį. Komplekte kaip ir senom yra 3.5 pajungimas tiesiogiai prie pultelio.

Mano asmeninės išvados. Pulse 3D yra geros, bet niekom pagal garso kokybę neišsiskiriančios ausinės. Pačios iš saves jos jokio papildomo 3D garso nesukūria, kitokio negu girdėtumet su "paprsatom" ausinėm. Jų didžiuasiais momentas yra pilnas suderinamums su PS5 dizaino prasmę. Jeigu dabar turite geras ausines, kurios tenkina, tai pirkdami pulsus nieko išskirus dizaina nelaimėsite (bet ir nepralaimėsite?), o ir dizainas yra labai subjektivus reikalas. Jeigu neturite wirless ausinių pulsus galite drasiai pirkti, jeigu jūsų galva ir ausis nėra didelės (čia rimtai). Tiesa dar nepapasakojau svarbaus dalyko apie dėvėjimo kokybė. Pats užsidėjimas reguliojais tamprios guminės juostos pagalba, kurios slinkimo diapazonas neperdidžiuasias, taigi dideliai galvai tikrai gali kilti problėmų. Užsidėjus man pradžioje juos buvo gan patogios, bet pats spaudimo jausmos atrodė kiek per stiprus, skirtingai nuo senu, kurios buvo labai "minkštos". Bet po kurio žaidimo laiko tai pasimiršo ir jokio diskomforto ar ausų kaitymo aš nejaučiau. Na ir kaip rašiau pačios ausis yrakiek mažesnės. Jos pilnai lieka over ear ausinemis, bet be atsargos. Šitą irgi reikia turėt omeny. Tiek. Jeigu bus kokių klausimų - klauskyt, bandysiu atsakyt. 

IMG_20210426_135623.jpg

IMG_20210426_140103.jpg

IMG_20210427_121601.jpg

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos