Dowydas

Žaidimų rinka ir jos tendencijos

Rekomenduojami pranešimai

Nutariau sukurti temą kur galėtumet diskutuoti apie žaidimų rinką bendrai, kadangi vis diskusijos kildavo skirtingose temose.

 

Fortnite has earned $300 Million on iOS since it went into beta back in March

 

2012-2021-global-games-market-800x495.pn

 

Vienas dalykas mane džiugina kitas labai liūdina, džiugu, kad žaidimu rinka jau 2017 buvo didesnė nei muzikos ir filmų industrija kartu sudėjus, bet tas didumas realiai yra tik iš mobilių žaidimų ir jų sukuriamų pajamų. Tendencijos ir prognozės tragiškos, tragiškos ta prasme, jog kuo toliau tuo mobilieji žaidimai sudarys vis didesnę rinkos dalį, ir dideli AAA PC ir konsolių žaidimai gali tapti tiesiog finasiškai niekam neįdomūs projektai. Na bet tikiuosi, kad mano baimės nepasitvirtins :D

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nemanau, kad AAA tipo žaidimai išnyks, vistiek bus ta niša, gal leis mažiau šlamšto ir įdės daugiau darbo, nes nenorės nupjaut grybo. Bus mažiau, bet geresnių tikėkimės.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau ten didziausia skaiciu tu telefonu zaidimu rodo azija nes ten  tai jie pakvaise del tu dalyku, visai ne taip kaip sitoj pusej mes. 

o telefonai tegu tobuleja ir vejasi namu kosnoles gal ateis laikas kai toks dalykas kaip switch bus telefonas ir labai galingas ir namie jungsi prie tv ir losi su pulteliu pvz o nesiodamas irgi galesi pazaist tiesiog ten kur esi. tikrai nereiktu jokiu nesiojamu konsoliu jeigu na telefonai gautu kazkaip panasius specus su panasiom galimybem . vieno dalyko ko man vis dar reiktu prie telefono tai pultelio fizinio. na cia as niekad jau kitaip negalvosiu nebent atsiras kokie nors vr motion tipo valdymai kurie pvz tiks viskam. 

problema kad zaidimai labai jau issimete po skirtingas platformas ir nesusiderina su kitom . 

po to su streamu neaisku kas gausis . visi kazkaip eina i tai, ir MS turi jau paruose kazkokia nauja stream konsole kuri tik streamins zaidimus kaip kad switch daro japonijoj sekmingai. realiai man jokio skirtumo kokiu budu as pasileisiu zaidima svarbu kad butu be lago viskas ir eitu puikiai. kol kas mes dar nesam tokiom lygi su intero greiciais , bet tikiu kad busim neuzilgo. 

dabar pagalvokit sekancios konsoles ane ... tai kiek ten zaidimai tures uzimt jeigu dabar jau naujas RDR2 uzima virs 100gb , COD BO4 irgi nori apie 100gb...tai cia dar dabartiniai zaidimai, tai kiek reikes next genam. ir kas darysis su digital pirkimais jeigu jie uzims tokius dydzius. 

problema siaip dideliu AAA zaidimu ta kad jie kuriasi na labai jau ilgai n metu , ilgai tenka laukt. tai nzn jeigu galetume tiesiog streamint zaidimus. nieko siustis nereikia isvis nieko laukt. pasirinkai zaidima ir pasileidai iskarto. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tiek fully digital tiek streaming only kolkas yra įmanomas tik keliose šalyse ir tos šalys yra visiškai nereikšmingos kalbant apie rinkos dalį. Jei paimti USA kuri yra pagrindinė rinka Console ir PC gamingo tai jiem dėl itin neišvystytos interneto struktūros išvis tie dalykai yra neįmanomi ir greitu metu nebus įmanomi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir mano manymu truksta devu kazkaip. seniau buvo daug daugiau dev studiju kurios dare zaidimus. Dabar jei nesi didelis tai beveik nera sansu issilaikyt, todel dauguma bankrotuoja arba parsiduoda kitiem. ir zaidimu po to laukiam po n metu. ir su sekancia karta ju lauksim dar ilgiau jeigu taip ir tesis. jeigu zaidimus kurs tik toks kelios pagrindines komandos ir kurs ten po viena serija tai na lauksim zaidimu tikrai ilgai ilgai. ir next genai uzims dar daugiau ir juos reikes kurt dar ilgiau del visu mocapu ir simtu dialogu. 

as noreciau kad ateities zaidimus isvis kurtu koks nors AI engine kuris tau sugeneruotu zaidima pagal tavo norus. 


na jei tokie pinigai darosi su mobiliais zaidimais tai didelem konsolem tikrai sunku bus . ta prasme laikysis tie dideli vardai nes jie jau laikosi gerai bet kad kazkas naujo i ja izengtu tai mazai tiketina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai žaidimų kūrimas vis brangėja, reikia vis daugiau laiko, kartelė užkelta daug aukščiau. Labai nenoriu jog ateitu tokia diena, kaip pvz Rockstar pasakys, kad mum neapsimoka kurti GTA ant konsolių ir PC nes tai sudaro tik 5% visos žaidimų rinkos.

 

Na Pachter'is aplamai sako kad už poros generacijų, platformos aplamai išnyks, bus tik kažkokie online servisai kurie tau teiks žaidimus vienokiu ar kitokiu būdu.

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ps4  ir tai nepasieke ,tiek kiek buvo isleide ps2 zaidimu 4000,na aisku dar ne galas,na idomu ar pasieks toki skaiciuka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo buvo laikai ... kai ps2 zaidimai tiesiog kepesi is visu pusiu ir nepamenu kad labai blogu butu buve zaidimu ant ps2. kazkaip viskas ka tada losiau buvo tikrai nuostabus zaidimai. ir koks zingsnis buvo grafikoj nuo ps1 , viena ispudingiausiu konsoliu visu laiku manau. 


buvo laikai kai viena konsole savo gyvavime turejo 2 MGS zaidimus ir 3 Silent hillus, 2 Gran Turismo . daugiau tokiu dalyku tiesiog nebuna. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lievai lievai, kad tie mobile casual'iniai zaidimai vaikams ima rinka. Pvz man jau ir taip ner ka losht, daug kas praeita, o filmu ir neuztenka. Pvz naujo normalaus SP FPS shootingo labai sunkiai sulaukiu, dairausi i klasikas. Ar tik man atrodo, bet ir overall geimai reciau jau iseina, nes kazkaip anksciau tiek buvo ka geimint tik laiko truko, o dbr ne tik, kad pasivijau, bet ir nlb turiu ka losht.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neapsimoka kūrėjams tuos sp daryt, kai iš mp gali pelną susirinkt.

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man senai zaidimu neuztenka nei filmu. Galetu devu but bent kokia 10 x daugiau ir tiek pat kartu zaidimu kad eitu ny bent kas menesi taip pastoviai o ne ten rudeni per sventes o paskui lauk kazko. Filmai isvis badas. Velgi visi i kelis menesius sueina ir poto ner ka ziuret ilga laika.

Devu siaip tai labai daug tu indie bet visi kuria ta pati per ta pati shhh survival horror daugiau nieko nesugeba atrodo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mobilus tai man tik shikane gerai pazaist, seip tai nulis emociju ant mobilios rinkos. Dar tiek klasikos neprazaista, zaidimu turbut turiu kokiems 200 metams, laiko vis nera, 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man senai zaidimu neuztenka nei filmu. Galetu devu but bent kokia 10 x daugiau ir tiek pat kartu zaidimu kad eitu ny bent kas menesi taip pastoviai o ne ten rudeni per sventes o paskui lauk kazko. Filmai isvis badas. Velgi visi i kelis menesius sueina ir poto ner ka ziuret ilga laika.

Devu siaip tai labai daug tu indie bet visi kuria ta pati per ta pati shhh survival horror daugiau nieko nesugeba atrodo.

panasu kad per daug laisvo laiko turi :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos