scalman

PlayStation 5 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

prieš 8 valandas, Džekeris parašė:

Kažkada ir aš prisijungsiu, tik laukiu kainos kada bus 500-550€ nes permokėti nesinori :D 

Tai mes ir likom du dūhelia be PS5 forume ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa dar pastebėjimas apie PS5 naudojimą. Dėl naujo to 3D audio Tempest engine yra programiškai sugadintos prieš tai buvusios ausinės. Nuo Pro laiku turiu Wireless 2.0 headset, tai va su PS5 jis ko puikiausiai veikia, BET jos turėjo tokia VSS (virtual surround sound) funkciją ir 2 veikimo lygius (daugiau bass ir mažaiau bass). Dabar nei viena šita funkciją neveika, nes kertasi su Tempest engine išpildimu. Tas VSS iš tikrųjų buvo superinis ir tikrai pagerindavo garso pojūti, garso scenos pilnumą, visada žaisdavau tik su jo. Jeigu Demon's Souls viskas dar ganetinai neblogai ir tas Tempest mažadaug atitinka buvusią VSS kokybę, tai pvz. Days Gone tai garsas pasidarė kaip iš kibiro, ko ankščiau nebuvo, nieko gero. Prie viso ko ne veika ir Headset companion (apie tai jau rašiau) ir atitinkamai individualaus žaidimų presetai. Įdomu kaip ten su Pulsais gaunasi, gal jie geresnę garso kokybę su tuo Tempest išlaužia?? (nors labai abėjoju). Su senom iki tol viskuo buvau patenkintas, gaila būtu keist.  

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas PS VR naudotojams turintiems PS5. Ar teko užsisakinėti ps4 kameros adapterį iš sony? Aš nuo lapkričio pradžios jau 3 kartus padariau užsakymus tačiau adapterio vis negaunu. Po dviejų užsakymų gavau pranešimą į el. paštą kad adapteris išiųstas, tačiau tuo viskas ir pasibaigė. Reddite teko matyt, kad žmonės gauna po kelis adapterius nors užsisako tik vieną. Matomai, ten pas juos kažkokia logistinė betvarkė. Mačiau skelbimuose yra kas tuos adapterius pardavinėja, tačiau nemokamai priklausančio daikto pirkti kaip ir nesinorėtų, o čia dar ir sony nemokamų vr žaidimų padavė...

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir va kaip ir turiu, drauge gimtadienio proga nupirko. Tik b* problema, kad gimtadienis uz +/- 50 dienu :D Tai db guli kazkur saugiai padetas :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įvyko precedentas kurio niekad nebuvo: Sony studijos sukurtas žaidimas, kurį leidžia MLB,  day one bus nemokamas su Xbox Game Pass ir potencialiai pritrauks naujus vartotojus į Xbox ekosistemą su kuria Sony tiesiogiai konkuruoja :D. Tuo metu Sony studijos sukurtas žaidimas Playstation platformoje kainuos 70$.

Redagavo Dowydas
  • Patinka 2
  • Nustebau 3

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Porcija naujienų (tačiau tik gandų lygije) iš Bloomber game žurnalisto Jasono Schreier (jo gandai labai dažnai pasitvirtina) apie būsimus SIE projektus. Tai va, sklando gandai kad Sony atmetė Days Gone 2 projekto vystimą, nors Bend Studio labai norėjo ir tikėjosi, o be to pagal žaidimo pardavimus kaip ir "užsidirbo" tęsynį. Vietoje to Bend Studio buvo atiduota Naugty Dog kaip papaildoma komanda kuriant naują Uncharted. Tačiau žmonės tikrai buvo ižeisti pradėjo išeidinįti, įskatant ir studijos vadovybę, kol galu gale jiems buvo leista nedalyvauti Uncharted ir dirbti ties nauju nuosavu projektu, tačiau tai nėra Days Gone.

Uncharted toliau vysto Naugty Dog. Kitas svarbus gandas yra kad planuojamas TLOU remaikas Playstation 5. Dirba aišku Naugty Dog, padeda VASG (Visual Arts Service Group) - vidinė Sony studija, kuri pagrinde padeda kitoms pirmos eilės studijoms su jų projektais.

Mano nuomone remaikas TLOU aišku yra gerai, bet man tikrai gaila Days Gone, nes žaidimas tikrai patiko ir perėjau ji su malonumu. Nežiūrint tu visų kritiku žmonės balsavo pinigais, pardavimai tikrai buvo labai geri. Gaila Deacono, bachūras tikrai turi teisę gyventi toliau ir siūžėta tęsiniui tikrai buvo galima gera sukurti, pvz. apie tai kad atsirado kokie intelektualesni freakai (pridurčiau kai ką bet nenoriu spoilerint)  ir su jais būtu galima susitart. Kaip sako Gedunex, Jimbo parazitas turbtut sušiko. 

  • Patinka 1
  • Nustebau 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Javelin parašė:

Porcija naujienų (tačiau tik gandų lygije) iš Bloomber game žurnalisto Jasono Schreier (jo gandai labai dažnai pasitvirtina) apie būsimus SIE projektus. Tai va, sklando gandai kad Sony atmetė Days Gone 2 projekto vystimą, nors Bend Studio labai norėjo ir tikėjosi, o be to pagal žaidimo pardavimus kaip ir "užsidirbo" tęsynį. Vietoje to Bend Studio buvo atiduota Naugty Dog kaip papaildoma komanda kuriant naują Uncharted. Tačiau žmonės tikrai buvo ižeisti pradėjo išeidinįti, įskatant ir studijos vadovybę, kol galu gale jiems buvo leista nedalyvauti Uncharted ir dirbti ties nauju nuosavu projektu, tačiau tai nėra Days Gone.

Uncharted toliau vysto Naugty Dog. Kitas svarbus gandas yra kad planuojamas TLOU remaikas Playstation 5. Dirba aišku Naugty Dog, padeda VASG (Visual Arts Service Group) - vidinė Sony studija, kuri pagrinde padeda kitoms pirmos eilės studijoms su jų projektais.

Mano nuomone remaikas TLOU aišku yra gerai, bet man tikrai gaila Days Gone, nes žaidimas tikrai patiko ir perėjau ji su malonumu. Nežiūrint tu visų kritiku žmonės balsavo pinigais, pardavimai tikrai buvo labai geri. Gaila Deacono, bachūras tikrai turi teisę gyventi toliau ir siūžėta tęsiniui tikrai buvo galima gera sukurti, pvz. apie tai kad atsirado kokie intelektualesni freakai (pridurčiau kai ką bet nenoriu spoilerint)  ir su jais būtu galima susitart. Kaip sako Gedunex, Jimbo parazitas turbtut sušiko. 

kaip tik astisiunciau ant ps5 nemokamai ta days gone,nes niekada nebandes,ir man labai jis patinka,jis man primena last of us=) tik nelb suprantu kam daryti remake last of us,geriau antra dali padarytu 60fps,pirma ir taip 60fps dar ant paprasto ps4 buvo,ir graziai atrode,mano nuomone jie tiesiog neturi kuom uzsiimti,jiem reikia gero vadovo,as jiems patarciau...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakau, viskas gerai su to Days Gone. Man labai patiko ir grafika ir story ir gameplay. Su malonumu perėjau. Taip jis ilgas, bet ten ne šiaip avanpostu prikišta kaip kokiam AC, jis pagal siužėta tisiog toks. O kai žaidimas patinka tai ir nesinori kad greitai baigtusi. TLOU 2 manau turėtu visgi išleisti 60fps patcha, nesamonė toki palikt (nors Bloodborne va paliko ir nieko. Ar tik nekvepia eiliniu remasteriu).

Dėl TLOU remaiko iš principo nepykčiu, jeigu tiems kas turi dabartinį remasterį duotu nemokamai arba už simbolinę kainą, bet žinant Sony, tuo tikėtis turbūt neverta. Įtariu pardavinės už pilną kainą (3 karta iš eilės). Tam kas iki šiol nežaidęs (jeigu tokių dar yra), tai manau būtu stebuklas ir jie galėtu pirkt, bet ne kas turi ir perėjo.

Dar viena jau patvirtinta naujiena. Šitas dalykas musų šalį tiesiogiai kaip ir neliečia, bet žinoti pravartu. Sony atšaukė iš seniau buvusius, bet dar neišpildytus PS5 preorderius Rusijoje ir NVS šalyse. Vnž kas buvo savo laiku užsakęs, dar negavo ir kantriai laukė "eilėje" lieka be nieko. Gali oficialiai eiti pas skalperius arba medžioti laimės parduotuvėse. Toks va požiūris į šitas rinkas. Suprantu kad žmonėms labiausiai skaudų psichologiškai, daugelis rašo kad po tokio žingsnio pas Sony išvis negrįš.  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jasono reportai net ne gandų lygyje. Jo reportai galima sakyti tas pats, kas official info. Jis turbūt iš visų gaming insiderių, vienintelis, kuris prieš kažką skelbdamas, rimtai atlieka research ir patikrina visus savo šaltinius. 

Labai blogai dėl Days Gone 2. Čia turbūt pagrindinis tęsinys, kurio labiausiai laukiau ant PS5. Pirma dalis man buvo saldainiukas. O ir TLOU remeiko nelabai suprantu, kam reikia Sony. Matomai jie iš tikro tapo apsėsti savo blockbusteriais.  Ir šiaip pamastymui: plius minus jau žinome galima sakyt visus Sony excliusyvus, kurių lauksime su PS5 karta. Ir matant, kaip apsiginklavo šiam karui Xboxas, man jau biški neramu. Nelabai norėčiau dar prie PS5 pirkti ir Xboxą ?

Redagavo simas11

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@simas11, manau kad SIE dabar nelabai gerai su vadovybe, kas yra labai liūdna. Čia panašiai kaip Metrikas (ar kaip jis ten vadinasi) XBox padaliniui vadovavo. Filia Spenceris iki šiol negali to vadovavimo pasekmių iki galo išsriebt. IMHO jų hardware padalynis labai gerai dirba, bet software kut Jimbo vadovauja tai po biški tragedija darosi. Tas jų noras visiškai nerizikuot, be pertraukos melžti taip vadinamus blokbasterius naujų projektų vystymo sąskaita tai tikrai yra gryna tragedija. Aš pvz. nenoriu pastoviai to paties žaidimo po kelis kartus žaisti, tegul ir remaiko (kalbu apie TLOU 1), nes aš ji jau 2 kartus perėjau. Kad Demon's Souls remaikino pilnai suprantama, tai tikrai išimtinai Playstation 3 pradžios kartos žaidimas, neturėjęs ant PS4 jokių remasterių, nemaža dalis žmonių jo net ir nebuvo žaidę iki PS5 (įskaitant ir mane pati) ir jis puikiai atliko PS5 showcase funkcija (tikrai ne Voro DLC). Tai va tas pasinešimas į "blokbasterių" nuolatinį perpardavimą tai tikrai nieko gero, o kur dar esami blokbasteriai mobiliakose, kuom Sony panašu žada ir užsiimt. 

P. S. Bet va kokia serija, tai tikrai nusipelnė bent jau remasterio naujai kartai, tai Dead Space. Bet EA ten turbūt galutiniai glušai sėdi, kuriems rūpi tik NBA ir FIFA kasmet pardavinėt. Gal čia mano imho, bet manau kad išėjus šitos serijos remasteriui (apie remake net nesapnuoju) žmonės tikrai pirktu.   

Redagavo Javelin
Papildymas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir neaisku ar cia Sony suka kazkokia kryptimi ar cia vel Jimbo, apie kuri suzinojau is @gedunex postu, siauteja? Si karta kalba eina apie Kojima ir jo naujaji zaidima, kuris aptarinejamas ne su Sony, o su Spenceriu.

Kad buti tikslesniam, Sony atsisake sponsoriuoti nauja Kojimos zaidima. Tuo tarpu Kojima pradejo pokalbius su X. Ir viskas del to, kad Kojimos Death Stranding nepateisino Sony lukesciu, pinigine prasme zinoma.

Hideo Kojima is reportedly in talks with Xbox over the publication of his next game
https://www.gamesradar.com/hideo-kojima-is-reportedly-in-talks-with-xbox-over-the-publication-of-his-next-game/

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, Magnitas parašė:

Si karta kalba eina apie Kojima ir jo naujaji zaidima, kuris aptarinejamas ne su Sony, o su Spenceriu.

Taip, girdėjau kad pasuko skirtingais keliais. Gal Kodzima ir nėra toks jau genijus kaip apie kalba pasklydęs memas (Hideo "Genijus" Kodzima), tačiau neabėjotinai yra talentingas game dizaineris. O tokie pakampiese nesivolioja. Ir aš su mielu noru žaisčiau kažka tai iš jo naujų idėjų, o ne 3 kartą iš eilės (jau remaikintą) TLOU arba Uncharted mobiliose. Death Stranding gal kam ir nepatiko, bet aš perėjau su malonumu kaip ir Days Gone (nors anas žymiai labiau tradicinis). Va tokių žaidimų daugiau reikia, o ne Warzonus kasmet leist.

Tiesa, ne visai į temą. PSstore dabar spring sale, tikrai geros nuolaidos daugumai geru žaidimu. Planuoju bibleoteka biški atnaujint. 

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos