scalman

Metal Gear Survive

Rekomenduojami pranešimai

Kūrėjas: Konami 
Leidėjas: Konami
Žaidimo variklis: Fox Engine
Žanras: stealth
Režimai: 4 player coop
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:

 

 

na ir kas kad tai ne kojima MGS , bet atrodo treileris tai  :dribble:  4 player coop stealth man aisku nieko idomaus nezada is gameplay puses. bet gali visko but. MGS zaidimus ne vienas kojima kure. tai zmoniu jie turi tenai

 

IGN can exclusively reveal Metal Gear Survive, a four-player stealth co-op game set within the Metal Gear universe, due for release on Xbox One, PS4 and PC in 2017.

Set directly after the events of Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Survive sees the members of Militaires Sans Frontières not killed in that game’s finale transported through wormholes into an alternate universe, where they’re forced to battle a force of crystalline zombies and, it seems, at least one Metal Gear itself.

“Metal Gear Survive will offer a fresh take on the series’ famed stealth elements,” said Konami European president, Tomotada Tashiro in a press release, “but within a unique co-op setting that is designed for a truly engrossing multiplayer experience.”

Survive will be the first full Metal Gear game made after the departure of series creator Hideo Kojima, and Konami has been unclear as to how much, if any, of the original Kojima Productions team will be working on the game.

While Big Boss appears at the beginning of the game’s trailer, it remains unclear whether he, the Snake clones, or any recognisable characters from Kojima’s games will appear in the core game. However, Konami does make clear that this is “a new addition to the Metal Gear Solid V experience”.

Konami has revealed few concrete details about the game at this point, barring a teaser trailer (above), but it will be built for four-player co-op play, and will have players using brand new weaponry to fight off enemies. A Konami fact sheet refers to the game as “survival done the Metal Gear way”.

The zombie-like enemies shown are referred to by Konami as “biological threats”, and mention is also made of teaming up to take down “massive threats”, which could potentially be the Metal Gear heard at the end of the trailer.

Going by the trailer itself, the game appears to involve scavenging for resources from the destroyed Mother Base, parts of which have been sucked through and scattered out of the wormholes that transported the game’s central MSF characters.

Survive will use the same FOX Engine that powered both instalments of Metal Gear Solid V. Konami will release more information following Gamescom, and we’ll update you as soon as we find out more.

 


Konami does make clear that this is “a new addition to the Metal Gear Solid V experience”.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai tikiuosi, kad čia tik spin-off, o ne canon. Jei bus smagus gameplay, galbūt ir išbandysiu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:DDDD nu jo, kvepia panašiu šlamšteliu:

 

Tikiuos bent identišką varikliuką naudos kaip ir MGS5, tada bent gameplay bus smooth as fuck ir optimizacija afigiena, bet kad čia atrodo labiau, kaip MGO modas, o ne atskiras game.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

So it begins.. Metal Gear nuopolis. RIP. :(

 

 

Labai tikiuosi, kad čia tik spin-off, o ne canon. Jei bus smagus gameplay, galbūt ir išbandysiu

Nei vieno toliau leidžiamo žaidimo, nebus įmanoma vadinti canon. Nei per kurią vietą. Nėra Kojimos - nėra canon story.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkaip neispudingai. manau reik pradet Kojimos kurinius garbint, o ne Metal Gear varda.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nereikia garbint ir kojima ne vienas kure zaidima jei ka. bet dauguma kazkaip galvoja kad turbut vienas.  :trl:  reikia ziuret ka sukurs . nzn bet MGS5 story tai nekokia tikrai . pats gameplay-super, bet story tai .. :chan:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nereikia garbint ir kojima ne vienas kure zaidima jei ka. bet dauguma kazkaip galvoja kad turbut vienas. :trl: reikia ziuret ka sukurs . nzn bet MGS5 story tai nekokia tikrai . pats gameplay-super, bet story tai .. :chan:

Garbina, nes Kojima - žaidimų dizaineris, o nuo jo priklauso praktiškai visas žaidimas. Bet nuopelnai, žinoma, turėtų tekt Kojima Productions kaip visai komandai

Redagavo Justinas26

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nereikia garbint ir kojima ne vienas kure zaidima jei ka. bet dauguma kazkaip galvoja kad turbut vienas.  :trl:  reikia ziuret ka sukurs . nzn bet MGS5 story tai nekokia tikrai . pats gameplay-super, bet story tai .. :chan:

Truputi pasidomėk kokias Kojima pareigas užima prie kiekvieno MGS žaidimo. Pagrindinių dalių jisai buvo director, producer, game designer IR writer. Tikrai retas atvejis, kad vienas žmogus bent dvi iš paminėtų pozicijų užimtų, o čia visas iškart. O žinant kiek kieviena pareiga duoda žaidimui koks jis būna galutiniame variante, tai daugiau mažiau dėl to ir visi nuopelnai eina pačiam Kojima. (nors nesakau, kad jis vienas būtų tiek daug pasiekęs)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi pasidomėk kokias Kojima pareigas užima prie kiekvieno MGS žaidimo. Pagrindinių dalių jisai buvo director, producer, game designer IR writer. Tikrai retas atvejis, kad vienas žmogus bent dvi iš paminėtų pozicijų užimtų, o čia visas iškart. O žinant kiek kieviena pareiga duoda žaidimui koks jis būna galutiniame variante, tai daugiau mažiau dėl to ir visi nuopelnai eina pačiam Kojima. (nors nesakau, kad jis vienas būtų tiek daug pasiekęs)

Nu čia tą Konami kišt, tas pats, kas sakyt, kad Nolano filmai priklauso nuo kokio Paramount ar Warner Brothers. Ką Konami moka tai monopolizuot viską ir kalt pinigus, gi jau minėjęs kažkas nežinau ar šitam forume ar kitur kažkur skaičiau, kad Konami netik žaidimų industrija užsiima, tai jiem padaryt su afigiena grafika MGS3 į Pachinko žaidimus nieko nereiškia, tai čia irgi tik pasipelnymas iš serijos, jeigu iš tiesų bent kokybišką ir sklandžiai veikiantį co-op žaidimą sukurs tai super, bet ciniškai į visą šitą reikalą žiūriu, o dar įdomu kiek kainuos jis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia tą Konami kišt, tas pats, kas sakyt, kad Nolano filmai priklauso nuo kokio Paramount ar Warner Brothers. Ką Konami moka tai monopolizuot viską ir kalt pinigus, gi jau minėjęs kažkas nežinau ar šitam forume ar kitur kažkur skaičiau, kad Konami netik žaidimų industrija užsiima, tai jiem padaryt su afigiena grafika MGS3 į Pachinko žaidimus nieko nereiškia, tai čia irgi tik pasipelnymas iš serijos, jeigu iš tiesų bent kokybišką ir sklandžiai veikiantį co-op žaidimą sukurs tai super, bet ciniškai į visą šitą reikalą žiūriu, o dar įdomu kiek kainuos jis.

Mmm, Konami? Aš jų net neminėjau.. Gal ne taip supratai mano pasakymą "nors nesakau, kad jis vienas būtų tiek daug pasiekęs". Nes labiau norėjau pasakyti, kad tikrai už jo buvo ir team'as pilnas kūrybingų žmonių.

 

Kalbant apie Konami, tai jie yra minėję, kad nori susigrąžinti MGS fanų pasitikėjimai ir... Metal Gear Survive yra jų būdas juos susigrąžinti? O..key.. Pagyvensim pamatysim, kas per velnias čia bus, bet pokolkas tikrai neatrodo kaip padorus MG žaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kanami turiu omeni visa komanda kuri kure MGS zaidimus. ne vienas kojima kure. aisku zmones kiti perejo su kojima pas ji bet ir liko dar. tipo niekas daugiau nemoka zaidimu kurt . ar viskas kas kuriama be kojimos yra fail taip mastant iseina?  :god:  zodziu pirma kazka pamatysim po to sakysim kas cia bus. as nieko nesitikiu isvis cia. tiesiog treileris tai geras. bet bendrai noretusi kad testusi tikra MGS serija. konami surinktu nauja komanda ir duotu jiem kazka kurt tenai. ka jie galbut jau ir daro aisku ka mes zinom.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos