scalman

PlayStation 5 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Čia tik nuotrauka, diskasukiai būna daug storesni ir užima daug vietos, į šiuolaikinius laptopus net nebededa diskasukiu, tam, kad taupytu vieta ir būtu lengviau išvedžioti aušinima. I tokia konsole kaip nuotraukoje, būtu neįmanoma įdėti diskasukio, nes tiesiog fiziškai nebūtu vietos. Ir čia mano akim daug panašiau į planšete nei į konsole.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebent darytų tokio koncepto kaip Switch. Nešiojama konsolė planšetės stiliaus, o namuose įdedi į papildomus "šarvus" ir turi galingą namų konsolę.

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu galetu, tai gamintu plonas konsoles. esme kad PS5 ar xbox sx yra ziauriai galingi, ausinimo gero reik, visos detales. paziurek i xbox sx, tu galvoji tokia deze is oro padare?  viskas del ausinimo ir tylos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jie gali gaminti plonas, bet nėra jokios logiškos priežasties to daryti (vistiek konsolė ant stalo ar po stalu gulės). Jie daro, kad mažiau kaistu pagrindinis procesorius APU, o kad mažiau kaistu, reikia tiesiog erdvės, kad būtu lengviau orui išeiti neužkaukinant pačio aušintuvo. Ir taip, jie viska daro, kad kuo tyliau ir efektyviau aušintuvas dirbtu. Geriau plona konsolė, kurios aušintuvas žaidžiant eis iš proto, ar geriau standartinio dydžio konsolė, kurios aušinimas bus tylus ? Jie suprojektuot plona konsole laisvai gali, bet kokia iš to nauda, jei konsolė bus paguldyta pvz. po stalu ? Apart to, kad tik pats faktas, jog konsolė plona, jokios naudos nėra.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negali jie jų plonų gamint, kai reiks keist konsoles kas porą menėsių dėl perkaitimų, tai bus dideli nuostoliai.  Asmeniškai man tai nerūpi kaip ta konsolė atrodys, ne dėl vaizdo ja gi perkam.

  • Patinka 1
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Lonsdale parašė:

Negali jie jų plonų gamint, kai reiks keist konsoles kas porą menėsių dėl perkaitimų, tai bus dideli nuostoliai.  Asmeniškai man tai nerūpi kaip ta konsolė atrodys, ne dėl vaizdo ja gi perkam.

Nu čia labiau nusišnekėti ir nebuvo galima, tai reiškia, kad gaming laptopus reikia keisti kas porą mėnesių ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gamingo laptopai taip pat nėra labai ploni ir yra konsolės storio, tie patys gamingo laptopai kaista belekaip po kažkiek laiko ir kainuoja žymiai daugiau nei konsolės..

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Lonsdale parašė:

Gamingo laptopai taip pat nėra labai ploni ir yra konsolės storio, tie patys gamingo laptopai kaista belekaip po kažkiek laiko ir kainuoja žymiai daugiau nei konsolės..

Gaming laptopai yra konsolės storio ? ? Taip jie kaista, bet jie ir yra pritaikyti aukštom temperatūrom (85°C/95°C) ir ilgoms trukmėms žaidžiant, tu juos drožk dieną iš dienos, jie tam ir pritaikyti.

Va prašau, supažindinu kas yra technologijos, šiame laptope įmontuota RTX 2080. Panašu į konsolės storį ? ?

54.jpg

https://www.asus.com/Laptops/ROG-Zephyrus-S-GX531/

Redagavo lukasamba

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2080, ir tu paziurek kaip jis apkarpytas, tai pat ir procas. ir paziurek dar kiek kainuoja. toks loptopas kainuoja, 3000euru? 2500euru? konsole kainuoja 500euru, ir uz tokia kaina gaunam kileri visu tu laptopu, tiems laptopams kaip iki tikro kompo, kada iseis PS5 ir xbox.

siek tiek gandu is Playstation gyvenimo :D 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matau naujas pezalas atsirado forume, raso, kad tik rasyt. pastebejau daug kur totaliai i pievas. Bando isivaizduot ir pasirodyt protingu, bet totalus bambukas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pala mes kalbam apie kaina jau, ar apie konsolės storį a ?

prieš 3 valandas, Dellinkas parašė:

matau naujas pezalas atsirado forume, raso, kad tik rasyt. pastebejau daug kur totaliai i pievas. Bando isivaizduot ir pasirodyt protingu, bet totalus bambukas

Aš esu baiges IT studijas universitete, ryškiai matosi tokie kaip tu ir kai kurie kiti, toli gražu neišmano nieko tokiose srityse, tik reiškia savo nuomone su juokingais argumentais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, lukasamba parašė:

Gaming laptopai yra konsolės storio ? ? Taip jie kaista, bet jie ir yra pritaikyti aukštom temperatūrom (85°C/95°C) ir ilgoms trukmėms žaidžiant, tu juos drožk dieną iš dienos, jie tam ir pritaikyti.

Va prašau, supažindinu kas yra technologijos, šiame laptope įmontuota RTX 2080. Panašu į konsolės storį ? ?

54.jpg

https://www.asus.com/Laptops/ROG-Zephyrus-S-GX531/

Kiek kainuoja? 500 eurų? gal nustok svaigt, aišku mes kalbam apie konsolės kainą gi visos diskusijos esmė ir yra kokia jin išeis..matei kokį xbxo x padarė? leisk ir aš tamstą supažindinsiu

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FKqGGHdqqTtD5pY5zqiF9P-650-80.jpg

storis kaip pro.

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šaip aš irgi manau kad dėl PS5 nebūs plonas kaip stiklas, nes b**mba reikia kažkaip sukišti ta galė ir kad neperkaistų. Šaip žmogus tiesiog nori įrodyti, kad tai įmanoma, bet tikrai ne žaidimų konsolei, kur taikoma į masės ir biudžetą.

Redagavo CerberusLT

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 49 minutes, Lonsdale parašė:

Kiek kainuoja? 500 eurų? gal nustok svaigt, aišku mes kalbam apie konsolės kainą gi visos diskusijos esmė ir yra kokia jin išeis..matei kokį xbxo x padarė? leisk ir aš tamstą supažindinsiu

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FKqGGHdqqTtD5pY5zqiF9P-650-80.jpg

storis kaip pro.

O tai mes pradėjome kalbėti apie storį ar apie kaina ? Aš 2 kartus parašiau, kad konsolės NEAPSIMOKA plonos gaminti, bet ja pagaminti plona ĮMANOMA, kolega truputi bus ir su skaitymu problemos.

Kalbant apie nuotrauka, aš tau parodžiau ploniausia ir galingiausia laptopa, kuris toli gražu nei kiek nepanašus į konsolę, kam tu man rodai tiesiog storesnį varianta makes no sense. ?‍♂️

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos