Magnitas

Days Gone

Rekomenduojami pranešimai

pagaliau kazkas naujo laukia, pradzioj ka gausim uz dyka


48003740738_6653264bc3_h.jpg

 

48003740903_f135d26467_h.jpg

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzvakar perejau ant Hard lygio. Tikriausiai pirmas mano zaidimas kuri losiau ant Hard o jautesi lyg losciau Easy. Zmoniu intelektas neregeto bukumo, zmones tiesiog stovi ir laukia kol juos iszudysi kaip gyvulius, gadina stipriai zaidima..., kas liecia zombius, viskas gut. Zaidimo pabaiga, "bosas" tiesiog nesamone, story po truputi vyniojosi su oBrian'u, galvojau kazkas is to iseis idomaus, kazka suzinosiu, o cia vejas. Tikejausi daugiau rusiu zombiu, taciau galutinai zaidime 5 lol, kai kur truksta balanso tarp ju. Ordos fun anyway. Plus zaidimas ziauriai lagina ant PRO.

 

Kas liecia DLC, as jo nelosiu nes matau jog nieko jie neideda, matosi jog jis free. Ordos per laika, kosmetika kuri nereikalinga nes MP jug nera, nera kam jo rodyt :D, bei GTAV lenktynes. As mieliau sumokeciau 20 EU. Uz story DLC nei losiu si Free..


Days Gone 1.10 Update Patch Notes 13.928 GB

 

Survival Difficulty Mode

  • Survival difficulty mode has been included in this latest patch

  • This mode includes an immersive HUD

  • Enemies will deal more damage

  • Fast Travel has been blocked in this mode

  • Survival Vision has been modified in this mode

  • Complete Survival difficulty mode for a new bike decal

  • Two new trophies have been added exclusive to this new difficulty mode

Progression Issues

  • Fixed the issue where players didn’t have access to the rock item during certain missions

  • Items that drop from Bounty jobs should now be acquirable after the target is taken out

  • Players should not be blocked from completing certain Bounty jobs

  • The mission cinematic for “There’s Nothing You Can Do” will properly trigger

  • Resolved the issue with the knife in the mission “Sherman’s Camp Is Crawling”

General Fixes

  • Added a tutorial pop-up screen for recovering your bike

  • Audio improvements have been made for all the guns

  • Adjusted the reticle to be more visible when shooting

  • Fixed a player respawn issue in Old Farewell

  • Various bug fixes and stability improvements

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdėjo naujų customizations baikui Death Stranding išleidimo proga.

 

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas geriau death stranding ar days gone? Matau dabar, kad PS Store yra discountas, galvoju pasiimti kažką. Arba visus abu pasiimti :D 
Vilioja labiau days gone, bet death stranding dėl savo atmosferos ir istorijos irgi suka man smegenis..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 11 minučių, Rolazz parašė:

kas geriau death stranding ar days gone? Matau dabar, kad PS Store yra discountas, galvoju pasiimti kažką. Arba visus abu pasiimti :D 
Vilioja labiau days gone, bet death stranding dėl savo atmosferos ir istorijos irgi suka man smegenis..

As abieju nezaides, bet rekomenduociau abu. :D Abu yra geri. Cia tik skonio reikalas ar Siaubo ar Kojimos fantaziju labiau norisi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Rolazz Asmeniškai Death Stranding viskuom geresnis, atmosfera, veikėjai, istorija, soundtrack'as, bet jis ne kiekvienam. Gan keistokas pradžioj kol viską išsiaiškini, gameplay truputį monotoniškas. Days gone pilnas bugų net ir su 20gb updeitu, veikėjai nėra tokie įdomūs, reikia pražaisti gan nemažai laiko, kad pradėtų jie kažkiek patikti, dialogai tragiški savo įgarsinimu, aplinkos visai nieko, zombiai nėra kažkas nematyto, istorija vietom gera, vietom cringy.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie Days Gone galiu tiek pasakyti, kad zaidimo pilnas potencialas atsiskleidzia arciau zaidimo pabaigos. Ir tai yra pagrindinis jo trukumas. Kai jau turi priemoniu, kad gali Horde nugaleti. Nemeluojant, gal puse zaidimo galvojau, kad kazko truksta, kazkas su tuo zaidimu ne taip, kazkoks pusetinas. O i pabaiga, ir tuo labiau pabaigus, nuomone visiskai pasikeite. Tai yra vienas is sios generacijos perliuku. Turi trukumu, bet vertas demesio, tikrai.

Del Death Stranding kol kas nieko negaliu pasakyti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 17 valandų, Rolazz parašė:

kas geriau death stranding ar days gone? Matau dabar, kad PS Store yra discountas, galvoju pasiimti kažką. Arba visus abu pasiimti :D 
Vilioja labiau days gone, bet death stranding dėl savo atmosferos ir istorijos irgi suka man smegenis..

Atvirai, jeigu turi lesu rekomenduoju abu zaidimus. Abu jie yra geri, abu visiskai skirtingi taciau su savo unikaliom gameplay detalem, prie abieju buvau prilipes kasdien kol perejau. Abiem zaidimam analogu nera ir abu jie Sony zaidimai.

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@tymbarkFM bet esme ta Death Stranding buvo ant ps4 exclusives o dabar dar bus ir ant PC , bet galima vadinti kaip ir sony exclusives

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Days Gone skirtas turbut didesniai publikai, nei kad Death Stranding. sitas labiau nisinis, todel maziau sansu kad jis tau patiks. Days Gone siaip labai giriamas zaideju ir daug kam patiko. Death Stranding yra 50 50. pats asmeniskai turiu sita bet nezaidziau, esu tik Days Gone zaides, man asmeniskai jis vienas geriausiu zaidimu sioje kartoje.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad labai skirtingi zaidimai. bet jei patinka kazkas tokio kaip Horizon , Uncharted tada tikrai nepatiks Death Stranding, mano didziausias nusivylimas turbut gailiuosi kad taip apsisoviau ant sito . Days Gone super geimas gilus, ilgas, idomiu dalyku naujoviu yra . explorint open worlda malonu. 

Kojima gal geriau toliau filmus kurt pradeda nes jis to labai siaip nori. butu buves super geimas buves jei tik butu daugiau daves mum patiem pasirinkt kaip zaist. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neradau Days Gone temos, todėl rašau čia( @Magnitas tegul perkelia jeigu neteisus).Tai va buvęs Days Gone režiserius (director) Jeff Ross (dabar išėjo į NetherRealm) pasisakė apie kai kurios planuoto Days Gone tęsinio momentus. Antroje dalyje buvo norima padaryti coop action su daugelio žaidėju, kuriame keli žaidėjai kooperuotusi, sudarytu stovyklos arba gaujas ir bandytu kartu įveikynėti freakus arba (čia jau mano pamastymai) kitus žaidėjus. Vnž kažakas tai panašaus į Fallout 76 Days Gone pasaulyje. Idėja kaip ir nieko, bet įdomu kaip būtu padarytas Story line (tikios toks būtu) įveikimas, ar single ar iš karto koop ir jeigu coop kaip tai būtu įmanoma padaryti. Ar būtu papildomos grynai coop misijos skirtos į veikti tik kartu (na kaip Dead Space 3 pvz.). Bet kurio atvėju žaidimo man gaila. Jie tikrai užsidirbo tęsinį. Ar galimas Days Gone 2 yra visiškai atšauktas Jeffas nei patvirtino nei panegė, dėl pasirašytu nesklebimo sąlygu. Bet kurio atvėju Days Gone lieka SIE intelektualinė nuosavybė ir gal mes visgi ką nors pamatysim ateity.  

2019-06-06 22:53, SoulReaver parašė:

Zmoniu intelektas neregeto bukumo, zmones tiesiog stovi ir laukia kol juos iszudysi kaip gyvulius, gadina stipriai zaidima...,

Ne labai pritarčiau. Gal intelektas ir neblizga, bet tikrai nestovi ir nelaukia kol nušausi. Vaikšto, kalbasi tarpusavyje, aktyviai ieško ir pagal galimybes naudoja priedangas.

 

2019-06-06 22:53, SoulReaver parašė:

story po truputi vyniojosi su oBrian'u, galvojau kazkas is to iseis idomaus, kazka suzinosiu, o cia vejas.

Sulaukus oficialios pabaigos reikėjo dar biški pažaist, kai ką pamatytum (spoiler alert).

2019-06-06 22:53, SoulReaver parašė:

Plus zaidimas ziauriai lagina ant PRO.

Atrodo kad mes su tavim du skirtingus žaidimus žaidėm. Žaidžiau Day 1 ant PRO, patchai bežaidžiant. Niekas niekur nelagino, atrodė fantastiškai. Ant Pro Dynamic4K 30fps.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Days Gone kreativinis direktorius ir scenaristas John Garvin apkaltino žaidėjus, metacritic įvertinimus ir vangius starto pardavimus dėl Days Gone sikvelo atšaukimo. John Garvin pokalbyje su game dizaineriu Davidu Jaffe teigė: "nesiskuskit dėl Days Gone tęsinio nebuvimo. Norint gauti tęsini žaidimą reikia palaikyti nuo pat pradžių ir pirkti už pilną kainą, o ne laukti kol jis atsiras PS Plus ar kol bus nuolaidos. Be to jie (Sony) viską vertina per Metacritic. Ir jeigu tavo projekto įvertinimas ritasi arti 70 ribos, tai tęsinio palaiminimo iš vadovybės (Sony) gali nesitikėt.

Aš asmeniškai nors ir užjaučiu ir suprantu kūrėją ir jo komandą dėl tęsinio atšaukimo, kad tai yra skaudu, bet manau kad dėl žaidėju kaltės tai jis yra visiškai neteisus ir nusišnekėjo. visi mes žmonės ir tikrai visi laukiam ir norim gauti produktą, tegul ir mėgstamą už ko žemesnę kainą. Piniguose manau niekas nesimaudo ir jie yra sunkiai uždirbami. be to Days Gone buvo naujas projektas, o ne jau išsukta franšizė kaip koks GoW ar TLOU, todėl pirkimo atsargumas pilnai suprantamas. Be to bendrai finale Days Gone pardavimai tikrai buvo geri. Manau kad čia tiesiog SIE vadovybės sprendimas ir kaltinti tikrai reikėtu tik jos.

Days-Gone_1.jpg

Šaltinis: https://www.videogameschronicle.com/news/days-gone-lead-says-dont-complain-if-theres-no-sequel-if-you-didnt-buy-it-full-price/

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos