scalman

S.T.A.L.K.E.R. 2

Rekomenduojami pranešimai

April 28 + 3 men ir isleidzia rugpjuti ant PS5, sakyciau geriausias laikas jiems butu, nes pirmi puse metu uzbookinta and PS5 :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-12-23 12:44, Javelin parašė:

Na tai apie ką nediskutavom. Relese date: 28 April 2022 (bet labai abejoju kad suspės). Jeigu bus 2022 pabaiga, sakyčiau gerai. Nenustebčiau jeigu nukeltu ir į 2023. 

Kaip ir spėjai. Nukeltas į 2022 metų pabaigą.. 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kuris niekšas prikalbėjot nukėlimą ką? :D @Javelin

Tokiam ilgam laikui nukeltas, tai aš jau nežinau, iš garuos visas hype ir nenoriu sakyti, bet gali būti, kad bus vienas iš metų nusivylimų.

Redagavo Džekeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del to kad nukele, metu nusivylimas? the fuck

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal kaip tik bus tinkamai užbaigtas ir sukurtas kokybiškas produktas? Po Cyberpunko fiasko daugelis publisherių turėjo pasimokyt. Apskritai, čia dar ir marketingo strategija tam tikrą vaidmenį vaidina - vieni ima reklamuot iš anksto, dar vos pusiau pagamintą produktą ir po to vis nukelinėja išleidimą, o kiti tyliai dirba ir praneša jau tik artėjant finišui. Visgi, pastaraisiais Covid metais tie nukėlimai dominuoja ? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is ko tu sprendi kad per daug uzsimojo? nes nukele? man atrodo be reikalo panikuoji

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Džekeris parašė:

Nu kuris niekšas prikalbėjot nukėlimą ką? :D @Javelin

Tai kad aš jau senas "game vilkas" esu, žinau tos bajerius. Nerealistiška data buvo nuo pat pradžių, mažai tikėtina. Vienas, kitas nukėlimas protingam laikui yra visiškai normalus dalykas dabar. Jau geriau protingai nukelti, negi užbaguotą, nedadarytą žaidimą haipint ir preorderius pardavinėt (Cyber?). Blogai yra ne atidėjimas, o kai jau gryna apgaulė eina. Jeigu jie didesnę dalį to žaidimo visgi turi, tai gerai padirbėjus turėtu išleisti pažadėtą datą, nes Kalėdinis laikotarpis, daug kas po eglute jo norėtu. Bet visko gali būt. 

Prieš valandą, MixasPA parašė:

o kiti tyliai dirba ir praneša jau tik artėjant finišui.

Taip žymiai geriau, taip ir turėtu būt.

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gerai kad nukele. daugiau parduos ant PS5 :D siai metai uzbookinti pilnai :D

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Lonsdale Žmonių turi ne tiek ir daug + mano galva per dideli išsikelti tikslai, ir jų paskutinis žaidimas buvo 2009 Stalker: Call of Pripyat, neskaitant Cossacks 3 (2016)
Labai ilgas laiko tarpas ir klausimas ant kiek jie rimtai į tęsinį žiūri.

Bijau, kad nebūtų CP2077 likimo, kai tikslai neišpildyti, o žaidėjų lūkesčių neatitnka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Džekeris parašė:

klausimas ant kiek jie rimtai į tęsinį žiūri.

Manau kad žiūri rimtai, tiesiog gali jiems kaip vienai studijai jėgų neužtekt. Na gal Microsoft jiems su kokia support team komanda pagelbės kadangi jie visgi laikinas XBox exclusive. Bus matyt. Psichologiškai tiesiog patariu savęs viduje labai nehaipint ir nesitikėt kažkokio išskirtinio stebuklo. Jeigu realistiški lūkesčiai pasiteisins - bus gerai, jeigu viršis (kuom nelabai tikiu) dar geriau. Čia kaip su Elden Ring - gamina FromSoftware gerus Dark Souls žaidimus, tai ir reikia tikėtis iš jų dar vieno gero Souls žaidimo + atviras pasaulis ir nebus nusivylimų.  

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Javelin Toks ilgas nukėlimas, sako, kad jiems trūksta ne tik laiko, bet ir išteklių, tad manau jie nukėlė į metų galą, tam, kad būtų tikrai pakankamai laiko išdirbti, todėl nenukėlė mėnesiui ar dviems, o iškart iki metų galo, kad turėtų kuo daugiau laiko.
Prisimenant CP2077 jie ten išvis nukėlinėjo mėnesiais, o čia iškart tiesiai šviesiai iki metų galo nesitikėkit.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, Džekeris parašė:

Toks ilgas nukėlimas, sako, kad jiems trūksta ne tik laiko, bet ir išteklių, tad manau jie nukėlė į metų galą, tam, kad būtų tikrai pakankamai laiko išdirbti,

Taip, tai nepolishingas, jie manau dar net išbaigto žaidimo esmės neturi, tik kokį "skerspjuūvį" kad užsakovams parodyt. Asmeniškai linkiu jiems sėkmės, kad pavyktu. Ir taip dabar mažai geru žaidimu išeina. Gruodis taip pat ne tik dėl laiko, bet ir dėl pardavimų. Na žiūrėsim, fingers crossed?

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Džekeris parašė:

@Lonsdale Žmonių turi ne tiek ir daug + mano galva per dideli išsikelti tikslai, ir jų paskutinis žaidimas buvo 2009 Stalker: Call of Pripyat, neskaitant Cossacks 3 (2016)
Labai ilgas laiko tarpas ir klausimas ant kiek jie rimtai į tęsinį žiūri.

Bijau, kad nebūtų CP2077 likimo, kai tikslai neišpildyti, o žaidėjų lūkesčių neatitnka.

nustok lygint ji su cp... visiskai skirtinga apimtis zaidimo, is kur tu tuos per didelius tikslus iskeltus istrauki nelabai suprantu, argumentu nera. Laiko tarpas nieko bendro su kokybe neturi, gali, kad ir 20 metu tarpas but, tas itakos neturi busimam zaidimui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Lonsdale parašė:

gali, kad ir 20 metu tarpas but, tas itakos neturi busimam zaidimui.

Tai kad žmonės pvz. 10 metų nieko panašaus nedarė neturi įtakos jų būsimam žaidimui ? Kažkaip keistai skamba arba aš tavo minčių nepagaunu. Nebent kita komanda senu vardu daro, kuri neseniai kažką panašaus darė

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos