Aiko

Pirma konsolė

Rekomenduojami pranešimai

Pats turiu abi konsoles,turejau ir praeitoje kartoje abi,man asmeniskai xbox one labiau patinka. Xbox turi didesnes multitasking galimybes,kaip pvz geiminimas ir video skype vienam ekrane ar tv ar youtube ar koks true achievement app'sas ,kurio pagalba renki achievementus. Mano skoniui geresni triple A zaidimai/exclusive'ai.pigesne xbox live prenumerata. Geras feature is EA puses tai EA accsess 12 zaidimu berods dabar ten yra( fifa15,bf4,nfs,titanfall...) uz metine £20 prenumerata,ypac gerai jei sporto zaidimai patinka.
Sio rudens zaidimu listas tikrai geresnis nei konkurento. Kai kuriu xbox 360 zaidimu palaikymas.

Ps4 tai sony daug kalbejo/zadejo bet mazai pildo savo pazadus.
Vienintelis man ispudi palikes zaidimas tai Bloodborne,visi kiti gan vidutiniai. Tiesa Ps4 siek tiek galingesnis ir dauguma multiplatforminiu zaidimu aterodo "teoriskai" geriau,bet praktiskai pats isbandziau ir skirtumas labai netgi sunkiai isziurimas.turi gan gera ir isskirtine funkcija tai share play,gali pasijungt pas drauga ir ribota laika pazaisti jo zaidima,pacio zaidimo net neturedamas bet zinoma ribotai. Paciam isbandyt dar neteko,bet skamba idomiai.

O seip cia mada tokia dabar tureti ps4,kaip kad ir koki iphone del to jie abu ir populiarus nors svarios priezasties tam nera:D

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Fisherman Turi omenyje, kad pasirinkti, kad gyveni UK ar US ?

 

Taip, pasirenki kažkurį regioną ir ten registruojiesi. US geriau jei žadi daug pirkti iš PS Store žaidimų,  nes pigiau išeina ir akcijos dažniau geresnės.

Kas dėl konsolės, viskas jau išsakyta, žiūri kuris pultelis patogesnis, ką draugai turi, kurie dabartiniai exlusive ir ateities žaidimai labiau traukia ir renkiesi.

 

Pats rinksiuosi PS 4 no questions asked, dėl pačio PS įvaizdžio, jų požiūrio į žaidimus ir dabartinius ir ateities exlusive žaidimus. PS didesnė tikimybė rasti nurautus ar šiaip keistus exlusive žaidimus, Microsoft labiau blockbusterinių hitų tipo žaidimai būna.

 

Manau jau pakankamai išsakyta susidaryti nuomonei ko nori, o jei pats nežinai, tai gal ir neverta kol kas. :]

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, pasirenki kažkurį regioną ir ten registruojiesi. US geriau jei žadi daug pirkti iš PS Store žaidimų,  nes pigiau išeina ir akcijos dažniau geresnės.

Kas dėl konsolės, viskas jau išsakyta, žiūri kuris pultelis patogesnis, ką draugai turi, kurie dabartiniai exlusive ir ateities žaidimai labiau traukia ir renkiesi.

 

Pats rinksiuosi PS 4 no questions asked, dėl pačio PS įvaizdžio, jų požiūrio į žaidimus ir dabartinius ir ateities exlusive žaidimus. PS didesnė tikimybė rasti nurautus ar šiaip keistus exlusive žaidimus, Microsoft labiau blockbusterinių hitų tipo žaidimai būna.

 

Manau jau pakankamai išsakyta susidaryti nuomonei ko nori, o jei pats nežinai, tai gal ir neverta kol kas. :]

Kaip pirštu į akį kolega :) Aš asmeniškai už PS4, geresnis User Interface, geresni exclusive (bent man ant Xbox One yra tik vienas kuris būtų įdomus). Draugas nusipirko Xbox One dėl Kinect, tai konsolė dabar tik dulkes renka. Bet šiaip kaip ir visi patarčiau rinktis Exclusives > Kokią konsolę turi draugai > pultelis ir paskutinėj vietoj visa kita (galia, dizainas, garsas).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zmones i ps branda ziuri vis dar su nostalgija manau. ps1 buvo geras,ps2 turejo/turi nerealia zaidimu biblioteka o apie ps3 to jau nebepasakyciau. aisku per visus tuos 8 gen'o metus tikrai buvo tu hitu ir rimtu,bet ne is tolo neprilygo tiek kiek turejo ps2. ps4 arteja 2m sukaktuves ir kur tie hitai ?

as tikiu,kad ju tikrai bus,bet gali but,kad dar maziau nei last gen'e,nes sitas tikrai netrauks 8 metu.

zmones prades kisti dabar visus remastered ir sakyti jog tai hitai,bet as nesutinku,nes as juos losiau su ps3 ir jie ps3 hitai buvo o su ps4 as noriu ps4 galimybemis susuktu zaidimu o ne 3-4m senumo su pakelta reza.

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@shaokan o kur xbox one hitai? I can't see any mate. Dar iš tavo ankstesnio posto, pasakyk kokių pažadų neišpildė Sony su PS4, nes man atrodo jog viską išpildė ką ir žadėjo? Arba aš nepamenu visko ką jie žadėjo. Taigi prašom apšviesti kolega.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kekvieno zmogaus lukesciai turbut skirtingi,bet is tu pirmu reklaminiu vaizdu,this is for the players,as kazkaip tikejaus daugiau ir kur kas aukstesnes prabos exclusive,nes jie ir zadejo zaidimus. Maniau jog kalba ne apie multiplatformas,nes jos tikrai neturi itakos renkantis konsole.rode ps1 ps2 ir kruva senu perliuku,tikejaus jog kazka prikels...

Xboxo hitai tai Forza,siemet jau gausim netgi trecia dali xbox one konsolei,gausim Halo kuris tikrai bus hitas. Tomb Raideris taip pat nors ir laikinas.

Ir po to tie senesni zaidimai kaip Dead Rising 3, Sunset Overdrive, Titanfall man susizaide visai smagiai. Pradzioje Dead Rising ir Titanfall netgi leme tai kad xbox emiau starto diena.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O titanfall ne multiplatforminis? Forza manau is to ka isvardinai vienintelis normalus exclusive, halo gal ir geras, bet turi buti serijos fanas, man net traileriai nepatinka :-( . Siaip tikrai pritariu, kad abi konsoles kol kas neturi exclusyvu, reikia tik tiketis, kad prades juos kurti, kad ir is senu kartu atgaivines

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nezinau shaokan, tu tiesiog esi tas zaidejas kuriam tinka mazdaug tik xbox zaidimai, kaip man tinka tik PS. Isijungiau Sunset overdrive, dvi minutes pazaidziau ir perdaviau draugo dukrai pulteli, totali nesamone ir kaip ji galima vadinti hitu, pries tai ir po to dar gan ilgai ziurejau kaip draugas ir jo dukra zaide, visiskai nieko, absoliutus nulis zaidimas mano nuomone. Vienintelis manau tai Titanfall hitas bet jis ir ant PC. Forza hitas, o kodel DriveClub ne? Nes tik viena dali teisleido ir ne iskart po konsoles pasirodymo? Kodel Order 1886 ne hitas, Kilzone, Infamous, Resogun ir kiti? Tau tikrai nederejo pirkti PS4, kaip ir man nederetu pirkti Xbox'o ir vargu ar ateityje tau patiks leidziami PS zaidimai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma ir svarbiausia as Sunset Overdrive hitu nepavadinau.paskaityk dar karta mano posta.

kas del titanfall tai jis ps4 platformoj neprieinamas,tai vistiek duoda pliusa tai kad xbox ji turi.

o seip man asmeniskai hitu vadinti zaidimo, kuris metacritic nei 8 balu neturi,tai liezuvis nesivercia. cia Killzone, Drive Club, The Order ir kiti.

ir taip as remiuosi kritiku nuomone,ypac remiuosi jei man nepatinkantis zanras. pvz FF serija niekad nepatiko,bet nemanau,kad zaidimas blogas ir vertinamas gerai zaideju,tiesiog ne mano skonio.

bet man patinka fps,visai smagiai susizaide Killzone 2 savo laiku,nu bet Shadow fall,tai geriausiu atveju vidutiniokas,cod smagiau zaidziau.

tema ne ta kad gincytis ir kazka irodinet,tiesiog kaip ir minejau is mano varpines ziurint ps4 turi siai dienai ir iki metu galo bent jau, prastesnius zaidimus nei xbox one.

sakiau anksciau ir parasysiu dar karta,kad as esu zaidimu fanas o ne platformos. juk del bloodborne pirkau ps4 :D

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienas konsole isvis perka del skirtingu priezasciu. as imciau ir del vieno labai gero ( jei toks bus ) Forza 6.  ps4 imt yra del daugiau priezasciu pvz. kazkam isvis online kazka pakalt tik ir gana. gal kazkas nores kokio dayz ant konsoles ar dar kazko. ir jei nera pc kuris veztu naujus zaidimus nors kazkaip tai vienos konsoles pasirinkimas tampa labai konkretus ir svarbus. tai cia kam ko reikia ir kas ko tikisi. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau fanboy'jai iš, betkokios temos apie  xbox arba ps padarys konfliktą. Tiesa ta, jog nesvarbu kur žaisi svarbu, kad tau patinka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nepavyksta pasirinkti konsolės pagal žaidimus, siūlau imti tą, kurią turi daugiau draugų. Turėsi su kuo žaisti online ir keistis žaidimais. Aišku reiktų ir palaikyt abiejų konsolių pultelius. Gal kas iš draugų turi vieną ar kitą, jei ne tai nueik į stambesnę technikos parduotuvę, būna bandomieji modeliai. Galėsi abu palygint vienu metu, pažiūrėsi, kas geriau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Emilis09 Draugai išvis nesidomi konsolėm, ieškosiu bendraminčių forumuose, tikriausiai paklausysiu tavo patarimo, ir pasirinksiu kas man geriausia :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos