Impaler

Jubiliejinis PlayManija.lt konkursas!

Rekomenduojami pranešimai

Geriausias buvo kai su draugu žaidėm dbz ir pralaimėjas tournamentą taip iniršau kad kaliau pulta į televizoriaus ekraną. iš pulto nieko neliko kaip ir iš  crt telefizoriaus ekrano kurį suskaldžia :DDD Seni geri laikai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriausiai atsimenu didžiausius rage-quit'us tai per ps3 Spartacus Legends ir Tekken Revolution (berods taip vadinas, kuris free ir tik online). Pamačiau, kad žaidimai free, atrodo įdomus (apie spartacus, kad tekken įdomus, žinojau) ir nesunkūs trofėjai. Jo jo, nesunkūs. Abu geimai turi cheap taktikų, kurias sunku įveikt. Labai dažnas oponentas naudojo tas taktikas, o aš, sąžiningas ir taikus žaidėjas, jų nenaudojęs bandžiau laimėt. Nervai neatlaikė tų taktikėlių ir pultelis smarkiai kentėjo nuo mano kumščio... Dar ir dabar ne visi trofėjai surinkti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriausiai atsimenu didžiausius rage-quit'us tai per ps3 Spartacus Legends ir Tekken Revolution (berods taip vadinas, kuris free ir tik online). Pamačiau, kad žaidimai free, atrodo įdomus (apie spartacus, kad tekken įdomus, žinojau) ir nesunkūs trofėjai. Jo jo, nesunkūs. Abu geimai turi cheap taktikų, kurias sunku įveikt. Labai dažnas oponentas naudojo tas taktikas, o aš, sąžiningas ir taikus žaidėjas, jų nenaudojęs bandžiau laimėt. Nervai neatlaikė tų taktikėlių ir pultelis smarkiai kentėjo nuo mano kumščio... Dar ir dabar ne visi trofėjai surinkti.

O kas blogiausia yra, kad Spartacus jei neklystu servus gruodžio mėnesį išjungė.. http://forums.ubi.com/showthread.php/1358656-Spartacus-Legends-Closing-Statement

Redagavo Droveris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Battle City. Šitas žaidimas dar iki dabar nervus tampo (kartais su drauge įsijungiam)... Niekaip negalime pereiti viso. Jau atrodo turi daug gyvybių, būni užsiturbinęs ir taktikas geras pasirenki, bet bam per vieną kokį suknistą levelį viską prarandi. Praeita vasara net pultelį sulaužiau (nebuvo kažkoks ypatingas, kinietiškas). 

 

O šiaip dažnai rage-quitinu telefono žaidimus. Jau atrodo randi tą tokį žaidimą, kuriame atrodo tu esi kietas ir net nepirkęs deimantų (micro-transactions), bet pyst viena diena prisijungi ir vis pralaimi. Tada supranti, kad nėra tokių žaidimų telefonui, kuriame nebūtų P2W, bet vistiek ieškau tokio..,

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš gal kiek ne ta linkme kaip visi rage-quitinau. Bet... uhhh... Kažkada, pamenu kai dar buvau darželyje turėjau zilitoną (tą kur geltonos kasetės kišasi).. Buvau dievas kieme, visi eidavo pas mane grajint tankiukų, vėžliukų ninzių ar pašaudyt ten tų praskrendančių paukščiu su šautuvu, kur jei nepataikai išlenda šuo ir juokiasi (nepamenu pavadinimo)... Anyway... iš grupės darželyje susišaudžiau sau žaidimo kasetę (už daaaug daaaug mašinyčių modeliukų), tik ji buvo juoda, ne kaip mano geltona.. Dar nežinojau kad yra SEGA apskritai... Tai va... parsinešiau namo, žiauriai nekantraudamas išbandyt žaidimus... ir ką tu galvoji - nelenda kasetė į mano zilitoną. Ko tik aš neprisigalvojau tada pabandyt... Grūdau per prievartą, kažkas trekštelėjo tai nustojau.. Paprašiau vyresnio draugo, kad su siaurapjūkliu apipjaustytų juodos kasetės rėmelius, gal tada įkisčiau... Nope... Kol bandžiau apipjaustytą kišt į zilitoną, per smarkiai paspaudęs sulaužiau išvis korpusą kompiuterio per puse.. Dužo visas gyvenimas akimirksiu. Nebežinojau kur dėtis... vis bandžiau suspaust kaip nors tą plastmasę kompiuterio, kad vėl veiktų (nes tais laikais galvojau, kad jei išorė sujungta - no problem inside. Bet nepaėjo ir tiesiog metęs nafik tą SEGA kasetę sukroviau supykęs visą mantą į maišą, nunešiau į balkoną ir nuėjau bliaut į savo kambarį :(


Ehhhhh... memories...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl žaidimų mažai nervuojuos, nebent pvz kaip su draugu koki UFC, FIFA arba ypač NBA, vo tada tai net keikiuos ir šokinėju :D. Bet toks įsimintiniausias galbūt yra, kaip  prieš pirmą  klasę gavau PS2 (kažkaip daug nenaudojau, nes nebuvo kada žaist, teko kraustytis ir pnš), ir po pusmečio kaip jau ėjau pirmą klasę  tėvukas nupirko ,,Brothers in Arms'' Road to hill'',(manau ji nupirko, nes jam patinka kariniai žaidimai , nes pamenu mama pamatė kelias scenas iš žaidimo kur žmonės nušauti, gavom bart abudu neblogai :D). Gaudamas konsolę, visiškai apie ją nenusimaniau, bet pats išmokau naudotis. tėvukas pirko berods topocentre ir kaip pirko, tai pardavėjas sakė jog daugiau nieko nereikia ( į komplektacija įėjo - Pultelis,pati konsolė, laidai, viskas išskyrus memory card'a). Kiek pamenu, savaitgali norėjom išmėginti šį žaidimą, aš perėjau gal ~20% žaidimo gal, žiauriai kablį pagavau , atėjo tėvukas, paprašė duoti jam pamėginti, apmokiau jį kaip žaist :D, mama nuvarė mane jau į lovą, nes buvo tikrai vėlu, o tėvuką palikau prie PS2 . Ryte kaip supratau, jis neblogai pagrajino :D, nes buvo jau virš 50% praeita . Po pusryčiu prisėdau prie Ps2, žiauriai patiko tas žaidimas, žaidėm kiekvienas po misija. Damušėm iki 70%, ir nusprendėm jog reikia stabdyti arklius, per daug jau įsijautėm . Išjungiau konsolę, kitą dieną po pamoką, grįžtu galvoju įsijungsiu konsolę ir pažaisiu porą misijų, ir p*** žiūriu nėra seivo .. Nesupratau kas nutiko ar sugedo :D, įsijungiu žaidimą ir viskas nuo 0 . Žiauriai tada piktas buvau , bet tada supratau jog nėra memory card'o, dėl to man niekas nieko neišsaugo.. :D. Playman'ai nesmerkit manęs :D, pirma rimta konsolė mano buvo :D .

:chan:   :poker:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labiausiai esu susinervinęs lošdamas NFS: Most Wanted (2005) ir vykdant Bounty, jog galėtum bosą pradėt dorot ir kai jau visą bounty surenki ir ant galo beveik užaugo visa pabėgimo juostelė ir tave pamato ir ant galo sugauna :D nekarta taip buvo, kad iš nervų ne tik išėjau iš žaidimo bet ištryniau ir žaidimą ir patį save :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per daug nesinervuoju per žaidimus (ypač singleplayer), bet vieną kartą tikrai teko padaryti gerą pertraukėlę, kad nusiraminti. Perėjęs Tekken 6 story, užsimaniau gauti iš jos platinum'ą. Viskas daugiau mažiau čiki piki buvo iki tol, kol nepriėjau trofėjaus kur reikia survival mode'e laimėti 10 fight'ų iš eilės. Neatrodė per daug sunki užduotis, bet kaip aš klydau. Kokius tik veikėjus aš nebandžiau ir geriausias rezultatas budavo 7-8 win'ai. Iš nežinia kelinto karto pavyko perkopti 9 win'ų ribą ir atrodo jau kvepią ir 10-asis, tačiau.. Po dar kelių tokių visiškai artimų tikslo pasiekimų, pratrūkau ir sviedžiau dualshock'ą į sofą (gerai, kad bent susimąsčiau į ją šveisti). :D

Well, po nusiraminimo užduotį pavyko įvykdyti ganėtinai greitai..  :mellow: 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaisdamas zaidimus as kad ir kaip besinervinciau nera buve tokio atvejo kad lauzyciau technika, nei joystikus, nei telika ar monitoriu. Bet, si savaitgali paimsiu daknisusi nintendo ds. kuris labai uzkniso todel kad nenori veikti taip kaip priklauso (nors keli plm nariai man padejo susirinkti reikiamas jam dalis, kai ka pirkau, kai ka nasarom..) ir suvarpysiu su orinuku, panaudosiu kaip taikini, nes jis beviltiskas, neberemontuosiu, o foto po to imesiu i galerija.. :D

Redagavo busted

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Seniau tokie dalykai atsitikdavo su platformeriais, kur turi dazniausiai 3 gyvybes ir kazkur neuzsoki, ar tave kazkas nusauna ir visa lygi tenka pradet is naujo. Bet tai dazniausiai priklausydavo tik nuo sekmes, o ne nuo tavo meistriskumo. Is paskutiniu tai MGS 5 nervindavo, vykdai kokia stealth misija, ir paciam gale padarei klaidele, priesas tave pamato, isgirsta, ar nueina ne ten, va tada tai nrvai, riksmai ir keiksmai. Atrodo nieko tokio, nezuvai juk, bet S ranko jau nematyt, teks is naujo pradet.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai mano rage quit'as nufilmuotas. (Atsukau jo partą.) 

[media]

[/media] Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

maxresdefault.jpg

Iki šios dienos neperėjau GTA San Andreas vien dėl šito šūdo. Atsimenu sėdėjau gal dvi valandas. Nervai nelaikė, tad pradėjau daužyt klaviatūrą su pele ir rėkt. Niekas nenukentėjo.

 

Dar prieš metus lošdamas Pokemon emerald nužudžiau legendary pokemon (Rayquaza). Žiauriai supykau ir paleidau ragelį (lošiau per GBA emuliatorių) į sofą.

 

Na ir paskutinis buvo, kai lošiau DBZ burst limit. Lošiau ten kur reikia įveikti 100 cpu žaidėjų (duoda achievementą vertą 50G). Lošiau 2 valandas ir 87 oponentas mane įveikė. Po to gal pusę metų DBZ nelošiau.

Redagavo mantukis5000

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamenu vienintelį ... Studentavimo laikais lošiau LOL. Kaip visada komandoje vienas AFK, 2 noobai, AŠ tanku pamenu buvau, ADC tik geras buvo. Buvo 2 vs 5 . . . Galų gale nieks nokomunikavo, trolino  . . . atėjo toks momentas, klaviatūra skrido į siena, klavišai pabiro po kambarį, sienoje  liko duobė, pelė išsitaškė į žemę ant dalių . . . laidai išsitaškė,  po kiek laiko sau sakau "  ne tu  durnas '' ;D. . . nuo tada kažkaip tokių dalykų nebebūna . . .

( LOL'o  "slengą" prisiminiau )

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsimintiniausi atvejai:

1) Buvo seni geri laikai. Visi seniau žaidė Yu-Gi-Oh , net per TV rodė anime su anglišku vertimu. Aš net iki šių dienų myliu kortų žaidimus (nors ir dažnai pralošiu) , net pradėjau žaist Hearthstone ir Magic The Gathering.

Žaidžiau Yu-Gi-Oh per PC su draugu (online). Susimečiau geriausią kokią tik mokėjau kortų kaladę , monstrus ir spell kortas dėjau kokias tik žinojau ir galėjau , o jis - tik paprasčiausius spells , 8 traps ir kokius 4 monstrus ir viskas. Maniau , kad pagaliau laimėsiu. Ėjom žaist. Draugas gavo dėt kortas pirmas. Maniau nieko tokio, atsigriebsiu , galėsiu laimėt laisvai. Jis dėjo 2 Pot of Greed vieną po kito (1 tokia korta leidžia traukt 2 kortas iš kaladės). Aš spėjau tik išmest 1 trap card , o jis surinkęs padėjo visą Exodią. Galvojau nieko blogo nebus , jis negali dabar pult , nes aktyvavau trap card. Klydau , oi kaip klydau. Klydau taip kaip netyčia mesdamas akmenį kitam vaikui į makaulę pirmoje klasėje ir nedarydamas namų darbų 8 klasėje (rimtai , tada metų gale gavom patikrą ir aš vos išlaikiau 2 balų skirtumu). Iškviečiau monstrą , o jis dėjo 2 spells , kurie sustiprino Exodią ir po to dėjo lemiamą smūgį. Aš pralošiau ir supykau. Tada sustūmiau ragą ant draugo ir vėliau apsižliumbiau. Nuo to laiko su juo nebebendrauju.

 

2)Trumpai drūtai - NFS Most Wanted Bounty rinkimas. Mašina važiuoja klišai ir slysta ir tau ji yra vienintelė likusi , nes tu neturi pinigų , normalūs upgrades tik įveikus 2 bosus. 2h renki bounty ir tu esi supakuojamas , o tu dar nepadarei save. Mašina su 3 X ir beveik impounded. Įspūdis nerealus. Čiut kompo neišmečiau per langą ir nesudaužiau sienos su galva. Dar gerai , kad tada klaviatūra buvo tėvo sena Logitech gamybos su didelėm sunkiom knopkėm ir metalu , kitaip būtų buvę dar blogiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos