scalman

Metal Gear Survive

Rekomenduojami pranešimai

Kūrėjas: Konami 
Leidėjas: Konami
Žaidimo variklis: Fox Engine
Žanras: stealth
Režimai: 4 player coop
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:

 

 

na ir kas kad tai ne kojima MGS , bet atrodo treileris tai  :dribble:  4 player coop stealth man aisku nieko idomaus nezada is gameplay puses. bet gali visko but. MGS zaidimus ne vienas kojima kure. tai zmoniu jie turi tenai

 

IGN can exclusively reveal Metal Gear Survive, a four-player stealth co-op game set within the Metal Gear universe, due for release on Xbox One, PS4 and PC in 2017.

Set directly after the events of Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Survive sees the members of Militaires Sans Frontières not killed in that game’s finale transported through wormholes into an alternate universe, where they’re forced to battle a force of crystalline zombies and, it seems, at least one Metal Gear itself.

“Metal Gear Survive will offer a fresh take on the series’ famed stealth elements,” said Konami European president, Tomotada Tashiro in a press release, “but within a unique co-op setting that is designed for a truly engrossing multiplayer experience.”

Survive will be the first full Metal Gear game made after the departure of series creator Hideo Kojima, and Konami has been unclear as to how much, if any, of the original Kojima Productions team will be working on the game.

While Big Boss appears at the beginning of the game’s trailer, it remains unclear whether he, the Snake clones, or any recognisable characters from Kojima’s games will appear in the core game. However, Konami does make clear that this is “a new addition to the Metal Gear Solid V experience”.

Konami has revealed few concrete details about the game at this point, barring a teaser trailer (above), but it will be built for four-player co-op play, and will have players using brand new weaponry to fight off enemies. A Konami fact sheet refers to the game as “survival done the Metal Gear way”.

The zombie-like enemies shown are referred to by Konami as “biological threats”, and mention is also made of teaming up to take down “massive threats”, which could potentially be the Metal Gear heard at the end of the trailer.

Going by the trailer itself, the game appears to involve scavenging for resources from the destroyed Mother Base, parts of which have been sucked through and scattered out of the wormholes that transported the game’s central MSF characters.

Survive will use the same FOX Engine that powered both instalments of Metal Gear Solid V. Konami will release more information following Gamescom, and we’ll update you as soon as we find out more.

 


Konami does make clear that this is “a new addition to the Metal Gear Solid V experience”.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai tikiuosi, kad čia tik spin-off, o ne canon. Jei bus smagus gameplay, galbūt ir išbandysiu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:DDDD nu jo, kvepia panašiu šlamšteliu:

 

Tikiuos bent identišką varikliuką naudos kaip ir MGS5, tada bent gameplay bus smooth as fuck ir optimizacija afigiena, bet kad čia atrodo labiau, kaip MGO modas, o ne atskiras game.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

So it begins.. Metal Gear nuopolis. RIP. :(

 

 

Labai tikiuosi, kad čia tik spin-off, o ne canon. Jei bus smagus gameplay, galbūt ir išbandysiu

Nei vieno toliau leidžiamo žaidimo, nebus įmanoma vadinti canon. Nei per kurią vietą. Nėra Kojimos - nėra canon story.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkaip neispudingai. manau reik pradet Kojimos kurinius garbint, o ne Metal Gear varda.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nereikia garbint ir kojima ne vienas kure zaidima jei ka. bet dauguma kazkaip galvoja kad turbut vienas.  :trl:  reikia ziuret ka sukurs . nzn bet MGS5 story tai nekokia tikrai . pats gameplay-super, bet story tai .. :chan:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nereikia garbint ir kojima ne vienas kure zaidima jei ka. bet dauguma kazkaip galvoja kad turbut vienas. :trl: reikia ziuret ka sukurs . nzn bet MGS5 story tai nekokia tikrai . pats gameplay-super, bet story tai .. :chan:

Garbina, nes Kojima - žaidimų dizaineris, o nuo jo priklauso praktiškai visas žaidimas. Bet nuopelnai, žinoma, turėtų tekt Kojima Productions kaip visai komandai

Redagavo Justinas26

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nereikia garbint ir kojima ne vienas kure zaidima jei ka. bet dauguma kazkaip galvoja kad turbut vienas.  :trl:  reikia ziuret ka sukurs . nzn bet MGS5 story tai nekokia tikrai . pats gameplay-super, bet story tai .. :chan:

Truputi pasidomėk kokias Kojima pareigas užima prie kiekvieno MGS žaidimo. Pagrindinių dalių jisai buvo director, producer, game designer IR writer. Tikrai retas atvejis, kad vienas žmogus bent dvi iš paminėtų pozicijų užimtų, o čia visas iškart. O žinant kiek kieviena pareiga duoda žaidimui koks jis būna galutiniame variante, tai daugiau mažiau dėl to ir visi nuopelnai eina pačiam Kojima. (nors nesakau, kad jis vienas būtų tiek daug pasiekęs)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi pasidomėk kokias Kojima pareigas užima prie kiekvieno MGS žaidimo. Pagrindinių dalių jisai buvo director, producer, game designer IR writer. Tikrai retas atvejis, kad vienas žmogus bent dvi iš paminėtų pozicijų užimtų, o čia visas iškart. O žinant kiek kieviena pareiga duoda žaidimui koks jis būna galutiniame variante, tai daugiau mažiau dėl to ir visi nuopelnai eina pačiam Kojima. (nors nesakau, kad jis vienas būtų tiek daug pasiekęs)

Nu čia tą Konami kišt, tas pats, kas sakyt, kad Nolano filmai priklauso nuo kokio Paramount ar Warner Brothers. Ką Konami moka tai monopolizuot viską ir kalt pinigus, gi jau minėjęs kažkas nežinau ar šitam forume ar kitur kažkur skaičiau, kad Konami netik žaidimų industrija užsiima, tai jiem padaryt su afigiena grafika MGS3 į Pachinko žaidimus nieko nereiškia, tai čia irgi tik pasipelnymas iš serijos, jeigu iš tiesų bent kokybišką ir sklandžiai veikiantį co-op žaidimą sukurs tai super, bet ciniškai į visą šitą reikalą žiūriu, o dar įdomu kiek kainuos jis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia tą Konami kišt, tas pats, kas sakyt, kad Nolano filmai priklauso nuo kokio Paramount ar Warner Brothers. Ką Konami moka tai monopolizuot viską ir kalt pinigus, gi jau minėjęs kažkas nežinau ar šitam forume ar kitur kažkur skaičiau, kad Konami netik žaidimų industrija užsiima, tai jiem padaryt su afigiena grafika MGS3 į Pachinko žaidimus nieko nereiškia, tai čia irgi tik pasipelnymas iš serijos, jeigu iš tiesų bent kokybišką ir sklandžiai veikiantį co-op žaidimą sukurs tai super, bet ciniškai į visą šitą reikalą žiūriu, o dar įdomu kiek kainuos jis.

Mmm, Konami? Aš jų net neminėjau.. Gal ne taip supratai mano pasakymą "nors nesakau, kad jis vienas būtų tiek daug pasiekęs". Nes labiau norėjau pasakyti, kad tikrai už jo buvo ir team'as pilnas kūrybingų žmonių.

 

Kalbant apie Konami, tai jie yra minėję, kad nori susigrąžinti MGS fanų pasitikėjimai ir... Metal Gear Survive yra jų būdas juos susigrąžinti? O..key.. Pagyvensim pamatysim, kas per velnias čia bus, bet pokolkas tikrai neatrodo kaip padorus MG žaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kanami turiu omeni visa komanda kuri kure MGS zaidimus. ne vienas kojima kure. aisku zmones kiti perejo su kojima pas ji bet ir liko dar. tipo niekas daugiau nemoka zaidimu kurt . ar viskas kas kuriama be kojimos yra fail taip mastant iseina?  :god:  zodziu pirma kazka pamatysim po to sakysim kas cia bus. as nieko nesitikiu isvis cia. tiesiog treileris tai geras. bet bendrai noretusi kad testusi tikra MGS serija. konami surinktu nauja komanda ir duotu jiem kazka kurt tenai. ka jie galbut jau ir daro aisku ka mes zinom.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos