Impaler

GameON 2015 Game Expo (bendra tema)

Rekomenduojami pranešimai

Po evento jau. lūkesčius viršyjo paroda. Vėliau savaitės bėgyje pasidalinsiu daugiau įspūdžiais.

Ne į temą

Ta "lapės" foto pasidalink, nebloga buvo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visas event'as tikrai smagiai praėjo, buvom pasidarę savo retro zoną, apsilankė pas mus tikrai daug žmonių, sulaukėm nemažai pagyrų, jog mūsų zona pati geriausia, žinoma, čia taip vertino tie, kurie visgi ir domisi visu retro gaming'u. :D Šiaip, tai kas vyko pačioje arenoje tai manęs asmeniškai visai nežavėjo, mažai vietos, visi susispaudę, o žaidimai dauguma jau seniai pasirodę arba visi online cs'ai ir lol'ai, žodžiu - ne mano sritis. Sutikau daug įvairių žmonių, su daug pasidariau ir nuotraukų, kadangi mario persirengęs buvau. :D Na ir labai džiaugiuosi jog pagaliau galėjau paspausti ranką ir pačiam Impaler! Beje su juo ir tekken 3 sužaidėm, apie tai gal jis pats daugiau parašys. :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitą temą tik dabar atradau, ne kasdien į forumą užsuku. Paroda man paliko didelį įspūdį. Vien tai, kai atvažiuojant pamačiau didžiulę žmonių eilę lauke jau gerai nuteikė. Taip, turėjom retro zoną, kurį susilaukė didelio dėmesio. Buvo 6 kineskopiniai telikai, su kuriais buvo galima žaisti senomis konsolėmis. Turėjom ir vitriną, kurioje sudėjau mažą dalį savo kolekcijos. Kolegos taip pat atsivežė gėrybių. Daug gerų žodžių sulaukėm. Smagu tai, kad ir maži vaikai domėjosi, kuriems jau neteko su tais dalykais žaisti. Smagu buvo pagaliau Impaler pamatyti, kurį įsivaizdavau visai kitaip ir daug vyresnį. Dabar tik dar labiau stebiuos, kaip jam pavyko tais laikais Playmaniją sukurti ir padaryti tokia populiaria susibūrimo vieta. Aišku, reiktų pastangų įdėti, kad ji nepradėtų merdėti kaip koks games.lt.

Iš kitų dalykų man labai patiko Marijaus, Katlerio, Justino ir Rolando pokalbis. Pasirodo jie visi užkietėję geimeriai. Labai patiko Cosplay konkursas, kuriame varžėsi 30 dalyvių. Bet daug persirengėlių nedalyvavo konkurse. Labiausiai patiko merginos, persirengusios Lara Croft ir Poisonous Eve. :D Mačiau net žvalgą (skautą) iš Team Fortress 2, kuris ir Konsoliaus gerbėjas yra. :D Patiko ir ta bendra atmosfera, ir žaidimų kūrėjų zona. Ko labai trūko, tai aiškios programos ir vietos. Didžiulės spūstys. Ir nenuostabu, nes tikėjosi 500 lankytojų, o atėjo 6000.

Visgi tai didelis įvykis Lietuvos žaidimų padangėj ir manau tikrai vyks ateityje. Pats buvau apsrengęs kaip Luigi ir visi norėjo fotkintis. :)

 

Kas dar iš Playmanų buvot parodoj? Kokie įspūdžiai?

 

med_gallery_29789_131_146363.jpg

Redagavo Rayman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ot tu velnias...net nezinojau, jog retro zona buvo....Pats i gameon atvykau 9 valanda ryto, pirmi ispudziai buvo wow...pirma karta kazkas tokio vyksta Lietuvoje. Is ryto kol zmoniu buvo ne taip ir daug tai buvo galima palosti ivairius geimus,bet veliau isibrove vaikai prie pc visai dienai....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man bendrą įspūdį paliko neblogą. Kaip pirmam tokio dydžio renginiui viskas ok.

 

Retro kampelis - neturiu žodžių :) negaliu net apsakyt to jausmo, kai išlendi iš minios žmonių, ir pamatai kampelį, o kampelyje visa vaikystė tavo sudėta. Retromanai visiški šaunuoliai, labai smagu buvo Tekkeną pažaist, pažiūrėt kaip vaikai vargsta žaisdami originalų Mario arba Contrą, būčiau draugę pasiėmęs, būtų parodžius kaip Mario vienu prisėdimu pereit :) Šitam renginiui būtent ir trūko daugiau tokių vietų. Jei vyks kitas GameOn'as labai tikiuosi, kad galėsim pamatyt didesnį Retro kampą :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek renginio pabaigoje bendravome su savo koordinatoriumi, tai jis labai tvirta pasakė, kad game on renginių dar tikrai bus ir tikrai norės, kad mes vėl dalyvautume, be to, sekantį kartą, mus stengsis statyti į pačią areną! Aš pats sekančiam kartui iš tikrųjų labai norėčiau prijungti netgi daugiau kitų retro konsolių, kaip dreamcast, super nintendo, sega saturn, netgi manau ir gamecube gerai sueitų. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ot tu velnias...net nezinojau, jog retro zona buvo....Pats i gameon atvykau 9 valanda ryto, pirmi ispudziai buvo wow...pirma karta kazkas tokio vyksta Lietuvoje. Is ryto kol zmoniu buvo ne taip ir daug tai buvo galima palosti ivairius geimus,bet veliau isibrove vaikai prie pc visai dienai....

 

kaip galima pramazinti ir nepamatyti tos zonos? suprantu, kad ne pagr. salė, bet visitiek :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip galima pramazinti ir nepamatyti tos zonos? suprantu, kad ne pagr. salė, bet visitiek :D

 

Žmogus nerūko gal tai ir nepamatė :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liudniausia, kad praleidau kaip zymus zmones kalbejo apie zaidimus. Visada idomu paklausyti Mikutaviciaus kalbu apie geimus ir ka zaidzia, kai nustojo pliekti wow. Tik pasigedau toje sutveje Greitai ir Tru Sabakos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas nematiko stebint CSGO finala, jog buvo transliuojama su delay'um. Toks renginys buvo tai galejo nors be jo padaryt...o tai db per dideli ekrana rodo kad vyksta veiksmas,o zaidejai scenoj sedi atsipute...
Gal pavyko kam is playmanu kokiu prizu laimeti viso renginio metu?

Redagavo Altec128

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek renginio pabaigoje bendravome su savo koordinatoriumi, tai jis labai tvirta pasakė, kad game on renginių dar tikrai bus ir tikrai norės, kad mes vėl dalyvautume, be to, sekantį kartą, mus stengsis statyti į pačią areną!

nu kur jau tau nebus ,kai tokias babkes nurovė ... :DDD kvaila būt toliau nechaltūrint:) aš tik po parodos pasidomėjau bilietų kainom :) gi ne vieną vakarų muzikos žvaigždę lt galima buvo pamatyt už tokias kainas :D o čia jiem realiai niekas nekainavo ,tik pačią salės nuomą (nebent retromanai paneigs ir pasakys,kad už savo kampelio prižiūrėjimą kiekviens gavo po štuką pinigų :):D  )

nepagalvokit ,kad esu prieš renginį ,bet tiesiog paroda turėtų parodos kainą turėt ,o ne užsienio grupės koncerto ar festivalio :D

o visa kita ok ,tegu tik vyksta , su laiku pamatys ,kas žmonės labiau traukia ,kas ne ir savaime pati programa gal pagerės.kita vertus ,jei patys rengėjai nušvies užsieniaus spaudoj visą šitą reikalą ,kiek žmonių apsilankė,tai gali būt ,kad kitąmet patys žaidimų beigi gelžgalių gamintojai savo iniciatyva pasisiūlys dalyvaut :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes nei mokėjome, nei nieko už tai materialaus negavome, buvome savanoriai dalyviai. :) 
Beje, štai ir mano kolegės video iš game on:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebuvo galimybės atlėkt ,o tai galėjau pasisiūlyt atsivežt atari su missle commander žaidu :D žaidas legendinis ne tik šiaip kaip atari žaidas ,bet ir Džonas Konoras Terminatoriaus antroj daly būtent tą žaidą video žaidų salone pliekė ,kai jo ieškojo :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazystamas yra fotografas, atrodo turejo GameOn fotkint, gal paklaust del fotkiu? Ar nereikia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos