scalman

PlayStation 5 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Kad ne iš karto jis gal atsiranda, o tik paleidus didesnę apkrovą, tai gal ir patikėčiau, bet kad su laiku dingsta ar sumažėja tai manau tikrai ne. @lukasamba reikia pakalusti ar pas jį garsas sumažėjo. Vienintelis dalykas kuris su laiku gali sumažėti tai OLED banding prie 5% grey po pirmo kompesacijos ciklo? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,23 vs 1,825 Ghz yra didziulis is tikro skirtumas kai kalbama apie nuolatini naudojima. visas PS5 ausinimas, forma buvo to itakota. pvz tam net skystas metalas buvo naudojamas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia tai ziauru :( Jimbo dalbbajobs dirba is peties sunaikinti viska ka sukure Playstation iki jo. kazkas baisaus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm, tikiuos mikrosoftas nepaseks tokiu blogu pavyzdžiu ir xbox 360 neuždarys.

Parduotuvės uždaromos, o kaip  su onlainu? Irgi atjungs visus serverius ir žaist nebeleis?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 22 valandas, gedunex parašė:

2,23 vs 1,825 Ghz yra didziulis is tikro skirtumas kai kalbama apie nuolatini naudojima. visas PS5 ausinimas, forma buvo to itakota. pvz tam net skystas metalas buvo naudojamas.

Dėl skysto metalo taip, be jo tokių aukštų dažnių su įprastu aušinimu ne būtu pasiekę. Čipas perkaistu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Chebra kaip yra su ps4 žaidimais ant ps5? Buvau pirkęs horizon zero dawn ant ps4 iš psn store, parsisiunčiau ant ps5 ir žiūriu veikia, tai visi žaidimai veiks man, ar kaip? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beveik visi veikia. labai mazas sarasas yra kurie neveikia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, donceee parašė:

Chebra kaip yra su ps4 žaidimais ant ps5? Buvau pirkęs horizon zero dawn ant ps4 iš psn store, parsisiunčiau ant ps5 ir žiūriu veikia, tai visi žaidimai veiks man, ar kaip? 

Kai isbandysi rdr 2 ant ps5,duok zinot prasau kaip,ten sukasi viskas,aciu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, donceee parašė:

O tai iš cd irgi veiks ps4 žaidimai?

Taip

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka gi gerbiami forumiečiai, atėjo ir mano laikas pasidalinti įspūdžiais apie išsvajotąją PS5?

Bandysiu papasakot viską iš eilės. Trečiadienį būdamas darbe netikėtai gavau laimės skambūti iš Telios. Paskambino mergaite, "laba diena, čia mes dėl jūsų konsolės, kur registravotes", tikrai galiu pasakyt kad ne tas kad pasimečiau, bet tikrai nesitikėjau, negalvojau kad artimiausiu metu tokį skambūtį gausiu?  Tai kol viską suderinom, apmokėjimą, pristatymą, pasilinkėjom, padėjo ragelį, tik tuomet pagalvojau kad net nepaklausiau nei komplektacijos, nei net kokią versija disc ar digital. Bet kaip ir žinuojau kad už 667 Telia eina disc bunle su antru joystikų. Tai džiaugsme tiesiog laukiau. Pasakė kad gal penktadienį pristatysim, bet gali būti ir kitą sav. Bet kurjeris pristatė jau kitą dieną, tai jau turėjau konsole. Atvežė kiek supratau net gamyklinei Sony pakuotėje kur tiesiai iš Kinijos eina, dėžė su PS kodais po 2 štukas. Viskai labai gražiai, tvarkingai supakuota, konsole tikrai nebuvo atidaroma ir niekieno naudota. Visi aksesuarai kaip priklauso vietoj, viskas tvarkoj. LT skirtos konsolės kiek supratau eina iš Skandinavijos šalims skirtai rinkai. Na ką gi išpakavus pirmą pultelį, po to konsolę įspūdžiai dėl kokybės tik teigiami. Man kokybės prasmę PS5 yra aukščiau negu ps4 karta. Nėra jau jinai tokia plastasinė kaip kalba, ps4 plastmasės tikrai "chlipkesnės". Bet kas liečia dizainą ir apskritai kol kas dar labai trumpą naujos konsoles naudojimą, įspūdžiai tokie kaip čia pasakyt "dviejopi". Yra tikrai nemažai akivaizdžiai geresniu dalykų, bet yra ir nemažai diskutuotinų sprendimų. Konsolė tikrai yra didelė ir tam tikra prasmę iššaukianti. Jinai tikrai nederės automatiškai prie kiekvieno interjero ir jai tikrai reika atskiros savo vietos, negalėsi juos nukišti bet kur kaip slimke ar pro. Diazainas ekstravagantikškas, tikrai ne toks pramoninis kaip pvz. Pro, toks labiau "kosmosas", bet jinai kitokia ir nelabai galėtu būti, nes priešingu atvėju būtu tiesiog neskoningas griozdas, bet tas dizainas ją gelbėje. Tamsoje tos visos švelnios šviesos atrodo tikrai įspudingai. 

Pirmas paleidimas. Viskas tikrai vyksta labai gražiai ir tvarkingai. Pasileidžia, pyptelį, ekrane pasirodo fejerverkai. Pasirenki kalbą, atsakai į kelis klausimus, pasijungi WiFi ir priregistruoji savo profilį, pasileidžia be jokių problemų.

Su interfeisų gan greitai apsipratau, nes jau buvau visokįs video matęs ir skaitės. Jis naujoviškas, savaip gražus. "Tamsus" kas man nelabai patinka, bet kitiems turbut pats tas ir aišku greitas. Nors pas mane ir pro nelagino.

Iš karto galiu pasakyti kad man trūksta temų, bet yra kaip yra. Tą kažkiek kompensuoja kad pavažaivus ant žaido ikoneles kiekvienam duoda savo foną ir muziką. Tiesa vaizdo nustatymose nieko nedariau, viskas identiška Pro, nekeičiau jokių HDR, viskas by default. Garso pasirinkime yra biški skirtumo. Pirmiausia duoda pasirnkti TV dinamikai, soundbar ar resiver. Taip pat yra ausynių 3D garso nustaymai. Tiesa HDMI reika pasirnkti HDMI Link on, nes tai nėra by default ir tuomet nejungia teliko automatiškai kai startuoja konsolė.

Pradžioj nedariau iš karto data transfero, įsirašiau Witcherį iš disco, kad pažiūrėt kaip su to coil wine bus. Dabar apie jį. Pirmiausia, taip jis yra, bet tai labai tylus lengvo Bzzz garsas, kurio aišku nebuvo pas pro. Mano klausa jautri, todėl stovint šalai konsoles per 1-1,5 aš jį girdžiu jeigu kambaryje yra absoliuti tyla. Jeigu įjungtas garsas, jeigu labai nori ir specialai įsiklausit gali jį iįgirsti, bet reika spaecialai tą daryti. Jeigu ne - nesigirdi. Kitas svarbus dalykas - jo intensyvumas nedidėja per apkrovą, kol kas bandžiau Witcherį ir Dark Souls. Tai yra žaidžiant su nedideliu garsu aš jo nebegirdžiu, todėl problemą kol kas neskaitau. Konsoles keisti tikrai neisiruošiu. Pats konsoles aušintavs yra be galo tylus, tai yra jo nesigirdi, todėl dėl tos mirtinos tylos ir girdisi coil wine?

Datą transferį dariau per 2 kartus, nes pirmą kartą nesuprasdamas, kad dar nieko neperkėlė, ištraukiau lan laidą, tai išmetė klaidą. Iš antro karto pavyko, bet vietos tame SSD tikrai mažai, dalies žaidimų, kur buvo ps4 ir dar vietos kokie 180 gigu dar buvo, tai net nekeliau, nes neįtilptu. Pvz. Odyssey , kuris 77 Gb užima. Screenshotai nepersikėlė, teks ateity rankomis daryt.

Senas (bet žiuariai geras?), PS 2.0 Wirless headset pasijungė be problemų, kaip ten ir buvęs. Bet Headset kompanion app neveika (tikslaiu jo net negali įrašyt PS5). Viskas per naują Audio Tempest Engine. Ar skiriasi garsas neoptimizuotose žaidimose kol kas negaliu pasakyti, per mažai laiko.

Dar pastebėjau įdomu dalyką. Senesniems ps4 žaidimams, na kurie pvz. nėra HDR kaip DS3, vaizdas taip įdomiai atrodo, biški dirbtinai. Nes pirmas dalykas PS5 jiems padaro kožkokios formos savo hardware antialaisinga ir vikas taip biški "užlaižytai" atrodo, + TV režimas eina HDR, nepersijungia, tai dar tą vaizdą papildomai iššviesina. Vnž. man kaip ankščiai labiau patiko. Bet tie kurie jau turėjo Pro versijas (Witcheris3 pvz.) atrodo lygiai taip pat gerai. Tiesa DS3 pagal pojūčius eina stabiliai 60FPS.

Naujų žaidimų dar nebandžiau, guli ką tik nupirktas Demon's Souls už 55e ?, gal šiandien vakare, naktį pabandysiu.

Pultelis tikrai geresnis, tie visi pakitimai kurie padaryti jam išėjo į naudą, įskaitant ir nežymu dydžio padidėjimą. Pts tas? (Manau Mikai visgi promaxą padarė kad savo pultelio praktiškai nekeitė).

Net nežinau ką dar parašyt. Viskas gerai su ja. Bet man asmeniškai tokio kai WOW efekto visgi nebuvo, jeigu palyginti kaip būtum iš senesnio to paties modelio auto į naujesnį perlipęs. Bet aš nuo Pro perėjau kas manau turi įtakos.

P.S. Esu turbut vienas iš nedaugelio žmonių, kuris nepuolė žaisti Astro Playroom, dar nebuvau paleidęs?

P.P.S. Kas žino kaip užtildyt? tą be paliovos kalbančia moteriškę, kuri tau kiekvieną pultelio judėsį įgarsina??

Kol kas tiek. Visiems kas laukiat sėkmės greičiau sulaukti "laimės skambutį"?

Redagavo Javelin
  • Patinka 1
  • Ačiū 2
  • Nustebau 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@JavelinJauciu wow efekta gausi kai astro bot pazaisi ir tas stebuklingas vibro funkcijas pajusi. Cia visi bent nustemba del ju :D o ta kalbanti moteriske jauciu yra voice narrator. Uzeik i settings- accessibility-screen reader- ir enable screen reader off.  Parasyk ar padejo :D

Redagavo tomashex
Kreipimasis :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 7 minutes, tomashex parašė:

@JavelinJauciu wow efekta gausi kai astro bot pazaisi ir tas stebuklingas vibro funkcijas pajusi. Cia visi bent nustemba del ju :D o ta kalbanti moteriske jauciu yra voice narrator. Uzeik i settings- accessibility-screen reader- ir enable screen reader off.  Parasyk ar padejo :D

?? O.K.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos