Magnitas

Batman Return to Arkham

Rekomenduojami pranešimai

a7b698211bf8.jpg

 

Kūrėjas: Rocksteady Studios
Leidėjas: Warner Bros. Interactive Entertainment
Žaidimo variklis:
Žanras: Action / Adventure
Režimai:
Išleidimo data: 2016 06 10
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Puslapis:

 

Since before Batman: Arkham Knight came out last year, the release of the last-gen Arkham games on PS4 and Xbox One has been one of the industry’s worse kept secrets. Now, an Italian magazine has leaked the box art

 

The image confirms both the European art and the rumors that the collection, officially titled Batman: Return to Arkham, includes the first two Rocksteady-developed games, Arkham Asylum and Arkham City.

 

batman_return_arkham_leak.jpg

 

Viesa, bet dar ne oficialu. Jeigu data nemeluoja, uz menesio sulauksime Batman dalies i kuria ieis dvi pirmos Batman dalis  Aisku jos bus naujoms konsolems skirtos. Su visais DLC. Apie PC versija kol kas jokiu ziniu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau darė tokį dalyką, geriau būtų sudėję visą trilogiją iš old gen, o geriausia visas dalis, o dabar kažkaip nežinau. Nelabai verta.

Redagavo Batista

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau darė tokį dalyką, geriau būtų sudėję visą trilogiją iš old gen, o geriausia visas dalis, o dabar kažkaip nežinau. Nelabai verta.

Tai kad dar metai kaip išėjęs tik trečias, o tas Origins buvo gan nykus ir realiai ne Rocksteady kurtas, kokybe nė iš toli neprilygsta anom trim dalim tai... :) Na bet bent šiti du bus su visais dlc ir 60fps turbūt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu, kad kai kuria panasu dalyka galetu itraukti 3 dalis ir sumesti visus DLC. Biski abidna tik tiem zmonem, kurie pirko ir zaidimus ir DLC atskirai. Tiesa sakant nezinau ar DLC reikia pirkti ar duoda turint zaidima.. Anyway.. Manau tokie dalykai labiau tinka tiems, kurie turi ir nauja konsole ir nezaide zaidimo. Man ar PS3 vaizdas ar PS4 vaizdas kazkaip.. Nesu as jau tas, kuris losia po du kartus. Na, retas atvejis.. Bet pagrazejusi grafika ne faktorius.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo manau jeigu nežaidęs esi pirmų dviejų dalių, tai why not. Bet šiuo metu manau, kad daug tokių nėra, tai būtų geriau atsižvelgę į žmones, kuriem patiko visa serija. O dėl origins, kad ir prasčiausiai vertinama, tai vis vien serijos dalis, kaip sako iš dainos neišmesi žodžių, juo labiau nebuvo jis blogas. Aš asmeniškai jei būtų viskas sumesta į vieną diską, bučiau su laiku ir kainos kritimu pasiėmęs manau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo manau jeigu nežaidęs esi pirmų dviejų dalių, tai why not. Bet šiuo metu manau, kad daug tokių nėra, tai būtų geriau atsižvelgę į žmones, kuriem patiko visa serija. O dėl origins, kad ir prasčiausiai vertinama, tai vis vien serijos dalis, kaip sako iš dainos neišmesi žodžių, juo labiau nebuvo jis blogas. Aš asmeniškai jei būtų viskas sumesta į vieną diską, bučiau su laiku ir kainos kritimu pasiėmęs manau.

 

Patikėk, nežaidusių batmano žaidimų tikrai yra, lygiai taip pat kaip ir nemačiusių Nolan'o Batman trilogijos, dėl visokiausių tiek rimtų tiek idiotiškų priežasčių.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikėk, nežaidusių batmano žaidimų tikrai yra, lygiai taip pat kaip ir nemačiusių Nolan'o Batman trilogijos, dėl visokiausių tiek rimtų tiek idiotiškų priežasčių.

xaxa :D tikrai, kad ivairiu situaciju buna. Jeigu kalbeti apie filmus tai taip. Bet apie zaidimus negaliu to paties pasakyti. Kazkaip.. Nezinau.. Man asmeniskai ateina kazkoks ar tai momentas ar noras zaisti zaidimus. Pvz., dabar bumas del Uncharted, bet mas asmeniskai kazkaip pavydas negrabalioja del to. Zinau, kad po kazkurio laiko suzaisiu. Zaidimuose galiojimo datos nera. Tas pats ir su Batmano dalimis. Kazkaip dar nera noro pirmu daliu isbandyti nors ir yra tos dalis pas mane.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man žaidimai žiauriai patinka, kovos sitema kad ir tokia pati išliko bet vis dar smagu muštis, buvau gal dvi dalis perėjęs, o filmų nematęs nei vieno. :D Net su draugu kalbėdavau, ir sakau ale aš batman žaidimų "fanas" o filmų nemtęs, po kiek laiko visą trilogiją peržiūrėjau savaitės bėgį... :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš filmų, tai labiausiai kur džokeris buvo, bet taip tai visi filmai patiko. Žaidimai man visi geri. Remake batmano tikrai neičiau, nes platinų sunkumas, gana neblogas, o prisiminus tuos combat chalange dar ir dabar be keiksmažodžių neapsieinama... :D

Redagavo Agnusas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš filmų, tai labiausiai kur džokeris buvo, bet taip tai visi filmai patiko. Žaidimai man visi geri. Remake batmano tikrai neičiau, nes platinų sunkumas, gana neblogas, o prisiminus tuos combat chalange dar ir dabar be keiksmažodžių neapsieinama... :D

Asylum tikrai nėra sunki platina, aišku teko gidus žiūrėt, ir baisiai užsiknisau su paskutiniais porą combat challenge, bet realiai gan smagiai ir kiek aš ten užtrukau, 30-40 valandų gal, bet buvo gan malonu, o ne kažkoks baisus grind'as, kaip būna kituose žaidimuose kur reikia platiną norint surinkt arba kelis šimtus valandų žaist arba grynai kažką monotoniško daryt, čia tiesiog pereit geimą du kartus mėgaujantis ir challenges, nežinau kaip antra dalis. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip grindo nėra, bet pamenu iš pirmos dalies, kažkuriam chalange buvo kad turi spėti iškapoti visus, surinkti tam tikrą kiekį taškų nes kitaip elektrą paleidžia grindimis, tai ten keikiau susiriesdamas, nes keletą kartų buvo kad liko vienas, jau taškų turiu pakankami, nespėju užmušti ir elektrą paleidžia... Antra dalis taip pat ten viskas, bet lyg chalange lengviau buvo, arba gal kad jau kovos sistemą atkalęs buvau. Origins  su MP žiauriai durna, nes online beveik negyvas, reikia lvl užkelti, ir dar pora toki trop durnų kad šakės... jeigu grindinom 8 žmonės, nes kitaip neina, reikėjo užmušti skirtingus priešus skirtingais būdais, kas normaliai žaidžiant neįmanoma :) Nes MP veikia taip, 4vs4 ir būna atskirai Batman su Robin, tai kad gauti trofą, būni batmanu ir turi visus tuos kitus 8 žmones užmušti skirtingais būdais... :D

Redagavo Agnusas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip grindo nėra, bet pamenu iš pirmos dalies, kažkuriam chalange buvo kad turi spėti iškapoti visus, surinkti tam tikrą kiekį taškų nes kitaip elektrą paleidžia grindimis, tai ten keikiau susiriesdamas, nes keletą kartų buvo kad liko vienas, jau taškų turiu pakankami, nespėju užmušti ir elektrą paleidžia... Antra dalis taip pat ten viskas, bet lyg chalange lengviau buvo, arba gal kad jau kovos sistemą atkalęs buvau. Origins  su MP žiauriai durna, nes online beveik negyvas, reikia lvl užkelti, ir dar pora toki trop durnų kad šakės... jeigu grindinom 8 žmonės, nes kitaip neina, reikėjo užmušti skirtingus priešus skirtingais būdais, kas normaliai žaidžiant neįmanoma :) Nes MP veikia taip, 4vs4 ir būna atskirai Batman su Robin, tai kad gauti trofą, būni batmanu ir turi visus tuos kitus 8 žmones užmušti skirtingais būdais... :D

Su ta elektra ir buvo daugiausiai vargo, bet per porą dienų paimiau. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos