scalman

Google Stadia 4k/60fps

Rekomenduojami pranešimai

 

Google has an answer for any skeptics of its Stadia streaming game service: Buy the game from Google, and you can play through Stadia for free.

 

Reiks pasiziureti kaip cia viskas susidelios. Jeigu perki zaidima tai zaidi nemokamai ji neturedamas konsoles. Jeigu moki uz menesi, ka tada losi? Tokius zaidimus kaip rode kur reikia pereiti per gatve ir nebuti partrenktam?

 

Siaip AAA turetu negauti zaidimu taip greitai. Nebent labai jau ilystu i sita reikala. Switch irgi nieko gero nepasiule iki kol nepradejo ir ju konsole itraukineti tarp giganciu.

 

Nezinau.. Reikia daugiau info situ reikalu. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai nu gal turbut su Stadia Pro moki 9.99 i menesi ir neperki daleiskim zaidimu tai galesi lost tai ka jie duos uz dyka. o su Base negausi nieko , pirksi zaidimus ir losi /streaminsi uz dyka tada. o is kur pulteli gausi ? 70 zaliu turbut pultelis . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pultelis matyt gydantis koks, kad tokia kaina jo. :)

 

stadia_other_controllers.jpg

 

 

Titles will not be available for free - some games may appear as part of offers and discounts, but in order to play Stadia games you will have to buy them separately.

 

 

Google announced today that its Stadia platform will add games from more than 20 developers and publishers to its playable catalog during its launch window.

As of today June 6th, 2019, the list of developers and publishers with games that will be available on Google Stadia is as follows:


    Bandai Namco
    Bethesda
    Bungie
    Capcom
    Coatsink
    Codemasters
    Deep Silver
    Drool
    Electronic Arts
    Giants Software
    Larian Studios
    nWay Games
    Rockstar Games
    Sega
    SNK
    Square Enix
    2K Games
    Tequila Works
    Warner Bros. Interactive
    THQ
    Ubisoft

GAMES:


    Ghost Recon Breakpoint, The Division 2, Assassin’s Creed Odyssey, Just Dance, The Crew 2, Trials Rising (Ubisoft)
    Wolfenstein: Youngblood, Rage 2, The Elder Scrolls Online, Doom, Doom Eternal (Bethesda)
    Shadow of the Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider, Tomb Raider Definitive Edition, Final Fantasy 15 (Square Enix)
    Baldur’s Gate 3 (Larian Studios)
    NBA 2K, Borderlands 3 (2K)
    Darksiders Genesis (THQ Nordic)
    Destiny 2 (Bungie)


    Dragon Ball Xenoverse 2 (Bandai Namco)
    Farming Simulator 19 (Giants Software)
    Football Manager (Sega)
    Get Packed (Coatsink)
    GRID (Codemasters)
    Gylt (Tequila Works)
    Metro Exodus (Deep Silver)
    Mortal Kombat 11 (Warner Bros. Interactive Entertainment)
    Power Rangers: Battle for the Grid (nWay Games)
    Samurai Shodown (SNK)
    Thumper (Drool)

 

Mes cia kalbame, kad AAA zaidimai vargiai pasieks Stadia, bet ziuriu i lista ir visai jis ne menkas sakyciau.


Beje, idomu, kad rusai i saliu lista nepapuole. Matyt ne toli nuo lietuvos atsilieka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kad nera jokios priezasties kad zmogus kuriam patinka video zaidimai sakytu o man reikia Stadijos. nes nu kodel ? tu jau turi platforma ant ko zaidi zaidimus . 

jei kazka uzkabino skaiciukai 4k , tai gale metu be jokiu abejoniu sony ir xbox paskelbs kad jie streamins irgi 4k . xbox isvis jau paskelbs turbut uz keliu dienu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau.. Turbut kitiems kaip ir man patiko visas sitas blizgutis. Bet kai suzinos, kad reikia moketi uz viska ka matai.. Turbut neimanoma, bet cia reikia kazko tokio, kad bet kur pirkta zaidima galima butu zaisti Stadijoje. Tada butu pointas nuvykus kazkur, kur nera konsoles, pajungti Chroma ir losti. Ko reiktu tai to blyno ir rankenos? Del sito tikrai butu patogu. Aisku kazkas ir naudosis sita nesamone, bet konkurencijos as cia nematau. Pirma, negausi tu tokio interneto, apart namu kad ten 4K isnestu. Kitas dalykas, niekas nemokes uz zaidimus kurie liks debesyje.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip suprantu nereikia jokio chromo per telefa juk belekur galesi pasijungt ... tik kad rysys gal nekoks bus... idomu kaip reikalai su tais mobiliais rysiais butu , pvz kad ir masinoj su tel ... jauciu nekoks vaizdelis butu.mano tel su 4g rodo 15mbit downloada ir 34ping.  velgi xbox jau beveik kaip ir viska turi savo naujam stream projektui ir ten kazkaip viskas rimciau man atrodo. tai manau po xbox e3 konfo nuomones pasikeis dar. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su Stadia, beje, tikrai nebus svaraus vaizdo. :) Tiesiog ziurint youtubeje 4k video ant 4k monitoriaus per sviesolaidi vistiek matosi miniatiuriniai artefaktai, tai nu nesamone. To nebuna ziurint parsisiusta filma. Dar kitur su 2k moniku pabandziau ir 2k video - vistiek visiskai jokio svaraus vaizdo, ir cia mes kalbame apie ta pati Google. Su Stadia 100% bus tas pats sh, nebus crisp vaizdo ir viskas atrodys silpnai palieta lyg su downscalinta rezoliucija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1*F9p8C1udNFejqLKAOEH-sA.jpeg

 

 

In a long interview with Larian CEO Swen Vincke, for instance, our Francesco asked whether the developer considered the addition of SSD drives in the next-generation consoles to be potentially revolutionary. Here’s the reply of the Larian boss:

 

To be fair, people have SSDs in their PCs already, so it’s not that much of a revolution. Streaming is a very important technology for modern games, so the faster you can stream your data, you can put more of it, and you’re going to have higher quality assets, which is pretty much what everybody expects there to be. The big questions are going to be how much memory do you get to actually do that? Is there sufficient memory to fool around with? How much CPU power are we getting? Because that’s also important, but it’s the classic things that we see with every generation. I mean, how much GPU power do we get? But at the end of the day, it’s always going to be more, it’s going to be more detailed, it’s going to allow us to do more accurate simulations.

I think that the more interesting question is how stuff like Google Stadia will change things. It gives developers something different. In the data center, these machines are connected to each other, and so you could start thinking of doing things like elastic rendering, like make a couple of servers together to do physics simulations that may not be possible on current local hardware. I think you’ll see a lot of evolution in this direction.

 

It is, after all, what Google Stadia boss Phil Harrison teased a few months ago.

 

When you have an almost uncapped amount of computation sitting in a data centre that you can use to support your game design and ambition – whether it’s in vastly superior multiplayer, whether it’s in distributed physics, or massive simulation – there are things we can do inside a data center that you could never do inside a discreet, standalone device. 

 

 

The prospect is enticing, to say the least. However, it might be quite some time before we see a sample of it in a real game; we reckon a development studio would have to design their game specifically around the capabilities of Google Stadia, to begin with. Still, we’ll keep an eye on further developments in this area.

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na arteja 5G ryshio era gal po kokiu 5 metu tuos 4k zhiuresim kaip dabar full hd. na pagyvensim pamatysim

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Google Stadia will be “faster and more responsive” than local gaming hardware

 

 

google-stadia-580x334.jpg
 

 

Google Stadia will be faster and more responsive than local gaming systems in “a year or two,” according to VP of engineering Madj Bakar. Thanks to some precog trickery, Google believes its streaming system will be faster than the gaming systems of the near-future, no matter how powerful they may become. But if the system is playing itself, does that really count?

Speaking with Alex Wiltshire in Edge magazine#338, Google’s top streaming engineer claims the company is verging on gaming superiority with its cloud streaming service, Stadia, thanks to the advancements it’s making in modelling and machine learning. It’s even eyeing up the gaming performance crown in just a couple of years.

“Ultimately, we think in a year or two we’ll have games that are running faster and feel more responsive in the cloud than they do locally,” Bakar says to Edge, “regardless of how powerful the local machine is.”

 

This would be achieved using Google’s homegrown streaming tech, which it’s been teasing ever since Stadia was first announced late last year with Project Stream. The company believes its tech is capable of overcoming the hurdles presented by over-the-web gaming, despite its extensive web of datacentres sitting potentially hundreds of miles away from a user.

 
Specifically Bakar notes Google’s “negative latency” will act as a workaround for any potential lag between player and server. This term describes a buffer of predicted latency, inherent to a Stadia players setup or connection, in which the Stadia system will run lag mitigation. This can include increasing fps rapidly to reduce latency between player input and display, or even predicting user inputs.

Yes, you heard that correctly. Stadia might start predicting what action, button, or movement you’re likely to do next and render it ready for you – which sounds rather frightening.

So does that count as the fastest system if technically some clever algorithm is anticipating your actions for you? We’ve received a heads-up (thanks!) that negative latency, powered by a datacentre’s worth of compute silicon, may offer future cloud gaming systems flexibility to anticipate the likely action of a user, and ensure a speedy response ready for that potential eventuality. Whether or not a player takes the anticipated path or another entirely remains dependent on local player inputs.

This flexible approach is possible due to the sheer mass of power available to a cloud gaming service, the likes of which is far beyond that of any local system. But it still relies on the technology maturing to a point that enables game devs to implement it.

 

 

Perskaiciau straipsnio pavadinima ir nusisypsojau :)

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos