ChallengeR

Nintendo Switch naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, manau būtu pats laikas sukurti atskirą temą, naujai nintendo konsolei n.x., jau perdaug gandų kad nepatikėti kad ji bus neužilgo pristatyta.. Pasak ign ir kitų šaltinių jau kūrėjams siunčiami developer kitai ir tariamasi dėl žaidimų. Taigi kas turite naujienų papildykite. 

 

Pora linkų naujausi gandai: linkas linkas2 

 

img01.jpg

 

nintendo-switch-image-3.jpg

 

nintendo-switch-image-4.png

 

nintendo-switch-image-5.png

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad kaip ir nieko stebuklingo. paprastas tabas su docku ir controleriu veikianciu per koki bluetooth ar kazka panasaus. :{

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad kaip ir nieko stebuklingo. paprastas tabas su docku ir controleriu veikianciu per koki bluetooth ar kazka panasaus. :{

It's not about the system it's all about the games, and it looks like that the SWITCH will have huge support from third party developers.

Beje, kas galit, tai pervadinkite temos pavadinimą į Nintendo Switch. :)

Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad kaip ir nieko stebuklingo. paprastas tabas su docku ir controleriu veikianciu per koki bluetooth ar kazka panasaus. :{

 

Naujais duomenimis switch išgydo vėžį, aids, ebola.... Žmogau apie kokius stebuklus tu kalbi? Pasakyk kurį konsolė buvo stebuklinga?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

_92002626_59f37.jpg

 

dev kitu specai :

 

https://twitter.com/NWPlayer123/stat...16886109655041

Four ARM Cortex-A57 cores, max 2GHz
NVidia second-generation Maxwell architecture
256 CUDA cores, max 1 GHz, 1024 FLOPS/cycle
4GB RAM (25.6 GB/s, VRAM shared)
32 GB storage (Max transfer 400 MB/s)
USB 2.0 & 3.0
1280 x 720 6.2" IPS LCD
1080p at 60 fps or 4k at 30 fps max video output
Capcitance method, 10-point multi-touch

 

 

4k video outputas . saunu . pakankamai ramo kaip tokiai ekrano rezai. 

 

 

_92002628_882fe04c-2b8b-4faf-b76e-59782b

 

 

_92002856_mediaitem92002852.jpg

 

LSP_Nintendo_Switch-xxlarge_trans++_TOLA

 

 


_92002851_5285c2.jpg


CI_NintendoSwitch_Mosaic_image912w.0.png


na kai atjungi pulteliu tai jie gana mazi. idomu ant kiek ten tai patogu 

 

NDM5NDE5NjI1NSMvVGFmVEkzcVpFTnBoUW1fMWY4


ZjdhNWMyNTY1NyMvQ0pOT2F0TnRJeTFXNURZemw0

 

bet siaip gera ideja nesiojamai namu konsolei. dabar kitas klausimas ir pagrindinis klausimas. Zaidimai. jeigu jie tik tie kas buvo iki siol ant WiiU ,tai bus sunku

normaliam namu konsoles jausmui bus ir normalus pultelis su xbox one isdestymu

 

NzYyZjJmYTI2YyMvNFBZSHU1ZThnazdmV2hXc3Rh

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtų puiku jei palaikytų iki tol išleistus Wii U pultelius, nes šiaip tas Switch pultelis atrodo kažkaip nepatogiai; per mažas toks. Tiesa, Skyrim ant Switch šiek tiek nustebino. Jei išleistu ant jo Fallout 4, tai būtų puiku - na pasvajoti galima.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtų puiku jei palaikytų iki tol išleistus Wii U pultelius, nes šiaip tas Switch pultelis atrodo kažkaip nepatogiai; per mažas toks. Tiesa, Skyrim ant Switch šiek tiek nustebino. Jei išleistu ant jo Fallout 4, tai būtų puiku - na pasvajoti galima.

yra keli pulteliai, vienas kaip gamecube/xbox 360/one mišinys.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra keli pulteliai, vienas kaip gamecube/xbox 360/one mišinys.

Matau, bet turiu omenyj tą Wii U pultelį-ekraną, žinoma, turint omenyj šito Switch konstrukciją, jis atrodo nereikalingas, bet visada įdomu paeksperimentuoti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujas Mario 

 

1476972689671.png


 

Skyrim

 

Nintendo-Switch-Skyrim-1176x600.jpg


splatoon

 

MIs20P5.png


IBGr4dx.png


geresne kokybe is arti 

 

img01.jpg


PlLkXtF.png


su pulteliu tai ten viskas labai gerai atrodo kaip x1 pultelis o tas tikrai labai patogus. 


SIto1Du.jpg

 

 

CvN3lxrUEAA1CFe.jpg

ociho1b.png


aBF2hax.png


tumblr_ofcp4n6LL81t0grs4o1_1280.jpg


laikyt rankose viena toki kazi ar labai noresis

 

1476973824342.png


bNwWAWR.jpg


lOvLO7.gif


idomu ar kazka palaikys is praeitu konsoliu zaidimu , 3DS , Wii U . vistiek visai nauji viduriai. idomu ar kazka is retro palaikys. o gal bus nesunkiai nulauziama. kokia kaina. Skyrim vien tikrai neuztenka


naujo mario istraukos

 

yO3rlz2.gif

 

Lwyvtrt.gif

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal apačioje bus koks slot'as kaip buvo GBA slot'as DS'e. Kaina įtariu bus kokie $299.
Kadangi galvoju apie 3DS pirkimą, dėl jo eskliuzyvų, tai jei n*, oi, t. y. Switch (sunku persijungti ant naujų bėgių :D) palaikys 3DS ir gal net DS žaidimus - viskas - SOLD!

Redagavo Haze

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal pateiktas specifikacijas, tai stipriai nuo dabartinių konkurentų atsiliekanti konsolė, tai turbūt su multiplatformomis bus tas pats kas su Wii U. Ubiosoft teigė, kad Skyrim turbūt nebus išleistas ir tai tebuvo koncepcinis video.

http://www.gamespot.com/articles/nintendo-stock-value-drops-65-percent-after-switch/1100-6444681/?ftag=GSS-05-10aaa0a

 

Taip norisis, stiprios Nintendo, bet kolkas man neramu... Na labai priklausys kokia bus konsolės kaina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal pateiktas specifikacijas, tai stipriai nuo dabartinių konkurentų atsiliekanti konsolė, tai turbūt su multiplatformomis bus tas pats kas su Wii U. Ubiosoft teigė, kad Skyrim turbūt nebus išleistas ir tai tebuvo koncepcinis video.

http://www.gamespot.com/articles/nintendo-stock-value-drops-65-percent-after-switch/1100-6444681/?ftag=GSS-05-10aaa0a

 

Taip norisis, stiprios Nintendo, bet kolkas man neramu... Na labai priklausys kokia bus konsolės kaina.

 

Man tai įdomu prie ubisoft ir skyrim, plius niekas nesakė, kad ten skyrim. Antra tai visu pirma yra handheld, o paskui namų konsolė, be to geriausia laukti naujienų iš pačių nintendo, nes jeigu ka prisimena visus gandus prieš parodymą, tai buvo daug prigalvota apie įrenginį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos