Rekomenduojami pranešimai

Zaidimas pasipilde dar 7 automobiliais:

 

1991 Mazda 787B
1962 Ferrari 250 GTO CN.3729 GT
Ford GT LM Spec II Test Car
2002 Daihatsu Copen Active Top
2015 Honda S660
1991 Honda Beat
2017 Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gaila kad trasom visai nesipildo


pasitaisom viena trasa pasipilde naujas 1.23

 

Seven spectacular new vehicles have been added to Brand Central this month, from the historic Mercedes F1 machine that won the championship with Lewis Hamilton behind the wheel, legendary Ferraris, and K-Cars which represent the unique side of Japanese car culture. Take a look at the complete line-up here:

  • Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+ 2017
  • Daihatsu Copen Active Top ’02
  • Honda Beat ’91
  • Honda S660 ’15
  • Ferrari 250 GTO CN.3729GT ’62
  • Ford GT LM Spec II Test Car
  • Mazda 787B ’91

New Track – Sainte-Croix Circuit (A / B / C)
Based on the scenic Lake of Sainte-Croix in the Provence region of France, this original 10km course (with three distinct layouts) features tricky radial corners, long straights, and requires high driving skill to achieve fast lap times. The track is truly designed to test drivers’ adaptability. Furthermore, all three track variants are also playable in reverse, making six unique races possible.
GT League
Adding to the GT League line-up, we’ve introduced three new events to test drivers of all skill levels, including:

  • Light Weight K Cup – Beginner League
  • Nostalgic Car Festival – Amateur League
  • Mercedes AMG Grand Prix – Professional League

 

  •  

jap versija gavo ir pirkimus 

 

Gran-Turismo-Sport-Microtransactions-Pla


kazkada GT sake kad jau tikrai nebus tokiu nesamoniu. Forza pasalino , GT kaip tik idejo ??  :chan:


nauja trasa tai labai grazi ...na ryte anksti ir vakare geriausia atrodo ir vaziavimas per ta tilta tikrai ispudi palieka. bet jausmas po forza 7 kad GTS valdosu daug lengviau, na masina gal jauciasi geriau bet taip didesnis sukibimas .GTS nauja Corvete C7 monstra iseidamas is posukio gali mint tapke iki dugno ir masian tik siek tiek uzmes ir vaziuosi toliau... nu su tiek HP manau kad lekstum is trasos is karto realybej atjunges visas sistemas. o cia kuo puikiausiai cruisini sau  su tokiu aparatu. toks relaxas beveik. Forzoj masinos tikrai labiau nervuotos i posukius ir is posukiu, ten ir paprasciausia mx5 gali buti sunku trasoj sugaudyt jau nekalbant apie galingesnius monstrus. kartais ir per sunku gal. 

GTS siaip labai detalus ir grazus...isskyrus tuos pixeliuotus kampuotus atspindzius paneles ant stiklo. na kam to isvis reikejo jei negalejo padaryt geros kokybes. arba kai pasaulis dingsta galiniuose veidrodziuose. tokie dalykai iskart pameta ta beveik fotorealistiska ispudi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko muzika. vel viena nauja trasa ir siek tiek masinu duoda. bet kadangi viskas uz dyka tai negali tikrai nieko pasakyt blogo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

grazu aisku bet garsas kai maxini apsukas ir daugiau nekyla gan nykus, zaidimas aisk uturi labai gera AA bet vietose kazkodel akis bado tesselation ar tai nebuvimas ar tai jis ten neveikia ant tu vietu kur tuiretu aupvalint formas pvz vabalo galines lempos nu kampuotos linijos , bet kodel tai yra ,kai praeita GT6 ant PS3 neturejo tu problemu geriausiai detalizuotuose modeliuose turejo adaptive tesselation ir buvo idealu. dabar kazkaip gryztam prie kampuotumo vel. F7 is kitos puses kai kur tuos dalykus geriau apvalina bet ten nu labai prastas AA ir linijos gana jagines tokios kaip sakant. bet ten su apvaliom formom vietose yra geriau. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Screen-Shot-2018-08-28-at-5.58.46-PM-120

 

GTS naudoja kazkokia savo kurybos Ray Tracing sistema "Iris" , kaip kad aiskino devai . tai va del ko naujam GTS nera dinaminiu paros kaitos ir oru. 

 

The page currently features slides from two presentations its employees gave at the Computer Entertainment Developers Conference (CEDEC) 2018 in Tokyo.

We’ll be taking a closer look at the other presentation in another post, but for now, let’s dive into the one which explores “ray tracing” and the lighting techniques used in Gran Turismo Sport. It was presented by Polyphony Digital engineer Yuki Ozawa.

Before we go any further, let’s get the bad news out of the way: the presentation slides are in Japanese and consist of short sentences and bullet points which were intended to be accompanied by a speaking presenter. This makes them very difficult to translate, but it probably wouldn’t matter anyway: unless you have a background in 3D graphics, it will be almost impossible to digest.

Polyphony Digital built Iris entirely in-house and it was used for the first time in Gran Turismo Sport. Iris uses a “baking” method which pre-renders lighting in the environment. This generates realistic light and shadows, but it is almost certainly the reason we don’t have dynamic time-of-day or dynamic weather conditions in Sport.

The presentation also touches on one of the single most (hilariously) controversial topics ever discussed in our forums: trees. Rendering light through trees is a hard thing to do, and it’s even harder at the Nurburgring. The track contains 10,674 trees in GT Sport.

The complexities of the trees require humans to help the computer with tree light rendering. Fortunately, this help can be automated into the baking process, further reducing processing time.

 

Screen-Shot-2018-08-28-at-5.13.17-PM.png


Screen-Shot-2018-08-28-at-5.14.39-PM.png


Screen-Shot-2018-08-28-at-5.14.30-PM.png


Screen-Shot-2018-08-28-at-5.12.44-PM.png


Another topic of discussion is multiple lighting sources, the light from which overlaps and interacts with itself in many complex ways. The greatest challenge was presented by Northern Isle Speedway’s night course, which has over 208 unique lighting sources.

The Nurburgring has 2,308 light sources. Although they are spread out over a much larger area, the grandstands presented a unique challenge of their own, with a high density of lights in a small area.

 


Screen-Shot-2018-08-28-at-5.15.43-PM.png


screenuose neatrodo taip ispudingai kaip sako skaiciai. bet tai ir nera tikras ray tracingas. ne real time. 

 

Screen-Shot-2018-08-28-at-5.15.16-PM.png


bet tikriausia jie jau zino ka gales padaryt su PS5. gal pagaliau dinaminiai bus ir orai ir paros kaita. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

nemazas update 1.28 . apie 3.7gb . nauja trasa , nauju masinu pakas ir nauji eventai

 

 

New Cars
  • Alfa Romeo Giulia TZ2 Carrozzata da Zagato CN.AR750106 1965 – Gr.X – 10,000,000cr
  • BMW M3 GT BMW Motorsport 2011 – Gr.3 – 450,000cr
  • Dodge Viper SRT10 Coupe 2006 – N500 – 100,000cr
  • Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter – Gr.X – 10,000cr
  • Honda NSX Type R 1992 – N300 – 97,000cr
  • Mazda RX500 1970 – N300 – 500,000cr
  • Nissan Fairlady Z 300ZX Twin Turbo 2 Seater 1989 – N300 – 39,500cr
  • Plymouth XNR Ghia Roadster 1960 – N300 – 1,000,000cr
  • Porsche 911 GT3 (997) 2008 – N400 – 160,000cr
  • Porsche 911 GT3 (996) 2001 – N400 – 140,000cr

 

 

 

gt-sport-1.28-update4.jpg


gt-sport-1.28-update3.jpg

 

gt-sport-1.28-update12.jpg

 

gt-sport-1.28-update2.jpg


gt-sport-1.28-update16.jpg


gt-sport-1.28-update1.jpg

 

gt-sport-1.28-update8.jpg


gt-sport-1.28-update7.jpg


gt-sport-1.28-update6.jpg


gt-sport-1.28-update5.jpg


gt-sport-1.28-update10.jpg


gt-sport-1.28-update11.jpg


gt-sport-1.28-update13.jpg


 

2 porschai , viperis, NSX , 300ZX ...nu super . ir viskas iperkama gan normaliai

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet geri dedes tie PD devai. Uz zaidima mokejau viena karta ir viskas. Nuo to laiko jau kiek gavom masinu ir trasu uz dyka?? Ispudinga

Stai ir dar vienas update 1.29 , dar 9 masinos ir 1 nauja trasa, aisku nauji eventai irgi prisideda

Ferrari GTO ’84 (N400)

Honda EPSON NSX ’08 (Gr.2)

Jaguar E-type Coupé ’61 (N300)

Lexus PETRONAS TOM’S SC430 ’08 (Gr.2)

Maserati GranTurismo S ’08 (N400)

MINI Cooper S ’05 (N200)

Nissan XANAVI NISMO GT-R ’08 (Gr.2)

Pagani Zonda R ’09 (Gr.X)

Subaru Impreza 22B-STi Version ’98 (N300)

Wow ir GTO ir E type, mini cooper ir legendine impreza 22b sti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas klausimas pusiau ne i tema. Senai jau piratavau tai nezinau kaip yra.

 

Nupiratintas zaidimas gauna tuos update? Tiksliau juos kazkas ideda, kad galima butu atsisiusti ir isideti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gruodzio updeitas . dar 7 masinos. gaila kad P1 GTR versija o ne paprasta. mano megstamiausias hyper caras. noretusi jo paklausyt kaip jis skambetu cia. 

 

 

  • 2007 BMW M3 Coupé (N400)
  • 1963 Chevrolet Corvette Sting Ray Sport Coupe (C2) (N400)
  • 1995 Ferrari F50 (N500)
  • 2015 Greddy Fugu Z (N300)
  • 2016 McLaren P1 GTR (Gr.X)
  • 1978 Pontiac Firebird Trans Am (N200)
  • 2012 Tesla Motors Model S Signature Performance (Gr.X)

Gran-Turismo-Sport-2015-Greddy-Fugu-Z-01


Gran-Turismo-Sport-2016-McLaren-P1-03.jp


Gran-Turismo-Sport-2016-McLaren-P1-02.jp


Gran-Turismo-Sport-2007-BMW-M3-Coupe-03.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mclaren-p1-1200x675.jpg

 

idomus skaiciai. Ka gavom uz dyka nuo zaidimo isejima. taigi 2017 Spali zaidimas iseina su 168 masinom ir 39 trasom per 17 lokaciju, ir nuo to laiko iki naujausio update 1.31 mes gavom 103 naujas masinas ir 32 naujas trasas 7 naujose lokacijose. ir viskas uz dyka. 


idomu kas laukia 2019 .. ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes kietai atrodo...ir nes tik nesenai dave sita bet per brangus kada nors isigyt tai nebent dovanu gautum.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

devai vel rode ka naujo jie padare su Gran Turismo ir ko galima tiketis is naujo GT7 galbut. devai dirba prie savo versijos Real-Time Ray Tracing . 

cia tas rugseji teasintas ju naujas  ray tracing , kurio screenai yra cia sukelti anksciau 260 poste

efekto pavyzdziai nuo 7:20

 

 


tai butu tikrai didelis zingsnis i prieki ir nuo dabartinio apsvietimo naudojamo GTS kuris ir taip jau labai gerai atrodo.


next gen VR ir next gen apsvietimas naujam GT zaidime kaip ir normalus zingsnis i prieki nuo PS4. tik idomu kiek daug jie gales pasiekt su PS5 jau ar reikes vistik laukt dar ilgiau . 


gaila nera jokiu oficialiu geros kokybes nei video nei screenu is to pristatymo kol kas. galetu parodyt ta geri visiem parodyt ko galima tiketis is nauju konsoliu

 

exZCluy.jpg

 

vePLfLZ.jpg

 

C9tgKaO.jpg

 

k2IG3LK.jpg


- "GT 6" has many customized items, is there any plan to add the same elements in the future "GT SPORT"?
Mr. Yamauchi:
 The customization factor of "GT SPORT" is different from the numbering, "GT 6", or "GT 7" which may come in the future. I think the customization factor will probably be the next work that will be what Kitchin and all of you will want


- "Is there any concrete plan for the next" GT "?
Mr. Yamauchi:
 I can not talk about anything yet, but since the moment releasing "GT", I have started making the next "GT".

 

- Although "GT" pursues reality, there are opinions that entertainment is not enough for light users. How is that balance taken?

Mr. Yamauchi: The behavior of the car, which we realized with "GT SPORT", physics is probably an advanced person, the advanced person here refers to a person who has actually run a car on the circuit But I think that even advanced people are doing a convincing movement, and at the same time I think that even people driving a car for the first time do not do anything different from imagination. I think that "GT SPORT" is the first time that I realized these two things at the same time

- "GT SPORT" is a game for all ages, but are you planning to add race for children only in future offline tournaments etc.?
Mr. Yamauchi:
 That 's what I'd like to do. The missing from "GT SPORT" is the UI where you can choose your age. I want to introduce such an age selector and also race by age. However, doing online is not easy. Regarding the FIA 's Gran Turismo championship, the FIA says "Basically it will be over 18 years old."

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos