Magnitas

Death Stranding

Rekomenduojami pranešimai

na ka engine pasiskolino is Guerilla Games .


na geresnio engine turbut paimt ir negalejo. open worldui tai bus super. matant kaip Horizon atrodo.. 


Cernis kalba kad kojima su guerilla kartu gerina , keicia engine ir dalinasi savo patirtim tarpusavi. siaip viska ka kojima pagerins tam engine gales ir guerilla naudot. tai galima tik isivaizduot koks geris is to gausis. 


siaip cia pirma karta aplamai kad sony devai dalinasi engine su kazkuo . 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su Kojima galima dalintis, nes žino kad Kojima šudo nemala, ir šiaip Sony žino kad Kojima visada buvo labiau prie playstation o ne prie kitu konsoliu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir veliau Guerilla gales naudotis viskuo ka Kojima padarys su tuo engine . win win zodziu. Guerilla gaus dali Kojimos savo engine  :yes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neblogai viskas susiziurejo. Atrodo planai tikrai dideli. Ir kas svarbiausia, kad abi puses gaus nauda. Aisku tam reikejo ir pasitikejimo. Kojima pasitiketi galima. Bet kas jo kaireje ir desineje.. Na, gal nebus kaip su Konami. O muzika patiko. Net ir cia ja idejus tiko.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ir nesupratau ką aš pažiūrėjau.

Perziurejai nuostabu traileri apie kazka, ko nera. Bet del to jaudintis nereikia. Niekas kol kas nezino kas tai. :D tame ir slypi intriga.

 

Kojima pasidalino keleta nuotrauku su Mads'u, kai ji skanuoja 3D formatu. Beje, man asmeniskai saunu, kad i zaidimus itraukineja aktorius. Tokie dalykai ir vel suartina zaidimu ir filmu industrijas.

 

Na, o cia jau kazkas atrado rysi. Jame susiejamas pirmas ir antras traileriai. Paleidus traileri tuo pat metu stai kas gaunasi:

 

30747438.gif

 

Image

 

60158729.jpg

 

64237811.jpg

 

51705827.jpg

 

91985031.jpg

 

 

20583723.jpg

 

62321780.jpg

 

22866527.jpg

 

35238546.jpg

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten su tais renderiais kojima sake tam kambari jis tikrina apsvietima visko. Tiesiog ideda i ta kambari ka reikia kad ir tanka ir ziuri kaip apsvietimas krenta. Ta pati jis jau dare su mgs5 fox engine. Irgi turejo toki pat kambari.
Oi madsas cia isgarses zaidimu pasauli dabar. Idomu balsai bus irgi tu aktoriu. Siaip noretusi. Madso balsas labai geras
Kaip suprantu zaidime tu ieskosi tu vaiku saugosi juos o madsas su vokieciais skeletais medzios juos del kazkokiu neivardintu priezasciu. Kazkas tokio
Del engine tai jei tiket Kojima sake kad tik sita zaidima daro sony konsolei, toliau sake nores daryt multiplatformini ir but nepriklausomu bei aisku tures kurt savo engine. Sony engine jis tikrai negaus. Nebent pamatys kaip jam cia gerai su pinigais ir liks prie sony devu. Bet kazi ar jis tam atsiskyre kad priklausytu sony.

 

 

Kojima apsilankes pas Guerilla iskart gavo paslaptinga deze su ju engine. Done 

 

sourcen3sq8.png

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@scalman "Death Stranding, which will launch for console exclusively on PS4 but is also coming to PC, stars The Walking Dead actor Norman Reedus."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

giphy.gif

 

aisku kad E3 treileris buvo ant kito engine . PSX treileris sukosi ant PS4 Pro real time 4k

iadf0kD.png


Kojima pasake kad nuo jo engine pakeitimu islos ir Guerilla zaidimas. matyt idiegs patobulinimus ir ten kas jiem tiks ar kas tures prasmes. 


man tai toks kaip pirmas zingsnis zengtas kad tiem uzdariem devam kurie kuria tik savo isskirtinius zaidimus pasidalint ziniom su kitais ir abiem pusem is to islost. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Hm.. Super naujienos. Prades rinktis stiprus kolektyvas.

 

shinjihirano1-730x411.jpg

 

Former Konami President, Shinji Hirano, becomes president at Kojima Productions

It was just brought to my attention that Shinji Hirano, former president of Konami Europe has been listed as President of Kojima Productions for at least a month. After going on LinkedIn to update my own profile I noticed that Hirano had recently updated his current position as the President at Kojima Productions; with his start date being November 2016.

According to his work history, he last worked for Konami in March 2016 as a corporate officer. Considering his reputation at Konami, it’s quite surprising that this change occurred right under our noses. As well as being the president at Konami Europe, Shinji Hirano has also hosted Konami press conferences at E3.

It’s clear that Kojima Productions will now have the talent it needs to bring Kojima’s visions to the forefront, where they deserve to be. This may also be a little more telling on some of the complications that occurred at Konami previously. The team is currently working on Death Stranding, which has been shown at both E3 2016 and The Game Awards 2016.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tas jo pareigų aprašas linkedin'e:

"Responsible for managing extremely talented creative teams as one single entity and providing the leadership to make company successful as one of the greatest creative studios in the world." kažkodėl apie praeitas pozicijas taip gražiai nekalba.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos