Rekomenduojami pranešimai

pagal tv ir pagal save pasireguliuoji. as kazkiek padares buvau pagal last of us kazkada nustatinejau tai ir palikau taip. ziurint dar koks tv kaip ten ka rodo. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

teoriskai su metai turetu ir fizika zaidimuose tobulet...

bet tik ne pas ubisoft

Redagavo WirmiS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

teoriskai su metai turetu ir fizika zaidimuose tobulet...

bet tik ne pas ubisoft

koks skirtumas, vistiek Far Cry 2 buvo nieko gero is viso. o sitas uz tad super, net nesitikejau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik FC 2 ir turejo tokia ugni. FC3 jau buvo supaprastinta buvo, nes ugnis nera aktuali . FC2 ji buvo aktuali realiai zaidime.  tai kam cia lygint isvis tai bet atsiranda ismintingu. 


Galit paaiškinti ar Rook mirė tame Olandų bunkeryje ar ne ? 

ir ka su tokiais daryt cia ?  :poker:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tu bent visa video paziurejai ar tik pradzia kur ugnis akcentuojama?

matei kaip skiriasi saudimas per uztvaras, kaip zmones reaguoja i atvaziuojanti auto. medziu lapu reakcija po sprogimo, uzsikertancius ginklus.

cia gi ne grafikos grozi ar zaidimo idomuma norejo parodyt. o tai, kiek skiriasi zaidimo fizika pries 10metu ir daba.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar galit man, kas nors paaiškinti pabaiga ? Ar Rook miršta ar kas ten įvyksta ?

Ne į temą

Dusk vemale.Baninkit sita veikeja

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie metai visi norėjo ko geresnes fizikos,  GTA 4, Crysis 1 visi orientavosi, į realistiška aplinka, o dabar tik į grafika.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar nuejom i rezoliucija.4k. Tai kol jie normaliai pasieks ta 4k tai engine niekur netobules labai. Idomu kada gausim tikra next gen viskame fizikoj desktrukcijoj apsvietime.Ac origins neatrodo geriau uz unity , nei animaciju turi geresniu nei ka kovu animacijos man labiau medines nei buvo unity. Fc4 jau pakankamai gerai atrode jeigu viska sujungus netgi labai grazu buvo. Kazkaip bendrai paemus nelabai judam i prieki, bet tai ir taip yra pakankamai grazu viskas todel dar galima ir taip gyvent.

Vargsai exclusivai, ypac sony, sukuria nauja engine kokiam zaidimui ir panaudoja tik vienam zaidimui ir viskas. Vel lauki daug metu kol kazka nauno pamatysim. Bet kai jau pamatom tai dazniausia nustebina labai.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar nuejom i rezoliucija.4k. Tai kol jie normaliai pasieks ta 4k tai engine niekur netobules labai. Idomu kada gausim tikra next gen viskame fizikoj desktrukcijoj apsvietime.Ac origins neatrodo geriau uz unity , nei animaciju turi geresniu nei ka kovu animacijos man labiau medines nei buvo unity. Fc4 jau pakankamai gerai atrode jeigu viska sujungus netgi labai grazu buvo. Kazkaip bendrai paemus nelabai judam i prieki, bet tai ir taip yra pakankamai grazu viskas todel dar galima ir taip gyvent.

Vargsai exclusivai, ypac sony, sukuria nauja engine kokiam zaidimui ir panaudoja tik vienam zaidimui ir viskas. Vel lauki daug metu kol kazka nauno pamatysim. Bet kai jau pamatom tai dazniausia nustebina labai.

 

AC Origins atrodo zymiai geriau, nei tas tavo numyletasis prastai ivertinas Unity. Tai, kad nepatiko Origins, nereiskia, kad jis prastesnis uz Unity ar prasciau atrodo, tai tik irodo, kad tavo akys glusos yra kaip reikalas ir reikia suvedima daryt. Paklausiu dar karta, tu bandei far cry ant savo gtx1060, kad teigi tempia 4k ant medium nustatymu, ar radai kazkur? Gal pasidalinsi?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

AC Origins atrodo zymiai geriau, nei tas tavo numyletasis prastai ivertinas Unity. Tai, kad nepatiko Origins, nereiskia, kad jis prastesnis uz Unity ar prasciau atrodo, tai tik irodo, kad tavo akys glusos yra kaip reikalas ir reikia suvedima daryt. Paklausiu dar karta, tu bandei far cry ant savo gtx1060, kad teigi tempia 4k ant medium nustatymu, ar radai kazkur? Gal pasidalinsi?

Klausi žmogaus apie 4K kuris nemato skirtumo tarp 720p ir 1080p :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausi žmogaus apie 4K kuris nemato skirtumo tarp 720p ir 1080p :D

 

Uzskaitau  :yao:  :yao:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau uzciaupiau ta lahatrona, ko tais mano mod teisės grybą pjauna

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar neturiu fc5 tai nezinau kaip jis tempia su mano lapu. unity pasaulis mazesnis gal todel jis pilnai detalizuotas maximaliai jeigu ziuret bendrai i vaizda. origins maxinu detalizavima ir vistiek pilna low res teksturu. ir as suprantu kodel jos ten yra del open worldo , bet fc open worldai jau senai atrodo labai gerai, matyt AC engine netaip gerai su tuo tvarkosi. tai del origins vs unity cia butu galima manau pasigincyt kas liecia grynai detalizavima visko kas aplinkui tave. 

kai losiau 720p buvo gerai tas , dabar 1080p geriau , astriau viskas aisku. kai ten tokie nesugeba pasizemint keliu setingu kad gaut normalius fps. ir tam tikrai nereikia geresnes gpu nes su pazemintais seseliais iki high viskas bus vistiek grazu ir turesi daugiau fps. 


Klausi žmogaus apie 4K kuris nemato skirtumo tarp 720p ir 1080p :D

zmogus kuris nesugeba nieko apie zaidima pasakyt be to kokia reza pasikele su turimais specais. 

720p 15.6'' ekrane yra daugiau ppi nei 4k 50'' . jei ziuresi i abu is panasaus atstumo aisku. del tos pacios priezasties mes visi norim daugiau ppi telefonuose. ta icia ziurint i ka is kokiu atstumo ziuresi. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar neturiu fc5 tai nezinau kaip jis tempia su mano lapu. unity pasaulis mazesnis gal todel jis pilnai detalizuotas maximaliai jeigu ziuret bendrai i vaizda. origins maxinu detalizavima ir vistiek pilna low res teksturu. ir as suprantu kodel jos ten yra del open worldo , bet fc open worldai jau senai atrodo labai gerai, matyt AC engine netaip gerai su tuo tvarkosi. tai del origins vs unity cia butu galima manau pasigincyt kas liecia grynai detalizavima visko kas aplinkui tave. 

kai losiau 720p buvo gerai tas , dabar 1080p geriau , astriau viskas aisku. kai ten tokie nesugeba pasizemint keliu setingu kad gaut normalius fps. ir tam tikrai nereikia geresnes gpu nes su pazemintais seseliais iki high viskas bus vistiek grazu ir turesi daugiau fps. 

zmogus kuris nesugeba nieko apie zaidima pasakyt be to kokia reza pasikele su turimais specais. 

720p 15.6'' ekrane yra daugiau ppi nei 4k 50'' . jei ziuresi i abu is panasaus atstumo aisku. del tos pacios priezasties mes visi norim daugiau ppi telefonuose. ta icia ziurint i ka is kokiu atstumo ziuresi. 

Techniškai teisingai, bet realioj situacijoj visiškas kliedesys. Esmė tame kad realybėje tu nežiūri į 50" TV iš pusės metro atstumo kaip kad į laptopo ekraną. Na ir noriu pasveikint, pagaliau pradėjai matyti skirtumą tarp 720p ir FHD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos