scalman

PlayStation 5 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Bus didelis pasiekimas jeigu gausim kiekviena zaidima su 4k 30fps ant sio aparato. Del 4k/60, manau tai gausim tik su PS6 jeigu tokia bus, realiausias variantas siai dienai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepamirstam, kad pc neturi checkerboard rendering. Neturi ir tokio gero hdr palaikymo, kaip konsoles. Todel pilnai tikiu, kad konsoles jeigu isleis 2020 saus i prieki, kaip reikalas :). Tures ir ray tracing technologija. Galutiniam rezultate, matysim, kad uz 500 jevru gelezis padarys panasiai, kaip uz ~1500-2000 jevru. Nu ar ne taip? Gal situacija pataisys nauji amd procai ir vaizdelkos uz stebetinai gera kaina. Bet siuo metu, ka nvidia siulo uz savo kaina, tai toli grazu iki konsoles kainos/galios. As suprantu, kad su pc tu gali nuveikt daugiau, bet mes kalbam apie zaidmus. Kalbant atvirai as pasirinkau Assassins creed origins lost ant ps4 pro, nors bandziau lost su pc ( i7 8700k, asus rog strix 1080ti, 16gb ram)  ant 4k ir 30fps. Panasiai atrode, net skirtumo nemaciau. Tiesiog labai nuliudau, kad susirinkau pc uz 2k, o gavau beveik ta pati, kaip uz 400. Todel, dabar pc naudoju tik oculus rift ir rust zaidimui. Galit mane smerkt kiek norit, as issakiau savo nuomone su pagrista praktika. Siuo metu pc ant 4k kainuoja daug. Norint gaut 60fps patys paskaiciuokit kiek reikia sukist pinigu.


tai mes manau ir nekalbam apie tuos kurie turi vargana pc kuris ant low details vos 30fps pasiekia, tie tai senai perejo, nebent kokie mozahistai yra :D

as tai kalbu apie pc fanus kur nu tipo gi cia pc gali viska su juo daryti, modinti zaidimus, tureti belekoki fps, na pazaisti biski jei liks laiko :D

tu paziurek i steam statistika, daugiau negu puse zaideju ir turi ta triperi pc, kuris tinkamas tik ant 1080p rezoliucijos :) Taip taip iseina jie yra mozahistai :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepamirstam, kad pc neturi checkerboard rendering. Neturi ir tokio gero hdr palaikymo, kaip konsoles. Todel pilnai tikiu, kad konsoles jeigu isleis 2020 saus i prieki, kaip reikalas :). Tures ir ray tracing technologija. Galutiniam rezultate, matysim, kad uz 500 jevru gelezis padarys panasiai, kaip uz ~1500-2000 jevru. Nu ar ne taip? Gal situacija pataisys nauji amd procai ir vaizdelkos uz stebetinai gera kaina. Bet siuo metu, ka nvidia siulo uz savo kaina, tai toli grazu iki konsoles kainos/galios. As suprantu, kad su pc tu gali nuveikt daugiau, bet mes kalbam apie zaidmus. Kalbant atvirai as pasirinkau Assassins creed origins lost ant ps4 pro, nors bandziau lost su pc ( i7 8700k, asus rog strix 1080ti, 16gb ram)  ant 4k ir 30fps. Panasiai atrode, net skirtumo nemaciau. Tiesiog labai nuliudau, kad susirinkau pc uz 2k, o gavau beveik ta pati, kaip uz 400. Todel, dabar pc naudoju tik oculus rift ir rust zaidimui. Galit mane smerkt kiek norit, as issakiau savo nuomone su pagrista praktika. Siuo metu pc ant 4k kainuoja daug. Norint gaut 60fps patys paskaiciuokit kiek reikia sukist pinigu.

tu paziurek i steam statistika, daugiau negu puse zaideju ir turi ta triperi pc, kuris tinkamas tik ant 1080p rezoliucijos :) Taip taip iseina jie yra mozahistai :D

Paleisk tą AC tokiais nustatymais kokiais jis sukasi ant konsolės ir galėsi žaisti su PC kurio kaina ~500€. Šiaip dažnai ant konsolės trūksta detalumo, draw distance bei šešėlių normalių. Jei tokių skirtumų nepastebi tai ką aš žinau. Aišku kardinalaus skirtumo nėra.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paleisk tą AC tokiais nustatymais kokiais jis sukasi ant konsolės ir galėsi žaisti su PC kurio kaina ~500€. Šiaip dažnai ant konsolės trūksta detalumo, draw distance bei šešėlių normalių. Jei tokių skirtumų nepastebi tai ką aš žinau. Aišku kardinalaus skirtumo nėra.

Be pykciu ir is draugiskumo patariu paciam pabandyti :) uz 500 jevro ant 4k tu to net svajodamas neisgausi :) As pilnai tikiu, kad skirtumas bus, jeigu zoominsi atsisedes prie pat tv, bet paprastam vartotojui uztenka, tai ka suteikia ps4 :) Jeigu ijungiam hdr skirtumas linksta i ps4 puse.

Redagavo DeLinkas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Be pykciu ir is draugiskumo patariu paciam pabandyti :) uz 500 jevro ant 4k tu to net svajodamas neisgausi :) As pilnai tikiu, kad skirtumas bus, jeigu zoominsi atsisedes prie pat tv, bet paprastam vartotojui uztenka, tai ka suteikia ps4 :) Jeigu ijungiam hdr skirtumas linksta i ps4 puse.

Na esmė kad tu to 4K nei ant ps4 pro negauni ant AC jis arčiau yra 1440p ir taip daug žaidimų. Nekalbu aš apie 4k max nustatymais todėl su pc už 500€ tas 4k ant 30fps įmanomas. Aš dar kai turėjau GTX 960 4GB GTA V ant 4K bandžiau ir sugebėjo pasiūlyti 30fps ant normalių nustatymų, ir šiaip su ta korta du metus pražaidžiau ant 1440p rezoliucijos. O dabar už tokius pinigus galima daug geriau nupirkti nei GTX 960. Dėl HDR sutinku, ant PC jis čiulpia.

Suprantu tavo nusivylimą kai sumoki 2k € ir negali mėgautis 4k 60fps max nustatymais, tik problema ta kad konsolė kainuotų ne ką mažiau už tavo pc jei sugebėtų tuos pačius 4k 60fps pasiūlyti. Tie keli nustatymai nuo high ant ultra labai brangiai kainuoja. Dar dažnas ant PC užlenkia iki viršaus antialising nustatymus kurie kaip ir nebereikalingi ant 4k.

Kita dažna problema kodėl žaidimai ant pc sukasi sąlyginai prastai tai dėl to jog yra portai nuo konsolės. Kad viska apverst aukštyn kojom galim paimti pavyzdžių kai konsoles gauna pc portus: KSP, PUBG, PoE, Planetside 2. Draugelis kurį laiką dar laužėsi su PoE ant xbox one, bet galų gale atsibodo mažas kiekis mobų ir dideli lagai tai perėjo ant laptopo ir pasibaigė visos problemos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau kokie specai čia, bet nepamirškit jog konsolės yra skirtos paprastiem casual end useriam kurie niekad nėra rinkę pc. :D O tų kurie patys sau PC susilipdo yra visiška mažuma, mažiau forumuose sedėkit kur visi kompus renkasi, daugiau su žmonėm pakalbėkit ir pamatysit plačiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau kokie specai čia, bet nepamirškit jog konsolės yra skirtos paprastiem casual end useriam kurie niekad nėra rinkę pc. :D O tų kurie patys sau PC susilipdo yra visiška mažuma, mažiau forumuose sedėkit kur visi kompus renkasi, daugiau su žmonėm pakalbėkit ir pamatysit plačiau.

drystu nesutikti su viskuo, specu cia tikrai yra, pc sau esu ne viena susirinkes, prazaidziau ant pc ~8 metus, bet tiesiog pavargau nuo to.... dabar pas mane laptopas ir konsoles, konsoles patinka del to kad yra viskas paprasta palyginti su pc, na ir sedek daugiau forumeuose, nes ten kur kas daugiau ir tikslesnes informacijos nei bendraujant su kaimynu jonu :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkas prieme tavo komentara kaip sarkastiska komentara :D zmogau, jis turejo tiesiogine to zodzio reiksme :) as tai sutinku, tikru pc entuziastu tikrai nera ir tiek daug lyginant su zaideju mase, visa kita pagrinde yra casual zaidejai. as pats susirenku kompa ir siek tiek suprantu, bet konsoles man kazkaip arciau prie sirdies, nes vis traukia grizti prie ju, gal todel kad ten yra geriausi zaidimai? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek PC ir konsolės turi savų minusų ir pliusų.

 

O apie casual konsolinius ir PC geimerius. Nepamirškit, kad yra konsolių hackinimo scenas, kuris yra visai kito lygio, nei PC surinkinėjimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai atsiras rust ant konsoles, mano pc era uzsidarys amziams :D Jau dabar pubg, call of duty ir kitus online zaidimus zaidziu tik ant konsoles :) Dapiso cheateriai juodai. Atsiprasau uz keiksmazodzius, bet tie siuksles gadina visa online smaguma ant pc

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai atsiras rust ant konsoles, mano pc era uzsidarys amziams :D Jau dabar pubg, call of duty ir kitus online zaidimus zaidziu tik ant konsoles :) Dapiso cheateriai juodai. Atsiprasau uz keiksmazodzius, bet tie siuksles gadina visa online smaguma ant pc

Nepamiršk kad kaikurie forumo nariai tave čyteriu laiko nes naudoji XIM4 :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi naudoju XIM4. ir tuo didziuojuosi, todel kad galiu zaisti taip kaip noriu, kada noriu ir be jokiu suvarzymu konsoleje. vienas malonumas. xbox pvz jau gamina zaidimams savo klaviaturas ir peles, kad jas palaikytu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@gedunex tai čia razer partneris su xbox pradėjo draugauti, bet su laiku visi fps žaidimai palaikis klava ir pele ant xbox, kiek dabar žinau tai tik ant fortnite palaiko, gal dabar daugiau žaidimų palaiko, arba išvis as nusišneku, bet tikslei žinau kad razer klava ir pele palaiko xbox

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepamiršk kad kaikurie forumo nariai tave čyteriu laiko nes naudoji XIM4 :D

Sita uzskaitau  :D  :troll:  ! Taip naudoju tikrai, ir kartais jauciasi pranasumas pries kai kuriuos, bet vistiek labai sunku, arba jie irgi naudoja ximus arba saudo su pulteliais, kaip su pelem :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos