stash

Marvel vs Capcom: Infinite

Rekomenduojami pranešimai

MvC-Infinite.jpg?fit=750%2C400&resize=75

 

Kūrėjas:
Leidėjas: Capcom
Žaidimo variklis:
Žanras: Fighting
Režimai:
Išleidimo data: 2017
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:

 

Here’s what to expect from this 2-on-2 brawler:

 

Features

  • Reborn Rivalries: Universes collide once again in this all-new crossover clash for the ages, where players select their favorite Marvel and Capcom characters and engage in accessible and action-packed 2v2 partner battles.
  • Infinite Power: Pulled from classic Marvel lore, unique and game-changing Infinity Stones can be implemented into players’ strategies as a way to influence the outcome of battle. Each Infinity Stone provides a unique advantage to the player and represents a different aspect of the universe: power, space, time, reality, soul, and mind.
  • Iconic Heroes: Choose from a diverse roster of fan favorite characters pulled from Marvel and Capcom universes, including Iron Man and Captain America from the Marvel side, and Ryu and Mega Man X from Capcom. Many more playable characters will be revealed in the future.
  • Cinematic Story: Heroes and villains battle for supremacy in a timeless struggle set in the Marvel and Capcom universes. The original storyline answers the questions regarding the new clash and lets players step into the shoes of classic characters from both sides as they wage war against powerful forces in an attempt to defeat a new villain.
  • Accessible Single Player Content: In addition to the cinematic story experience, players can hone their skills in a variety of accessible single player modes, including Training, Mission and Arcade modes.
  • Vast Multiplayer Features: Robust online modes and content including ranked and casual matches, global leaderboards, and online lobbies with spectator mode deepen the overall experience.
  • Graphics: Unreal Engine 4 technology pushes the cinematic visuals and next-gen realism into a new era.

 

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau.. Bet man Mortal Kombat ir Tekken vistiek islieka geriausi "mustukai". Sitie gal ir butu geri, bet per daug tos japoniskos fantastikos kuri jiems patinka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau.. Bet man Mortal Kombat ir Tekken vistiek islieka geriausi "mustukai". Sitie gal ir butu geri, bet per daug tos japoniskos fantastikos kuri jiems patinka.

Esu kiek bandęs MvC3, bet per daug greitas game'as buvo, kad spėčiau aš ten kažką normalesnio padaryti. Tačiau žiūrėti jį man pats malonumas. Tikrai įdomių momentų būna.

Asmeniškai, nuo senų laikų, irgi, Tekken yra numeris vienas fighting žaidimas, tačiau jo problema yra tokia, kad jis, jau metai iš metų, per daug kažko naujo nepasiūlo. Nežinau ar tai yra pliusas ar minusas. MvC bent bando kažką naujo (kiek grįžta prie serijos šaknų, bet su pagyvinta infinity stones sistema) išspausti su nauja dalimi. Mortal Kombat, irgi, tik neperseniausiai grįžo į doros kelią. Po nežinia kiek metų ir išleistų žaidimų jis tikrai vertas dėmesio ir būti fighting turnyrų dalimi.

Kaip ten bebūtų, kuo daugiau gerų ir kokybiškų fighting žaidimų - tuo geriau. Pasirinkimo laisvė visalaik į gerą. Ir tokios naujienos, kaip MvC:I, džiugina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@stash, ka galiu pasakyti.. Argumentuota nuomone. :) Ka galiu dar pasakyti, taip. Daugiau konkurencijos tuo geriau. O del Tekkeno taip pat pritariu. Jau ilgus metus nieko nesikeite, apart nauju veikeju. Bet noretusi turbut daugiau nauju, kaip as vadinu, prijomu kiekvienam zaidejui. Kovojant su mano megstamu Jin Kazama tu nauju prijomu tikrai truksta.

 

Na, o jeigu apie MvC, reiks kada isbandyti dar karta. Pamenu tik tiek, kad kai losiau kazkuria dali nelabai mane ji itrauke. :)

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Marvel vs. Capcom Infinite - Captain America and Morrigan Reveal Trailer

*Nauji veikėjai nuo 0:49

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Marvel vs. Capcom: Infinite Releases on September 19, Story Trailer Revealed
 
Marvel vs. Capcom: Infinite is releasing on September 19 for PlayStation 4, Xbox One, and PC, Capcom announced today.
In the new trailer today you can get a preview of the cinematic Story Mode, which sees Marvel and Capcom heroes and villains battling together to defeat Ultron Sigma.
Infinite will also include single-player Arcade, Training, and Mission modes, and you can expect “vast multiplayer offerings [that] will provide memorable experiences and infinite gameplay possibilities for players of all skill levels.”

In terms of characters, Capcom announced today that Ultron, Hulk, Thor, Hawkeye, Rocket Raccoon, Chun-Li, Strider Hiryu, and Chris Redfield are on the roster. They join Captain Marvel, Iron Man, Captain America, Ryu, Mega Man X, and Morrigan.

Expect more details on characters, stages, features, and Story Mode in the coming months.

As the special editions of Marvel vs. Capcom: Infinite show, there will be a 2017 Character Pass that includes six post-launch characters:

 

Standard Edition ($59.99 USD)

  • Pre-order the Standard Edition and receive Warrior Thor and Evil Ryu Premium Costumes. Oh and the game, obviously.

Deluxe Edition ($89.99 USD)

  • Pre-order the Deluxe Edition and receive the main game, the two aforementioned costumes (Warrior Thor and Evil Ryu) and two additional costumes – Gladiator Hulk and Command Mission X! The Deluxe Edition also includes the 2017 Character Pass, which gives you access to six post-launch characters – the first one being Sigma himself!

Collector’s Edition ($199.99 USD)

  • Pre-order this bad boy and you’re gonna be the proud new owner for FOUR detailed, interlinking dioramas from TriForce, plus LED-powered Infinity Stones and the Deluxe Edition of the game. Make some room on your desk before you pre-order!

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos