Dowydas

Microtransactions/Loot Boxes ir žaidimų ateitis

Rekomenduojami pranešimai

Karas kaip ir vyksta, bet fronte nieko naujo. Kai pagalvoji kas per metus pasikeite del Transakciju.. Turbut nelabai kas. Pinigai zmoniu ir toliau sekmingai leidziami. Bent jau gerai, kad ne visuose zaidimuose naglai yra kisama, kad uz piniga tu gali gauti kazka geriau nei iprastas zaidejas. Imant kaip pavyzdi koki tai World of Tanks kuris yra uz dyka, bet tuo paciu pinigus moka isgauti.

 

Nemanau, kad kazkas noretu zaisti zaidima kai tuo tarpu priesininkas, investaves tikrus pinigus, butu visa galva nenaturaliai pranasesnis. Jeigu dar zaidimo metu atskirtu tai taip, bet kai sumeta i viena kruva tai tada jau ne kas.

 

Aisku del to ir zmones kalti. Jie ir toliau sekmingai perka DLC ar Skinus. Ar net paslaugas, kad koks XP greiciau pakiltu.

 

FTC pledges loot crate investigation

The Federal Trade Commission today agreed to investigate video game loot boxes, following an official request by Senator Maggie Hassan (D-N.H.).

In a Congressional oversight committee hearing earlier today, FTC chairman Joe Simons affirmed Sen. Hassan’s request that loot boxes be investigated. The exchange took place in a Senate Commerce subcommittee hearing that was mainly focused on data privacy issues, but which ranged into other territories.

“Loot boxes are now endemic in the video game industry and are present in everything from casual smart phone games to the newest, high budget releases,” said Hassan, adding that loot boxes will “represent a $50 billion industry by the year 2022,” likely referring to a report earlier this year from Juniper Research.

Games publishers often include loot boxes in their games, which offer in-game boosts and prizes, sometimes at a cost. The practice has flourished in recent years, particularly following enormous success in games like the FIFA series, but it has also been met with consumer resistance in the past year. In 2017, Electronic Arts retooled Star Wars Battlefront 2 following accusations that the game was designed around extracting cash from players through loot crates.

Hassan warned that children are particularly susceptible to loot boxes, and that they represent a “close link” to gambling. She pointed to moves in other countries, including Japan, the Netherlands and Belgium, to bring in legislation to control the use of video game loot boxes. Last year, Reps. Chris Lee and Sean Quinlan held a news conference in Hawaii that assailed loot crates for preying on children.

Earlier this year, Senator Hassan wrote to the Entertainment Software Rating Board to ask how games with loot boxes are rated. The ESRB later added an “in-game purchases” label to games that include loot crates.

“It’s time for the FTC to investigate these mechanisms to ensure that children are being adequately protected,” said Hassan. “And to educate parents about potential addiction and other negative impacts of these games. She asked Simons if the FTC will investigate further and “report back.” Simons offered a simple “yes”.

Polygon has requested comment from the Entertainment Software Association, which represents the government-level interests of games publishers.

Update: The ESA sent us the following statement: “Loot boxes are one way that players can enhance the experience that video games offer. Contrary to assertions, loot boxes are not gambling. They have no real-world value, players always receive something that enhances their experience, and they are entirely optional to purchase. They can enhance the experience for those who choose to use them, but have no impact on those who do not.”

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tokios nuomonės jei žaidimą nusipirki tada jokių tokių pinigų lupikavimo, o jei už dyką na tada aišku galima jau daryti kad gautų pelną už žaidimą. Tik tame irgi reikia turėti prota.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Suprantu tavo ironija, bet tikrai galiu pasakyti pasižiūrėjus ar man patinka ką matau ar ne. Palygink su Witcher IV anons treileriu ir viskas bus aišku.
    • @WirmiS, mintys išsakytos neblogos. Gal būt tai bus ateitis, į kurią mus visus taip stumia, bet tai tikrai tinka nevisiems. Taip man patinka Netflix ir aš turiu ne tik jo, bet ir beveik visų stramingų prenumerata, bet neturiu Gamepass (PS+ turiu dėl onlaino). Žiūrėti filmą ir žaisti yra pramoga, bet visgi nėra tapatus dalykai. Aš žaidžiu tik tuos žaidimus, kurie man TIKRAI patinka, nes tai reikalauja laisvo laiko, kurio su amžiumi (iki tam tikros ribos) darosi vis mažaiu. Todėl aš labai smarkia pasirenku kam man skirti tą laisvaaikio laiką. Nepatikėsi, bet dar per kelis metus nesu paleidęs ne vieno PS+ gaunamų žaidimų, nes ko man reika praktiškai viską nusiperku. T. p. turiu ir gan nemenka fizinių movie diskų kolekcija tais pačiais sumetimais. Nežinau gal tai amžius, gal old school, bet aš nenoriu tik įjungti TV su įmontuotu Gamepasu ir kažką tai streamingu pažaist. Noriu turėti fizinę konsole, nupirkta žaidimą (nebūtinai fizinį diską), bet mano asmenynę licenciją. Kažakaip taip.
    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos