Rekomenduojami pranešimai

Du pirmi screenai is naujo zemelapio. Aisku tai ne galutinis variantas ir kazkas gali keistis, bet..

 

98602280.jpg

 

71993472.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip zaidime atrodo Zombiu Rezimas:

 

 

Ateityje taip pat pasirodys ir nemazai nauju itemu/skinu. Reddite nemazai ju buvo nuleakinta: https://imgur.com/a/LO05s#OQO3Axs

 

Ir paskutinis dalykas, zmoniu sukurtas zemelapis kuriame rodoma kur leistis apsimoka.

 

s31527577.jpg

 

s34574034.jpg

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriausia taktika klišiems ar žemiau nei vidutinio lygio SOLO žaidėjams yra ne leistis į kovą, o tiesiog vengti kontakto. Geriausiai tam tinka automobilis. Nes pvz taškų daugiau gauni užėmęs aukštesnę vietą. Aplamai manau kad pirmoj vietoj teks susirasti automobilį, o tik po to leistis į ginklų paiešką. Pirmąjį žaidimo match'ą užėmiau 2-ą vietą nieko nenušovęs ir į nieką nepataikęs, gavau ~700 taškų, tai buvo geriausias pasiektas rezultatas kiek žaidžiau :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir cia tu zombiu labai reikejo ? as kad ir kiek meginau Dayz ir H1Z1 , na niekaip man jie neidomus ir nors tu ka. tolko nera lost . as suprantu kodel as noreciau Division su draugu eit ir valyt gatves , bet niekaip nesuprantu ka ten veikt tuose pasauliuose ...butent tas ir yra kaip rodo to mapo screenas. kad zaidejai ji visa mintinai ismoksta kur nei kur eit kur campint ir pan. nuobodybe totali . 


bet unreal 4 tikrai cia gerai panaudotas , grazu paziuret i ginklu modelius

 

ujtaslx0r45bbq48o9tc.png


ginklu statistika 

https://pubg.me/weapons/assault-rifles

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buna ir taip. Del klaidos serveryje zaidime ivyko epinis kumsiu musis!

 

 

O del zombiu pritariu. Ju cia visai nereikia. Tiesiog ne tas zaidimas. Nebent vienas kitas butu sukurtas ir ateitu pas tuos, kurie visa zaidima sedi vienoje vietoje.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
A weekly patch, new skins, Gamescom, and our monthly update!

 

Players,

 

In case you missed it last week, due to complications with a client crash bug last week, we need to push the monthly update to the 3rd of August. We will, however, have a small patch this week, which will mainly address bugs you have reported. We are also working on resolving the issues seen on the servers over the past week and we ask for your patience as we get them fixed.

 

Early Access – Week 18 - Patch Notes

 

    Fixed a bug where characters got stuck in doors after partially destroying them

    Fixed a bug causing the door Interaction UI to appear even after doors were completely destroyed

    You can now use consumables after browsing the inventory during a reload

    Fixed a bug where characters could not pick up items while running despite seeing the looting animation

    Fixed a bug where characters would shake in spectator mode while running

 

On August 3rd, we will be adding the following to the game in our monthly update.

 

    1st Person server options are coming to NA and EU SOLO & DUO game-modes

    FOV Slider for the 1st person view will be added to the game

    A new rifle will be added to the game

 

Today I also want to talk about character customization, our plans for Gamescom this year.

 

We’re aware that many of you want new in-game skins to further customize your character. While we won’t be rolling out the full system until we move out of early access, we would like to provide more content as well as test the basic crate & key system we want to implement in the final version of the game.

 

On August 3rd, we will be launching three new crates. All three crates will contain items inspired by the Battle Royale movie, some of which you may have seen in our older artworks. The first and second crates, named the Wanderer Crate and the Survivor Crate, will be free to open. Each of these crates will include one set of the themed clothing, on top of other cosmetic items. The third crate named the Gamescom Invitational Crate will have the most diverse pool of themed clothing.

 

At Gamescom this year we will be holding our first offline Invitational. We will be inviting a group of the best BATTLEGROUNDS content creators, and run events each day for the duration of the convention. We will also be holding daily qualifiers so attendees at Gamescom will get a chance to compete in the GAMESCOM PUBG INVITATIONAL!

 

We have implemented a very basic key and crate system for this test. You can use your Battle Points (BP) to buy the crate on the REWARDS page. While the Wanderer Crate and the Survivor Crate will be free to open, the Gamescom Invitational Crate can be opened with a key which you can buy for $2.50 each.   

 

Proceeds from the sale of the keys to open the Gamescom Invitational Crate will be used:

 

    To provide funds needed to organize the event

    To provide a prize pool for the invitational winners

    To support a selection of charities

 

 

19205160.jpg

 

15478191.jpg

 

67753963.jpg

 

38088032.jpg

 

97257513.jpg

 

90758734.jpg

 

16110071.jpg

 

Prie to pacio. Kita savaite pasirodo naujas ginklas: MK14 EBR

 

48059290.jpg

 

---

 

Video apie kostiumus:

 

 

Survivor Crate

 

30127234.jpg

 

10877258.png

 

Wanderer Crate

 

37492004.jpg

 

80310051.png

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na su tais crate tai gerai padare,galima linksmai praleidziant laika dar pinigu uzsidirbt :) Po paskutinio update dar linksmiau pasidare lost nes pagerejo performance. Kas is playmanu losiat daznai? Butu smagu dazniau ne solo lost ;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra laiko ant jo žaisti dabar, ant kito žaidimo uzsikabines esu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pažaidžiu per išeigines. Gaila kad pastoviai taškus išleidinėdavau ant dėžių kurios užvakar bent 1,5-2,5€ vertos buvo :D Dėl performance pagerėjimo nežinau kaip bet daug skundžias kad suprastėjo. Man svarbiausias to update dalykas kad pagaliau galima nesunkiai iš balkono iššokti lauk, lengviau peršokti betoninės tvoros tarpus.

@Altec128 mano discord Stipa#0073 tik aš nesu pro žaidėjas ELO ~1550 tai sėdžiu kažkur tarp 300k-400k vietos :D Vienas nemėgstu žaisti.

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai as irgi ne pro ;D mano eu solo  rating 1658

Redagavo Altec128

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na su tais crate tai gerai padare,galima linksmai praleidziant laika dar pinigu uzsidirbt :) Po paskutinio update dar linksmiau pasidare lost nes pagerejo performance. Kas is playmanu losiat daznai? Butu smagu dazniau ne solo lost ;D

Tikrai taip. Viena uz sijona ispudingos sumos praso: https://steamcommunity.com/market/listings/578080/Mini-skirt%20%28Purple%29

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos