Magnitas

Unreal Engine 5 / Unity / CryEngine

Rekomenduojami pranešimai

Aha.. Jeigu nebutum pasakes tai nebutu i galva sovusi tokia mintis. Dabar pasiguuglinus panasu, kad taip gali nutikti. Mano atveju butu labai gerai nes nesu bandes nei vienos dalies.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

b***** jei apie Crysis kalbame tai būtina išbandyti jei mėgsti šaudyklės. Aš gal kokius 4-6 kartą perėjas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujas Luminous Engine Ray tracing tech Demo su Nvidia pagalba . Jei ka Luminous tai cia Square Enix FF 15 zaidimo engine.

 


paemus kad cia tik tech demo ir nieko su zaidimo vizualais bendro, kazkaip as galvoju kad Last of Us 2 jau tures zaidime paciam toki lygi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Quixel’s 3D artist and Art Lead, Wiktor OhmanPRO, has shared some really cool screenshots from a remake of the Silent Hill 2 bathroom scene in Unreal Engine 4. What’s really cool here is that Wiktor used Ray Tracing in order to bring life to this scene. As such, this project showcases what a next-gen Silent Hill 2 remake could look like.

 

In case his name sounds familiar, Wiktor was  the man behind a recent Counter-Strike remake in Unreal Engine 4.

 

Wiktor used Quixel’s Megascans, something that is quite obvious from the gorgeous textures that accompany this map. Furthermore, the artist used Raytracing for the Global Illumination and Reflections.

 

The end result is spectacular, and will give you a glimpse at a next-gen version of Konami’s classic game. Konami does not have any plans to remake Silent Hill 2, so don’t expect to be playing such a remake anytime soon. Still, it’s really cool witnessing artists remaking classic games in newer engines.

 

Alongside the following screenshots, Wiktor has also released a video showcasing this fan remake. We strongly suggest watching the video as it goes into details about remaking this scene.

 

yHXwI5q.jpg

 

FVpik88.jpg

 

8M3s3jM.jpg

 

u21iQhS.jpg

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gaila bet dazniausia ir turbut visada tokie ale kazkiek remeikai buna pasmerkti kad niekad realiai neisvys dienos sviesos nu nes jei megintu butu nucancelinti tu kam priklauso sito zaidimo vardas kaip ir . o siaip grazu aisku koki trumpa video paziuret kaip galetu but. bet to niekad nebus .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha.. Tikrai gaila. Anksciau buvau rases, kad pirma karta istorijoje fano sukurtas modas, Far Cry zaidimui, buvo oficialiai pripazintas Ubio. Ten buvo istaisyta klaida kuri leido priesams saudyti is palapiniu lyg ju ten nebutu.

 

Istikro tai gaila, manau ne vienas zmogus apsiimtu chaltura ir perdarytu i toki vaizdeli, kad butu grazu ziureti. Nes kurejai ir toliau daro visokius shit remasterius/remeikus kurie ne is tolo neprimena kas buvo padaryti su RE2 zaidimu. Na, bet gal kada Konamis ir pabus is sapno.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

todel geriau jau zmones uzsiimtu nauju projektu kurimu del ko prie ju niekas neprisikabins, tai gali daryt ka nori . problema kad vienas ar keli zmones gali padaryt grafika , teksturas , judesius, sita galima ir grazu treileri galima padaryt , bet zaidimas turi turet ir kazkokia story dialogus , zmoniu balsus, ir va cia jau yra tai vienas ar keli zmones padaryt negali. nzn daugiau rizikuot reikia daryt kazka nematyto kaip kad no mans sky padare, kazka tokio. Nes desimtys ar net simtai tu vadinamu survival zaidimu kuriuos padaro keliu zmoniu grupe nu yra tokie nuobodus kad nesinosi ju megint arba pameginus po keliu valandu numeti ir daugiau negryzti. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Unity releases the full length version of its The Heretic tech demo, showing what is possible in Unity Engine

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Here are some truly next-generation photorealistic environments, created in Unreal Engine 4

 

Enjoy!

dekogon-studios-4-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00002-1dekogon-studios-highresscreenshot00008-1dekogon-studios-highresscreenshot00000-1dekogon-studios-19-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00001-1dekogon-studios-9-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00006-1dekogon-studios-highresscreenshot00017-1dekogon-studios-highresscreenshot00003-1dekogon-studios-highresscreenshot00014-1dekogon-studios-7-150x150.jpgdekogon-studios-10-150x150.jpgdekogon-studios-55-150x150.jpgdekogon-studios-6-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00006-1dekogon-studios-highresscreenshot00007-1dekogon-studios-highresscreenshot00009-1dekogon-studios-17-150x150.jpgdekogon-studios-highresscreenshot00001-1dekogon-studios-highresscreenshot00008-1dekogon-studios-highresscreenshot00005-1dekogon-studios-highresscreenshot00013-1dekogon-studios-highresscreenshot00014-2dekogon-studios-highresscreenshot00015-1dekogon-studios-highresscreenshot00016-1dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-subwaytunnel-screenshot0dekogon-studios-highresscreenshot00009-1dekogon-studios-highresscreenshot00007-1dekogon-studios-highresscreenshot00011-1dekogon-studios-highresscreenshot00012-1dekogon-studios-highresscreenshot00014-1dekogon-studios-highresscreenshot00018-1dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-0dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-0dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-0dekogon-studios-subwaytrain-screenshot-1

Cia jau kazkas panasesnio i Next Genu vaizda.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

palyginus kai buvo rodomas Unreal 4 tech demo ant PS4 kazkada. tikrai toli pazengem

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų" suprantu kaip is konsoliu ir exlusive zaidimu "išeina iš konsolių excliuzivų karų" suprantu kaip konsoliniu exlusivu. na bet cia gal neteisingai supratau.. tiek to o kas del naujos konsoles tai visai  tiketina data yra 2026. nes jei paziuret i praeiti tai konsoles ir leidziamos mazdaug kas 6-8 metus. garantuotai ir sony jau senokai tyliai dirba ties ps6
    • @WirmiS, aš taip ir nesakiau. Skaityk tiesiogiai - "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų", o ne "iš konsolių". Aišku kad Microsoft pasilieka konsolinių žaidimų rinkoje, tik jau nebekonkuros su Sony tiesigiai geležimi kas daugiau parduos konsolių exclusive pagalba. Ir ištikrųjų gali būti kad naują XBox išleis jau 2026 metais. Žiūrėsim. 
    • MS nepasake, kad iseina is konsoliu, netgi priesingai jie yra pasake, kad  jau dirba ties nauja, o taip pat experimentuoja su handheld'u. del isejimo is exclusivu tai kaip ir logiskas sprendimas. vienaip ar kitaip MS dabar vienas is didziausiu leideju.
    • Na lyginant su Civ V ir VI reikėtu pirmiausia pamimėti kad Firaxis jau kurį laiką niekuomet iš karto neišleidžia pilno žaidimo. Ne tą prasmę kad jis yra nefunkcionalus, bet dalis papildomų mechanikų dar bus ateity, būsimose expansion pakose. Be to visada išleisdama naują žaidimo iteracija paprastai apie 60% core mechanikų palieka senas, bet ~ 40% keičia. Ir tai imho yra gerai, nes priešingu atveju po n metų laukimo gautum seną žaidimą, tiesiog su nauja grafine išvaizda. Iš dalies Firaxis toliau stebi žaidėjį reakcija ir gali pastumti žaidimą ar į vieną ar kitą pusę kiek tai dar įmanoma. Na pagal tai ką dabar turim. Žaidimas yra pasikeitęs. Jis nėra labiau sudėtingas, sakyčiau tam tikra prasme kiek paprastesnis, negu ankstesnės versijos (ypač Civ 6) ir toks visas labiau tiesmukas. Kaip jau buvo ra6oma yra tik 3 epochos (kol kas) - Antika, Atradimų laikotarpis ir Modern. Manau ateittį tikrai bus dar ketvirtą epocha, pvz. Information Age, nes verrinant visą žaidimo eigą akivaizdžaii matosi kad truksta dar gabalo. Unitai baigėsi ties II Pasaulinio karo lėktuvais ir tankais - taip niekuomet nėra buvę, visada budavo Modern armor, reaktyviniai lektuvai ir t. t. Aš jau nekalbu apie Giant Death robots. Kaip jau sakiau tu iš esmės pasirenki lyderi su kurio eisi per visas epochas, o nacijos keičiasi. Bet tai atrodo tikrai organiškai ir savaip žavi. Keičiant epochą dalis nacijų pasirinkimų būna defaultiniai, dalį galima atrakinti, dalis lieka neįmanoma dėl pasirinkto lyderio. Bet kurio atvėju atrodo gan organiškai ir gerai padaryta. Šiaip žaidimas dabar toks vosas labiau atitinkantis "istorine realybe" taip pasakykikim. Iš dalies tai yra smagu iš dalies ne. Antikoje pvz tu gali rinktis iš riboto civilizacijš skaičiaus, kurios iš tikrųjų ir buvo Antikoje. Logiškai mastant JAV civilizacija nuo Antikos atrodo keistai. Bet tame buvo savotiškas prieš tai visų buvusių Civilizacijų žavėsis.  Bet pvz. jeigu lyderį pasirinksi Jekateriną Dydžiają, tai Rusija automatiškai atsirakins Modern Age pagal lyderį. Esu baigęs viena pilną patija. Tai atrodė maždaug taip - pasirinkau Cezarį ir Romenus, Exploration pavirtau Ispanija, Modern prancūzais. Laimėjau Domination victory. Buvo savotiškai linksma. Visas pirmas amžius yra praktiškai mokomasis.  Tave už rankos vedžioja aiškinant žaidimo mechanikas. Tikras žaidimas prasideda II etape. Bet ir pirmoje epochoje po senovei kokią vieną civilizacija (t. y. lyderį) galima išnešti iš žaidimo. Kariniai unitai negauna patirties, tik generolai (kurie pasilieka) ir nusiresetina su kiekviena nauja epocha, todėl kaip ankšęiau sutikti pirmikšti karį su kuoka prieš tanką jau neįmanoma. Religija dabar "išpjauta" dar labiau negu V serijoje. Religinės pergalės nėra. Veikia tik Explaration Age ir dingsta Modern. Tą prasmė kad miestai su religija pasilieka, bet ji nebevystoma ir jos negalima palatinti. Domination Victory jeigu teisingai žaisti dabar tikrai gan paprasta. Pirmame žaidime buvau ją pasiekęs, nepastatęs dar nei vieno lėktuvo, bet aviacija jau atidariau. Nereika užkariauti viso pasaulio, užtenka sukurti Atomine bombą. Kas liečia grafika, tai žaidimas atrodo praktiškai tobulai. Įsivaizduokit tą ramesnį V serijos istorinį styliu + graži 3D grafika iš 6. Dėmesys detalėms milžiniškas - pvz. Rusijos modern age pėstininkai ir atrodo kaip jos rodo su WW2 filmose - su durtuviniais šautuvais ir Maxim kulkosvaidžiais. Pranc0zų tankai atrodo kaip jų tikri WWI tankai ir skiriasi nuo kitų civilizacijų. Reziumuojant dabartinėje savo versioje yra tam tikra prasme supaprastintas, bet vistiek labai smagiai žaidžiasi. Manau kaip ir ankstesnės serijos būs n metų vystomas, sulauksim expansion pakų su mechanikų praplėtimų ir bus super. Tiesa labai gerai optimizuotas. Mano vaiko gan sename i5 ir GTX1070 pilnai veža 4K su vidutiniais/aukštais grafikos nustatymais. Vienintelio ko jam tikrai reika, tai SSD. Kol kas tiek.
    • o kaip pats įspūdis, jei lyginant su Civ5 ir Civ6? Ar yra pagrindo tai kritikai, jog nuleido kartelę žemyn?
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos