ReiKaz

E3 2016

Rekomenduojami pranešimai

dwesk tu pats su kokia grafika losei ubiu zaidimus kad tau downgreidas toks svarbus ka ? o gal isvis nelosei , tik paziuri video ir tai zinok yra tiesa, nes "taip pasake nete " . turbut is tos grupes zmoniu. tai jo zinokit kad siemet vel visus zaidimus downgreidins.  :yao:  fail. kaip sakoma kompanijai. geriau jau rodytu gameplay treilerius ant low. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dwesk tu pats su kokia grafika losei ubiu zaidimus kad tau downgreidas toks svarbus ka ? o gal isvis nelosei , tik paziuri video ir tai zinok yra tiesa, nes "taip pasake nete " . turbut is tos grupes zmoniu. tai jo zinokit kad siemet vel visus zaidimus downgreidins.  :yao:  fail. kaip sakoma kompanijai. geriau jau rodytu gameplay treilerius ant low. 

Aš tik prie video parašiau, kad turėt skeptiškumo žiūrint E3, o ne ryt viską kaip masė, bet suprask kaip nori. Vienų geimų downgrades žiauresni nei kitų, bet vistiek jie jaučiasi, o pvz kodėl nebuvo tam video kokio AC Syndicate? Nes kokį rodė per pirmus reveal, maždaug toks ir išliko, bet kai ryškiai suprastėja tai pyk nepyk, bet false advertising. :D Man jau asmeniškai Ubisoft nebelabai domina, nes po AC3 jau nebelabai buvo noro žaist AC seriją, FC3 buvo labai smagus, bet FC4 po poros valandų nebesinorėjo žaist, tai į Primal pusę net nebežiūrėjau, nu tiesiog nemažai rehasho pas juos ir bando suliet visus open world žaidimus į vieną identišką schemą, tai taip, tenka tenkintis ką matau pas kokį draugą ekrane arba internete, ir ką tu man? :D  kur Beyond Good And Evil 2 pavyzdžiui? Per daug unikalus projektas? :)

Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man geriau grazus treileriai kuriuos ziuri realiai mastydamas kad na visko negausi. nes beveik niekad ir negauni. 


dead rising 4 butu idomu jei parodytu

 

XSDvWIe-728x409.jpg

 

v1xKoNE.jpg


ligf0Nz.jpg


1465283943-e3-2016-press-conferences-tim

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@scalman nelabai supratau, yra june 10 ir june 11 apačioj, bet lentelėj net nėra nieko su jom susijusio, tai bus ar nebus kažkas? :D Ar čia trolina su tom datom?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau cia yra lenteles dalis tik , na kitu laiko juostu dalis eina zemyn ir ten yra ir tos kitos dienos bet jos tik square enix tam deus ex konfui. 


kiti konfai jau tik nuo 12d. eina kiek zinau.


1465313136-injustice-2-leak.jpg


rytoj ziurim 18:30 jei neklystu Deus Ex ir po to 7 val . Watch dogs 2 pristatyma.


https://www.twitch.tv/deusex

 

http://watchdogs.ubisoft.com/watchdogs/en-gb/reveal/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai realiai june 12 prasideda visas show :)


reiks kazkaip derint su euro 2016

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl downgrade'ų tai spėju paprasčiausiai yra taip kad pakuria žaidimą taip kaip maždaug nori jog jis vizualiai atrodytų su dideliu poligonų skaičiumi nes taip ženkliai lengviau, bet jis sukasi tik ant super High-End sistemos padoriai, ant silpnesnių sistemų nesisuka visiškai. Norint jog būtų galima žaisti ir ant silpnesnių PC, neužtenka vien tik aklai mažinti poligonų skaičių, mažinti reikia su protu, po to kad baisiai kampuotai neatrodytų tas "low poly" pasaulis reikia pagal turimą high/low poly modelį "iškepti" textūras (texture bake). Iškepus textūras, kampuoti modeliai atrodo kaip high poly modeliai. Todėl dažniausiai iš labai ankstyvo pristatymo tikėtis tokios grafikos kokią parod neverta.

 

Pažiurėkit patys ties 1:21 kaip atrodo low poly modelis su iškeptom textūrom ir kaip atrodo be textūrų ties 1:34 

 

O čia high poly modelis nuo 0:10, kaip manot jei viskas Dota 2 būtų su tokiais high poly modeliais, kaip suktus žaidimas ? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

konkreciai tie keli downgreidai labiau buvo su apsvietimu ten pas abu zaidimus.  parodyt treileri gerai tai ka gali duot zaidejui. o po to paaiskini kodel negali to duot :trl:  . tiesiog nes multiplatformos tai ne tas pats kas vienai platformai kurt. reikia kad visi liktu laimingi ir pasileistu. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

konkreciai tie keli downgreidai labiau buvo su apsvietimu ten pas abu zaidimus.  parodyt treileri gerai tai ka gali duot zaidejui. o po to paaiskini kodel negali to duot :trl:  . tiesiog nes multiplatformos tai ne tas pats kas vienai platformai kurt. reikia kad visi liktu laimingi ir pasileistu. 

Tai jo jo, aš būtent tą ir pastebėjau žėdamas tuos before/after. RYŠKIAI immersion'as geimo pasikeičia kai šėšėlius, apšvietimą, kamerą (nes dažniausiai scripted ji būna ir kitaip elgiasi nei realiai žaidžiant) daug didesnį įspūdį sukelia, būtent labiausiai atmosferiški arba vizualiai nuostabūs žaidimai ir atidirbę šėšėlius, blur'ą, apšvietimą ir t.t - uncharted 4, metro, witcher3 ir pan. Esu bandęs seniai kažkada žaist Metro 2033 ant low-med nustatymų ir tikrai nebuvo tokio kaifo, kaip žaist jį ant high nustatymų, kai žaidi sklandžiai, apšvietimas ir šėšėliai atrodo afigienai, motion blur'as irgi efektą labai stiprų pridėjo. Tai va, atrodo tie minimalūs pakeitimai gal ir nelabai ryškūs, bet iš tiesų tai net ir mažos detalės labai gali pakeist žaidimą. PT įsivaizduok be šėšėlių ir be tokio afigieno apšvetimo koks buvo toj demo, taigi neįmanoma. :D

Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kam rodyt su tais high poly jeigu vistiek zaidejai ju negaus

Jie parodo vizija, jeigu mato susidomėjimą pradeda kurti žaidimą. High poly modelį sukurti lengviau ir realiai neįsivaizduoju kaip be high poly modelio galėtum sukurti kokio ginklo 3D textūras žiūrėdamas vien į kiaušinio formą (low poly modelį).

PC yra įvairiausių: konsolių galingumo, dar silpnesnių, vidutinių ir galingų. Ir įsivaizduok kiekvienai kategorijai po skirtingą versiją žaidimo išleisti, nebūtų logiška ar ne? Optimizacijos kiekvienai skirtingai and shit... darbo 5x daugiau būtų...

 

konkreciai tie keli downgreidai labiau buvo su apsvietimu ten pas abu zaidimus.  parodyt treileri gerai tai ka gali duot zaidejui. o po to paaiskini kodel negali to duot :trl:  . tiesiog nes multiplatformos tai ne tas pats kas vienai platformai kurt. reikia kad visi liktu laimingi ir pasileistu. 

Būtent didžiausia problema naudojant textūrų kepimą ir yra apšvietimas, jį sunku išgauti tokį gražų kokį nori. Spėju tame ir problema buvo. Tiesa va Doom atsisakė textūrų kepimo būtent dėl apšvietimo :) bet ten open gl pagrindu ir gan modernus variklis id tech 6 ar koks tai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam kiekvienai atskirai leist? pc turi nustatymus, cia labiau nenorejimas labiau padirbet prie pacio zaidimo nei, kazkokie tai gelezies apribojimai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam kiekvienai atskirai leist? pc turi nustatymus, cia labiau nenorejimas labiau padirbet prie pacio zaidimo nei, kazkokie tai gelezies apribojimai

Žiūriu visiškai nesupranti kas yra sakoma.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai, kad viska supratau, zinau kaip yra kuriami modeliai, kokia jie gali vizija rodyt jeigu jos negales ispildyt? pats pasakei, kad daugiau darbo ir jeigu jie darytu kaip tau atrodo ar gautume tai ka rodo per e3?

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.