Rekomenduojami pranešimai

na kad mentai nesivaiko tai netiesa jie vaikos tik jie neturi supergaliu kaip gta mentai ten jau perlenkta lazda. cia viskas sakyciau realistiska. tais laikais su tokiom masinom. kas ten gali pasivaikyt jau labai. gerai kad pvz jegu pradingai is ju matymo zonos tai ir pradingai , reiskia jie nezino kur tu esi pvz uz namo kampo uzeik ir jau nesivys , nes realiai kas tau vysis kai nezino kur esi .

del priesu paciu nelabai protingu na tai ...taip. bet atleistina. jau geriau tokie nei velgi per daug arsiai reaguojantys. cia tu turi daugiau laisves judejimo ir veiksmu pvz persokt per tvora, priesas irgi moka persokt . o tu palauki kol persoka ir bac ...  :trl:

jei svilpi tai jie sako kad tai skambejo kazkaip itartinai. hmm na jo svilpimas gal ir itartinas dalykas.  :D  reikia eit paziuret. situs bajerius labai gerai is MGS5 priesu jau zinom manau viska skresai isilgai.

bet yra ir idomiu vietu, pvz stovi 3 priesai vienoj vietoj kalba. o tau reikia tik viena is ju istarydt bet nezudyt. tai kur nors paeini toliau pasvilpi ir begi aplink ten kokia kliuti ,susirandi ta viena kuris neja paziuret ir pagesini ji pirma. po to medzioji kitus. 

man tai tokie dalykai patinka ir as taip losiu. nors puikiai zinau kad na su ginklu dar su duslintuvu tai ten na easy butu du suviai o treciam i snuki. bet taip per lengva. tai pasidarai sau idomesni gameplay. 

realiai bunant uz mediniu dalyku jie juos prasauna ir pataiko. tas gerai ir idomu. 

nzn man yra buve kai bicas kuri reik istardyt kazkaip dabega iki masinos ir laksto visu greiciu po miesta be sustojimo kad ir jo negaudai. juokinga buna , bet realiai as jo ir negalejau pagaut nes jis deja buvo greitoj masinoj.

esu zuves kai uzsiveja kitos gaujos su masinom ir tiesiog susaudo vaziuojant tave. man tas saudymas vaziuojant tai sunkiai sekasi kazkaip. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kad mentai nesivaiko tai netiesa jie vaikos tik jie neturi supergaliu kaip gta mentai ten jau perlenkta lazda. cia viskas sakyciau realistiska. tais laikais su tokiom masinom. kas ten gali pasivaikyt jau labai. gerai kad pvz jegu pradingai is ju matymo zonos tai ir pradingai , reiskia jie nezino kur tu esi pvz uz namo kampo uzeik ir jau nesivys , nes realiai kas tau vysis kai nezino kur esi .

del priesu paciu nelabai protingu na tai ...taip. bet atleistina. jau geriau tokie nei velgi per daug arsiai reaguojantys. cia tu turi daugiau laisves judejimo ir veiksmu pvz persokt per tvora, priesas irgi moka persokt . o tu palauki kol persoka ir bac ...  :trl:

jei svilpi tai jie sako kad tai skambejo kazkaip itartinai. hmm na jo svilpimas gal ir itartinas dalykas.  :D  reikia eit paziuret. situs bajerius labai gerai is MGS5 priesu jau zinom manau viska skresai isilgai.

bet yra ir idomiu vietu, pvz stovi 3 priesai vienoj vietoj kalba. o tau reikia tik viena is ju istarydt bet nezudyt. tai kur nors paeini toliau pasvilpi ir begi aplink ten kokia kliuti ,susirandi ta viena kuris neja paziuret ir pagesini ji pirma. po to medzioji kitus. 

man tai tokie dalykai patinka ir as taip losiu. nors puikiai zinau kad na su ginklu dar su duslintuvu tai ten na easy butu du suviai o treciam i snuki. bet taip per lengva. tai pasidarai sau idomesni gameplay. 

realiai bunant uz mediniu dalyku jie juos prasauna ir pataiko. tas gerai ir idomu. 

nzn man yra buve kai bicas kuri reik istardyt kazkaip dabega iki masinos ir laksto visu greiciu po miesta be sustojimo kad ir jo negaudai. juokinga buna , bet realiai as jo ir negalejau pagaut nes jis deja buvo greitoj masinoj.

esu zuves kai uzsiveja kitos gaujos su masinom ir tiesiog susaudo vaziuojant tave. man tas saudymas vaziuojant tai sunkiai sekasi kazkaip. 

nu neatleistina, nes jie ne tai, kad lengvi, o visiskai buki, apibegi aplink ji, o jis nesupranta, kad reikia saut. Geras pavyzdys narkata video, ten kur laiptais bego ir prabego pro priesa kuris islindo pro duris, bet toks jausmas kad islindo ir nesuprato kas darosi, tai dar pabego narkata laiptais tada atsisuko pasizejo ir nusove, o tas vargsas taip speju ir liko nesuprates, kas cia vyksta  :yao:  . Nu gal kaip sakai realistiska, nes as irgi islindes ten kur saudosi is visu pusiu, is baimes nezinociau nei ka daryt nei kur saut :chan:

Redagavo DeLinkas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jie gal biski flegmos. As karta prie duru staktos laukiau prilipes tai man is nugaros pribego atsistojo tarp duru nu tipo saugos duris lol.

Nzn as nepamenu zaidimo tokio tipo open worldo is nauju kur realiai butu geras AI nei per ziaurus nei per lengvas.

Uztai jei uzsirauni ant kokio su shotgunu tai jis kai pataiko i tave tu nieko negali daryt kuri laika po to vel sauna ir vel.

Taip ibegt kazkam pries akis kartais nebuna geras sumanymas.

Geriausia kad priesai niekaip nereguoja i zmoniu reakcija na tipo tu kazka nugesini tada zmones ten pradeda lakstyt ir rekaut o tie toliau kaip niekur nebuvo stovi patruliuoja. Tipo negirdi. Lol

Uztai AI moka begt su masina nuo taves . ;)

Bent jau nugesinus koki menta gatvej tai apie tai nesuzino ta pacia sekunde visas policijos skyrius . Nugesinai jei niekas nemate tai tu svarus .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jie gal biski flegmos. As karta prie duru staktos laukiau prilipes tai man is nugaros pribego atsistojo tarp duru nu tipo saugos duris lol.

Nzn as nepamenu zaidimo tokio tipo open worldo is nauju kur realiai butu geras AI nei per ziaurus nei per lengvas.

Uztai jei uzsirauni ant kokio su shotgunu tai jis kai pataiko i tave tu nieko negali daryt kuri laika po to vel sauna ir vel.

Taip ibegt kazkam pries akis kartais nebuna geras sumanymas.

Geriausia kad priesai niekaip nereguoja i zmoniu reakcija na tipo tu kazka nugesini tada zmones ten pradeda lakstyt ir rekaut o tie toliau kaip niekur nebuvo stovi patruliuoja. Tipo negirdi. Lol

Uztai AI moka begt su masina nuo taves . ;)

Bent jau nugesinus koki menta gatvej tai apie tai nesuzino ta pacia sekunde visas policijos skyrius . Nugesinai jei niekas nemate tai tu svarus .

Nu del to, kad nugesinai kazka niekam nematant ir niekas negaudo tai saunu, nes kituose tai nugesinus vistiek gaudo, nors ir nemate

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai patinka asmeniskai zaidime visas gun play,gerai saudosi,priesai gan tikroviskai krenta,nereikia magazino kulku suvaryt,plius jeigu buna du ir uzklumpi netiketai,tai vienas taip nukrenta issigandes,jei nespeji jo pagaut tai jis is kart atsistojes pradeda saudyt.siek tiek uzknisa tos animacijos,ilgos,ypac kada skubi :D masinos puikiai valdomos.kadangi su tuo Reshade zaidimas luzdavo,isirasiau reshade+sweetfx ir atsisunciau preset,super zaidimas atrodo ir neluzta visai,tik tiek kad Frapso negali naudot :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praleidau keleta valandu prie zaidimo ir pasakysiu savo +/-

 

+

Grafika. Animacijos, miesto gatviu bei automobiliu detalumas vienas geriausiu kokiu esu mates. Miestas nakti - geriausias apskritai. Paskutini karta taip patiko miestas nakti turbut ant Mafia II arba LA Noire. Apsvietimas bei spalvu gama labai patiko.

Istorija. Nespoilinsiu nieko, bet nors ir pati istorija nera kazkas originalaus, bet vaizdo intarpai, dialogai bei veikejai viska atperka. Malonu buvo sutikti ir  kiek senstelejusi Vito. Tikiuosi bus koks DLC skirtas tik jam.

-

Open world filler'is. Nezinau ar del kritikos, kuria gavo Mafia II ar siaip jie prikiso kruva besikartojanciu ir nuobodziu side-quest'u. Blogai tai, kad ju nevygdant negalima atrakinti nauju main misiju. Vien del to abejoju ar Mafia III istrigs taip atmintyje kaip pirmos dvi dalys.

AI. Tokio kvailo jau senai nemaciau. Robotai nereguojantys i nieka. 

Redagavo v1ncelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na siais laikais zaidimai kuriami taip ... 

 

mafia 3 vs mafia 1. jau ir buvau pamirses kaip atrode mafia 1

net nepamenu tokiu kietu dalyku per mafia 1 kad darydavau. rimtai buvo sunku tai padaryt naujam zaidime ? 


jauciasi kad mafia 2 jau nuejo link action shooterio su koverinimusi, o 3 dalis isvis ... bet neaisku kodel nejau siu dienu geimeriam tikrai nepatiktu visa tai ka galejai daryt zaidimo pirmose dalyse ?


galetu remasterint mafia 1 dali. ant naujo engine. butu nerealus dalykas vel perzaist. 

pamenu pirmoj dali vienas ispudingiausiu dalyku buvo kad masinas turejai ismokt atsirankint ir pavogt. o ne siaip ten langa ismust. taip tik losdamas toliau galedavai jau pavogt vis geresnes masinas... daugiau ne vienam zaidime to ir nebemaciau ... 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praleidau keleta valandu prie zaidimo ir pasakysiu savo +/-

 

+

Grafika. Animacijos, miesto gatviu bei automobiliu detalumas vienas geriausiu kokiu esu mates. Miestas nakti - geriausias apskritai. Paskutini karta taip patiko miestas nakti turbut ant Mafia II arba LA Noire. Apsvietimas bei spalvu gama labai patiko.

Istorija. Nespoilinsiu nieko, bet nors ir pati istorija nera kazkas originalaus, bet vaizdo intarpai, dialogai bei veikejai viska atperka. Malonu buvo sutikti ir  kiek senstelejusi Vito. Tikiuosi bus koks DLC skirtas tik jam.

-

Open world filler'is. Nezinau ar del kritikos, kuria gavo Mafia II ar siaip jie prikiso kruva besikartojanciu ir nuobodziu side-quest'u. Blogai tai, kad ju nevygdant negalima atrakinti nauju main misiju. Vien del to abejoju ar Mafia III istrigs taip atmintyje kaip pirmos dvi dalys.

AI. Tokio kvailo jau senai nemaciau. Robotai nereguojantys i nieka. 

tikekis,taip 100metu tikiesies :D nes DLC bus trys ir visi jie jau atskleisti senu seniausiai :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sito reshade nepatariu naudot nes lauzia kompa.kai ji isirasiau is pradziu neluzo,o paskui kaip pradejo,tai taip ir nesustojo.geriau parsisiuskit reshade+sweefx,padarai run ant exe failo,pasirenki mafia 3.exe,ten istaliuoja failus.paskui is sweet fx atsisiunti preset(asmeniskai siunciau ir naudojau tik kur sweetfx 2.0 parasyta),imeti i sweetfx,pervadini ir viskas.pats naudoju no blur+saturation,kazkas tokio vadinasi.nera problemu ir ne karto neluzo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kuo toliau tuo labiau patinka žaidimas. Nors tuo pačiu, kai kurios misijos laikui bėgant su panašėja ir tas pats gaunasi. Bet tas jausmas, kai važiuoji ir Rolling Stones užleidžia...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet lengvumas misiju. ten koki jau bosa dideli kai viesbuti reikejo nukept.. nu kaip su vaikais. net saudyt nieko nereikejo. po to jau galvoju nu dabar kai apsups viesbuti tai neiseisiu tikrai. bet ka tu ..vel  :yao:  isbegau  tiesiog i masina ir pabegau . tai na kai taip sunku buna tai wtf . bet patikt tai patinka man . vien del story , dialogu ir intarpu. tas tai super.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar kam buvo, kad vaizdas pilnai netelpa ekrane? Nes visumoj zaidimas visai nieko, bet sitas dalykas belekaip uzknisa

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip gali netilpt? keisk rezoliucija. ten dar buvo pasirinkimai full screen skirtingi tai tuos pakaitaliok. naujausi draiveriai ir viskas turi kaip ir tilpt. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos