Rekomenduojami pranešimai

na tai gerai kad mes kiti nieko to neklausem , neskaitem ir neziurejom,as irgi paziurejau gameplay kazkiek , kaip juda kaip coverinasi kaip ginkla upgreidino ir viskas. visa kita suzinosiu kai pats losiu, nes nepaisant ka kas kalba as ji imsiu day one is psn ir losiu cia be klausimu. 

nemazai zmoniu buvo ir cyberpunk pasipiktine ir pan ten , koks skirtumas. man tokie zmones nu nulis demesio isvis. dazniausia jie net nezaidzia zaidimo kai jis iseina, tik mala klaviatura tustiem zodziam.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Soujiro parašė:

Tamsta panašu pilnos nutekintos informacijos nematėte. ? Tragedija didžiulė. Pilna žmonių pasipiktinusių žaidimo kūrėjų pasirinkta žaidimo istorija ir jos pateikimo būdu.

Mm.. Prisipazinsiu, kad tikrai nemaciau ir man informacijos apie zaidimo leaka pavyksta isvengti. Gal del to nematau dideles tragedijos. O kad zmones nepatenkinti.. Nezinau del ko tiksliai. Jeigu jie nesugeba nuo jos atsiriboti tai cia ne kureju problema istikro. Kurejai kalti tik del to, kad buvo paviesinta, bet ne uz tai, kad kiti ja skleidzia.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai didžioji dalis nepasitenkinimo ir ypač iš USA ne dėl to kad nutekėjo scenarijus o dėl koks yra scenarijus, visiems radikalams ir homofobams psichozė prasidėjo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mm.. Na, kurejai, kazkodel, norejo prideti daug homo elementu. Nelabai tik suprasi del ko. Ar kureju tarpe tokiu ten ne vienas ar kas.. Zodziu man irgi keistai pasirode kai pirma karta parode skandalingaji bucini.. Bet tiek laiko praejo, kad jau turejo kaip ir susitaikyti.. Keista. Hm.. Daug kam nepatiks sitas dalykas zaidime. Man kazkaip M+M nera taip baisu kaip V+V.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikiuosi jie sutvarke grafikos klaidas paliktas su sniegu ir t.t. Nes jeigu ir sito nesutvarke, tai susisiks dar ir grafikoje. As asmeniskai jau matau, kad nebus zaidimas toks stiprus, kaip pirmoji dalis... Gaila. Nesakau, kad zaidimas blogas, zaidimas labai geras bus, bet vertetu cia kai kuriem nusiimt rozinius akinius, kad nereiktu paskui nusivilti. O kas liecia M+m ar V+v, tai cia labai jautri tema. Ir jie patys kalti, kad paliete sita tema, todel tegu patys ir srebiasi visa suda, o ne kaltina kitus aplinkui. Puikiai zinoma, kad ziauriai daug zmoniu, tai netoliruoja ir netoliruos, ir su tokia nesamone tik kara internete sukele. Pilnai tikiu, kad del sito ir zaidimo reitingai kris smarkiai zemyn, nes is principo varys zemiausius balus. Nu bet toks pasaulis yra ir nieko nepakeisi :)

Redagavo Dellinkas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, Dellinkas parašė:

tikiuosi jie sutvarke grafikos klaidas paliktas su sniegu ir t.t. Nes jeigu ir sito nesutvarke, tai susisiks dar ir grafikoje. As asmeniskai jau matau, kad nebus zaidimas toks stiprus, kaip pirmoji dalis... Gaila. Nesakau, kad zaidimas blogas, zaidimas labai geras bus, bet vertetu cia kai kuriem nusiimt rozinius akinius, kad nereiktu paskui nusivilti. O kas liecia M+m ar V+v, tai cia labai jautri tema. Ir jie patys kalti, kad paliete sita tema, todel tegu patys ir srebiasi visa suda, o ne kaltina kitus aplinkui. Puikiai zinoma, kad ziauriai daug zmoniu, tai netoliruoja ir netoliruos, ir su tokia nesamone tik kara internete sukele. Pilnai tikiu, kad del sito ir zaidimo reitingai kris smarkiai zemyn, nes is principo varys zemiausius balus. Nu bet toks pasaulis yra ir nieko nepakeisi :)

"Žiauriai daug žmonių"? Nežinau kokiam tu pasaulį ar po kokiu akmeniu gyveni :D. Reitingai nekris, kaip bus vienas iš 2020 GOTY taip ir bus, kaip buvo aišku jog parduos 15mln+ taip ir parduos, 99% TLOU 2 pirkėjų nei žino apie šitą leaką nei sužinos nes Average Joe tai nerūpi. Visi šie dalykai žinomi ir rūpi itin mažai hardcore gamerių daliai.

"nes is principo varys zemiausius balus." :D:D:D Kas varys žemiausius balus? Liberalieji ir kairieji IGN, ar Easy Allies, kur transgender vienas iš pagrindinių žmonių? Kad dadės balų tai net neabejoju. Gal koks sovietskoegaming.ru ir numuš balą, bet kam jų balsas įdomus? Kai prasidės review atsiųsk man nors vieną review kur story gaus mažiau nei 9, labai įdomu bus pamatyti :) Visa žaidimų industriją yra kardinaliai left wing'inė

prieš 13 valandų, Magnitas parašė:

Mm.. Na, kurejai, kazkodel, norejo prideti daug homo elementu. Nelabai tik suprasi del ko. Ar kureju tarpe tokiu ten ne vienas ar kas.. Zodziu man irgi keistai pasirode kai pirma karta parode skandalingaji bucini.. Bet tiek laiko praejo, kad jau turejo kaip ir susitaikyti.. Keista. Hm.. Daug kam nepatiks sitas dalykas zaidime. Man kazkaip M+M nera taip baisu kaip V+V.

Tai viskas jau aiškų buvo nuo Left Behind DLC, tas 2 dalies traileris tik tęsinys.

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bus kaip su Call Of Duty serija, daug heito ir iš principo žaidėjų duodami maži balai, bet žaidimimo serija viena labiausiai perkamų ir žaidžiamų. :) 

Dowydas spoiler mygtuka naudok ?, katik pats paviešinai viešai viena iš leakų, šia tema skaito ir žmonės nenorintys žinoti nutekėjusios informacijos.

prieš 10 valandų, Magnitas parašė:

Zodziu man irgi keistai pasirode kai pirma karta parode skandalingaji bucini..

??? Čia dar nieko... pamatysite kas lauke mūsų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, Soujiro parašė:

Bus kaip su Call Of Duty serija, daug heito ir iš principo žaidėjų duodami maži balai, bet žaidimimo serija viena labiausiai perkamų ir žaidžiamų. :) 

Dowydas spoiler mygtuka naudok ?, katik pats paviešinai viešai viena iš leakų, šia tema skaito ir žmonės nenorintys žinoti nutekėjusios informacijos.

??? Čia dar nieko... pamatysite kas lauke mūsų.

Aš nei vieno spoilo nemačiau ir neskaičiau :D, jei kažką logiškai atspėjau tai nepykit

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leakus jau sugebejau isgirst. Nu ir nzn kaip cia reaguot i tai. Bet kad tikrai nemazai zmoniu kuriem patiko pirma dalis nesiruosia pirkt dabar zaidimo del to ka suzinojo. Nzn kokia cia devu ideja buvo tokia story padaryt si karta bet tikrai galu nukentet del tu leaku su tokiu istorijos vystumusi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-05-02 00:33, gedunex parašė:

tai netikiu situ PR. esme kad zaidimas yra studijoje. tai gal slavejas ar indu plovejas nutekino? komedija kazkokia.  ir taip aisku kad cia tik damage control.

o sitas atsivepelis tik ta ir gali postint, nes i klausimus neatsako o is kart blokuoja.

Netiki šitu PR bet tiki random reddito postais parašyto user'io be jokio backgroundo kuris, patvirtintu jog info tikra? Jau yra ir threadas kaip įlindo į serverius, plius Jason Schreier turintis aukštą reputacija ir tiesioginių ryšių patvirtino, jog leaker'is nėra susijęs nei su ND nei su SONY, tai visa ta istorija apie nepatenkinta darbuotoją bs tiesiog.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-05-03 02:15, Magnitas parašė:

Mm.. Na, kurejai, kazkodel, norejo prideti daug homo elementu. Nelabai tik suprasi del ko. Ar kureju tarpe tokiu ten ne vienas ar kas.. Zodziu man irgi keistai pasirode kai pirma karta parode skandalingaji bucini.. Bet tiek laiko praejo, kad jau turejo kaip ir susitaikyti.. Keista. Hm.. Daug kam nepatiks sitas dalykas zaidime. Man kazkaip M+M nera taip baisu kaip V+V.

Kad įvykdyti nustatytas diversity kvotas, kitaip yra grasinama suvaryti reitingus. Arba tiesiog dev'aii yra radikalūs leftistai. Didžiajai daliai žmonių nepatinka kad yra brukami per prievarta tokie dalykai, ypač kai tie kas juos prastūminėja net nežaidžia žaidimų. Užtenka pasižiūrėti kokį TED talk youtubėj ir jei būna feministinė ar šiaip kokia diversity tema, boom dislike kiekis stipriai persveria like. Ir by default tie žmonės nėra nei homofobai nei rasistai tiesiog atsibodo radikalų noras suvaržyti kaikurių laisves.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Days Gone buvo padejes ant tu leftistu, ir paziurekit kaip suvare reitinga. gerai kad zmones zaidzia tai mouth to mouth zaidima ispopuliarino. kiek teko matyt tai didziausiai daliai patiko zaidimas. bet ne visiems zaidimams taip pasiseka ir turi platformos palaikyma.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Days gone labai geras buvo ir yra, siaip devai turi ant visu padet realiai, nu nes tie "visi" pasirodo kad nebuna ten jau tiek daug. Man tokiem devam kurie myza ir keicia nuomone tai respecto jokio nera arba kai pakeicia zaidima dar del kazkokiu aviu bandos nuomones. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos