Rekomenduojami pranešimai

Devai jau paskelbe kad raytracing gali buti pasiekiamas ir kitose platformose ir naujose konsole jeigu jos bus pakankamai galingos, tai nera kazkokia nvidia naujove ir ji nera butent rtx serijos exclusivas tiesiog dabar .

Kazi ar tai nereiskia kad devai jau turi nauju konsoliu devkitus ir jie jau zino kad naujos konsoles tai tures

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uRaI9LQ.jpg

tik nezinojau kad siandia ir bus sutvarkytas.  cia atsitiktinai pataikiau  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau LM metro yra :) nejau nieks nebandė? Aš per savaitgalį turėjau progos pažaisti :) Vienas žodis WOW. Smagu kad kolkas tikrai jaučiasi išlaikytas story line, nesinori skipinti cut scenu, nori išklausyti ir sužinoti kas kaip ir kodėl. Atmosfera žaidimo išlikusi ta pati, keli nauji sutikti humanoidai prideda šiurpuliukų žaidžiant :) žiauriai patinka craftinimo sistema, daugiau galimybių tobulinti ginklus, armorą, taip pat priešų ginklus galima išardyti ir dalis/modulius panaudoti paskui ant savo ginklo, pats gameplay nė kiek neprailgsta, norisi išvaikščioti kekvieną kampelį. Aš žaidžiu ant normal lygio, nes noriu pasimėgauti ir šiek tiek atipalaiduoti žaidžiant, bet ir tas normal lygis pakankamai gerai palaiko įtampą :) respect tiems kas lošia ten ant pačio siunkiauso :))) tai tiek trumpai pasidalinau įspūdžiais :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 DLC laukia

Contents of the Metro Exodus Expansion Pass have been provided and the first drop will arrive this summer.

 

4A Games has announced the contents of the Metro Exodus Expansion Pass, which comes with two major DLC drops.

Both feature new stories from the Metro universe, and in place of Artyom, in one you will play the American Aurora, Sam.

While all content is available through Expansion Pass, it will also be made available separately. Details on both DLC releases are below with The Two Colonels will arriving this summer, followed by Sam’s Story in 2020.

Metro Exodus Expansion Pack contents The Two Colonels – summer

Story: Colonel Khlebnikov is below the surface of the ghost town Novosibirsk, and is on a quest to find his home and his son, Kirill, in time for the New Year. But between the mud obstructing the tunnels and the intensifying attacks by mutants, things aren’t going so well.  Plus, the “ecological material” which protects the population from radiation is scarce.

The Two Colonels also features a new weapon: the flamethrower.

Sam’s Story – early 2020

The second piece of DLC, Sam’s Story, is the new “sandbox survival level” based on Vladivostok. Sam is a US marine stationed at the Moscow embassy before the bombs were dropped. He wants to return to America where he hopes to find his family alive. The prospect seemed impossible, but when he and the other Spartans discover Moscow was not the only city left alive after the war, “holding out hope doesn’t feel so foolish anymore.”

In his quest to head home, Sam makes his way to the remains of Vladivostok’s harbors, only to find his surroundings “far trickier than expected.”

The Expansion Pass is now available for pre-purchase on PC, PlayStation 4, and Xbox One for $24.99, or your regional equivalent.

 


metro_exodus_ramger_update.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima kaip nors ta dx12 pakeist i dx11? Visalaik kai pakeiciu tarp nustatymu ir paspaudziu kad issaugotu, grizta atgal i dx12

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug kam dabar ta problema atrodo daugiausia su win store versija. gal win 10 neupdeitintas i naujausia versija ? galbut naujas updeitas nenori jau gryzt i dx 11 ? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sekanti menesi zaideju laukia naujas papildymas, apie kurio egzistavima kaip ir neturejome zinoti.

99977478.jpg

49903730.jpg

24143390.jpg

12184217.jpg

07118154.jpg

33687099.jpg

Kadrai is atkeliaujancio papildymo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man dažnai nesiseka rasti žaidimus pagal pavadinimus, bet @Magnitas kaip visada pagelbės. Jau gegužės 6d. ant PC turėtu išeiti Metro: Exodus Enchanced Edition. Pagrindinis skirtumas nuo senos versijos pilnas RT palaikymas ir 4K teksturos. Kiek supratau iki metų pabaigos (bet aišku norėtusi greičiau) pagerinta versija turėtu išeiti ir XBox S/X, PS5. Nieko nerašo, bet labai tikios kad konsolių pagerinta versija turės 4K60 fps mode, nes man asmeniškai tai labiau jo reikėtu, negu tik 30fps su RT. Jeigu bus 60 su malonumu pereisiu iš naujo. Geras buvo žaidimas. Fingers crossed, laukiam. 

sm.02.750 (1).jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aptikau ganėtinai įdomu video, kuris galutinai mane įtikino, kad hardware based raytracing yra reikalingas ir tai tikrai yra žaidimų vizualizacijos ateitis atverianti naują realizmo lygį. Tiesiog reikia sulaukti pakanakami galingos geležies, kad sugebėtu palaikyti pakanakama performance. Digital Foundry lygina PC versija Metro Exodus (2019), kuris irgi jau kaip ir turėjo raytrcing su nauja 2021 full raytracing versija. Man tai skirtumas akivaizdus į geresnė pusę. Laukiu konsolinių versijų, kurios tikios turės raytracing su 60fps ir su malonumu peržaisiu.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Javelin parašė:

Aptikau ganėtinai įdomu video, kuris galutinai mane įtikino, kad hardware based raytracing yra reikalingas ir tai tikrai yra žaidimų vizualizacijos ateitis atverianti naują realizmo lygį. Tiesiog reikia sulaukti pakanakami galingos geležies, kad sugebėtu palaikyti pakanakama performance. Digital Foundry lygina PC versija Metro Exodus (2019), kuris irgi jau kaip ir turėjo raytrcing su nauja 2021 full raytracing versija. Man tai skirtumas akivaizdus į geresnė pusę. Laukiu konsolinių versijų, kurios tikios turės raytracing su 60fps ir su malonumu peržaisiu.

gal galima placiau apie ray tracking? sorry uz off-topic. esu under the rock dabar del visu technologiju ir grafiku zaidimuose po ps4 pro. ar tai tik budinga pc ar ir ps4/ ps5 galima ijungti / paturbinti?

ar zaidimas turi palaikyti tokia funkcija, ar cia jau konsole / kompiuteris pats gali bet kuri zaidima bandyti jungti, kaip su hdr / 4k?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu didelis kompiuterinės grafikos specialistas, bet pabandysiu paaiškinti ben jau tiek , kiek pats suprantu. Ray Tracing (tiesiogiai išvertus būtu "spindulio (šviesos) sekimas") yra kompiuterines grafikos (toliau trumpinsiu) technologija, kuri leidžia apskaičiuoti ir atitinkamai vizualizuoti (renderinti) šviesos šaltinių spindulių judėjimą, atitnkamai paviršių apšvetimą, atspindžius, šešelius realioju laiku. Teoriškai ir (kaip pats dabar galutinai įsitikinau) praktiškai tai duoda neprilygstama grafikos realybės pojutį. Vienintelė, bet svarbiausia problėma yra kad tai reikalauja milžiniškų geležies resursų. Yra įmanomas software based (be aparatinės) akceleracijos ray tracing, bet tuomet našumas būtu apie 1 fps, todėl kai kalbama apie ray tracing visi turi omeny akceleruojama (geležies palaikoma) ray tracing. Šiaip pats technologijos principas žinomas jau senokai, bet žaidimų praktikoje jį pradėjo diegti visai neseniai ir pioneriai kaip visada buvo nVidia su savo RTX kartos vaizdo plokštemis (R nuo ray tracing). Pats tikslai neatsimenu bet pirmos kartos RTX išėjo gal 2018 gal 2019 m. (tingiu žiūrėt, kas atsimenat pataisikyt). Bet net ir su hardware based ray tracing našumas įjungus jį kridavo maždaug per pusę. Pvz. jeigu vaizdo plokštė galėdavo išvežti 4K 60 fps be raytracing, tai jį įjungus tos pačius 60 tik prie 1080p. Todėl iki pat paskutinio momento nelabai kas puldavo ją naudoti, nors tokių žaidimų jau buvo (pvz. tas pats Metro Exodus). Todėl kad daugiau mažaiu normalai vilktusi tą ray tracing iki paskutinio momento labai apribodovo (net ten kur žaidimas ir palaikydavo), pvz. su raytracing apskaičiuodavo tik statinius šviesos šaltinius, o judančių (dinaminių) ne. Tam kad tas ray tracing būtu, jis turi būti palaikomas iš abėjų pusiu - ir pats žaidimas turi jį palaikyti ir geležis ant kurios tas žaidimas leidžiamas. Jau praeitos kartos konsoles nepalaikydavo raytracing iš principo, nes nepalaikė jų tuometiniai AMD grafikos lūstai. Dabartinės (PS5/XBox X/S) turi AMD RDNA 2, kuris palaiko ray tracing (aišku dar klausimas kokiu našumu), todėl dabartinei kartoje tai bus daugiau mažiau įmanoma (RE Village tam pavyzdis). Su Metro Exodus visa fiškė yra tame kad jis palaikys full raytracing, tai yra šviesos bus apskaičiuojomas nuo kiekvieno, net judsančio ir laikino (kaip pvz. padegti priešai) šaltinio ir tai yra cool, tik klausimas ar ant konsoliu tuomet išvež 60 fps. Dar pridėsiu video kur daug maž parodo kas tai (RT) yra:

 

Redagavo Javelin
  • Patinka 2
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, Javelin parašė:

Nesu didelis kompiuterinės grafikos specialistas, bet pabandysiu paaiškinti ben jau tiek , kiek pats suprantu. Ray Tracing (tiesiogiai išvertus būtu "spindulio (šviesos) sekimas") yra kompiuterines grafikos (toliau trumpinsiu) technologija, kuri leidžia apskaičiuoti ir atitinkamai vizualizuoti (renderinti) šviesos šaltinių spindulių judėjimą, atitnkamai paviršių apšvetimą, atspindžius, šešelius realioju laiku. Teoriškai ir (kaip pats dabar galutinai įsitikinau) praktiškai tai duoda neprilygstama grafikos realybės pojutį. Vienintelė, bet svarbiausia problėma yra kad tai reikalauja milžiniškų geležies resursų. Yra įmanomas software based (be aparatinės) akceleracijos ray tracing, bet tuomet našumas būtu apie 1 fps, todėl kai kalbama apie ray tracing visi turi omeny akceleruojama (geležies palaikoma) ray tracing. Šiaip pats technologijos principas žinomas jau senokai, bet žaidimų praktikoje jį pradėjo diegti visai neseniai ir pioneriai kaip visada buvo nVidia su savo RTX kartos vaizdo plokštemis (R nuo ray tracing). Pats tikslai neatsimenu bet pirmos kartos RTX išėjo gal 2018 gal 2019 m. (tingiu žiūrėt, kas atsimenat pataisikyt). Bet net ir su hardware based ray tracing našumas įjungus jį kridavo maždaug per pusę. Pvz. jeigu vaizdo plokštė galėdavo išvežti 4K 60 fps be raytracing, tai jį įjungus tos pačius 60 tik prie 1080p. Todėl iki pat paskutinio momento nelabai kas puldavo ją naudoti, nors tokių žaidimų jau buvo (pvz. tas pats Metro Exodus). Todėl kad daugiau mažaiu normalai vilktusi tą ray tracing iki paskutinio momento labai apribodovo (net ten kur žaidimas ir palaikydavo), pvz. su raytracing apskaičiuodavo tik statinius šviesos šaltinius, o judančių (dinaminių) ne. Tam kad tas ray tracing būtu, jis turi būti palaikomas iš abėjų pusiu - ir pats žaidimas turi jį palaikyti ir geležis ant kurios tas žaidimas leidžiamas. Jau praeitos kartos konsoles nepalaikydavo raytracing iš principo, nes nepalaikė jų tuometiniai AMD grafikos lūstai. Dabartinės (PS5/XBox X/S) turi AMD RDNA 2, kuris palaiko ray tracing (aišku dar klausimas kokiu našumu), todėl dabartinei kartoje tai bus daugiau mažiau įmanoma (RE Village tam pavyzdis). Su Metro Exodus visa fiškė yra tame kad jis palaikys full raytracing, tai yra šviesos bus apskaičiuojomas nuo kiekvieno, net judsančio ir laikino (kaip pvz. padegti priešai) šaltinio ir tai yra cool, tik klausimas ar ant konsoliu tuomet išvež 60 fps. Dar pridėsiu video kur daug maž parodo kas tai (RT) yra:

aciu Tau !

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos