Magnitas

Death Stranding

Rekomenduojami pranešimai

man tai jau patiko tas gameplay kur jis pristate ta siuntini ir po to nukrito nuo kalno. pries tai kai ejo per akmenis is skirtingai deliojo kojas, nu nemates dar tokiu animaciju zaidimuose is tikro. atrodo super viskas.

 

jau va kazkokius siuntinius galesi pristatinet tai jau kazkas bent jau panasu i normalu gameplay, bet be abejones intarpu tai bus tiesiog kosmosas jauciu. o jau grafika intarpuose tai tikras next gen

 

 

:yes: :yes: detail lvl : Kojima

rBh2W2l.jpg

 

net nezinau kokie ten skysciai is jo kostiumo ar kur ten bego gale to video.... :chan: ir siaip ten visi dalykai buvo kad sokiruot tikriausia.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man nereikia jokio review nei kazkieno nuomones apie sita zaidima. as rizikuosiu ji tiesiog paimt ir megint. ant Pro su Supersampling turetu labai svariai ir gerai atrodyt. 


lauksim ka dar naujo parodys per TGS 


Death-Stranding-Sam.jpg

 

Semas be akiniu ir juodi ratai apie akis, detales detales. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kojima nerekomenduoja ziureti sekancios informacijos apie zaidima. Nezinau tada koks tikslas ja rodyti?!

 

 

DS is a totally new game and I’ve revealed many info(hint) so as a game creator I’d like you to play without any info and enjoy the surprise by discovering yourself. But since many people say they don’t know what’s the game is about, I decided to introduce the basic gameplay.

 

 

34fdf20766c8.jpg

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiesiog del spoilu nerekomenduoja , nes parodys apie valanda tai vistik nemazai pamatysi. tai jeigu nori staigmenos ir nieko nezinot iki kol pradesi lost pats geriau neziuret, suprantama. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet siais laikais kai informacija ant kiekvieno kampo labai sunku neziureti ar nepagauti zodzio jeigu tu ir nenori zinoti. Reiks uzdaryti save i vakuma ir laukti kol isleis. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ef1qgNr.png

 

na ir nieko man cia per daug nepaspoilino kai nieko nesupranti ka sako ypac, bet ka pamaciau tai labai patiko, tiesiog super 

pries Kojimos demo reikia paziuret sita treileri , bent jis anglu kalba ir suprast galima kodel per demo tu darysi tai ka darysi

 

 


idomu kada gausim bent jau eng subtitrus


toks gameplay jauciu kad ne visiem patiks ir toks letas tempas , bet man tai va butent tai ko reikia


pries misijas apsikrausi lagaminais , Kojima kalbejo apie tai kad reikia taip susikraut kad butu balansas kitaip negalesi paeit normaliai vis krypsi i sonus ir pan. veliau bus galima uzsidet exosceleta kuris pades vaiksciot ir begiot 

xVXiQm2.png

 

QMgh0qo.png


7VwkyXO.png

 

DI5Zfxi.png

 

l9Ta434.png

 

3ZUVJj7.png

 

grxuCtz.png

 

ZUzrUmz.png

 

TN2YtaU.png

 

uw5DSyE.png

 

sG08cWQ.png

 

fAgNVbX.png


niekad negali rinktis koki krovini reiks gabent

death-stranding-multiplyaer-cargo.jpg

 

3214.png

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau galvojom visi kad parodys daugiau gameplay ... Kojima .. davai as jum parodysiu ka jis veikia kambari ir kaip augina gryba lauke   :yao:  :yao:  :chan:  :genius:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

death-stranding---button-20197-156369224
 

Legendary game creator Hideo Kojima sheds some new details on Death Stranding multiplayer, stating that players can have influenced with one other players’ game sessions. While players won’t exactly play with one another directly, when connected to the network they will be able to leave things behind such as ladders as shown during the TGS gameplay. This was confirmed in the recently published translation video by IGN and YouTuber Kubricked who also provided their own translation that goes a bit more in-depth. You can find a break down of the multiplayer features shown in the footage down below. This certainly will clear a lot of confusion that viewers had during the stream, as this focus was just a portion of the game features. Kojima states that there are more action packed boss fights, but wanted to show this off to get a better understating of what a Strand game is.

 

 

  • It’s a single-player game in a sense that you will play alone, but being connected changes that as you can follow in other players footsteps.
  • Some players will just plow through the story as quickly as possibly, while others will focus on constructing building and stuff. The like system plays a pretty big role in the game. Everyone’s approach will be different. Some people won’t interact so they won’t get aid, but the more likes you give and get the more connected you are to others.
  • There’s an in-game mailing system that shows bonding levels between players
  • You can summon players during boss fights, you fight alone but you aren’t alone. In the demo we can see a white ghost like Sam throwing items at the player to help them fight against the boss. Though from the demo, it was obvious that the other player wasn’t doing any damage directly to the boss. This is what Kojima refers to as a “Strand” he stated.
  • “Essentially Sam is reconnecting a fragmented world. It’s a game of connection, you are essentially by yourself, exploring the world by yourself. It’s a very lonely world. Then at a certain moment you connect with other players, and that’s why I call it a stranding game.”
  • You can build bridges by yourself or other can work together to build it. The player with the most contribution in the building will have their name appear on the object. This was shown in the demo as the character went over the bridge.
  • If you travel down the same path as other players it’ll eventually smooth out that path and turn it into a road so you can drive faster and smoother down it.
  • At the end of the demo Kojima states that paths will be made and you can even make highways to make deliveries by truck, which wasn’t shown in the demo.
  • Players can leave warning symbols behind, warning them of rough environments and such. This was shown in the demo, very similar to the Souls game.
  • Structures that are still in construction will be labeled as such in the world as shown during the demo. You can leave supplies behind at the location to contribute to building the structure.
  • Green footsteps are those of other players
  • In the demo a second ladder had been placed by another player that can be used.
  • There is a “like” system that players use to connect with one another. You can like objects left behind by others.
  • Shoes are important in the game, they can break. You can leave other players a spare set of shoes to help them.
  • Players can leave things behind, whether they forgot to pick it up or just discarded they will show up for other players. They can also age over time if they don’t get picked up. Can be repaired by players using tools.
  • You can junk items and other players will see that also.
  • You can make lockers that other players can use. Can be used to share items or privately.
  • If a route is used frequently it’ll make a path
  • Rain damages packages, players can use shelter that other players made for protection
  • Can customize music and players will hear it and vice versa.
  • Can level up certain structures plays leave behind.
  • Left behind stones are indication that a player has rested there. You can rest there also, from the demo he implies that something will happen if enough resting in used in the spot.
  • Mules are enemy NPC that attempt to steal cargo, they steal cargo from other players around the world. In the demo Kojima takes a more stealth approach by leaving some of his cargo behind and riding the hoverboard. The cargo was left behind because Mule can detect players easier if they hold it.
  • Ping system lets you see all the cargo the Mules have stolen. All the items are taken from other Sams in the world.
  • Can throw cargo at Mules but they become damaged. Recommends not to use your own cargo.
  • Charge stations can be left behind for players to charge their equipment
  • Can tag objects left behind by players so they show up better for others
  • You can leave motorcycles behind for other players
  • In the demo there is a scene that music begins playing as the player traverses across the rough hill. Kojima states that there are millions of other people who will be doing the same thing and experiencing the same thing. This can only be achieved when connected, although he does say you can skip out on these experiences if you decide to take a vehicle all the way to your destination.
  • At distribution center you can see what other players have made.
  • Kojima ends his first demo being thankful for his journey and all the connection he has made along it. This no doubt played a crucial part in Death Stranding development.
  • The concept behind the game is connections and you have been going through that. We haven’t been going through third parties, and have been connecting directly with these individuals.

 

Some very interesting details that gives us a far better look into what type of game Death Stranding will be. From the sound of it the network connection is all optional, although it seems like a rather major part of the game as playing alone will certainly make things tougher. The world of Death Stranding will no doubt be always be evolving, it will be interesting to see where this all goes in the end from a narrative perspective.

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos