tomashex

PlayManija.lt konkursas #32 ;)

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki playmanai! rudens proga skelbiu 32ąjį konkursą.

 

Užduotis- parašykite čia savo linksmiausią nutikimą susijusį su konsole arba jos žaidimu, ir liūdniausią nutikimą.

Dalyvauti gali plm nariai su bent 150 pranešimų, VIP nariai, moderatoriai.

 

Pagrindinis prizas- 10 svarų UK psn papildymas (tiks PS4, Ps3, Ps vita) parsiunčiamu kodu. Laimėtojas bus išaiškintas random.org puslapio pagalba.(jei neturi Playstation'ų- ne bėda, laimėjimą gali padovanoti savo draugui- netikiu kad neturi nei vieno kuris turi Playstation :D )

 

Papildomas prizas- plm 3mėnesių vip narystė, šį laimėtoją išrinksiu  iš labiausiai man patikusio posto šioje temoje. Konkursas prasideda jau dabar, o baigsis šį sekmadienį 22:00 LT laiku ;)

post-3556-0-45377500-1473710714_thumb.jpg

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar cia mano linksmiausias nutikimas,bet kas dabar sauna i galva,tai pamenu kai pries gerus metus kapodavau Tekken Revolution online ir budavo,kad po laimetos arba pralaimetos kovos i pm pradedavo eiti visokios zinutes ivairiausiom kalbom ir patikek ne pacios graziausios,dazniausiai i jas nekreipdavau demesio,taciau kartais kai atsiusdavo kelias koks rusas ar panasaus kalibro zaidejas tai ir as nepasikuklindavau ir lt kalba jam atrasydavau :) jis mane rusiskai siuncia toli,as ji lietuviskai,panasi situacija budavo ir su angliakalbiais :D kas idomiausia,kad zodi n**hui suprasdavo beveik visi  :P

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano paties linksmiausias nutikimas- kai buvau apie 9 metų, labai patiko viena miestelio mergina, geeeera tokia. Bet man dėmesio beveik nerodydavo. Ir gavau dovanų NES konsolę kloną "subor". Ir ką jūs manot? vieną dieną kažkas pasibeldė į duris, atidarau- o ten ta pati mergina stovi :o sako: norėčiau išnuomoti savo broliui konsolę. Aš pasimetęs sakau "gerai, išnuomosiu per pus pigiau nei kitiems" . Tai buvo viskas ką sugebėjau išflirtuot su ja :D dabar kai pagalvoju, juk galėjau DRĄSIAI kabint ją naudodamasis proga :D tai buvo '92 ar '93 metai, žaidimų konsolės zilitonai ir t.t. buvo gana retoki ir brangūs, mano populiarumas buvo stipriai išaugęs tuo metu visam miestelyje. Beje šį nuotykį priskirčiau ir prie liūdniausių- echhhh buvau nepatyręs 9 metų jaunasis geimeris, kuris neišnaudojo tokios progos anksti pakabinti gerą paną :D  :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liūdniausias tai būtų, kad sugedo X360, yra visa tema apie tai.

 

Linksmiausias susijęs su X360 gedimu. 

Žodžiu mano X360 diskasukis atsidarinėdavo. Gal po 15 minučių mane kartą žiauriai įsiutino. Išlėkė iš burnos tokia frazė "Nu užsičiaupk tu po galais!" ir mano nelaimei mama stovėjo netoli mano kambario, toliau jau nepasakosiu.

Redagavo mantukis5000

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@FUZA čia ps3 kiek pamenu tas tekken online? man dar dabar panaši situacija su ps4 injustice žaidimu, bet visi angliškai dažniausiai kolioja, pabendraujam irgi :D :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo jo,ps3 skirtas,truko man ten 2 ar 3 ranku iki auksciausio levelio,bet zmona jau pradejo knisti prota,o ir tas geimas man pradejo darytis lyg narkotikas koks tai neapsikentes istryniau as ji :D nebandziau dar injustice,bet isivaizduoju kas darosi online,tai is anksto reiskiu uzuojauta :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mums su draugu yra buvę taip, kad kai dar driver 2 buvo išėjęs, o jisai turėjo ps1 iš anglijos kuris tik originalius diskus skaitė ir tas žaidimas buvo vienas iš tokių kurį pas jį be sustojimo žaisdavome. Tai iki tiek atsimenu žaidėm, kad ten galiausiai nuo naudojimo diskas tiek nusidėvėjo, kad prasidėjo glitch kai važiuoji keliu ir automobilis pradeda kristi kiaurai asfaltą, aišku mums tai netrukdė, o labiau buvo kaip nauja atrakinta funkcija žaidimo. Panašiai buvo ir su gta vc kur atmintinai viską žinojome, viską išbandę buvome, bet vistiek galėjome lošti ir lošti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Linksmiausias ir daugiausiai nostalgijos sukeliantis prisiminimas - su draugu atradom žaidimą dviem! Little Ninja brothers. Dar iš to pačio draugo poros dienų tarpe gavau didesnį spalvotą tv, nes jis pirko naują, o aš specialiai žaidimam neturėjau (tėvai senų pažiūrų, ale gadina achujėnai televizorių), tai tada afigėnai džiaugiaus. Dar labiau džiaugiaus kai mes žaidėm su draugeliu nuo ryto iki vakaro tą Little ninja brothers ir supratom, kad save'int taipogi galima. Gauni tokį koduką ir paskui kitą kartą įsijungus žaidimą jį suvedus, pradedi nuo ankstesnio taško, su visu sav inventorium ir panašiai. Ot buvo linksma.... Lošėm, ir paskui dar kažkokį kur su besmegeniais lakstyt reikėjo, tiksliai neatgaminu nei pavadinimo nei gameplay'aus, bet prisiminus fragmentus, irgi toks šilumos ir nostalgijos jausmas apima + dėl šito žaidimo ir baimės (žaidžiant šitą žaidimą, telikas šaibom parėjo). :D 

 

Liūdniausias momentas turbūt buvo tada kai ant ps2 softmodinto, lošiau God Of War 2. Pirma dalis mane buvo palikusi sužavėtą! Parsipūčiau antrą dalį, įsirašiau, viskas veikė viskas gerai ir tik pyyyyyyyyyyyyyyyst juodi debesys kauptis pradėjo, negalėjo gi man taip sektis... Netoli žaidimo pabaigos taip užgrybavo, kad galvojau perskelsiu ekraną. Reikėjo lygtais nušokt į vieną vietą kažkokią požemių pasaulyje ir man šokant į tą vietą, tekstūrų neužkraudavo. Kad ir kiek kartų perkraučiau žaidimą, kad ir kiek kartų išvalyčiau diską ar lazerį, niekas nepadėjo. Na galvoju gal prasta versija pasitaikė, parsisiunčiau ne vieną ir ne dvi versijas, visas įsirašiau, visas išbandžiau ir visos jos ant tos pačios vietos man užgrybaudavo. Kai kurios neįsijungdavo net. Tada praradau viltį pereit tą GOW 2 , o kas dar labiau mane nuvylė, kad supratau, jog man paskutinioji ateina, nes neskaitė praktiškai jau nė vieno ne originalaus disko kuriuos anksčiau be problemų skaitydavo. Liūdnas etapas buvo. Bet atsipirko viskas ant PS3 su GOW 3 ir Ascencion. :) 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Fisherman oo driver 2 pamenu, dalindavomes pirmaji pulta su draugu,losdavom kas toliau misijas nueis. Bet glich nepastebejau,butu ir mums nepamaise jie :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Fisherman oo driver 2 pamenu, dalindavomes pirmaji pulta su draugu,losdavom kas toliau misijas nueis. Bet glich nepastebejau,butu ir mums nepamaise jie :D

 

mes net misijų nežaisdavome, dažniausiai free roaming ir tame lygyje kur buvo pasikeliantis tiltas, o dar prisimenu kai žurnale radome apie slaptus automobilius buvo kietai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai taupiau du metus 150litų, kad nusipirkčiau GTA:Sa ant PS2. Važiavom su mama TopoCentrą, prieš mus važiavusi mašina pakėlė akmenuką, įskėlė mašinos stiklą.

Nusipirkus, grįžom ir dviem savaitėm išvarėm atotstogų.

 

Kai brolis atsiuntė PS3 irgi išvariau 2sav. atostogų.

 

Sakyti nereikia, bet grįžus sunkiai nulipdavau nuo PS :P

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kažkur 2-3 metus grįžęs iš mokyklos radau controllerį ant žemės su nukramtytu šuns laidu ir apkramptytais analogais, bet buvo ps2 pultelis tai dar nieko baisaus. :D :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai taupiau du metus 150litų, kad nusipirkčiau GTA:Sa ant PS2. Važiavom su mama TopoCentrą, prieš mus važiavusi mašina pakėlė akmenuką, įskėlė mašinos stiklą.

Nusipirkus, grįžom ir dviem savaitėm išvarėm atotstogų.

 

Kai brolis atsiuntė PS3 irgi išvariau 2sav. atostogų.

 

Sakyti nereikia, bet grįžus sunkiai nulipdavau nuo PS :P

2 metus 150lt taupei? :o ot buvo laikai :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos