Džekeris

Forza Motorsport 6: Apex Windows 10

Rekomenduojami pranešimai

Nu ka, pagalaviau susitvarkiau reikalus su pulteliu, ir nusprendziau ismeginti forza, tai kaip gt asas, iskart nuvariau y setingus, dviratara, pasidariau ubeatable, assistus visus isjungiau , palikau tik ABS, ir breaking line, nu ir supratau ant kiek gt yra toks svlenus ir na nezinau gal atsilikes tame reikale su dirbtiniais zaidejais, tai pavyko pirmam atvaziuoti tik nusistacius driveavatara ant above avarage 15proc, bonuso kur duoda. O siaip visai smagiai, aisku reikia priprasti, viskas siek tiek kitaip, ir plius pirmas racingas ant pc, po nfs underground laiku. Bet kas svarbiausia tai yra toks ydomumas losti, toks lyg ir tikslas yra varzytis, o kas bus toliau? o ne kaip kituose racinguose, vaziuoji kad tik vaziuoti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu , tik as tai iki siol nesuprantu kaip tie draivatarai ta sudetinguma supranta ir kaip ten jie isvis gyvena. nes kaip sake devai, kai tu nelosi zaidimo, tavo draivataras dalyvauja kitose lenktynese. na pvz kas nors kitas losia ir mato kad man draivataras ten lekia kazkurioj vietoj. as tai va to vistiek nesuprantu. ar tas draivataras naudoja mano vaziavimo linija ir laika ar kaip ten jis isvis veikia. tai po kiek laiko kai jis ten n skaiciu lenktyniu pravarys jau bus kietas ar kaip ten yra nzn. esme kad ten nelabai AI isvis yra. ten draivatarai kitu zmoniu vaziuoja.  :poker:

bet jie veikia is offline jei losi , tai is kur tada tie draivatarai buna idomu?

bet masinu valdymas man patiko tikrai nelengva. specialiai pasileidau po to GT6 ir pameginau su panasiom masinom ten su BMW M4 pralekt labai svelniai taip jokios agresijos is masinos nesijaucia. o forzoj tai meta sikna kai reikalas ir dar po to pagauk tu ja. tai manyciau prie fizikos gerai padirbo. nzn ar cia nera toks pagrazintas real life vairavimas, ar kaip ten yra bet man patinka tai kaip losiasi mano forza.  draivatarai ant average pats tas. nes kitu atveju kadangi ju 15 varo tai pirmas visada pabega i prieki o tie kurie pries tave buna tai pastoviai gadina tau nervus ir gyvenima. ir kai jau pro juos prasiverzi , nebuna sansu pasivyt pirmo. 

bet ant average pats tas. dar idomu su noobais pavaziuot , buna linksma, daugiau klaidu daro ir pan. man tai nepatinka vazinejantys robotai kurie nedaro klaidu ar nesidauzo i kitas masinas, nes real life visi daro klaidu.

gaila jau pereita viskas ir liko tik laukt kada nauju online eventu atsiras.

 

artrodo po updeito kazkaip pasikeitei damage sistema. kazkaip jau netaip greit suvarai masina dabar jei nestipriai stukteli i kazka tai neraso kaip stabdziai ir amortikai parejo ir jau gali restartint. dabar kazkaip normaliau. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kitas dalykas, del ko lenktyniaujam ,tai kaip suprantu ne del pirmos vietos, o del tasku, nes pvz, pasidares buvau 40proc, berods tuos drivatarus, ir atvaziavau trecias, tai gavau ten virs 700k tu tasku, paskui pasidariau tuos drivatarus ant 15 prc, atvaziavau pirmas, ir gavau tik ~600k, bet abiem atvejais dave po 3 medalius. tai kaip vaziuoti dar nepagaunu, nes ta psichilogija, atvaziuoti ne pirmam, vistiek veikia :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as visur pirmas buvau . nors ir to nebutina. man jau geriau draivatarus silpnint bet but pirmam. aisku taskai pralos kazkiek. bet jei del to tu ivykdysi bonus uzduoti tai tu gausi daugiau plius tasku nei pralosi su sudetingumu ju. tai verta. as pvz jei daug laimiu padares juos silpnesnius tai dar kat varau ir keliu ju sudetinguma, ziuriu ant kiek galiu atsilaikyt. nors velgi robotai vaziuojantys man nepatinka. ir jau tos lenktynes kur reikia su tais racing modeliais man jau kancia. na ten jau man jokio malonumo tik iskenciu tiek kad gaut medalius . man ten per dideli greiciai , per daug posukiu ir per daug draivatarai lekia kaip be galvos. Rio su Mclaren P1 , na kaip ten galima isvis vaziuot...  :spit:

man formuliu greicia jau neidomu. ten jau tik techniskas vaziavimas. siaip draivatarai netgi noobai tave pasivys jei leciau vaziuosiu. na jie del to nevaziuoja leciau , tiesiog neturi tiek patirties matyt. velniai zino kaip ten ju ta sudetinguma nustato . bet panasumu su sena forza 4 vistik yra. patys silpniausi vairuotojai tave praleis i prieki islekdami per koki nors posuki is lempos, ten buvo taip , taip ir cia buna. vaziuoji antras jau nori lenkt, tas jau varo is trasos ne is sio ne is to ..tipo nervai neatlaike zmogui  :yao:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip pasikeisti profile name? nes net nesuprantu is kur kazkoks atsirades, novicewhisperer68 b* ? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu jei mano draivataras dalyvauja lenktynese kai as nelosiu, tai ar kas nors yra sutikes mano bica trasoj gal ? butu cool toks prikolas.


O kaip pasikeisti profile name? nes net nesuprantu is kur kazkoks atsirades, novicewhisperer68 b* ? 

o cia kurioj vietoj ji rodo . tipo cia tavo vardas toks. na mano vardas tai pagal accounta.


profile name nemanau kad pakeisi. ten rodo account varda kiek suprantu. 

o va draivataro stats lentele gana idomi. ten rodo tipo kur jis dalyvavo , kaip vaziavo ir pan . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Emm, pasikeiciau, per xboxlive, nustatymus. Jo dvirataro lenteleje statistika pateikta, tai jauciu gal paskui pagal sita dalyka simuliuoja tavo vaziavima


Na daejau iki rio trasos, tai ten kazkoks kostmosas, masinos valdyt neymanoma, belekur vaziuoja, trasa nelygi, bandziau vaziuokle kazkiek reguliuoti, nelabai gelbejo, taip ir neisvaziavau..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kaip ir imanoma. bet reikia priprast ir tikrai nedugnais ten vaziuot reikia. butent toj trasoj viska lemia akseleratoriaus valdymas. arba isijungi sistemas ir jos tau pades tenai .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, pilnu gazu vaziuoti negalima, ypac tose vietose kur dideli nelygumai, bet vistiek nesiseka, ypac didziulis balaganas gaunasi ant pirmo staigaus posukio, arba pats susimalu ir sudauzau masina, arba y mane visi yvaziuoja, ir tampa nebeymanoma vaziuoti :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo ten reikia rast kompu spragas arba nelyst visai laukt kitu posukiu, jie veliau issiskirsto labiau , atsiranda daugiau vietos, aisku kuo ilgiau lauki tuo bus sunkiau pavyt pirma lekianti. Bet daug kartu bandai ir iseina. Nereikia noret iskart . As jau ta trasa beveik mintinai zinau ten tiek kartu vaziavau jau :) mane dar labiau nervuoja lenktynes su tuo atviru aparatu Atom. Ten kompai isvis uzknisa. Dauzytis isvis negali ir trasa parinkta labai pagerinta. Ten isvis tik 1 medali gavau it nera noro megint daugiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet jauciu full game nebus toks pats medaliu rinkimas, nes primena siek tiek koki arcadini zaidimuka :) ir galetu leisti tiutinguoti masina, bent pasirinkti padangas, kad turetum nors koki pranasuma pries oponentus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na cia masinu padangos tikrai ne city kokios. Ne viena masina per daug neslidinejo man. Manau cia jau sportines padangos uzdetos . Na siaip paprastu miesto masineliu ir nera ten. Man del to netruko jokio tiuningo. As kai nemegejas, bet aisku sekanti jau forza iseis ir ant pc , tik pirma bus horizon o po to jau forza 7. Kas metai pasikeisdami zaidimai dabar eis. Jei dar kokio 3 nesugalvos serijos spinoffo , kokio forza rally pvz :)

Geriausia naujiena butu kad po geru atsiliepimu jie isleistu visa forza 6 ir pc. Bet tai mazai tiketina nes jie sita apex dar zada plesti , arba isplestu apex iki pilno zaidimo su trasu masinu ir eventu pakais kokiais.

Pilna forza tai pinigus dar papildomai uzdirbi , bet bonusus irgi pan gauni ir atrakini irgi kazka kuo toliau praeini, tai realiai panasu yra tik be pinigu. Kadangi tiek nedaug masinu ir trasu tai sitam apex pinigu tikrai cia nereikia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai patinka kaip forza duoda ta jausma rovimo i prieki kai uzmini tapke. Kiti racingai na kad ir kokia galinga masina, nors realiai uztektu ir 300 hp kad nestusi kai raketa , bet dazniausia zaidimuose masinos ir su 500 plius hp , na buna tokios mirties zonos kai tu mini tapke o ji taip poleto akseleruojasi, tai forza tiesiog rauna , kiek mini tiek rauna ir rauna ziauriai . :) ka turi tai agresyvuma zaidimas turi. Ir agresyvius draivatarus . Jau tie tai ten hiperaktyvus bicai tikrai. Fast and furious tokie nutruke nuo grandines :)

Bet pvz galvojau kad mersas naujas amg gts bus nesuvaldomas zveris kaip kad maciau kazkur testuose per tv o cia jis padorus visai, nera baisu ir posukiuose slysti kazkiek. Gal supercaram truksta kiem to riaumojimo variklio , tiem sportiniam miesto bolidam na dar padoriai garso o supercarai pagaileta jiem to ausis uzgulancio variklio garso

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau tie nevaldomi slydinejimai y belekur pradeda nervinti, uztenka tiesiai vaziuojant pakeisti trajektorija jau fsio, gali restarta daryti, cia jauciu kad kazkaip per ziauriai, ir labai nuo GT skiriasi sitas reikalas, aisku ten irgi taip buvo, ypac su galu varomu masinom, bet cia atrodo ant beleko, po trasa kaip po ledo arena ciuozineja

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos