scalman

EA uzdare Visceral nes tie kure prasta Star Wars

Rekomenduojami pranešimai

tai manau geri devai is tu tikrai suras vieta kitose kompanijose. va Sony santa monica jau siulo. bet smagu kai yra tokiu devu kurie pamato bedarbius ir iskart siulo darba geriem specialistam. aisku ne visiem cia kas be ko. bet manau geriausi tikrai ras vietas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo. Ir as manau, kad jie neprazus. Kazkurie prisijungia prie kitu kompaniju, kiti bando isleisti nauja zaidima su naujai susikurta kompanija. Zodziu daug galimybiu. Aisku geriau butu, kad talentingus zmones kazkas finansuotu ir leistu jiems laisvai kurti. Nes yra pavyzdziu kai kurejus tiesiog nusodina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip viskas priklauso nuo to kas moka pinigus. Vieni gali duot kurejam laisve kai kiti reikalauja kazko konkreciai tada kaip sakoma darai ne tai ka nori bet ka reikia. Tai jau geriau kad jie rastu geresnes vietas kur dirbti negu kad pas kazkokius tironus dirbti

O kad ea matyt jau isvis nenori kurt sp zaidimu tai matosi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek į viską jūs vaiko akimis žiūrite ir nelabai įsivaizduojate, kaip veikia akcinės bendrovės, tokie pasakymai, kaip "EA nenori kurti single player žaidimų" ar "EA žlugdo kūrėjus" yra mažų mažiausiai juokingos, čia nėra noriu nenoriu, yra akcininkai, kuriems reikalingas pelnas ir visi sprendimai primami tokie jog būtų gauta kuo daugiau pelno, dėl to dabar ir matome, kaip beveik visi žaidimai artėja prie free to play mobiliųjų žaidimų modelio, su daugybė transactions ir loot box, nes tai neša pelna, čia yra uždirbama daugiausiai pinigų. Todėl ir Star Wars iš Single Player akcentuoto žaidimo turbūt bus perdaromas į Shadow of Mordor stiliaus žaidimą. Tokiose mega akcininkų korporacijose kaip EA niekas nedaro nieko dėl to, kad kažko nori ar nenori. 

y5GKqwU.gif

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visi devai taip daro del to ir diskusijos intere apie ea kad pati sudiniausia kompanija us. Nieks nesako kad patiem ea gerai gal aisku. Esme kad kiti leidejai taio nedaro su savo kurejais kuriuos nusiperka o veliau suvaro

Tuo paciu suvaro zaidimu serijas kurias zaidejai taip mego ir is ju tikejosi daugiau. Na gerai jie zmones pakeicis kurie kuria zaidimus, tegul jie keicia bet seriju bent nezudo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu tavo požiūrį ir nuomonę, tiesiog tu žiūri iš savo pusės o ne realią globalią situaciją. Free to play žaidimai su microtransactions generuoja daug daug didesnius pinigus, nei story based single player žaidimai, kuriuos kaip tu minėjai žmonės taip mėgsta ir kuriuos tokie, kaip EA "suvaro". Tie žmonės visoje rinkoje yra mažuma ir sugeneruoja labai nedidelę viso pelno dalį, dėl to viskas taip keičiasi ir atrodo, kad EA, kaip kokia blogio imperija viską daro blogiau nes taip nori, noru čia nėra, yra rinka prie kurios prisitaikoma. Jie yra akcinė bendrovė atsakinga akcininkam ir jie negali pasielgti kitaip, kai Viscreal pradėjo kurti tą Star Wars žaidimą, dar nebuvo viso microtransactions ir loot box bumo, praėjo pora metų, rinka pasikeitė ir EA primdama finansiškai teisingus sprendimus, naikiną tą studiją su tuo žaidimu, tam jog būtų perkurtas į dabartinės rinkos reikalavimus atitinkantį žaidimą. 
Aš beveik įsitikines, jog po kokių metų didžioji dalis žaidimų bus free to play su microtransactions, nes tiesiog traukinys jau pajudėjo ta puse ir kito kelio nėra. Kaip pvz. Fifa 17 praeitais metais, vien iš microtransakcijų uždirbo 600mln$, neturėdami praktiškai jokių išlaidų.

Dėl kitų kūrėjų ir leidėjų, tai tiesiog jie atsilieka, Square Enix jau įkūrė atskirą padilinį būtent šiai free to play/microtransactions/loot box ir t.t. rinkai, Kitos kompanijos seka iš paskos. Kaip hardcore geimeris aš norėčiau jog viskas eitų visai kita linkme, labai tikiuos, kad aš klystu, bet tai nėra tik mano nuomonė, tą patį šneka ir didžioji dalis žaidimų rinkos analitikų.
Žinoma forumuose verda š****, kaip ir mes dabar diskutuojam, bet tokiuose forumuose dažniausiai diskutuoja hardcore geimeriai su didele patirtimi, o deja mes esame visiška mažuma žaidimų rinkoje.

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jap, ateitis dabar yra microtransactions zaidimuose. pvz vien paprasciausiai suprogramuoti ir nedaug kainave gacha zaidimai susizeria milijonus, o ka bekalbeti ir apie populiariausius pay2win? labai apsimoka kurti p2w ir gacha zaidimus marketingo poziuriu, nes pagrinde zmogus galvoja jog nemokama zaidima losia ir pasimauna pradedamas moketi mikrotransactions :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet jis juos moka tik jeigu jau labai isitraukia i zaidima. Kitaip niekas nepirks tai turi but jau geras nemokamas zaidimas. Arba shh zaidimas su garsiu pavadinimu kuri aviu banda perka vistiek

O siaip pinigai nera jokia vertybe tai pagaliau yra tik priemone gauti tau tai kas teiktu malonuma. Tai valio kam malonu moket uz kazka ir dziaugtis teikiamais is to malonumais. Pinigus reikia leisti. Jie uzdirbami. Bet patys sau neturi jokios vertybes.

Bet niekaip nesutinku moket pvz star citizen uz papildomus laivus, visiskas briedas kuris kazkam vistiek limpa.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Nekyla net menkiausios abejonės. Kalba kad pačios architektūros parengimo darbai baigti. Prasideda testavimas. 
    • "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų" suprantu kaip is konsoliu ir exlusive zaidimu "išeina iš konsolių excliuzivų karų" suprantu kaip konsoliniu exlusivu. na bet cia gal neteisingai supratau.. tiek to o kas del naujos konsoles tai visai  tiketina data yra 2026. nes jei paziuret i praeiti tai konsoles ir leidziamos mazdaug kas 6-8 metus. garantuotai ir sony jau senokai tyliai dirba ties ps6
    • @WirmiS, aš taip ir nesakiau. Skaityk tiesiogiai - "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų", o ne "iš konsolių". Aišku kad Microsoft pasilieka konsolinių žaidimų rinkoje, tik jau nebekonkuros su Sony tiesigiai geležimi kas daugiau parduos konsolių exclusive pagalba. Ir ištikrųjų gali būti kad naują XBox išleis jau 2026 metais. Žiūrėsim. 
    • MS nepasake, kad iseina is konsoliu, netgi priesingai jie yra pasake, kad  jau dirba ties nauja, o taip pat experimentuoja su handheld'u. del isejimo is exclusivu tai kaip ir logiskas sprendimas. vienaip ar kitaip MS dabar vienas is didziausiu leideju.
    • Na lyginant su Civ V ir VI reikėtu pirmiausia pamimėti kad Firaxis jau kurį laiką niekuomet iš karto neišleidžia pilno žaidimo. Ne tą prasmę kad jis yra nefunkcionalus, bet dalis papildomų mechanikų dar bus ateity, būsimose expansion pakose. Be to visada išleisdama naują žaidimo iteracija paprastai apie 60% core mechanikų palieka senas, bet ~ 40% keičia. Ir tai imho yra gerai, nes priešingu atveju po n metų laukimo gautum seną žaidimą, tiesiog su nauja grafine išvaizda. Iš dalies Firaxis toliau stebi žaidėjį reakcija ir gali pastumti žaidimą ar į vieną ar kitą pusę kiek tai dar įmanoma. Na pagal tai ką dabar turim. Žaidimas yra pasikeitęs. Jis nėra labiau sudėtingas, sakyčiau tam tikra prasme kiek paprastesnis, negu ankstesnės versijos (ypač Civ 6) ir toks visas labiau tiesmukas. Kaip jau buvo ra6oma yra tik 3 epochos (kol kas) - Antika, Atradimų laikotarpis ir Modern. Manau ateittį tikrai bus dar ketvirtą epocha, pvz. Information Age, nes verrinant visą žaidimo eigą akivaizdžaii matosi kad truksta dar gabalo. Unitai baigėsi ties II Pasaulinio karo lėktuvais ir tankais - taip niekuomet nėra buvę, visada budavo Modern armor, reaktyviniai lektuvai ir t. t. Aš jau nekalbu apie Giant Death robots. Kaip jau sakiau tu iš esmės pasirenki lyderi su kurio eisi per visas epochas, o nacijos keičiasi. Bet tai atrodo tikrai organiškai ir savaip žavi. Keičiant epochą dalis nacijų pasirinkimų būna defaultiniai, dalį galima atrakinti, dalis lieka neįmanoma dėl pasirinkto lyderio. Bet kurio atvėju atrodo gan organiškai ir gerai padaryta. Šiaip žaidimas dabar toks vosas labiau atitinkantis "istorine realybe" taip pasakykikim. Iš dalies tai yra smagu iš dalies ne. Antikoje pvz tu gali rinktis iš riboto civilizacijš skaičiaus, kurios iš tikrųjų ir buvo Antikoje. Logiškai mastant JAV civilizacija nuo Antikos atrodo keistai. Bet tame buvo savotiškas prieš tai visų buvusių Civilizacijų žavėsis.  Bet pvz. jeigu lyderį pasirinksi Jekateriną Dydžiają, tai Rusija automatiškai atsirakins Modern Age pagal lyderį. Esu baigęs viena pilną patija. Tai atrodė maždaug taip - pasirinkau Cezarį ir Romenus, Exploration pavirtau Ispanija, Modern prancūzais. Laimėjau Domination victory. Buvo savotiškai linksma. Visas pirmas amžius yra praktiškai mokomasis.  Tave už rankos vedžioja aiškinant žaidimo mechanikas. Tikras žaidimas prasideda II etape. Bet ir pirmoje epochoje po senovei kokią vieną civilizacija (t. y. lyderį) galima išnešti iš žaidimo. Kariniai unitai negauna patirties, tik generolai (kurie pasilieka) ir nusiresetina su kiekviena nauja epocha, todėl kaip ankšęiau sutikti pirmikšti karį su kuoka prieš tanką jau neįmanoma. Religija dabar "išpjauta" dar labiau negu V serijoje. Religinės pergalės nėra. Veikia tik Explaration Age ir dingsta Modern. Tą prasmė kad miestai su religija pasilieka, bet ji nebevystoma ir jos negalima palatinti. Domination Victory jeigu teisingai žaisti dabar tikrai gan paprasta. Pirmame žaidime buvau ją pasiekęs, nepastatęs dar nei vieno lėktuvo, bet aviacija jau atidariau. Nereika užkariauti viso pasaulio, užtenka sukurti Atomine bombą. Kas liečia grafika, tai žaidimas atrodo praktiškai tobulai. Įsivaizduokit tą ramesnį V serijos istorinį styliu + graži 3D grafika iš 6. Dėmesys detalėms milžiniškas - pvz. Rusijos modern age pėstininkai ir atrodo kaip jos rodo su WW2 filmose - su durtuviniais šautuvais ir Maxim kulkosvaidžiais. Pranc0zų tankai atrodo kaip jų tikri WWI tankai ir skiriasi nuo kitų civilizacijų. Reziumuojant dabartinėje savo versioje yra tam tikra prasme supaprastintas, bet vistiek labai smagiai žaidžiasi. Manau kaip ir ankstesnės serijos būs n metų vystomas, sulauksim expansion pakų su mechanikų praplėtimų ir bus super. Tiesa labai gerai optimizuotas. Mano vaiko gan sename i5 ir GTX1070 pilnai veža 4K su vidutiniais/aukštais grafikos nustatymais. Vienintelio ko jam tikrai reika, tai SSD. Kol kas tiek.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos