Redzis

Resident Evil 5

Rekomenduojami pranešimai

tikuosi nebus totalus š**** kaip ketvirta dalis, ir neatitols dar toliau nuo RE koncepcijos

Totalus š**** sakai :) ... Na visokiu nuomoniu yra , bet man RE4 tai totalus kaifas ir man patinka kokia linkme eina RE5 , nenoreciau pamatyti fiksuota kamera , nepatogu valdyma ir veiksma tebevykstanti Racoon miestelyje ... Afrikietiski zombiai - skamba idomiai :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Totalus š**** sakai :) ... Na visokiu nuomoniu yra , bet man RE4 tai totalus kaifas ir man patinka kokia linkme eina RE5 , nenoreciau pamatyti fiksuota kamera , nepatogu valdyma ir veiksma tebevykstanti Racoon miestelyje ... Afrikietiski zombiai - skamba idomiai :)

Tas tai taip, bet zaidimui truksta (turiu omeny RE4) senos Resident Evil klaustrofobijos, kur atidarineji kambariuka, po kambariuko ir jau vien ta nezinia ka pamatysi ar kas uzpuls adrenalina gamina... Amunicijos subalancavimas taip pat pas senus buvo geresnis. Ir cia as zaisdamas jauciausi tokiu Rembo, o ten tu jautiesi gana silpnas ir i kampa uzvarytas, bandantis isgyventi zmogelis... Tai ir yra tikrasis Survival Horror!!!

O RE4 tai galima pavadinti Crushing Zombies, o ne Survival Horror...

Redagavo auron

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Totalus š**** sakai :) ... Na visokiu nuomoniu yra , bet man RE4 tai totalus kaifas ir man patinka kokia linkme eina RE5 , nenoreciau pamatyti fiksuota kamera , nepatogu valdyma ir veiksma tebevykstanti Racoon miestelyje ... Afrikietiski zombiai - skamba idomiai :)

man i zombius jie nepanasus :) bet apie penkta dali viskas gerai, tikrai graziai atrodo :) dar del ketvirtos, pati istorija nesakyk buvo lieva. neaisku kokiam kaime kaskoks slazar ar kaip ten ji atrado kiausinelius kur pasejus i zmogu is galvos š**** isauga, nesamone kaskokia. pirma antra RE dalys turejo uniklaia istorija ( na is dalies ir trecioji trupiti su uniklai istorija) o va RE4 paprasciausia arkada, nusauni pamisusi kaimieti, randi zibanti suda, susirenki tasku, nuvrai pas neaisku tipa prisiperki sautuvleiu ir eini toliau. kruta istorija ane? pasijauciau kaip house of the dead losdamas, liliputas per racija skambineja nesbaigiantys priesai, iki 14 valandu istemtas game play'us. zodziu nieko gero

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas tai taip, bet zaidimui truksta (turiu omeny RE4) senos Resident Evil klaustrofobijos, kur atidarineji kambariuka, po kambariuko ir jau vien ta nezinia ka pamatysi ar kas uzpuls adrenalina gamina... Amunicijos subalancavimas taip pat pas senus buvo geresnis. Ir cia as zaisdamas jauciausi tokiu Rembo, o ten tu jautiesi gana silpnas ir i kampa uzvarytas, bandantis isgyventi zmogelis... Tai ir yra tikrasis Survival Horror!!!

O RE4 tai galima pavadinti Crushing Zombies, o ne Survival Horror...

Del tu tamsiu ankstu kambariuku tai taip , tikrai baisu buvo zaisti kai prisimenu ( beje naujam RE5 taipat tokiu baisiu kambariuku buvo) , bet RE evoliucionuoja ... Kurejai keicia zaidimo modeli , kadangi zombiai puola grupemis tai ir saudmenu daugiau ir kai tokias grupes taskai kur nepasijusi Rembo , bet juk ne visa zaidima taip. As daug tikiuosi is RE5 , butu geriausiai jei kurejai suderintu serijos saknis ir nauja gameplay'ju , taipat girdejau , kad bus daugiau aplinkos faktoriu veikianciu veikeja , karstis ir saltis , idomu kaip tai itakos zaidima , na negaliu nepagirti Chris Redfield'o veikejo dizaina , tikrai ispudingai atrodo ...

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liecia grafika, cia be priekaistu! Neprikibsi, sutinku visu 100%.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daba re5 panasus pasidare i RE3 intro video ^_^ begales zombiu puolai is visur, senei sito laukiau ;) o 4 dalis tai isvis ten 6 meciai vaikai laisvai gali zaisti, nebuvo ten nieko baisaus, atsimenu kai antra daly dar zekas budamas zaisdvau, zinau kad sekanciam kambary manes lauks tas robotas (antras senarijus) bet eit vistiek negaledavau nes buvo velniskai baisu, o ant RE 4 baisiausias dalykas budavo kad nebetelpa i lagamina ginklai ir soviniai :DDD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu aš irgi sutinku su Chuck Noriss ir Auron'u, kad Resident Evil 4 per daug buvo orientuotas į action, ir man trūko tos survival horror atmosferos (lėto veiksmo, netikėtai išlendančių zombių, mažų kambariukų su seivinimo mašinėlėm ir pan). Bet kadangi visur RE4 buvo taip gerai įvertintas, tikriausiai Capcom'as taip ir pasiliks prie grynai action tipo geimplėjaus. Atrodo, kad action adventure žanras kažkodėl tapo nemėgiamas kūrėjų (Silent Hill 4 irgi buvo labiau orientuotas į action nei ankstesnės dalys) ^_^

Bet aišku, RE5 laukiu ir lauksiu ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kazin ar re5 nepakryps labiau i action puse,bent jau is video kazkaip nesa biski i ta puse,bet tai ir gerai,re4 buvo toks nebe survivor,bet ir gerai,man pilnai uzteko silent hill 3,4 daliu ir tos fotografes kur vaiksto tik su fotiku ir fotkina vaiduoklius,kazkaip tas tai ypac scary pasirode,nepamenu jo pavadinimo,bet trecia dali palosiau tai oho vaikeli jokio ginklu,jokiu pykst pokst,o tik begioji su issigandusia mergaite ir bandai atsifotkint nuo puolanciu vaiduokliu,va ten tai buvo survival irgi,o re manau s*** link fun puses labiau,vien pazejus kaip atrodo chrisas manau pas zombiu turetu biski atsirasti baime,tokie raumenys ;)

siaip ko laukiu tai 5 silent hillo,nes jei is ps2 isspaude sitiek tai baisu pagalvot ka gales ps3,man jau ant ps2 buvo tobula grafika,tai kazkaip su baime galvoju kas bus toliau...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kazin ar re5 nepakryps labiau i action puse,bent jau is video kazkaip nesa biski i ta puse,bet tai ir gerai,re4 buvo toks nebe survivor,bet ir gerai,man pilnai uzteko silent hill 3,4 daliu ir tos fotografes kur vaiksto tik su fotiku ir fotkina vaiduoklius,kazkaip tas tai ypac scary pasirode,nepamenu jo pavadinimo,bet trecia dali palosiau tai oho vaikeli jokio ginklu,jokiu pykst pokst,o tik begioji su issigandusia mergaite ir bandai atsifotkint nuo puolanciu vaiduokliu,va ten tai buvo survival irgi,o re manau s*** link fun puses labiau,vien pazejus kaip atrodo chrisas manau pas zombiu turetu biski atsirasti baime,tokie raumenys :)

siaip ko laukiu tai 5 silent hillo,nes jei is ps2 isspaude sitiek tai baisu pagalvot ka gales ps3,man jau ant ps2 buvo tobula grafika,tai kazkaip su baime galvoju kas bus toliau...

Ne į temą

Tas su fotiku yra Fatal Frame.

Tikras survival horror perlas!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, tikrai nesitikėjau ant RE5 pamatyti Chrisą kaip pagrindinį charakterį .. nu cmon! Jis jau buvo RE pirmoj ir Code Veronica X, kam tiek daug jo reikia? Kai Leoną įdėjo tai suprantu ..jo daug nepavaldydavai, na bet žiūrėsim..

 

Na, sutinku su daugelio nuomone, kad RE4 daugiau orientuotas i action, zombiai jau išvis ne zombiai, o žmonės .. tik nepasakyčiau kad galima kaip Rembo jaustis, jeigu žaidi žiūrint ant kokio lygio .. baisiausias dalykas - priešai galintys iš vieno hit padaryti ir zombiai puolantys iš nugaros ir iš priekio..

Galėjo ant RE4 padaryti kokį freak'ą kaip Nemesis, tada bent būtų kažkoks adrenalinas kad gali iš betkur išlysti..

Man asmeniškai RE2 labiausiai patiko ir aš taip pat tikiuosi kad RE5 laikysis savo senų standartų, o ne vien pliki laukai su betkaip numestais zombiais, bet ne pamatęs video supratau, kad žaidimas labai panašus į RE4, taikymosi sistema tokia pati, mėto kirvius.. bent grupės atrodo gražiau - taigi kaip sakiau ..vienintelis baisus dalykas, kad gali pulti iš bet kurios pusės.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Tas su fotiku yra Fatal Frame.

Tikras survival horror perlas!

Ne į temą

Ant kokios cia konsoles tas Fatal Frame?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku noreciau kad RE5 butu labiau panasus i senesnes RE dalis o ne i RE4...Kas man labiausiai nepatio RE4 tai tu ''zombiu'' protingumas statyt kopecias metyti bombas ir pan...O kiek supratau ir RE5 filmuku tai weiksmas wyks dar ne iki galo wisus zmones uzwaldzius zombiu wisrusui, cia kazkas naujo. Nes seniau jo po wisos katastrofos wykdawo weiksmas ir dazniausiai reikedawo pabegt is miesto ar pan.Siaip RESPECT RE serijai :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos