Marijonas

Air Alert 3

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, man 14 metų, ūgis dabar kažkur 182/183 cm, svoris ~62kg. Norėčiau pradėti šuolio programą - air alert 3, bet neramumas kyla dėl galimų traumų. Gal kažkas ją jau darėte? Kaip sekėsi ir ar nesusižalojote bei kiek padidėjo šuolis? Parašykit, visų nuomonės svarbios. Ačiū.


Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draugas bandė tai per kūnces pamoką pasakojo apie ją jeigu ją darysi taisyklingai naudos tikrai sulauksi, bet jei bus netaisyklingas darimas gali susižaloti sanarius, o to nelinkiu niekam. Krepšini lankai gal, kad nori air alert 3 naudoti ?

Redagavo GoldFr3ak

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau panasaus amziaus as irgi. Rezultatai siokie tokie buvo, bet reiktu susirasti minkstos dangos patalpa (bent jau ne asfalta ar betona kaip as dariau, nes po menesio per sanarius gerai kirs). Siaip gali pabandyti, bet geriausi suolio rezultatai bus, jeigu po kokiu 2-3m. i sale pritupkes ir kitus pratimus eisi daryt, tuo paciu losdamas kase, ar kita greita veikla darysi (tokiu budu neuzauginsi letu raumenu)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draugas bandė tai per kūnces pamoką pasakojo apie ją jeigu ją darysi taisyklingai naudos tikrai sulauksi, bet jei bus netaisyklingas darimas gali susižaloti sanarius, o to nelinkiu niekam. Krepšini lankai gal, kad nori air alert 3 naudoti ?

Naudosiu air alert 3, nuo pirmadienio. Lankau gal 4/5 metai. Ūgis gal truputuką pora cm didesnis nei parašiau.

 

 

Dariau panasaus amziaus as irgi. Rezultatai siokie tokie buvo, bet reiktu susirasti minkstos dangos patalpa (bent jau ne asfalta ar betona kaip as dariau, nes po menesio per sanarius gerai kirs). Siaip gali pabandyti, bet geriausi suolio rezultatai bus, jeigu po kokiu 2-3m. i sale pritupkes ir kitus pratimus eisi daryt, tuo paciu losdamas kase, ar kita greita veikla darysi (tokiu budu neuzauginsi letu raumenu)

Bandysiu ant minkštos žolės daryt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jeigu 185cm ir nededi ir lanko nesieki standarto tada rezultatai tikrai matysis. Siaip tokio ugio turetum su sia programa jau deti, nebent siaip stovint reachas 240cm ar maziau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jeigu 185cm ir nededi ir lanko nesieki standarto tada rezultatai tikrai matysis. Siaip tokio ugio turetum su sia programa jau deti, nebent siaip stovint reachas 240cm ar maziau

Bandysiu nuo pirmadienio daryt, žiūrėsim ar įdėsiu rudenį ar ne. O kaip baigi 15 sav. tai jau nieko nereikia daryt?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jeigu 185cm ir nededi ir lanko nesieki standarto tada rezultatai tikrai matysis. Siaip tokio ugio turetum su sia programa jau deti, nebent siaip stovint reachas 240cm ar maziau

oo, geras. Aš pats 186 cm 80 kg ir niekaip neįkraunu, o visą gyvenimą to noriu. Gal ir man pabandyt šitą programą ?:D Mėgėjas esu, su draugais tik palošiu. Tik vienas minusas - dvi išvaržas turiu. Tai nesutrukdytų programai daryt ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As 180cm 76kg (viskas buvo pries metus, dabar kita istorija bet nesiplesiu) dejau i standarta kelis kart su tinklinio kamuoliu. Galiu tik dar prideti, kad treniravausi daug, nes sportavau tik del saves (ta prasme mazas nelankiau burelio jokio..) gal tai ir atrodo nedaug, bet manau, kad tikrai labai skiriasi 10m. sportavusio ir pirmus 2m. bandancio pasiekti tikrai gan daug. Dar galiu pasakyti, kad mano reachas 235cm, ir pvz prie 6oko priejes, kuris koks 170 pasiekiu tiek pat tinkliuko tai mazdaug isivaizduokit :D. Siaip tikrai nesakau, kad ispudingi mano cia pasiekimai, bet jeigu buciau dar treniravesis metus buciau jau tikrai su kasio kamuoliu dejes.
@FeatFest del stuburo tai tikrai geriau nerizikuok, paklausk kokio daktaro ar gali pritupimus daryti su svoriais, na jeigu sakys be problemu tada gali bandyti ir ta problemu. Nors as vistiek specialiai visus pratimus apibudineciau daktarui, nes likti invalidu del to, kad soktum auksciau tikrai neverta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš praeitais mokslo metais buvau gal 177 cm, o per šiuos metus labai išaugau. Net manau, kad reiks pradėt žaisti kitoje pozicijoje, todėl šuolis nepamaišytų, nes mano šuolis tikrai prastas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As 180cm 76kg (viskas buvo pries metus, dabar kita istorija bet nesiplesiu) dejau i standarta kelis kart su tinklinio kamuoliu. Galiu tik dar prideti, kad treniravausi daug, nes sportavau tik del saves (ta prasme mazas nelankiau burelio jokio..) gal tai ir atrodo nedaug, bet manau, kad tikrai labai skiriasi 10m. sportavusio ir pirmus 2m. bandancio pasiekti tikrai gan daug. Dar galiu pasakyti, kad mano reachas 235cm, ir pvz prie 6oko priejes, kuris koks 170 pasiekiu tiek pat tinkliuko tai mazdaug isivaizduokit :D. Siaip tikrai nesakau, kad ispudingi mano cia pasiekimai, bet jeigu buciau dar treniravesis metus buciau jau tikrai su kasio kamuoliu dejes.

@FeatFest del stuburo tai tikrai geriau nerizikuok, paklausk kokio daktaro ar gali pritupimus daryti su svoriais, na jeigu sakys be problemu tada gali bandyti ir ta problemu. Nors as vistiek specialiai visus pratimus apibudineciau daktarui, nes likti invalidu del to, kad soktum auksciau tikrai neverta.

 

Nop, pritupimai man uždrausti kaip ir pats kašis. Tai teks apsiribot lanko pasiekimu :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Marijonai, suolis beveik nieko nereiskia kasej, daug svarbiau buti vikriam, bet darydamas air alert is dalies ir tai treniruoja. Beveik visada suolis nieko nelems, nebent jau tu ten skraidysi per visus su alley oop :-D bent zinoma visi nori idet, as irgi del to treniravausi :-)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Marijonai, suolis beveik nieko nereiskia kasej, daug svarbiau buti vikriam, bet darydamas air alert is dalies ir tai treniruoja. Beveik visada suolis nieko nelems, nebent jau tu ten skraidysi per visus su alley oop :-D bent zinoma visi nori idet, as irgi del to treniravausi :-)

Norėčiau ant greitos atakos įkalt :D O vikrumo turiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yeah pirma diena baigta, vakare dar kašiuko eisiu. viskas zjbs, pfu pfu pfu nieko neskaudėjo. Laukiu trečiadienio ;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ahh, Air Alert... :D Vidurinėj, būdamas kokia 185cm, taip pat norėjau daryt šią programą, kad pagerinčiau šuolį, bet ne krepšiniui, o tinkliniui, kurį tuo metu lankiau. Žinoma, kiek gali pašokt vis tiek tikrindavai su kamuoliu rankoj prie krepšinio lanko. Mano ūgiui šuolį turėjau apgailėtiną, nes per greit išstypau, matyt nespėjo kūnas tolygiai temptis :D Užėjus šiam Air Alert bumui, dauguma klasiokų pradėjo daryt, ir gan greit nemažai jų pradėjo skųstis sąnarių maudimais. Kažkaip ir atbaidė šitas reikalas, nors supratau, kad teisingai viską darant viskas būtų tvarkoj. Gyvenimas susiklostė taip, kad dabar esu 192cm ir vis tiek kašėn nededu :D Kita vertus, man to ir nebereikia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos